kjøp/salg-ratio i dag 1:99

kaunis
TRVX 28.01.2019 kl 10:11 3308

Passer meg fint, skulle gjerne kommet inn på så lav kurs som mulig, før de gode resultatene strømmer inn.Bare det ikke kommer ANDRE meldinger som sender den himmelhøyt før jeg har fått mine antall tusener på kontoen.
Redigert 20.01.2021 kl 14:22 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
29.01.2019 kl 23:30 1843

Slutt med slikt....

"Det er enda en stund til den vil få et løft og mye kan skje i mellomtiden."

TG01 avtale kan meldes imorgen eller i juni. Ingen garanti på at det skal være stille fremover... Selv håper jeg på positiv TG02 data i etterkant...
kaunis
29.01.2019 kl 23:14 1863

For de som vil ut kan det være et vindu no en stund til, men det vil være en del som ikke har tolmodighet til å sitte og som er potensielt nervøs for fremtiden.Det er enda en stund til den vil få et løft og mye kan skje i mellomtiden. Jeg venter litt til før jeg handler, men jeg skal ha mer.
kentki
29.01.2019 kl 18:40 2027

Aborum, på et eller andet tidspunkt får du vel ret... er det nu? :-)
Kan du komme nærmere ind på hvorfor at det er nu?
aborum
29.01.2019 kl 14:05 2170

Så er det nu, der skal plukkes ..
kaunis
29.01.2019 kl 11:07 2352

Nei det kan den ikke være,men bra for meg som snart skal inn etter mer billig gods her.
Whatsthat
28.01.2019 kl 19:09 2606

Quattro.. ikke bare var han rimelig sikker på avtale. Han var 100% klar og tydelig (@DnB) på at avtalen blir sponset av andre itillegg... dette kan umulig være priset inn i dagens kurs, dermed satser jeg på et eksplosivt hopp når TG01 annonseres..
aborum
28.01.2019 kl 17:18 2696

Ikke aktuelt, nej; vender tilbage når markedet signalerer vending (mange kroner sparet så langt ..). Har tidligere været en fantastisk swing aktie med høj volumen og forudselige niveauer.
aborum
28.01.2019 kl 16:58 2738

Man kan pr. dd. bare notere sig, at TRVX lukker i plus (tak for støtte til en anden skribent her på TRVX tickeren .. du véd, hvem du er) mens alt andet biotek lukker i minus på OSE.

Jeg har nævnt det som en casual joke tidligere, men nævner det gerne igen .. det er meget plausibelt, at TRVX når at tangere NANO på kursen inden ét af selskaberne bliver taget af børsen .. det ser stygt ud for NANO med mulig test af 40,00 i morgen og dernæst fri faldhøjde tilbage 20,00. Det virkede på daværende tidspunkt også useriøst at nævne TRVX tilbage på støtteniveauet omkring 7 - 8,00, men .. here we are og det samme kan sagtens gøre sig gældende for NANO omkring 20,00.

Indtil da træder vi snart ind i februar og er tættere på en afklaring om TG-01.
quattro
28.01.2019 kl 16:22 2793

-Men bare vent.. BGBIO faller sakte men sikkert, dag for dag.. snart kommer hun sikkert med en knall analyse der.. største eier i bgbio eier en del av artic også.. #korrupt...-
her burde det stå med store bokstaver i headingen på enhver analyse fra Arctic vedrørende BGBIO - og ja hun visste sef ikke noe om FFN, men nå burde hun vite at TG er best på pancreas for største parten av pasientgrunnlaget - nå er det ytterst viktig at TRVX får til an riktig avtale med TG - Ø.Soug var 'rimelig sikker' på en avtale - hva rimelig sikker betyr vet ikke jeg, men dette blir viktig avklaring
Whatsthat
28.01.2019 kl 15:51 2847

Quattro... Suffers visste vel ikke hva FFN var... Hun hadde griseflaks med den patetiske analysen som ble servert markedet sist... og hvor i H*** blir det av oppdatert analyse når ONCOS har servert disse potensielt blockbuster resultatene? Jeg syntes det er latterlig at hun ikke har kommet med en ny oppdatering etter CMD (D.Palmer oppdatering) og KOL (Melonoma/Mesothelioma + dosering og CR)... Forventer en oppdatering senest etter TG01 avtale eller TG02 data med et kursmål langt høyere enn Edison har.

Men bare vent.. BGBIO faller sakte men sikkert, dag for dag.. snart kommer hun sikkert med en knall analyse der.. største eier i bgbio eier en del av artic også.. #korrupt...
kaunis
28.01.2019 kl 12:32 3014

Svaret ligger nok på det at vi har fått mer erfaringer med biologiens mange hemmeligheter, og at den hodestupse troen på hver sin bioakjse, har vist, at det tar lengere tid og at mange selskaper ligger nær hverandres utvikling på like produkter. Da har usikkerheten ført til større tilbakeholdenhet og lavere risikovillighet blant investorene.Det som har skjedd på OSE, med stor tro på de nye og revulusjonerende produkter vi har i utvikling, og den medfølgende investeringslysten i disse aksjene, har sendt aksjekursene fort og litt for høyt på børsen.Svæt mange har for liten horisont på denne typen aksjer og selger unna for å gå inn i andre aksjer med kortere horisont for gevinst.I mange segmenter har kursene vær lave i begynnelsen av 2019 og vi har fått en stor oppgang fra svær lave kurser, som gir høye %utslag på få kr,/ører i oppgang. Dette virker veldig forlokkende på nye aksjonærer/spekulanter/daytradere som hopper fra flere aksjer for hver dag.Men vi har ikke enda sett resultatet av denne trenden, hvem var vinnerne til slutt; daytraderene/spekulantene eller de tolmodige og langsittende akajonærene/spekulantene.
quattro
28.01.2019 kl 12:09 3065

Husker jeg ristet på hodet av Suzanne Stuffer's da hun postulerte TRVX i kr 14 da den stod i over 20 - jeg var oppbrakt da hun ikke kunne verdsette TG platformen men kun Oncos og satt den til 14kr aksjen - nå står TG kanskje på trappene igjen etter at Stuffer's fikk midlertidig rett da FFN kom på banen i fjor sommer og selskapet la TG på hyllen - nå er FFN opplagt så toxic at TG er gjenoppstått med de beste resultatene på sikkerhet og brukervennlighet - - - i tillegg har Oncos vist gode resultater på melanom siden Stuffers analyse - i dag omsettes aksjen på 8.40 og er nærmest livløs og uten venner ….
aborum
28.01.2019 kl 11:13 3184

8,40 - 8,50 ligner støtteniveau og med patetiske 10.000 aktier op til 8.95 taler dette for sig selv. Melding om TG-01 og aktien går bananas.