Live: norsk gepard
https://www.vgtv.no/live/169683/direkte-gepard-foedsel-kan-vaere-innbilt-svangerskap-foelg-utviklingen
Folg utviklingen direkte
Folg utviklingen direkte
Redigert 24.01.2019 kl 19:47
Du må logge inn for å svare
Jeg digger sakte-TV. Måtte stirre lenge for å se om dyret blunket.
Har de ikke utviklet graviditetstester for geparder siden de spekulerer i om det kan være innbilt svangerskap? Har de prøvd menneskevarianten?
Jeg avbryter pausen etter at jeg fant ut at en gepard, den så jeg ikke komme, var min bilett til trikken og mitt mas om oppmerksom hets fikk dirken ut av ignorans i vranglås. Jeg har purret, hf har svart &malet mine bønner på tigerwomanvis, og for å være hÆrlig må jeg si jeg er skuffet at midtimellemprikken ikke har reagert med klørne ute. Så du ikke at hf svarte meg normalt? Er du midimellom en innbildt fødsel eller hva feiler trikken som ikke følger fast rute?
Redigert 24.01.2019 kl 20:07
Neste år, om hun slutter å surmule over regjeringen, skal vi ha Sofie Elises graviditet minutt for minutt.
naturligvis.
Jeg skal faktisk logge inn og se Jonas rådgiver levere
FAKE AP innbildninger.
Jeg skal faktisk logge inn og se Jonas rådgiver levere
FAKE AP innbildninger.
Redigert 24.01.2019 kl 20:14
Jeg kan ikke overvåke hva alle andre på dette forumet svarer noen. Jeg liker ikke egentlig katter, eller hunder, men gepard i bur er kanskje greit.
yeahsusp
din liker-ikke hund og katteliste er skuffende uten genser for eksempel. Du ignorerer meg, selv om jeg er pletten.
bho grepakar i bur. ikke påstå du blir sur.
din liker-ikke hund og katteliste er skuffende uten genser for eksempel. Du ignorerer meg, selv om jeg er pletten.
bho grepakar i bur. ikke påstå du blir sur.
Redigert 24.01.2019 kl 20:49