Hvor mange innvandrere er livvakter og sjåfører for statsrådene?

Slettet bruker
22.01.2019 kl 18:26 505

Ingen innvandrere i Solbergs regjering: – Har ikke vært plass til dem

Erna Solberg (H) har ikke funnet plass til en eneste statsråd med innvandrerbakgrunn de årene hun har vært statsminister.

– Jeg synes det er litt leit, sier Solberg til NRK før hun utdyper:

– Det å bli statsråd i en regjering innebærer at du både skal ha god politisk forankring, ha hatt store politiske verv og du skal kunne stå i Stortinget. Vi har mange flinke talenter i Høyres stortingsgruppe, men vi er ikke der enda at det har vært plass til dem.

Solberg erkjenner at regjeringspartiene burde vært flinkere til å rekruttere gode kandidater.

https://www.nrk.no/norge/ingen-innvandrere-i-solbergs-regjering-1.14394655


Men som livvakter og sjåfører burde det være plass for dem.

Jeg vil vite hvor mange innvandrere som har disse jobbene for statsrådene.



Mooohaaaa.............................


Clevage2
22.01.2019 kl 21:27 481

Oslo har mange berikere som kjører drosje og buss,så selvsagt kan de være privatsjåfører......,eller?
Slettet bruker
22.01.2019 kl 21:29 474

Jeg snakker om sikkerhet.... livvakter og sjåfører for statsråder.
Blåveisen
22.01.2019 kl 21:38 468

Er det trygt nok å la en muslim kjøre en leddbuss fullastet med velgere må det også være trygt nok å la
den samme sjåføren kjøre en svart Audi med en politiker i baksetet.
Ja,for det er vel ikke kroppsluktene og ubehaget av å bli kjørt av en beriker som omtaler statsråden som vantro
hore som plager,vel?At sjåføren går i timevis under Ramadan uten å drikke eller spise og med det får lavt blodsukker
og blir uoppmerksom eller at mange sjåfører har minimalt med effaring med kjøring på vanskelig vinterføre er heller ikke
noe å bry seg om.....
Greit å la dem kjøre busser,men ikke en statsråd.........!
Slettet bruker
22.01.2019 kl 21:46 460

"Gjør som jeg sier,ikke som jeg gjør".
;=)