Bollestad er i form gett

Slettet bruker
26.01.2019 kl 11:29 784

Jada.

Blir helt svimmel av å høre på alt sosialistsvadaet.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 12:02 774

Jeg tør ikke å si hvem det minner meg om. Det blir for drøyt.
atnorhe
26.01.2019 kl 14:10 742

Det spiller liten rolle hvem som sitter i regjering av de vi har å velge i mellom når det kommer il stykke, men KRF og Bollestad kan være et unntak,
.Det Norske folk som bestemmer, stemmer uansett etter eget behov og de nære ting som bro, breiere vei, mindre svinger, og kortere vei til NAV.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 14:26 736

Bollestad er jo den konservative delen av KRF. Hun er nå fullt medlem i de fantastisk feite fire. Bare vent til de våkner og reiser seg de radikale KRF'erne som nå er dyttet ned i kjelleren. De siste skal bli de første. Hele partiet er langt under streken så det må nye grep av nye mennesker. Bollestad og Ropstad er mørkemenn med helt forkvaklet menneskesyn mht. homofili og menneskerettigheter.
Redigert 26.01.2019 kl 14:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2019 kl 14:31 732

De postmoderne kvinnenes inntog i politikken lemper unna uenighet og klistrer alt til følelser "Eg e lige glad i Knut Arild, han e så fine!"

At han svek både partiet og velgerne, spiller ingen rolle - "Me hade ingen i Krf!"

Se på tjukkasdamene i regjeringen: https://resett.no/2019/01/26/en-borgerlig-broilerregjering/

Når skal de forstå at de polstrer seg mot verden?

Uenighet er ikke hat, men to aspekter man må utrede for å finne beste løsning!

Menn har alltid forstått det, men kvinner og damemenn forstår bare følelser - elske eller hate - men slik er da ikke verden!!!
Slettet bruker
26.01.2019 kl 15:34 717

Jeg vet ikke hva du har sett av Bollestad idag. Du etterlot ikke link og jeg måtte dessverre mistenke hun har sittet på i din veteranbil????
Norge er et ekstremt rart land, det ville vært rart om vi ikke hadde en rar regjering i et rart land med rare folk som bør beskyttes for sine rariteter inklusiv miniboller, det er demagogisk sett demografisk demokratisk. Takke meg til det og ikke Klysebakken utdelinger Jonas Tømmerskjorte Hadji skattekrav med MdG på slep og 80% muslimer stemmer seff RØD regjering og muslimer vokser mer og mer frem som fattige og da er skatten god å hente, særlig kapitalen som kunne investeres i virksomhet som skapte arbeidsplasser. Hva SKAL vi med flere arbeidsplasser når mer SKATT kan funde NAV og utallige sotah arbeidsplasser i tilretteleggingsindustrien for islam.

jeg tar meg en bollestad any day. Den bollen er ikke SÅ stor, jeg tåler den.
Redigert 26.01.2019 kl 15:42 Du må logge inn for å svare
Oskar2
26.01.2019 kl 16:16 708

-og så ser vi hvordan røde Hareide er ønsket til å lede en blå Stortingsgruppe som parlamentarisk leder?

Tipper Bondevik ler godt på bakrommet og tror han får blink på Frp.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 16:20 705

Bollestad regner jeg som blandevann, jeg fatter ikke at folk kan helle ut blandevann. Hold dere i skinnet.
Sikreste veien til Krf 2021 er å gjøre Bollen større enn den er, hele Trump greia er jo å få alle etter seg. pga da går det opp til slutten.
La bollestad hvile i ovnen.
777 finn på noe annet enn å ta bollestad. Hugg tømmer, jug, sms, ta en giske, hvasomhelst ikke bollestad som fortjener å heve seg i fred og jeg legger meg klam over.
Redigert 26.01.2019 kl 16:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2019 kl 22:48 671

Bollestad prekte og prekte på TVn, tipper fra et landsmøte eller noe sånt. Jeg hørte nok rundt 10-15 min i bakgrunnen.

FOR et mas. BARE fokus på de svakerestilte og NULL fokus på oss sterkerestilte.

Var hakket verre enn å høre Jens bable om omfordelingspolitikk.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 22:54 668

enig, det er derfor jeg aldri ser det.
Sotah
26.01.2019 kl 23:00 664

Jeg ser ikke noen grunn til at politikere skal bruke fellesskapet til å hjelpe de sterkerestilte, 777. De klarer seg alltids. Uten at jeg føler meg spesielt munter av å ha Bollestad ved roret av den grunn.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 23:16 655

Karrierepolitikerne bruker de sterkerestiltes penger for å vinne stemmer hos alle som drømmer om et slaraffenliv som svakerestilt.

Jeg har ikke sagt at fellesskapet skal gjøre noe som helst annet enn å slutte å plage de sterkerestilte.

Det er hardt nok å være sterkerestilt fra før om ikke de skal plages og mobbes av politikerne!
Slettet bruker
26.01.2019 kl 23:24 651

Hun skrøyt og skrøyt av alle pengene hun skulle gi bort.

Tror du ikke vi skjønner hvem sine penger det er. Det er jo ikke hennes egne penger hun snakker om. Å nei du, sosialister har aldri noe å gi bort!
Slettet bruker
26.01.2019 kl 23:41 642

Alle skal med og alle skal få. Bortsett fra de sterkerestilte. Det eneste de får er regninga. Og bokettersyn.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 23:44 639

Syrerne skal med, afrikanerne skal med, alle skal med. Slapp av. De sterkerestilte tar regninga. Hvis ikke blir de bura inne!
Slettet bruker
26.01.2019 kl 23:56 635

En typisk norsk sterkerestilt jobber minst 80 timer i uka, svarer på minst 30 e-poster om dagen og har minst like mange telefonsamtaler om dagen. Dette I TILLEGG til å jobbe vanvittig harde og effektive 80 timer i uka.

De skaper arbeidsplassene og alle inntektene til statskassa, og så skal de liksom finne seg i å bli ekskludert, mistenkeliggjort, og regelrett mobba av imbesile politiker-broilere, og plaget av psykopat-byråkrater? Nei, jeg skjønner godt at de rømmer skuta, gett.