Nyhetene
Var det noen som så nyhetene på TV 2. Vogntog som er elektriske. Det ble sagt at de kunne gå 17 mil før lading. Er dette fremtiden eller er hydrogen fremtiden?
Redigert 20.01.2021 kl 17:29
Du må logge inn for å svare
Rolfbruun
23.01.2019 kl 19:04
3379
170km? Det er jo da IKKE Nikola kan jeg røpe. De gjør opptil 1200km (...). Minner om at batteriet alene (Tesla semi) veier mer enn hele Nikola One.
Hydrogen er så dårlig. Kan gå långt sier de, men det finns ikke. Tror ikke det. Nikola har også batterier fremst, og når det blir bedre batterier tillgjenglig på markedet så vil nikola kutte ut hydrogen og kun ha batteri.
optimist68
23.01.2019 kl 22:41
2806
Fortsatt krampetrekninger ? Antar du fikk med deg at dine landsmenn fikk pryl av danmark ? Nel, norge og danmark er rett og slett i en annen liga. Dessverre svensken, slaget er tapt!
Ny anbefaling på Nel i morgendagens Finansavis.
Hvordann nel ska överleva är en gåta för de som studerat företagsekonomi.
Min kusin som gått på BI sa "nei" når jeg visade han en nel-rapport.
Här på forumets neltrådar diskuteras det gaffeltruckar och EPA-traktorer. Vanliga bilar har man gett upp.
Q4 blir mycket spännande då löjjke lovat vinst ett kvartal 2018. Men vi tror på -100 milijoner.
Det är rart när jag har bättre koll på företagets ekonomi än vad CEO har.
Min kusin som gått på BI sa "nei" når jeg visade han en nel-rapport.
Här på forumets neltrådar diskuteras det gaffeltruckar och EPA-traktorer. Vanliga bilar har man gett upp.
Q4 blir mycket spännande då löjjke lovat vinst ett kvartal 2018. Men vi tror på -100 milijoner.
Det är rart när jag har bättre koll på företagets ekonomi än vad CEO har.
Admoff
24.01.2019 kl 06:48
2167
Xyz, blir du aldri lei av å produsere så mye virvar og støy? Det henger jo sjeldent sammen det du skriver....?
Var det du som sa nei til å bytte deler av Volvo mot norsk Olje? HoHoHaHahahaha!
Det där är en missuppfattning, det var inget byte norsk olja mot Volvo. Det var byte av Volvo mot en lite andel i ett norskt oljefält. Ganska ointressant.
Sen borde väl Norge klara av att få fram ett eget bilmärke efter troll och think. Klarar man av att ta fram rotolyzer som de här duktiga uppfinnare gjorde innan nel köpte Roto og ödelade den så borde man kunna utveckla en bil.
Norge har som Kina stor elbilsmarknad. I kina kommer därför många nya elbilstillverkare. Men ikke i Norge det är rart.
Jeg menar ikke att nel ska bygga en bil för de har stora problem med in egen teknik, men kanske kongsberg eller nån.
Sen borde väl Norge klara av att få fram ett eget bilmärke efter troll och think. Klarar man av att ta fram rotolyzer som de här duktiga uppfinnare gjorde innan nel köpte Roto og ödelade den så borde man kunna utveckla en bil.
Norge har som Kina stor elbilsmarknad. I kina kommer därför många nya elbilstillverkare. Men ikke i Norge det är rart.
Jeg menar ikke att nel ska bygga en bil för de har stora problem med in egen teknik, men kanske kongsberg eller nån.
Redigert 24.01.2019 kl 07:22
Du må logge inn for å svare
Tradinator
24.01.2019 kl 07:55
1920
XYZ: Norge har et stort Elbil marked som Kina.....Norge består av drøyt 5 millioner mennesker, samme som i indre bykjerne i London. Norge er en peanøtt og Volvo er vel kinesisk? Saab? Scania lager vel gamle dieseldrevne lastebiler noen år til, men kommer de seg ikke over på Hydrogen vogna, så er de ferdige de også.