Hegnar og e24 påvirker hovedindeksen negativt med krakk bla bla

Stat oil
25.01.2019 kl 22:55 889

Ser at hovedindeksen på Oslo B. har sunket 4 dager på rad. Ikke rart det da Hegnar og e24 gir Hermanrud og andre pessimister store oppslag om at nå kommer krakket, selg deg ut o.l. Alle disse negative oppslagene påvirker dessverre nervøse småsparere til å selge billig alt de har. Ingen vet når det kommer et krakk og ihvertfall ikke Hermanrud. Alle sitter på gjerdet og venter på krakket som aldri kommer, synd at Hegnar og E24 er med og skremmer vekk folk til å investere. Det er jo nå man bør kjøpe billig, da hovedindeksen vil gå over 1000 i løpet av året. Synest synd på de nervøse gjerdesittere da de går glipp av all moroa som kommer. Vil oppfordre både Hegnar og E24 til å vinkle flere positive oppslag, for sannheten er at Norge går så det griner. Jeg er ihvertfall drita lei av folk som har en agenda med negative oppslag med ville gjetninger som aldri vil slå til. Trodde Hermanrud hadde driti seg nok ut, men mannen lærer aldri ser det ut som...

Jeg selger ikke en aksje nå for tiden, da jeg vet at oppsiden blir meget god utover våren. Krakk blir det ihvertfall ikke i år og mest trolig ikke i 2020 heller.
Redigert 19.01.2021 kl 09:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.01.2019 kl 23:18 844

Det var litt av en optimist. Du er ikke redd for å lokke småinvestorer inn nå altså, det kan også gå veldig dårlig.
Lilleulv
25.01.2019 kl 23:31 831

Helt enig! Synes analytikerkorpset stort sett er klovner hele gjengen. De må mene noe hele tiden, men snur kun etter vinden uten at de tenker selv. Er det noe norske analytikere er flinke til også, så er det å hente ordlyd og fraser fra utenlandske økonomer, og presentere dem som sine egne. Latterlig!

Men er det noe meglerhusene gjør når de roper selg, så er det at de kjøper selv. De endrer ordlyd når de selv er ferdig lastet.

Hegnar.no og e24 er tabloid presse. Men det er nå synd at mange investerer på bakgrunn av tabloide overskrifter, som er skapt for å kapre flest mulig lesere.