Axa, allways look at the Bright side of life, . ?✍? ?

Innlegget er slettet av administrator
25.01.2019 kl 15:49 4337

Hadde vært veldig kjekt men tvilen ser ut som at tiden for rykk oppover er ikke til stedet.

neste rart ikke flere hamstrer på disse nivåer når den skal mot 50.- om kort tid

Blodig fornerma over å bli sammenlignet med Hanibal-Bjørn.....!

Svake greier dette her jenter, dere har vel brukt dagen til å studere hva som skjedde sist OSE gikk under 10 dageren.....!

SS

PS: denne skal ikke i 50, men 15 deretter 10 kr hvor Fredriksen byr 30% over den kursen, altså 13 kr blir budet på!
Redigert 25.01.2019 kl 16:03 Du må logge inn for å svare

Innlegget er slettet av tulletante

Admin sletter ikke innlegg som ikke er slemme.
Det er IKKE slemt å si at axa skal ned, noe den har vert hele denne uka.

Dessverre bare SS som forstår dette, dere andre ser på stadig større minus i VPS.

SS

25.01.2019 kl 16:50 4245

Blir han borte bli han hvertfall ikke savnet
25.01.2019 kl 16:51 4242

Du treffer bra SS. Jeg følger litt med på det tekniske bildet. Jeg gikk skikkelig på trynet i 2008 og utover, ser det samme bildet nå. Fristet å laste opp, men med forrige nedtur i minne så er det ok med litt is i magen. Synd at AXA må lide på grunn av timingen. God helg!

BV:

Endelig noe seriøst å svare på, og da skal jeg være litt mer seriøs også.
Du har vert med lenge, på børs, og axa trådene. Husker du da AXA var i 30 kr for 1-1,5 år siden, og litt mer enn det og siden? Da Statoil!, Lax &Axa, rørende Mikkel VPS og ikke minst alltid fornuftige Tomkald? Da SS som ENESTE mann som så 2 år fremmover, altså mot dagens årstall, fortalte at jeg frykter AXA aldri går over 30, - og veien nedover blir retningen, og at jeg trodde børs sykelen som topper ut var det som ville velte AXA? Jeg vet at mange leste dette, men ingen gir meg kred for det i dag.

Faktum er at nettopp det jeg advarte Hanibal, Tomkald, Statoil, LAXEN, MikkelVps har skjedd. AXA gikk ned, kommer aldri tilbake på denne siden av sykelen, og det vet nok det fleste innerst inne. Jeg spurte mange ganger hvordan dere skal se axa oppadgående, om børsene krakker og økonomien går i resesjon.
SS ble latterliggjort, svada og drømmesvar uten like, men fasiten er der i dag.

Dere som velger å sitte viderre, i tro håp og kjærlighet, hør med BlueVelvet hvordan 2008 var.

Bare til eksempel, PGS lå på 90 kr. Jeg kjøpte den etter børskrakket på 22 måneder etter. Sier ikke mer. Naivt å tro på julenissen Endre at han skal få kursen oppover, når ulvene på WallSteet sitter med to fingre på salgsknappen når som helst, og det kommer like brått og jævlig som IAG nyheten som senket NAS i går.

Dere er advart, mange ganger, men naiviteten lenge leve.
Close under 20 kr bør få dere til å reagere.

SS

En grei beskrivelse er : Manisk Depressiv med sterkt behov for å manipulere andre, ! med litt vett i behold burde holde seg for god til å skrive på dette forumet

Hva er det vedkommende ønsker å oppnå..?

Tante da, er det slik å forstå at man kjenner andre, som seg selv?

SS er frisk, sterk og klar. Dette koker bare ned til at jeg har hatt rett hele uka om nedgang, og dere har tatt feil.
Veien videre vet ingen, men jeg har mine teorier, men ser ikke at dere har det, utover DNB kursmål som for lengst er nedjustert i Bjørvika, men ikke på HO.

Det er flere år siden DNB innad har kuttet kursmålet på 50, men DNB har mye igjen å selge, så da fremstår nok kursmålet utad som 50,- men litt nedjusterte prognoser, helt til vi våkner opp med mail fra Ole 0845 i innboxen om at DNB har satt AXA på salg....!

God helg, og tenk seriøst over å selge AXA, usikkerheten er STOOOOR!

SS

de sterke kreftene vil "dra" denne aksjen opp. meget langt opp... 50.- blir første stopp---- vi skal mye høyere etter hvert...

Altså, axa skal opp, mens US børsene og OSE skal ned i samme tidsrom?

Eller mener du at børsene fremmover skal opp i ATH ? Kan du utdype dette?
Når tror du børsene er over toppen, og siger nedover igjen?

En ting til, 2018 mente mange shorterfond at inkasso fikk dårligere marginer, og mindre lønnsomhet, dyrere portiser osv.
Hva mener så Tulletante har forandret seg som gjør at Shorterne vil dekke seg, og la inkasso slippe?

Har rentene gått nedover siste tiden?
Ventes rentene å stige, eller synke?
Hvordan er co finansene til Fredriksen her, er han dyr og kostbar ovenfor AXA sin bunnlinje?
Har det blitt kjøpt for dyre portiser, og overbydd hverandre i 2017-2018 ?

Mange spørsmål, men drømmerne har bare bullish svar, men vi andre som kan regne og tenke selv, vet at shorterne har NULL grunn til å dekke dette.

Siste spørsmål, når selv Finansavisen nevner gang på gang aktiv kapital ovenfor axa, og Fredriksen, tror dere Fredriksen er gavmild og kjøper dette ut for 50 kr eller så lavt så mulig, f.eks kurs mellom 15 og 20 kr ?

Naiviteten LENGE leve.

SS
25.01.2019 kl 19:25 3009

tulletante skrev Innlegget er slettet
Det er grunn til å vere litt ydmyk, tullet.
BB
25.01.2019 kl 19:29 4

Innlegget er slettet av BB
Varsom
25.01.2019 kl 19:55 2983

Gutter, nå må dere skjønne at Tulletante er bare deilig og vet ikke bedre...! Gjør heller som mcdreamy og sett pengene i b2h. Er jo tross alt ledelsen der som bygde opp aktiv kapital og la grunnlaget for den gode inntjeningen.

Varsom skal man lytte til, han er en reflektert og grei kar, som vet hvor man setter pengene. (ikke ironi, og det vet han):

Jeg logger av for helgen nå, så får vi se hvor axa hopper neste uke!
God helg !
huffa
25.01.2019 kl 21:03 2947

1-0 til SS denne uken.
Er det ikke litt kjedelig og være i mot en aksje man ikke eier.
Hvilken motivasjon har du ?

Huff, huff.
Varsom
25.01.2019 kl 22:46 2884

Takk for det ss!
For de få som har fulgt med på axa en stund har vell fått med seg hvor god treffprosent du har hatt på kursen.
De siste 11 kvartalsrapportene har ikke axa klart å skape noen bunnlinje... Hva er sannsynligheten for at de klarer det på den 12 gangen? Og hva vil skje med kursen i disse usikre tider når axa mest sannsynlig vil faile igjen. Sånn jeg har skjønt det er det vell best å sitte i noe som betaler utbytte og har god vekst på bunnlinja!
26.01.2019 kl 02:53 2815

Varsom ta deg en drue, klart at Axa kommer til å levere blå tall på bunnlinjen etterhvert, skjønner ikke denne svertingen fra Dere fjols. For meg er Dere møkk fra ene til annen. Varsom du er boikottet kommer alleri til å lese mer dine innlegg anbefaler andre til å gjøre det samme
26.01.2019 kl 03:01 2806

Forundrer meg ikke at blod iglen baracudan Så har flere nick her inne, bli mye boikott her inne. Ingen skal ta fra meg min drøm at Axa kommer på sikt til å bli et meget bra selskap og ha plassert investering på Oslo børs. Sier bare skam Dere som sverter selskapet er Dere en gjeng med tapere som ikkee ønsker at andre skal oppnå suksess i aksje markedet. Fjols
Redigert 26.01.2019 kl 03:04 Du må logge inn for å svare

Enig Bjørn hvor skammlig er det mulig å bli..
toffen4
26.01.2019 kl 07:49 2762

10 januar 2019 Oslo (TDN Direkt): Axactor venter samlede porteføljeinvesteringer på mellom 350 og 400 millioner euro i 2019.

Det skriver selskapet i en presentasjon publisert torsdag.

Selskapet ser en contracted capex på rundt 258 millioner euro i 2019.

Selskapet skriver videre at forward flow-pipelinen forblir sterk, særlig i de nordiske landene.

Nye signerte forward flow-kontrakter med oppstart i første kvartal 2019 vil øke det månedlige volumet til rundt 25 millioner euro. Nivået vil tas ned ettersom eldre kontrakter utgår i tredje og fjerde kvartal, men det er et potensial for å fornye disse, skriver selskapet.

Axactor skriver at internrenten vil fortsette å øke i 2019 på grunn av tilbuds- og etterspørselsubalanse.

Selskapet venter høyere volum både i misligholdte lån og tredjepartskontrakter.

Det er fortsatt fokus på carve-out transaksjoner i Spania, mens Italia vokser frem.

Konsolideringstrenden vil trolig fortsette, etter et kort avbrekk i 2018, tror selskapet, og venter at finansiering vil være på agendaen for alle spillerne i industrien.

Dette er en "no brainer". Inntektene dobler seg i 2019. Store emisjoner gjort på ca kr. 25 for flere år siden. I mellomtiden har selskapet kjøpt masse ROEs i Spania og mange gjeldsporteføljer.
Redigert 26.01.2019 kl 07:51 Du må logge inn for å svare

Jo ,for det er noe eget med det der derre 12 tallet. 12 måneder, 12 disipler,min bursdag den 12te osv. osv.

For tolvte gang så sier jeg eder.: Vær sterk i trua.
Redigert 26.01.2019 kl 12:02 Du må logge inn for å svare
26.01.2019 kl 12:18 2649

Bjørn, dine innlegg kan minne om forelskelse. Da har du kanskje brutt hovedregelen: «forelsk deg aldri i en aksje». Det kan av og til ende med et bittert brudd, der den forelskede blir taperen.
???

Innlegget er slettet av administrator
huffa
26.01.2019 kl 16:43 2537

SS
Hva er det du vil med denne linke fra "gamle dager"
Avventer svar.

Huff, huff.

Regnet ikke med at DU tok denne, men finner frem t-skje;

Forelske seg i feil aksje (som nevnt over) vil og kan koste deg dyrt. Man skal ALDRI forelske seg i en aksje!

Å forelske seg i feil dame kan og koste deg dyrt, ref Endre.
Siden vi snakker om axa var det naturlig å vise hvor forelsket og naiv selv endre kunne bli ?

SS
huffa
26.01.2019 kl 17:29 2498

Hvorfor blander du AXA inn i dette ?
Du er rapportert til Adm.

Huff, huff, huff.

Ja da får admin seg nok en latter.

Dere ser jo hvem sine innlegg som slettes i trådene, ikke SS sine.

AT DU HYLER PÅ ADMIN HELE TIDEN, GJØR AT DEN GODE RESPEKTEN JEG HADDE FOR DEG, FORSVINNER - JA MED CAPS LOCK PÅ!!!!!!! ?
SS
anolaa
26.01.2019 kl 20:51 2398

Mye tullprat her. La oss heller tippe sluttkurs dagen før kvartalstallene i feb. Jeg tipper 23,30.
huffa
27.01.2019 kl 02:03 2284

Skipssjefen skrev Innlegget er slettet
Hvilket innlegg er slettet kl 14.24 i går ?
Kommer nok flere.
Huff, huff.
27.01.2019 kl 03:45 2257

Tydelig at SS ønsker billige aksjer. Enhver forstand skjønner at Axa er ekstremt billig. Shorterne tørr ikke å øke. Endre har jo nevnt vi ser mot 4kvartal.alle som skriver negativt og bruker masse energi på å skrive side ned og opp har en agenda og det er ikke før være den snille Engel. Hadde disse oppført seg normalt hadde alle vært fryd og gammen. Tenker disse kvalmere baisssere har forandret tonen når kursen gjør et kraftig byks for vær sikker som banken. Det kommer den til å gjøre.

Lavmål når admin sletter en vg link, og enda mer lavmål når menigheten med blodrødt vps melder slikt inn. Axa menigheten har alltid vert noe for seg selv. Vi får opprette en egen tråd om Endre og ordførerdatteren. Endre sier selv at det kan være mye å grave i hos han.

SS
huffa
27.01.2019 kl 13:24 2112

På tide du leser hva du selv har skrevet.
Du er dypt inne i "menigheten"

Huff, huff, huff.