Jeg savner Oliver Stonheg skarpe penn

kokkohill
25.01.2019 kl 15:05 918

Synd at han ikke ble med over på det nye forumet
Slettet bruker
25.01.2019 kl 15:17 915

Han har vært innom (under et gammelt nick), men forsvant igjen! Hans store kunnskaper er dypt savnet!
kokkohill
25.01.2019 kl 15:58 898

Er han kastet ut av noen tomsinger ? Kan du si hvilke nick han bruker ?
Slettet bruker
25.01.2019 kl 16:11 893

Mobbet ut av barnehageonkel som gjorde narr av ham fordi han ikke alltid klarte å fatte seg i korthet. Han ble vel lei av å bli kalt Mumlemitraljøse osv hele tiden. Du vet hvor iherdig bho kan være.
kokkohill
25.01.2019 kl 17:50 873

Da burde jeg banka litt vett inn i skallen på den onkelen , slikt gjør man bare ikke.
SCK
25.01.2019 kl 18:25 865

Man kan vel faktisk ikke utelukke at noen går lei av Spammern, nå under nicket barnehageonkel, før Weteran +++++. Han har vel nærmere 100 forskjellige nick her inne.

Fyren er åpenbart gal. Hvorfor ikke fyren blir stoppet av admin er for meg en gåte. HO gjør seg til latter når de lager en ordning hvor noen kan utestenge et nick i sin egen tråd, samtidig som den utestengte har 100 øvrige å trenge seg inn og spamme tråden med.
Det blir jo bare tullball det hele. Hva hjelper det å klage inn nicket Weteran eller barnehageonkel? Han har jo drøssevis andre å ta av.
Her inne blir det i praksis en regel for de normale, en annen for den spik, spenna gærne.

Har man flere enn 1 nick så er løsningen å slette navnet/e-posten, i dette tilfelle Spammern sitt.
Ikke et og et nick. Det blir for dumt.
Slettet bruker
25.01.2019 kl 21:17 839

Kan du liste opp 10 av de 100 for oss ?
Vet du noe mer om bho ?
Slettet bruker
25.01.2019 kl 21:38 832

BHO spammer men han bruker kun 1 nick om gangen. Ikke slik som deg Exian. Du har ca 15 aktive nick her nå.
Exian-Fornybar-Gratis Lading-Visjonæren-drøfteren-herregud-sanneten og mange flere.
Du har INGEN rett til å sutre over andre.
Fjordgubben
25.01.2019 kl 22:00 824

Fyren som hele tiden messet om at nordmenn var fattigst i verden og bodde i gammer og naust før vi fant olje, tja.

Selv om han hadde noen poenger var det trasige greier for det meste.
Slettet bruker
25.01.2019 kl 22:06 821


Han snakket litt for fint om nazistene som var her under krigen.
Slettet bruker
25.01.2019 kl 22:18 817

Da er det ikke rart havfruen savner han.
polemiker
25.01.2019 kl 22:43 806

Vil anbefale folk om å lese min analyse av denne psykotiske personen på gamle media.
Dvs. gamla forumet.
Redigert 25.01.2019 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
kokkohill
25.01.2019 kl 22:53 801

Det var den sminkede versjonen om Norge og krigen Oliver tok opp og han hadde helt rett. Det er mye god løgn historie som gjentas til det sitter
Slettet bruker
26.01.2019 kl 08:56 763

Oliver var flink han, men selvsagt mange som ble forferdet når den offentlige versjonen av «krigen» ble så utfordret.

Jeg lærte en del av det Oliver skrev og innser i dag at det slett ikke var AP som bygde landet etter krigen, men faktisk tyskerne som bygde det meste under de fem årene med «krig». Et bilde sier mer enn tusen ord, og jeg husker at han linket til gamle bilder av invasjonen i Oslo. Med ridende norsk politi i front som førte de tyske soldatene frem, og masse tilskuere på fortauene, lignet det påfallende på et 17. Mai tog.

Da jeg tilfeldigvis havnet innom en episode av «Nazistenes byggverk» som omhandlet Norge forsvant siste rest av tiltro til den offisielle krigshistorien jeg ble indoktrinert med på skolen. Det kom nemlig frem at tyskerne slet med å forsvare Norge fordi det ikke fantes veiforbindelse mellom byene. Tyskerne måtte altså bygge alle disse veiene. I programmet kom det også frem at i tillegg til veier, havner, og toglinjer, bygget tyskerne også rundt 90 flyplasser i Norge.

I dag lurer jeg på om all infrastrukturen her på Østlandet hovedsakelig ble bygd på disse fem årene med «krig» og om alle veiene som nå skal få bommer også ble bygd av tyskerne?

Det hadde vært interessant å se et kart over hva de klarte å bygge på fem år. Jeg er redd det er utrolig mye og at det derfor forsøkes hemmeligholdt. I så fall vil det jo bevise hvor udugelige AP og Høyre har vært både før og etter «krigen».

Jeg tipper tyskerne klarte mer på fem år enn hva AP og Høyre har klart på hundre år.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 09:07 761

Dette vet jeg ikke om stemmer, men så dårlig som en del av krøtterstiene våre er ser jeg ingen grunn til å takke nazistene så mye for deres veibyggingsinnsats. Hvorfor fikk i så fall ikke vi autobahn i armert betong og fri fartsgrense liksom? Var vi ikke ariske nok?
Slettet bruker
26.01.2019 kl 09:14 755

Ja veiene er blandt de dårligste i verden, men alternativet hadde nok vært skog.

Skulle gjerne hatt autobahn jeg også hele veien fra syd til nord. Og det hadde vært null problem å bygge. Det er maks 1,5 millioner som jobber over én time i uka med noe fornuftig her i landet, så arbeidskraft har vi nok av.
kokkohill
26.01.2019 kl 09:20 750

Alle de feige i 1940 samlet seg etter krigen og gjorde livet surt for de få heltene vi hadde. Og det satte seg ned og skrev en krigshistorie som snart bør omskrives.
Fjordgubben
26.01.2019 kl 10:01 737

Tyskerne hadde planer om motorvei fra Tyskland til Trondheim.

Hadde de okkupert Norge i f.eks 30 år hadde nok veiene vært bedre enn de er i dag til og med, med eller uten krigsfanger fra Russland...
Slettet bruker
26.01.2019 kl 10:07 736

bho shutdown takling barneball gir cult kort, setter inn en spiss.
Dette savnes, ikke bli skremt huåhei:
http://www.vegtam.info/
Vegtams nettsider
- Viet til kampen for nordmenns overlevelse som eget folk -
- Stans folkemordet gjennom pengesystemet, lavt foedselstall og innvandring av folkefremmede! -
Hjemkomst - til vern om folk og fedreland.

Meningen med Vegtams nettside
Redigert 26.01.2019 kl 10:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2019 kl 10:21 734

«Nettsiden var i utgangspunktet en samling lenker av mer eller mindre nyttig slag som Vegtam hadde samlet som verktøy for sin egen avfjotting. Etter hvert fant han ut at samlingen kanskje også kunne være til nytte for andre i vårt felles avfjottingsprosjekt.

Som vi vet, har de fleste mennesker i Norge vært utsatt for en vedvarende utfjotting fra vuggen til graven.»
Slettet bruker
26.01.2019 kl 10:27 730

Kanskje de hadde klart det på fem år?

Jeg har ikke sett noe særlig på serien «Nazistenes byggverk» men det er maaange episoder, det har jeg fått med meg. De bygde og bygde i mange land.

I serien «Hunting Hitler» reiser de også verden rundt og ser på disse byggverkene. Det er helt vanvittig alt de bygde.

Hvorfor klarer vi ikke å bygge noe som helst? Det virker nesten som om alt treneres og at saksbehandlingen er viktigere enn målet?