«Trump tapte. Punktum», sier Dagbladet. Så feil kan de ta

Slettet bruker
26.01.2019 kl 08:21 2777

No! It’s military planning at it’s finest.

Using everything THEY said against them.

Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.



https://m.youtube.com/watch?v=8Ni5-usFd8Y
Slettet bruker
26.01.2019 kl 16:38 1570

jabbadabbato
I dag kl 16:36 1
Donald Trump, som var rasende

--
Jeg støtter raseriet. Jeg støtter ikke maset fra DailyBeast jabba Wash o SV.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 16:39 1571

Blåveisen

"Trump ønsker å samarbeide med Dems,men de vil ikke."

Hvorfor lyver du?
Demokratene har ikke veket en millimeter på at de ikke ville forhandle mens statsapparatet var nedstengt.
Nå vil de selvsagt forhandle. Det var hele poenget.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 18:47 1545

Her er SEKTEN Jabbe og Dirken tilhører - ikke rart de er vettskremte! 100% proof! ;-DDD

https://www.youtube.com/watch?v=Idoq6jEjxUY

Sannhet eller galskap? Tørre fakta samlet, eller konstruert i libtard studio og spredd på nettet i disse dager (19. jan. 2019), akkurat i tide til Martin Luther King Day og #PresidentPelosi? Coincidence?

Hva skal vi kalle sekten deres, JabbeDirken? AntiQ eller ConTrump elns?
Slettet bruker
26.01.2019 kl 18:51 1542

lol kan jeg kalle kameratene x69 manson slekten
Slettet bruker
26.01.2019 kl 18:55 1543

Pastor Jones før mord/massemordet av 900 sektmedlemmer i Jonesvill.

"The reason given by Jones to commit suicide was consistent with his previously stated conspiracy theories of intelligence organizations allegedly conspiring against the Temple, that men would "parachute in here on us", "shoot some of our innocent babies" and "they'll torture our children, they'll torture some of our people here, they'll torture our seniors". Parroting Jones' prior statements that hostile forces would convert captured children to fascism, one Temple member states "the ones that they take captured, they're gonna just let them grow up and be dummies".

https://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Jones

Så kan jo hver enkelt trekke sine konklusjoner om hvem som minner mest om sektmedlemmer her.
Redigert 26.01.2019 kl 18:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2019 kl 18:57 1541

Og så kan du svare meg hvilken bil som kommer til å få fineste damen.
Du har dine meninger, 777 og jeg har peiling på andre ting og tanker om viktigere tang.
Ure loss. T
Slettet bruker
26.01.2019 kl 19:04 1540

In 21 days President @realDonaldTrump is moving forward building the wall with or without the Democrats. The only outstanding question is whether the Democrats want something or nothing.

Sarah Sanders



https://www.godlikeproductions.com/sm/custom/02c0dc5fd7.jpg
Redigert 26.01.2019 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2019 kl 19:13 1540

My way or the dictaorway.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 20:03 1524

Take IT
EAT sh*t
mai or hi
way 2-go
fu q-in x-dress manisjaq abbadoto
du har tapt din seriøse id, neppe vært sånn men BLITT sånn propan leftie (vemstrehøireislam) maskin. Gud løkke til deig, en klassisk propan maskin. På HO, whatalow-
Søster
26.01.2019 kl 21:18 1512

https://www.politifact.com/truth-o-meter/article/2019/jan/18/national-emergency-declaration-over-border-wall-he/

Jabba er best på skjellsord,men følger ikke opp og utdyper hva som er diktatorisk ved å følge lovverket ved
å faktisk erklære ‘’national emergency’’.......
Joda,det blir sikkert mat for advokater og hatere om Trump velger denne strategien om ikke Democrats vil
samarbeide mer enn vi har sett til nå.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 21:25 1419

Hovedpoenget er, det er mye rart og jeg kan være gal men intet kommer lavere enn enn disse høirevenstremidtprikkapislamaskinene med attack og bortforklaringer mot alt de rekker mot den reelle velbegrunnede skepsis mot MASSIV ISLAM MER OG MER som hever seg over alle under dekke av å være seriøse, det finnes ikke link annet enn propan.
mat på dansk heder mad. Spis&spy prikken i suppen kastet seg i x96 tråden, er det feigt. Nei, det er høireprikken. Tear down THAT prick
Redigert 26.01.2019 kl 21:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2019 kl 21:53 1413

Så hva er poenget med å erklære krise 2 år etter at han tok over embedet og med illegal immigration på et nivå som er 1/5 fra toppen og på nivå med 1972?

Sammenligningen med Maduros tiltak etter at han tapte kongressen i 2015 er ikke helt bak mål. Man tar uortodokse metoder i bruk for å gjennomføre politikk det ikke er flertall for. I dag blir Maduro (rettmessig) kalt for diktator.
Det er selvsagt ikke første tegnet på at Donald er diktaor'ish, eller i det minste autoritær. Hans angrep på den frie pressen og smisking overfor andre diktatorer er bare noen tegn. Hans sleiv kommentar om at han likte hvordan nord koreanerene er underdanige overfor Kim og hans raseri over at demokrater ikke klappet for talen hans i kongressen i fjor, er andre. Husk at han har drevet sitt eget selskap som en "diktator" hele livet. Han har aldri vært nødt til å stå til ansvar for noe styre.
Redigert 26.01.2019 kl 22:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2019 kl 22:14 1408

Trump tenker på floket og landet sitt, og det kan debatteres, men du skal "ta" hver driblng og ballmiss, men det er større kamp enn en propanmaskin jabb som SKAL "ta" hver skriveleif i bisetninger med link til dine jugemsm propanpresse som har tellet til 8167.
venstrehøireprick islamslappe Jabba, du må heve blikket over taklingene du pumper deg opp på, ellers blir du bare en ap hooligan som klager på hvÆr en dribling opp blÅst x96. Det blir så smått men du får rattata tatt trump og telle dine seire...
Slettet bruker
26.01.2019 kl 22:26 1408

Det vil uansett være et nytt nederlag for en mann som gikk til valg på at han var en stor dealmaker.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 22:29 1407

Du går ikke i krigen og kommer hjem uten skrubbsår, og når høirevenstreislamjabba feirer det, da vet jeg trump har vinni selv om ballen går ut for innkast.
Jeg takker trump for at han ikke tok den bedaglige wash swamp veien du ville ha-

BIG TRUMP WIN igjen for meg.
Redigert 26.01.2019 kl 22:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2019 kl 22:38 1404

Skjønner dere ikke hykleriet?

They had spent years on the staff of Donald Trump’s golf club, winning employee-of-the-month awards and receiving glowing letters of recommendation.

Some were trusted enough to hold the keys to Eric Trump’s weekend home. They were experienced enough to know that when Donald Trump ordered chicken wings they were to serve him two orders on one plate.

But on Jan. 18, about a dozen employees at Trump National Golf Club in Westchester County, N.Y., were summoned, one by one, to talk with a human resources executive from Trump headquarters.

During the meetings, they were fired because they are undocumented immigrants, according to interviews with the workers and their attorney. The fired workers are from Latin America.

The sudden firings — which were previously unreported — follow last year’s revelations of undocumented labor at a Trump club in New Jersey, where employees were subsequently dismissed. The firings show Trump’s business was relying on undocumented workers even as the president demanded a border wall to keep out such immigrants.

Trump’s demand for border wall funding led to the government shutdown that ended Friday after nearly 35 days.

https://www.washingtonpost.com/amphtml/politics/donald-trumps-demand-for-a-border-wall-shut-down-the-government-at-the-same-time-his-company-was-firing-undocumented-workers/2019/01/26/8cf75d66-20c5-11e9-8e21-59a09ff1e2a1_story.html?tid=ss_tw&utm_term=.f6faa0773b7c&__twitter_impression=true&noredirect=on
Slettet bruker
26.01.2019 kl 22:58 1403

Klarer du denne?

En oktobermorgen fikk vi pulsen til å øke
var det en hackeR som hadde lykkes med forsøkeT
men en HAI I en TWeeT
er ikke særlig 1337.
løser du gåtEn bør dU vurdere å søke
Slettet bruker
26.01.2019 kl 23:02 1398

Jeg kan ikke spille dum så jeg må sove toppklokket uten å forstå.
Kaster loss
zlP agoy.


did Q kult
Redigert 26.01.2019 kl 23:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.01.2019 kl 18:36 1365



Republican Florida Sen. Marco Rubio said Sunday that President Trump declaring a national emergency to build a border wall would be a “terrible idea.”

“It's just not a good precedent to set in terms of action. It doesn't mean that I don't want border security. I do. I just think that's the wrong way to achieve it,” Rubio said on Meet the Press. Rubio’s comments stem from President Trump’s on-again, off-again threats of declaring a national emergency to build a wall along the U.S.-Mexico border after failing secure funding in Congress. The impasse over border wall funding propelled the United States into a 35-day partial shutdown of the federal government in history, the longest in U.S. history. “If we don't get a fair deal from Congress, the government will either shut down on February 15 again or I will use the powers afforded to me under the laws in the Constitution of the United States to address this emergency,” Trump reportedly said.

https://www.thedailybeast.com/marco-rubio-declaring-national-emergency-for-border-wall-is-a-terrible-idea?ref=home

Pussig at Rubio sier det samme som meg samtidig som han har tatt en lederrolle i senatet for å avsette diktator Maduro.

On Venezuela, Rubio Assumes U.S. Role of Ouster in Chief
https://www.nytimes.com/2019/01/26/world/americas/marco-rubio-venezuela.html
Slettet bruker
27.01.2019 kl 18:40 1365

Hvorfor er det ingen som gidder å kommentere at Trump har hatt massevis av illegale invandrere jobbende for seg?
Skjønner dere ikke at motivet for å ta seg inn illegalt til USA er ikke et sosialt sikkerhetsnett man kan snylte på men at arbeidsgivere som Donald Trump gir dem jobb uten å spørre.
Hva synes dere om at Donald Trump gjentatte ganger har anklaget illegale innvandrere for å stjele amerikaneres jobber når han selv ansetter mange av dem?
Redigert 27.01.2019 kl 18:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.01.2019 kl 19:22 1359

Jeg vil helst ikke svare på tullenaivspørsmålet men synes det er greit, get real da mann. Jeg forstår. ok
Og så maser jeg ikke mer om det.
Derfor setter jeg strek men du er vel ikke ferdig eller fornøyd med svaret og skal jabba alt du kan om ditt og datt? Jeg bare spør, har jeg rett.
Altså alle vasket svart før.
Redigert 27.01.2019 kl 19:22 Du må logge inn for å svare
Cortex
27.01.2019 kl 20:00 1352

http://www.fox29.com/news/national-news/12-undocumented-immigrants-fired-from-trump-golf-course-lawyer-says

Illegsle innvandrere kjøpte falske ID-papirer og jobbet i bedrift eidav Trump Orgaization.
Nå påstår deres advokat at arbeidsgiver visste at de hadde uidentifiserte folk som jobbet
blant deres gjester.
Lite sannsynlig.

https://www.nytimes.com/2019/01/26/us/trump-golf-club-fires-workers.html

Selv New York Times holder seg for gode til å påstå at Trump personlig hadde
noe med at folk med falsk identitet jobbet i bedrifter som eies av Trump Organization.

Det må bli MYE strengere reaksjoner mot næringsdrivende som ansetter illegale,for
ofte jobber de svart firdi de ikke har papirer.
Blåveisen
28.01.2019 kl 19:09 1327

https://www.foxnews.com/us/group-of-border-patrol-wives-invite-nancy-pelosi-to-visit-texas-border-town

Hvem tror at Pelosi eller andre Democrsts ønsker å med egne øyne og ører erfare hverdagen til
Border Patrol på grensen mellom Texas og Mexico?
Fakta passer nok ikke inn i Dems' destruktive holdninger,og dessuten er jo 'bare' 95% av de som jobber
i Border Patrol positive til en fysisk barriere på grensen.......
Slettet bruker
28.01.2019 kl 19:32 1325

New York Times tørr ikke engang å si at Trump lyver når han gjør det. De er altfor PK til å komme med beskyldninger de ikke har klare bevis for. Hva tror du? Tror du de plutselig oppdaget i forrige uke at det jobbet mange illegale på klubben?
Blåveisen
28.01.2019 kl 19:51 1321

https://bongino.com/newest-migrant-caravan-grows-to-more-than-12000-members/

Nå er en karavane på 12000 på vei opp mot grensen til USA.
De fra den første karavanen forslummer Tijuana,men mange har også spasert østover
langs grensegjerdet for å krysse grensen til
USA der hvor gjerdet stopper......

Trumps nyttige idioter tror de kommer inn i USA,men siden de oppholder seg i trygge
Mexico kvalifiserer de ikke for asyl.
Karavanen synliggjør behovet for en fysisk grensebarriere,men MSM later som at de ikke kommer nordover.....
Slettet bruker
28.01.2019 kl 20:05 1316

Man må fjerne motivet for å ta seg inn i landet ved å ta arbeidsgiverne som ansetter dem.
Skall
28.01.2019 kl 20:23 1315

Amerikanske arbeidsgivere som blir vist et Green Card,noterer Social Security nummeret og ser at ‘’Jose’ ‘’ ligner litt på
bildet på førerkortet har gjort det de kan for å verifisere at personen de ansetter er en innvandrer med papirene i orden.
Det vil alltid være rom for etterpåklokskap,men hva kan arbeidsgiverne gjøre når innvandrere,som de som brukte falsk legitimasjon
og ble ansatt på gilfklubben til Trump i New Jersey,og som ble sparket,bruker falsk legitimasjon?
De låner papirer og førerkort av hverandre.
Hvem ligner på bildene på førerkortene sine?
Nøyaktig hva kan arbeidsgivere gjøre foruten å sjekke pspirene de blir forelagt?

Der hvor illegale jobber svart er det mye enklere å gå hardt etter arbeidsgiverne.


https://www.foxnews.com/us/dozen-undocumented-workers-were-fired-from-trump-golf-club-in-new-york-report
Redigert 28.01.2019 kl 20:46 Du må logge inn for å svare