REACH Huge Contracts !!!!

PetroMonkey
REACH 16.01.2018 kl 17:40 20313

The rocket is lit and taking off in 10 ...9 ... 8 ... 7 ....

Lot more discussion in the old forum. Everything is in line for Reach to have a fantastic 2018!

REACH - BP contract award
Nå skal det godt gjøres å holde denne under 3kr altså!


16.01.2018 17:12

BP has awarded a contract for use of the vessel Normand Reach on the Mungo field in the North Sea. The value of the contract is confidential between the parties.

Normand Reach will be used on a walk-to-work project with expected start-up late April/early May. The 12-week contract has options to extend if required.

For 2018, Reach Subsea has a firm charter commitment on Normand Reach towards Solstad Offshore for 180 days, at a competitive base rate with a profit share. Through this contract, Reach Subsea will cover roughly 50% of the charter commitment on the Normand Reach spread.

Jostein Alendal, CEO of Reach Subsea, says: "This contract marks another important milestone for Reach Subsea. We will, as always, focus on strong execution to ensure that our track record for operational excellence remains intact."

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=442471



Igår kom denne:


STATOIL FRAME AGREEMENT AND CONTRACT AWARD

Statoil has renewed and expanded MMT Sweden's frame agreement.
The successful co-operation between Reach Subsea and MMT Sweden has resulted in a new frame agreement covering both survey and light construction for the next three years.
The frame agreement is call-off based, which means that Statoil can award contracts for survey and light construction projects in the North Sea on an as needed basis.

As part of the frame agreement, MMT Sweden has in co-operation with Reach Subsea been awarded a contract with Statoil for survey and light construction work offshore Norway. The value of the contract is confidential. The work will be performed with the subsea vessel Havila Subsea from early February onwards and will include survey and light construction.
The frame agreement and the associated awarded work is of great strategic importance for both MMT Sweden and Reach Subsea.

The two companies have worked jointly together since 2013 and have gradually increased the market share within the segment of survey and light construction with the aim of being a key supplier for the major clients in this segment.

Furthermore, MMT Sweden and Reach Subsea have in recent years made large investments in this segment, developing a professional and experienced personnel base and building a modern fleet of vessels and equipment in order to be prepared for this project.

We are delighted that Statoil has awarded us this contract and shown their confidence in our capabilities and service offering.

This first contract award under the frame agreement is the same as referenced in our stock exchange release on 22 December 2017.

Jostein Alendal, CEO of Reach Subsea, says: "We are delighted and proud that Statoil has recognised the competitive service offering that MMT Sweden and Reach Subsea can provide in co-operation. Our common investment in developing the innovative Surveyor high speed ROV, as well as the track record we have built together utilising the complementary skills of Reach Subsea and MMT Sweden, has played an instrumental role in positioning us for this frame agreement."

For further information, please contact:
Birgitte W Johansen (CFO)

www.reachsubsea.no

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=442368
Redigert 21.01.2021 kl 08:56 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
16.01.2018 kl 18:28 9736

Denne har gått under radaren til nesten alle.
Dette er Norths suverent største investeringen.
NÅ begynner klatringen og som alle Norths tidligere realiserte investeringer går den minst 2,5x fra deres inngang. (2 til 5)
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
16.01.2018 kl 21:02 9662

Les denne analysen fra 4.mai 2017 og se hva som er i ferd med å skje..
Til opplysning så er flåten utvidet med Olympic Delta siden dette ble publisert..
Hva blir kursmålet nå??


- Reach Subsea tilbyr etter vårt syn et unikt lavrisiko-spill på et oppsving i markedet for subsea-tjenester, skriver Clarksons Platou-analytiker, Turner Holm i en fersk analyse.

Han fremhever at selskapet har kapital tilgjengelig for å finansiere ekspansjon etter emisjonen som ble gjennomført i januar, samt at de har en lav og fleksibel kostnadsbase.

- Etter vårt syn tilbyr Reach en sterk plattform for ekspansjon på et lavt nivå i syklusen for subsea-tjester, skriver han videre.

Inkludert Havila Subsea som selskapet inngikk en kontrakt for i slutten av april og som skal starte et 60 dagers arbeid i tredje kvartal, teller flåten som Reach opererer totalt fem fartøy pluss ni fjernstyrte undervannsfartøy (ROV).

For tre av skipene gjelder såkalte "pay as you go"-rater hvilket betyr at Reach betaler en liten premie over driftskostnadene, men slipper å betale for fartøyet når det ikke er i arbeid.

- I prinsippet innfører Reach lavkost call-opsjoner på markedet, mener Holm.

Når det gjelder inntjeningen fremover tror Holm at denne vil drives av flåteekspansjon, og ikke nødvendigvis av et oppsving i markedet.

En kombinasjon av flåteekspansjon og små økninger i ROV-ratene og utnyttingsgraden gjennom andre halvår 2018 og 2019 vil ifølge meglerhuset føre til en justert EBITDA på 30 millioner kroner i 2017, 61 millioner kroner i 2018 og 90 millioner kroner i 2019.


Oppsving i markedet for subsea-fartøy
Holm mener en utvidelse av installasjonsbasen for offshore infrastruktur, samt et begynnende oppsving i prosjekt-investeringer tyder på at etterspørselen etter subsea-fartøy vil øke de kommende årene, samtidig som flåteveksten nærmer seg slutten.

- I sum tror vi at leverandørene av fartøy kan være i en sterkere posisjon i løpet av få år, skriver han.

Estimatene til Holm innebærer ikke en økning i ratene som Reach tar betalt av kundene, og heller ikke i ratene som Reach må betale til eierne av skipene.

I et scenario der markedet strammer seg til vil Reach få høyere kostnader, men også høyere inntekter, og dersom markedet forblir "soft", forventes det at Reach kan øke inntjeningen kun ved flåteekspansjon.

Billig
- Reach fremstår for oss som billig relativt til konkurrentene sine til tross for høy forventet vekst og en sterk balanse, skriver Holm avslutningsvis.

Kursmålet settes til 3,0 kroner, tilsvarende en oppside på 60 prosent fra dagens nivå.

Med 28 prosent av aksjene er Accello Partners I AS som blant annet har de tidligere Carnegie-toppene, Anders Onarheim og Rachid Bendriss på eiersiden, den største eieren i Reach.

Største eier i Accello Partners I er kaffearving Lars Ketil Staff som kontrollerer 23,75 prosent av aksjene.

Jo-jo
Aksjekursen til Reach Subsea har gått som en jo-jo siden årsskiftet.

På det meste var den oppe i 2,47 kroner i slutten av januar, men har siden falt tilbake, og er nå tilnærmet likt der den startet året.

13. januar hentet selskapet 85 millioner kroner i en betydelig overtegnet emisjon til kurs 1,75 kroner.

Nettoprovenyet fra emisjonen ville bli brukt til kjøp av ROV-utstyr, samt generelle selskapsformål, ble det opplyst.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2018 kl 21:43 9644

"For 2018, Reach Subsea has a firm charter commitment on Normand Reach towards Solstad Offshore for 180 days, at a competitive base rate with a profit share."

Noen som vet hvor stor andel av fortjenesten som går til Solstad? Denne kontrakten bør vel også bli børsmeldt av SOFF?
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
16.01.2018 kl 23:06 9584

Det tror jeg du finner om du leter på reach-sidene.
Det er nok ikke denne avtalen som betaler soffgjelda på egenhånd ;)
Generelt har reach så lave skipskostnader som mulig. Såpass lave at skipseierne vurderer om de skal legge dem i opplag eller la reach bruke dem såpass at de blir holdt vedlike..
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
keane
25.01.2018 kl 08:09 9369

Sjekk chartet.... denne kan løsne skikkelig å gå høyt nå. Oljepris nesten i 71 dollar bør ikke være negativt heller:-) Billig aksje, lite gjeld og mye cash på bok. Minimum en doblingskandidat i 2018!
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
25.01.2018 kl 09:53 9286

Edda fonn ligger til klargjøring hos westcon Karmøy.
Normand reach ligger til klargjøring hos westcon ølen.
Havila subsea ligger med 0,3 knops fart i Karmøysundet, ligner på test av surveyor 2.

ALT ser lyst ut om markedet vil prise oppdragene litt høyere. Og det tror jeg de blir nødt til da alle oppdager at skipene som ligger i opplag trenger tid for å bli operative og blir langt dyrere enn reachs flåtebetingelser.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Odi.1
30.01.2018 kl 13:42 9165

Noe nye bevegelser i skrogene?
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.02.2018 kl 09:32 8885

Tilbake i REACH igjen. Tror denne skal bli med opp utover året. Til tider kjedelig aksje, men jeg tror den kommer i spill. Den er aktuell for comeback innen olje og gass.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
keane
23.02.2018 kl 10:22 8855

Tipper det kan være lurt å ta noen aksjer for Q4-tallene...Denne aksjen er billig og pilene peker OPPOVER:-)
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
macland
23.02.2018 kl 10:50 8834

Vi burde vel flytta til det nye forumet alle,men vi har ikke kommet oss over ennå. Blir vel etterhvert. For min del så at det ikke funker godt nok. Under tickerliste kommer reach frem med tråden "Hvorfor så lav interesse",men siste innlegg er på annen tråd..Om man ikke har adressen til det gamle forumet ,så er det her iallefall. http://forum.hegnar.no/tickerliste.asp
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
24.02.2018 kl 15:41 8748

Jeg har ikke så veldig tro på tallene på tirsdag, men det er det ingen andre som har heller så kanskje vi blir overrasket??

Jeg tror 2018 blir året som snur for offshore. Vi får eksempler hver uke på at oppkjøpene kommer som perler på en snor.
Nesten 70% av aksjene sitter topp 50 og INGEN av dem solgte siste uke i følge fersk liste.

Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
macland
25.02.2018 kl 13:24 8622

Da har vi samme tanke om q4. Blir det + er det jævlig godt jobba. Poenget med slike aksjet er at ingen bryr seg om dem før det er for sent. Mc på reach er kanskje rett for alt jeg vet,men tror dette blir bra på sikt .. Noen som tenker timing med at Reach snart kjøper fartøy?
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
25.02.2018 kl 15:53 8562

Angående fartøy har jeg fylt opp Birgittes e-mail denne vinteren;)
De er stadig på utkikk etter "potensielle" skip, men vil tilpasse dette ifht eksisterende flåte og potensielle oppdrag fra kontoret i Houston.
Blir lang transit på disse oppdragene, så da må flåten utvides med Normand Reach hos BP, Havila S hos STL og Edda Fonn på spot eller nye kontrakter.

Reach ligger under radaren helt til det kommer noe vanvittig på newsweb. Da er toget gått fra perongen.
DOF og SOFF guider bedret marked for supply NÅ og subsea i neste omgang.
Tror dere oppkjøp kommer før eller etter markedet er bedret..? (hint, IKM)


EDIT: jeg blir overrasket om de kjøper skip. Høres nesten ikke ut som det er tema med noe annet enn leie.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
25.02.2018 kl 16:14 8547

Ser Edda Fonn er tilbake på Killingøy etter noen dager ved Aibel.
Følg med på FB, de skal legge ut litt småsnacks når Surveyor 2 skal testes.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Odi.1
26.02.2018 kl 12:06 8802

Hva tror en om Revenue i dette Q ? ( 4-17)

Fasit i morgen da, men ikke noe handel dagen før dagen.,

Gikk noe rolig for seg...
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
keane
27.02.2018 kl 08:26 8693

Dette ser bra ut! Lyse framtidsutsikter..Denne er billig..!!
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
27.02.2018 kl 08:33 8675

Finansielt ingen store overraskelser for dem som har fulgt med litt på Marine Traffic.
Konseptet med å leie båter og bare betale når de er i bruk viser seg igjen som en vellyket strategi i et svakt marked.

Selskapet sitter på 99mill i cash.
EK% på 56 er veldig sterkt og gir vanligvis særdeles gode betingelser ved lånopptak.

Så til det som er nytt:
1:
Selskapet skal virkelig ta tak i kommunikasjon med markedet!
Den 15. hver mnd kommer en oppdatering over aktivitet.
Det vil også bli mer detaljerte presentasjoner på Q.

2:
Selskapet skal fra regnskapsåret 2018 betale ut 50% av overskuddet i utbytte.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Odi.1
27.02.2018 kl 08:43 8662

En må se frem. Reach har nå investert for en mye mer betydelig fremtidig inntekt.
Rissico er minimalisert, da det leases fartøy fra prosjekt til prosjekt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
PetroMonkey
27.02.2018 kl 08:45 8656

The fact that longer term job opportunities are starting to show up again is a positive sign for the sector.

A lot of god tonnage is currently utilized in the walk to work segemnts. This should provide some lack of operating vessels later this year when the offshore season gets rolling in Norway. Activity levels are picking up on the supplier side due to increased amount of equipment being made ready for use this year.

More information from Reach is a positive sign. I suppose Reach has had many comments from investors relating to this.

Never wrong with dividends that one can choose to take out or reinvest.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
keane
27.02.2018 kl 08:47 8653

"Selskapet skal fra regnskapsåret 2018 betale ut 50% av overskuddet i utbytte."
Denne uttalelsen kan jeg like SVÆRT GODT!!
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Odi.1
27.02.2018 kl 08:53 8638

Ser ingen hast med å gå inn i REACH nå, er med via North.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Hartepool
27.02.2018 kl 08:56 8625

Jeg liker å se overskudd før jeg lar meg imponere av løfter om utbytte.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Odi.1
27.02.2018 kl 08:59 8628

Meget positivt det.

To ting som må til da, før utbytte.

1. Vi må være ferdig med 2018 regnskapet.
2. Reach Må tjene overskudd ,med betydning, gjennom 2018.

Ting tar tid, så det er Tålmodighet som gjelder.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
27.02.2018 kl 09:11 8592

Enig i det Hartlepool.
Kan det være at innholdet i de nye kontraktene gir vesentlig bedre inntjening enn det som var malen i 2017?
Noe må jo ligge bak at de i det hele tatt tar med avsnittet?

Jeg har lest noen rapporter fra offshore i det siste. Har ikke lest ordet "dividend" på en stund..
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Odi.1
27.02.2018 kl 09:18 8573

litt opp nå...
more to come?

Sitter selv i North som eier betydelig av Reach, der er en også med på flere andre spennende prosjekter. + +
Så går Reach bra, er det vinst også for North:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.03.2018 kl 11:43 8355

O
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
upsidedown
04.03.2018 kl 13:05 8323

Hvis man ikke kjøper oljeservice og seismikk i selskaper som har relativt lite gjeld nå, så vet ikke jeg når tiden blir inne. Av natur går jeg aldri «all inn» og har et buffer for å fylle på om kursen dropper noe hvis det tekniske spiller på lag. Den dagen oljesektoren bredt melder profitt er det dyktig seint etter mitt skjønn. Da blir det et race etter toget. Jeg har ikke aksjer i Reach, men noe i North handlet forrige gang de droppet ned under 2 kr.


Påstanden om at olje er historie i energimiksen er sterkt overdrevet av krefter som ikke har noen velfunderte løsninger. Men noe av det som forurenser mest fra industrien - tungolje - har ingen framtid i mitt hode. Tungolje er et avfallsprodukt som ikke gir særlig inntekter. Vi ser at en del større skip har gått over til gass, og det betyr økte inntekter for oljeselskapene med spinnoff til service og seismikk.

Det store skiftet vil komme når bruken av tungolje avgiftsbelegges i forhold til forurensingen. Vi har startet på den reisen, da tungolje er forbudt innenfor mange soner. Skip blir også kontrollert og bøtelegges om de har brukt tungolje innenfor forbudssonen. Jeg kan ikke se at bestemmende myndigheter i normale demokratier har noe i mot dette, da mesteparten av denne flåten er registrert under bekvemmelighetsflagg. For å sette problemet i perspektiv. 15 av verdens største fraktskip drevet på tungolje forurenser like mye som hele verdens bilpark... hver eneste dag.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
04.03.2018 kl 16:46 8253

Nå skal jeg være forsiktig med å skryte av min investering i Reach, den er ikke det mest lukrative jeg har gjort;)
Innlegget ditt er i stor grad det samme ressonnementet jeg har gjort.
Reach er på plass mot olje, men samarbeidet med Aibel og MMT gir minst ett bein innafor opp mot havvindprosjektene som kommer som perler på en snor framover.
Selskapet er i posisjon til vekst, har finansiell kontroll og markedets raskeste utstyr.
Topp 50 øker sakte, jamnt og trutt. Nå er det snart 70% som ligger på "kjølerommet".
Volumet er ingen fordel, men det er nå meldt i Q-rapporten at markedet skal oppdateres månedlig og halvparten av et evt overskudd skal utbetales i utbytte f.o.m. regnskapsåret 2018. Dette bør vekke interesse for flere.
Kontoret i Houston ble opprettet i januar og det er nå detaljerte samtaler med flere store oljeselskaper i byen.

Selskapet er i mine øyne en av de største oppkjøpskandidatene på børsen i et segment som opplever sammenslåinger all mass denne vinteren.
Det kan skli sakte nedover på lavt volum, men vi kan også oppleve å starte dagen med bud eller nyheter om flåteutvidelse med oppdrag i nye farvann.
Gi meg gjerne tips om selskaper som er bedre rustet for en opptur offshore, jeg har en favoritt for 2018- REACH SUBSEA.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
05.03.2018 kl 08:29 8143

Unnskyld, blandet topp 20 og topp50%

Topp 50 sitter nå på ca 122.700.000 aksjer av totalt 143.239.525. ca 85,5%.
Topp 20 68,5%
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
keane
05.03.2018 kl 09:06 8108

Fantastisk kontrakt meldt i dag! To år med opsjon på 1 års forlengelse! Denne blir en vinner i 2018.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
05.03.2018 kl 09:09 8103

05/03-2018 08:55:01: (REACH) Subsea vessel Olympic Challenger secured for 2+1 years
Reach Subsea has entered into an agreement with Olympic Subsea for use of the
subsea vessel Olympic Challenger for 2 years, with an option to extend for 1
year. The commercial terms of the charter agreement are confidential between the
parties, but is structured in a way that enables Reach to offer a competitive
subsea service to our clients.

The vessel already has two ROVs mobilised onboard, which Reach will lease
initially. Thus, investments associated with this expansionary move are limited
at the outset.

Reach will mobilise the vessel during April 2018 and use the vessel on own
projects within IMR and light construction within the oil & gas and renewables
sectors. This subsea spread is well suited for our core focus markets, and has a
good fit with the tenders we currently have outstanding.

With this latest addition to our fleet, Reach currently markets 7 subsea spreads
alone and together with our partner MMT, contributing to our strategy of
carefully expanding our platform into a market recovery.

Jostein Alendal, CEO of Reach says: "We are pleased to be able to offer another
quality subsea spread to our clients, and Olympic Challenger is a vessel that
fits nicely into our focus markets. An important part of our operational
strategy is to co-operate with shipowners renowned for high quality performance,
which we have experienced first hand with Olympic Subsea on the successful
Allseas project. We look forward to continue the good cooperation with Olympic
Subsea in the years to come."

For further information, please contact:
Birgitte W. Johansen (CFO)

www.reachsubsea.no
Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.js
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
05.03.2018 kl 09:10 8097

Nå må folk våkne..
Økt fra 4 til 7 skuter på 1 år. Kursen er den samme mens børsen er 100 poeng høyere.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
macland
05.03.2018 kl 09:20 8085

Dagens melding sier meg iallefall at det er arbeid nok. Det er bare å vente på kontraktene som kommer fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
keane
05.03.2018 kl 09:21 8088

Ja, lukter fugl her nå. Dette må være en av OSE`s største potensielle oppkjøpskandidater.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
05.03.2018 kl 09:21 8083

05/03-2018 09:02:32: (OLSU01) Olympic og Reach inngår langtidskontrakt
(Fosnavåg, 5.mars) Olympic Subsea ASA har inngått avtale med Reach Subsea ASA om
en toårig utleie av fartøyet "Olympic Challenger". Avtalen inkluderer en
opsjonsmulighet for ytterligere ett års leie.
Kontrakten starter i april, og Reach skal benytte fartøyet til en rekke ulike
oppgaver innen inspeksjon, vedlikehold og reparasjoner av subsea-installasjoner,
samt til arbeid innen fornybar-prosjekter.
- Kontrakten er en bekreftelse på at vår strategi med en flåte av fleksible
fartøy innen Blue Energy-segmentet, har vært riktig. Fartøyenes allsidighet og
mannskapenes kompetanse vil være vesentlige konkurransefortrinn når den
forventede bedring i marked og oppdragsmengde etter hvert gjør seg ytterligere
gjeldende, sier styreleder Stig Remøy i Olympic Subsea.
Administrerende direktør Jostein Alendal i Reach Subsea sier "Olympic
Challenger" passer godt inn i selskapets viktigste markeder.
- En viktig del av vår strategi er å samarbeide med rederier som er kjent for
høy kvalitet, og vi ser frem til å fortsette det gode samarbeidet med Olympic i
årene som kommer, sier Alendal.
«Olympic Challenger» er bygget i 2008, og er et fleksibelt fartøy for blant
annet lett konstruksjonsarbeid, inspeksjons- og reparasjonsarbeid innen subsea,
støttefartøy for ROV (remotely operated vehicle), samt velegnet for nautiske
fornybarprosjekter. Fartøyet er på 3900 dødvekttonn, har en lengde på 105 meter,
arbeidsdekk på 1000 kvadratmeter og er utstyrt med en 250-tonns subsea-kran.
- Olympic Subsea har i lengre tid valgt ikke å inngå langsiktige kontrakter i et
dårlig marked. Når markedet nå tar seg opp, har vi derfor stor kapasitet der vi
raskt kan innfri kundenes behov innen subsea og fornybar-sektoren, sier Remøy.
Kontakt:
Styreleder Stig Remøy, stig.remoy@olympic.no, mobil 916 19 124
CFO John Arne Winsnes, jaw@olympic.no, mobil 462 80 99
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
05.03.2018 kl 09:22 8085

Kommer neste melding om jobb fra Houston?
Ligner litt på det;)
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
macland
05.03.2018 kl 09:30 8077

Skal vi ikke se bort fra Jæims.Ref q4 så har de allerede vært i kontakt med flere store aktører.
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Hartepool
05.03.2018 kl 11:38 8032

Selgerne er nortura pensjonsfond som solgte hele sin beholdning på 47k aksjer, så kan man jo lure på hvem som er best informert , bondesamvirket eller engelske gribbefond.
Ellers bestod selgerne av småposter fra en rekke aksjonærer som selger bittelitt på disse kursene. Men nåe er det rimelig tørt derute .
Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
05.03.2018 kl 11:43 8035

Nortura har det siste halvåret vært "bærtura".
Selskapet virker å være helt ute av kontroll.
Der må det spinkes, spares og realiseres på alle mulige hold for å holde hodet over vannet.

Redigert 21.01.2021 kl 05:28 Du må logge inn for å svare