Beviset på at TV2 driver med fake news

Slettet bruker
20.01.2019 kl 18:43 2978

MEDIA HOAX: MSM FALSELY CLAIMS CATHOLIC STUDENTS HARASSED NATIVE AMERICAN

Video evidence shows activist confronting Trump-supporting students


https://www.infowars.com/media-hoax-msm-falsely-claims-catholic-students-harassed-native-american/
Cortex
22.01.2019 kl 14:16 1240

https://www.foxnews.com/opinion/tucker-carlson-covington-story-was-not-about-race-but-about-people-in-power-attacking-people-theyve-failed

Tucker Carlson tok for seg saken på programnet hans mandag kveld.

https://m.youtube.com/watch?v=ks0RO2zvVWc
Videoen viser hele opptrinnet og hvordan CNN brukte saken mot de passive guttene.

https://resett.no/2019/01/21/trump-tilhengere-fremstilt-som-mobbere-i-falsk-nyhetssak-pa-vg-og-i-aftenposten/

........

Gutten er drapstruet av voksne raddiser som hater folk som har på seg capsene til Trump.De voksne roper og
skjeller ut ungdommene.Skolen han går på holder stengt i dag.

Pussig hvordan fakta viser seg å være noe annet en hatet fra CNN og nordmenn som på autopilot tror de vet hva
hva som er sant firdi hatet mot Trump blender dem......
Redigert 22.01.2019 kl 14:24 Du må logge inn for å svare
Søster
22.01.2019 kl 14:31 1236

https://resett.no/2019/01/22/cnn-ansatt-twitret-at-ungdom-som-har-pa-seg-trump-hatt-burde-bli-slatt-i-ansiktet/

Norsk media sluker rått hatet som CNN sender,og her er en av CNNs folk som mener det er greit å angripe fysisk
folk som har på MAGA-caps med støtte til Trump!
Ytringsfriheten er ikke så viktig for haterne......
Slettet bruker
22.01.2019 kl 14:42 1233

Faktisk så gjorde CNN twitter oppmnerksom på twitterkontoen som stod bak spredningen av den videoen som så verst ut for katolikkguttene. Kontoen ble stengt. Forundrer meg ikke om det var russer troll.
Clevage2
22.01.2019 kl 14:53 1228

Også i denne saken kles medias hatere,og deres servile hylekor,nakne.
De avsløres av at vi finner bevis på nettet om hvor løgnaktige de er for å kunne spre sin hatefulle agenda mot Trump og i denne
saken også uskyldige gutter som har på seg MAGA-capser.

Igjen ser vi at det er umulig å ha tillit til hatefulle mediahus,og at det er nødvendig å også sjekke hva Fox News og andre skriver
og rapporterer i sine programmer før vi konkluderer.
Viktig med balanse og å belyse også den siden av nyhetsbildet som Trump-haterne bevisst sensurerer!

Slettet bruker
22.01.2019 kl 15:03 1225

"Også i denne saken kles medias hatere,og deres servile hylekor,nakne."

Som jeg sa så kommer alt-right til å file på dette i minst en uke til tross for at MSM korrigerte historiene når ytterligere film matreriale ble offentliggjort. For en gjeng med pateiske tapere. Til og med sjefsløgneren, som ingen av de hykleriske sauene korrigerer, selv har en mening om dette nå. Jeg er sikker på at katolikk guttene setter like lite pris på å bli brukt til propaganda uansett hvem som bruker dem.
Slettet bruker
22.01.2019 kl 15:08 1222

Trucker Carlson i sin beste form gir propanjabba apparatet en solar lexus midt i planteen, unnvikende erkjennelser og bortforklaringer fører jabba av sporet for å redde restene av vraket.
Se 12 minutter her og du får se jabba har krasjet totalt


Cortex
I dag kl 14:16 13
https://www.foxnews.com/opinion/tucker-carlson-covington-story-was-not-about-race-but-about-people-in-power-attacking-people-theyve-failed
Clevage2
22.01.2019 kl 15:22 1408

https://twitter.com/MarkDice/status/1087539199396302848

Folk reagerer på at raddiser påstår at Maga-hats er rasistiske symboler!
Igjen er media ,og særlig haterne i CNN Trumps nyttige idioter!

Noe å tenke på for den maniske Trump-hateren her på HO?
Sikkert ikke.....
Slettet bruker
22.01.2019 kl 15:26 1407

Er det så få falske nyheter at hele alt-right media verden må kverne om samme sak i en uke?
Det produseres tusenvis av artikler hver dag og mange tv-stasjoner kjører 24/7, er alt det andre fakta?
Slettet bruker
22.01.2019 kl 15:28 1404

etter at vi mistet Bekte chorizopølsa har vi ingen ratata sylvi&trump haters å miste
Slettet bruker
22.01.2019 kl 15:29 1404

"Folk reagerer på at raddiser påstår at Maga-hats er rasistiske symboler!"

Ja jeg husker hvor krenket de ble da det ble påvist at bombemannen i høst hadde en VAN tapetesert med magaeffekter.
Blåveisen
23.01.2019 kl 17:16 1350

https://www.hannity.com/media-room/joys-admission-behar-admits-the-media-rushed-to-judgment-on-maga-kids-to-hurt-trump/

Haterne i USA,her ved noen av dem,kryper til korset og innrømmer FakeNews for å svartmale Trump..... og at de derfor lot tenåringer
bli driti ut.......
Hint,hint til norske hatere?
Sikkert ingen som vil lære av dette heller.
Slettet bruker
23.01.2019 kl 17:24 1346

Blåveisen

Hvorfor poster du dette? Du har neppe særlig respekt for sannheten. Det samme gjelder selvfølgelig Trump rådgiver Hannity. Dette er hykleri. Den delen av media som har integritet retter opp feil dersom det blir påvist. Det er flott at Joy Behar sier fra om overtramp, for det er klart at det er overtramp og kritisk selvevaluering er bra, men hvor mange ganger har Trump rettet opp løgn. A big fat zero, og det har verken du eller Hannity noen problemer med.

Slettet bruker
23.01.2019 kl 17:28 1343

En av de som har vært aktive på denne topicen laget i dag for n'te gang en topic med falsk infornmasjon om vaksinering. Hvilken rett har denne personen til å kritisere andre for å produsere falske nyheter?

https://forum.hegnar.no/thread/20218/view
Slettet bruker
23.01.2019 kl 17:39 1336

"Den delen av media som har integritet retter opp feil dersom det blir påvist."

1) Hvordan oppstår slike "feil" tenker du, Jabbe? - Situasjonen framsto klart og tydelig i uklippet versjon!

2) "dersom det blir påvist"... Og hvis feilen IKKE blir påvist, så er scam'et vellykket! Er det hva du mener her?
Redigert 23.01.2019 kl 17:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2019 kl 18:01 1333

"Hvordan oppstår slike "feil" tenker du, Jabbe? - Situasjonen framsto klart og tydelig i uklippet versjon!"

Som sagt var det en forkortet versjon som ble offentliggjort først. Dagen etter kom den lange versjonen, Da ble det mer en påstand mot påstand og seriøse medier opplyste om dette.

2) Det er mulig at det var iscenesatt scam. Russerne holdt jo på med slikt før valget der de satte grupper opp mot hverandre for å fremprovosere bråk.
https://nordic.businessinsider.com/russia-trolls-senate-intelligence-committee-hearing-2017-11?r=US&IR=T

CNN rapporterte først om den mistenkelige twitter profilen som spredte den første filmen og twitter har nå slettet den kontoen.
https://www.newsweek.com/twitter-suspends-account-published-viral-native-american-and-covington-maga-1299539
atnorhe
23.01.2019 kl 18:01 1332

Det som utløste raseriet og draps-truslene var utseende/uttrykket i ansiktet til valpen som stod foran trommemannen. Ved første øyekast på bildet ser han ut som en ufordragelig apekatt, med et hånlig flir i ansiktet som burde fått seg en på kjeften. Nå kan det vise seg at han er født slik, og kan ikke klandres for at han har et ufordragelig glis som provoserer i denne situasjonen.

Skolen ble forøvrig stengt, da drapstruslene haglet, og dette er USA. En splittet nasjon som har en kulturkrig gående, og lite skal til før det utarter til noe verre.
Redigert 23.01.2019 kl 18:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2019 kl 18:12 1327

"Som sagt var det en forkortet versjon som ble offentliggjort først. "

Så Jabbe tror at klipperommet opptrer etter eget forgodtbefinnende og at nyhetene presenterer ferdigklippet stoff uten å ha sett hele???

Javel, da forstår jeg bedre hvordan det kan ha seg at du har sånn tillit til løgnmedia - det er nemlig slikt Alternative Nyheter avslører - men de tror du ikke på!
Slettet bruker
23.01.2019 kl 18:33 1321

Original videoen, som gikk viralt, ble først postet av @2020fight. Media plukket opp denne. Klippingen hadde allerede blitt gjort av posteren bak denne kontoen.
Følgende tekst fulgte med filmen
"This MAGA loser gleefully bothering a Native American protester at the Indigenous Peoples March,"
Den lange filmen kom fra en helt annen kilde og var filmet av en annen person. Denne tror jeg ble offentliggjort dagen derpå.
Når media mottok den lange filmen så ble nyhetsaker korrigert. CNN anmeldte kontoen som spredte den første filmen for manipulering og Twitter slettet filmen.
Jake Tapper twitret at media hadde gjort urett i denne saken.
Jeg postet også en korrigering på denne tråden.

Det er faen meg litt av et sirkus for en sak mens du, Havfruen, produserer falske nyheter på løpende bånd uten snev av anger eller vilje til å korrigere. Jeg har null tillit til medier eller personer som ikke korrigerer åpenbare feil. Dette er hykleri fra ende til annen.
Redigert 23.01.2019 kl 18:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2019 kl 18:39 1319

Etter at løgnmediene som CNN, ABC News, NBC, FOX og en rekke store publikasjoner gikk ut i en regelrett hat-mobb mot de hvite guttene, har ikke reaksjonen latt vente på seg. Drapstrusler, trusler om grov vold, at guttene skal brennes inne, at de skal forfølges resten av livet, av de skal miste skoleplassen og at de fortjener å få kreft, er bare noe av hatet som kom på sosiale medier.

Og det var ikke troll eller anonyme meldinger. Dette kom fra Twitter-verifiserte kontoer, endog fra kjente Hollywood kjendiser som vanligvis klager på Trump og at man ikke respekterer kvinner og barn rettigheter. Da var alle fraser om menneskelighet og respekt for barn kastet ute av vinduet, erstattet av dypt hat, rasisme og drapstrusler. Dobbeltmoralen er dyp hos venstresiden. Selv i Norge hang blant annet Miljøpartiets Eivind Trædal seg på hatet og retweetet saken.

Nå er ikke denne saken unik. Faktisk er den bare den siste i en lang rekke falske nyheter om hvite mennesker, om president Trump og om konservative velgere. Det den viser spesielt er hvordan alle, og da mener vi alle, mediene kastet seg over saken som sultne gribber og nesten unisont hadde den samme vinkelen og den samme språkbruken. Det var de slemme hvite guttene som “mobbet” og var “rasister” mot den enslige indianske mannen. Hvordan de “omringet” ham og “truet” ham.

Nå viser det seg altså at det var det helt motsatte. At det var indianeren, som er en kjent løgner og provokatør fra tidligere lignende hendelser, som gikk inn blant skoleguttene og begynte å spille på trommen sin opp i ansiktet deres, mens den sorte gruppen i bakgrunnen spydde ut hatefulle og rasistiske uttrykk mot den hovedsaklig hvite skoleungdommen. Hadde det ikke vært for at flere andre mennesker filmet hele hendelsen og avslørte medias løgner, så ville nyhetssaken blitt stående og skoleguttene blitt fordømt og fått sine liv ødelagt. Det er ennå tid til det siste, da venstresiden ikke har gitt seg med angrepene og løgnene, selv etter at sannheten kom ut.

https://www.ordetermitt.com/media-angrep-skolegutter-for-de-visste-hele-historien-sa-kom-drapstruslene-og-hatet/
Slettet bruker
23.01.2019 kl 18:41 1318

jabba tatt med bukse nede går til angrep med hele jabbaratata apparatet slengende vulgært, det kalles blotting og er en perversitet, du burde skamme deg på en tråd der ts bare refererte som sant var.
Slettet bruker
23.01.2019 kl 18:51 1316

Og her meldte Change14 seg på igjen.
Parodien er komplett. Ingen har linket til flere åpenbare falske artikler enn han.
Slettet bruker
23.01.2019 kl 18:52 1316

Ingen tvil om at gamle hælvete var den som provoserte på originalen også - du skal være vrang i hodet for å se noe annet!
Må si gutten var beundringsverdig flink til å beholde roen i situasjonen - han kunne gitt provokatøren en knyttneve midt i trynet!
Slettet bruker
23.01.2019 kl 18:53 1315

Hvilke falske nyheter har jeg produsert, Jabbe???
Redigert 23.01.2019 kl 18:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2019 kl 18:56 1313

Jeg venter fortsatt på unnskyldning fra jabbe.
Slettet bruker
23.01.2019 kl 18:58 1312

"Hvilke falske nyheter har jeg produsert, Jabbe???"

Hvordan går det med fangelekterene som er på vei til Gitmo?
Slettet bruker
23.01.2019 kl 18:59 1311

Jeg venter fortsatt på at du skal korrigere de mange hundre falske artiklene du har lagt ut og gi forumet en unnskyldning.
Slettet bruker
23.01.2019 kl 19:01 1310

Når det som sant er postes som av ts når ingen andre skrev det som sant var, da er det typisk for jabba å komme med alt annet, kanskje gayfrosker som han benekter hardt opp av hatten, det finnes ingen grenser når jabba er tatt med bukse nede og blotter seg som en perversfull uten selvkontroll. Ta deg sammen og start din egen Gitmo tråd.
Redigert 23.01.2019 kl 19:03 Du må logge inn for å svare
atnorhe
23.01.2019 kl 19:03 1310

Du er ikke frisk i hodet. Hva tror du hadde skjedd hvis guttevalpen som med sitt ufordragelige glis hadde gitt en gammel indianer "en knytteneve midt i trynet" ? Han alene har ført til mordtrusler med stengt skole som resultat ,kun ved å stå og glise, og hvis han hadde slått, hva tror du hadde skjedd?

En gammel indianer som har demonstrert foran en gjeng med unger, skulle fortjene å bli banket opp?

Slettet bruker
23.01.2019 kl 19:09 1310

Ufordragelig glis sa du. Sett med dine øyne. Det sier mye om dine øyne, jeg kaller det svartsyn.
Fortjene å bli banket opp, sa vel ikke havfruen. Jeg vil legge til at det ville vært en mer sannsynlig reaksjon blant norske russ på tur, om en slik tromme kom opp i trynet, noe som kalles ørevold.
atnorhe
23.01.2019 kl 19:12 1308

Han skulle gitt oldingen en knytteneve midt i kjeften? Er du også blitt skrullete?
Slettet bruker
23.01.2019 kl 19:15 1308

Du er en leser om jeg kaller bare arneB AP trillrundt oppned. Du er vrang i huet og svart i blikket som kaller den unge sin reaksjon, for et ufordragelig glis og vrir og bender på hf som en jabbete B maskin.
Slettet bruker
23.01.2019 kl 19:21 1307

Barnehageonkel bare må ta de som avviker fra ekkokammeret.
Slettet bruker
23.01.2019 kl 19:42 1298

Hvordan går det med fangelekterene som er på vei til Gitmo?

Jeg vet ingenting om fangelekteren eller hvor den er. Jeg har sett bilde av den, det er alt.
Og så legger jeg ut slikt MSM ikke vil fortelle oss om, men som mange i USA mener å vite noe om.
Jeg synes det er greit at vi får vite for å gjøre oss opp en egen mening - det blir feil at alt vi får høre er om "Trump's 3000 løgner" når det dreier seg om vrangtolkning av N.Y.-kulturens talemåter - selv vet jeg ikke en eneste løgn Trump har kommet med.

Hva synes fx MSM om denne?:
#PresidentPelosi
Slettet bruker
23.01.2019 kl 19:49 1300

1) "Du er ikke frisk i hodet."
Det utsagnet forteller nødvendigvis mer om deg enn om meg, for mitt hode vet du fint lite om!

2) "Hva tror du hadde skjedd hvis guttevalpen som med sitt ufordragelige glis hadde gitt en gammel indianer "en knytteneve midt i trynet" ?"
Vet du hva? Gamlingen trommer gutten rett i øret over lang tid - faktisk nok til å påføre hørselsskade! Rasten var retorikk. Jeg hadde vært uhøflig og gått vekk eller skubbet gamlingen vekk. Han skal vel ikke være hevet over andres reaksjoner på hans negative adferd bare fordi han er Native American (du kaller han indianer, men det er blitt forferdelig frekt - du kunne like gjerne brukt ord som nigger).
Slettet bruker
23.01.2019 kl 20:00 1299

Jeg ønsket bare at tråden ble rundet av fort med din ekte følte og over beviste gjenoppretting av din feil å angripe ts som bare linket det som sant var når ingen andre skrev det som sant var, og du i samme tråd uten bukse går til vulgære angrep perverst faktisk, snakk om å definere din person, det har du nå gjort og kan starte din egen pizza tråd og trikkespor deg av eller samme hva du vil, her har du bevist nok. Slutt med det. Du er bevist for godt, definert deg selv:
jabbadabbato
21.01.2019 kl 11:22 227
..Som sagt. Det som definerer en person
..er evnen til å rette opp feil.
Slettet bruker
23.01.2019 kl 20:08 1295

Youtube videoene du linker til er løgn fra A til Å
Du har ikke sett bilde av noen fangelekter for slikt eksisterer ikke.

Angående din påstand om at du aldri har hørt Trump lyve.

Du understreker poenget mitt på denne topicen veldig bra. MSM skal taes for en feil, som de rettet opp dagen derpå, mens egne kilder kan lyve og manipulere av hjertens lyst.
Slettet bruker
23.01.2019 kl 20:14 1293

Du har ikke rettet opp inntrykket av deg, men det er nå spikret. Jeg beklager å måttet ha sett det, men du ble vulgær å se, med buksen nede og i fult angrep på den som sant sa, når ingen andre sa det som sant var.
Du dro til, uten bukse, det er det som er vulgært og betegnes jiridisk som blotting av jussrystere +me2 om du berre spyr som vanlig teoretiker.

jabbadabbato
21.01.2019 kl 11:22 227
..Som sagt. Det som definerer en person
..er evnen til å rette opp feil.
Redigert 23.01.2019 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
brahman
23.01.2019 kl 20:31 1287


atnorhe skriver blant annet, om gutten:

"valpen"
"en ufordragelig apekatt"
"med et hånlig flir i ansiktet"
"som burde fått seg en på kjeften"
"Nå kan det vise seg at han er født slik, og kan ikke klandres for at han har et ufordragelig glis som provoserer".

Jaja, det er ikke rart det blir krig i verden, som det heter.

Når man feiltolker ansikter og uttrykk på denne måten. Respektløst i tillegg.
Slettet bruker
23.01.2019 kl 20:43 1284

Det er derfor jeg ikke vil ha jabbinga di mellom hver info som legges ut. Du har nemlig ikke fasiten og det har heller ikke NYT, WP eller Buzzfeed. Selv Snopes blir ofte tatt i dokumenterbare feil.

Det må stilles større krav til etterrettelighet og faktasjekk for MSM som mottar pressestøtte, men likevel driver de bare løgnpropaganda, og du bruker det ukritisk. Jeg sier ingenting om mine kilder annet enn at folk må tenke selv og sjekke selv. Det er forskjell på etter beste evne å være sannhetssøkende og på bevisst å propagandere. 100% sikre kan ingen være. Men jeg liker AltNews som legger ut hele videoavtrykk fremfor å referere nyheter ut i fra egen politisk agenda slik løgnmedia gjør.
Slettet bruker
23.01.2019 kl 20:53 1281

Du støtter løgn og poster løgnaktige konspirasjoner mange ganger hver dag. Du korrigerer eller beklager ALDRI. Forøvrig har ikke MSM mer statsstøtte i USA enn youtube løgnerene du linker til.