Axa, allways look at the Bright side of life, . ?✍? ?

Innlegget er slettet av administrator
Overskriften kunne ikke passet bedre, AXA ser lyst på framtiden skrives det på HO ???

Vi har fortsatt trua... trala tralallallala

Ikke mye av det som er skrevet jeg har ment. Spill hele veien. Men det regner jeg med du ikke har forstått. ?

SS

Du er virkelig et offer, lille venn. Alle er så urettferdige med deg, men som flinke piker flest; du slår nok tilbake.
Ikke lenge til vi ser Mastermar igjen tenker jeg.

Ha en feita fin søndag.

Så så småjenter.
Hvor går veien i morgen? 19 eller 20 tallet?

SS

Vi satser på at det kommer en nyhet idag og kursen gjør et byks...

Bedre med ingen nyheter.
Axa reagerer alltid ned på news. Du kan ikke ha mye fartstid i axa om dette var nytt for deg.

SS

Siden du etter egne påstander omtrent er den eneste i verden som har greie på AXA.... kan du si oss andre uvitende hvilken kurs som er et godt kjøp den nærmeste tida på 3-6 måneders sikt? Og evt hvilken kurs som er en god short med samme tidshorisont?

Sett short på 21-22. Ingen kandidat for 3-6 mnd i axa. Da kjøper du heller B2H eller Akerbp.

SS

19,81

Aksjemarkedet er i allefall enig med SELVESTE ss

SS
toffen4
28.01.2019 kl 09:55 1606

Rt 20,05. Stakkars dem som sitter short i AXA sammen med SS i februar.
toffen4
28.01.2019 kl 10:06 1594

Høst rallyet som det ble ropt så høyt om så vi aldri noe til, bomma stygt der matrosen! SS : Å satse short i AXA nå på bunn virker som ett panikk forsøk på å tjene igjen pengene du tapte på nedgangen på AXA i høst.. Bli heller med på oppgangen vi får nå gjennom hele 2019.

Bommet ikke, for en del her inne vet at jeg hele tiden snakket stikk motsatt av hva jeg mener om axa. I hele høst.
Regner ikke med at TOFFEN skal forstå det, men det er fakta.

SS
toffen4
28.01.2019 kl 10:42 1531

Trenger ikke være sur på oss andre da SS for at du tapte penger på AXA i høst ? Dont hate the players??‍♂️ Mulig du tjener penger på den feita shorten din eller taper enda mer ?? men skyter axa fart oppover har du vel ikke sittet short allikevel ?
toffen4
28.01.2019 kl 10:45 1551

Vet du liker oppmerksomhet, så tenkte jeg skulle bli med ned på ditt samtale nivå ??

Fint driv i ettermiddag....

Happy Days , dette kan bli morro

Vi fortsetter vel der vi slapp i går, nå skal vi opp...
29.01.2019 kl 10:06 1134

Hva ligger kursen på nå har ikke realtid

fjott, ikke la deg lure, 20.59 er kursen
Redigert 29.01.2019 kl 10:10 Du må logge inn for å svare

Skipssjefen skrev 19,89
Kursen har ikke vært så lav siden du solgte feita aksjer ?

Joda, senest i går ?

Skryter av Fredriksen-favoritt - kjendisene har ståltro
DNB Markets og Arctic Securities anbefaler kjøp av selskapet John Fredriksen jevnlig øker beholdningen i.
29.01.2019 kl 13:23 3202

Shorterne sliter veldig ikke mye aksjer de klarer å få kjøpt på disse ekstrem manipulert nivåer. Bare 44000 sier sitt, oppover går det men i snegle tempo,.

skjer vel et rykk snart, 13 februar nærmer seg fort +++

Dagens andre nas runde over.

Inn 120 ut 124,5/124,7. Denne gang bare 10k aksjer.
Noen som kan regne ut min samlede NAS gevinst i dag?

Og dere sitter på grønn børs og ser axa rød linje. Hver sin lyst. Likevel kritiseres SS for å ha solgt axa.

Kan si det sånn, jeg har tjent mer på NAS i dag enn om jeg var med opp til 21.20 og solgte axa der. Bare nevner det, småchicks.

SS

Ser menigheten fikk slettet min første NAS runde i dag. Men Haugen gjenoppretta den, her er innlegget:

Skipssjefen
I dag kl 09:28
257
Var det lurt å kjøpe 15.000 Nas aksjer på 105 og selge på 117????

Og dere ser maling tørke sakte i axa ??? ??

SS

https://forum.hegnar.no/thread/16798/view/334912
Redigert 29.01.2019 kl 14:44 Du må logge inn for å svare
toffen4
29.01.2019 kl 14:45 3107

Hehe skal vi klappe i hendene for deg da eller SS så du får sove kveld? Kan tenkes flere er med på NAS morroa idag men har ikke så behov får å dele det på en AXA tråd.. Du synker bare lavere og lavere lille gutt.. Nesten flau på dine vegne. Har du sagt fra til mamsen hva du skal ha til middag enda?

Toffen, du har INGENTING å klappe i hendene for i NAS.

Du har vert med LENGE, og det NEDOVER. Du satt inne på 170-200 minst, bare trykk på ditt nick så ser en elendigheten. Synd på deg, for ikke bare bommer du i nas(halvvering) men også i AXA har du inngang 26-30. Så hvordan ditt VPS ser ut må gudene vite, men fargen er nok rød.

SS
29.01.2019 kl 15:40 3066

Minner meg mye om spott on på shareville ufyselig kar
Redigert 29.01.2019 kl 15:40 Du må logge inn for å svare
toffen4
29.01.2019 kl 15:45 3062

Hehe dette er helt barnehage :D Alle er ute etter hverandre og hvor dårlig dem er.. Har ikke sitte i NAS på veldig lenge så samme for meg hvor det går.. Hadde du tjent penger på børs SS så tror jeg du hadde vært en mye blidere fyr.. Har alltid sagt at jeg har sitte minus i AXA i lang tid så kom ikke her å tro du kommer med noe ingen andre vet.. Det er tydeligvis dette HO forum AXA handler om snakke så mye dritt man får til om hverandre, kommer mye positivt ut av det ( NOT )
toffen4
29.01.2019 kl 15:51 3053

Jeg mener AXA på lang sikt er en bra investering, du mener AXA bare er dritt og Lort, særlig med Endre i spissen for han har jo ikke erfaring med inkasso? Tror heller det er mister SS som ikke kan så mye her, bare kopier og limer noen fine setninger fra google. Skjønner ikke hvorfor du peller deg ut av AXA tråder , når du bare skal fortelle hvor dritt selskapet er og at haniball aldri får igjen pengene sine.. Betyr jo at halve aksjonær lista aldri for igjen pengene sine.. Bullshitt
toffen4
29.01.2019 kl 16:06 3032

SS trykke på nick hvilket nick?
29.01.2019 kl 16:12 3027

Klart at jeg vil få igjen invester beløp og vell så det.ss er et patetisk liten vesen.,her gjelder Janteloven.
Redigert 29.01.2019 kl 16:13 Du må logge inn for å svare
29.01.2019 kl 16:43 2994

Gremmes av denne manupuleringen at ikke OSE gjør noe er før meg en stor gåte. Ultra lavt kjøp salg. Kan ikke huske at omsetningen vært så lavt på flere år. Skal bli vidunderlig når aksjen kommer ut av denne henge myren Hvem står bak denne drittspilet

Redigert 29.01.2019 kl 16:59 Du må logge inn for å svare

I morgen ny dag og stOre endringer kommer, det er nå det gjelder fram mot 4de kvartal.. ,,skipperen,, har mista spinatboksen så nå er det andre boller ???