REC: 4Q Presentasjon

Slettet bruker
REC 29.01.2019 kl 04:30 14114

Når man ser på dagens kurs, så er det selskapet informerte om batteri delen fullstendig uteglemt. Burde vært doblet i kurs på bare forventninger om bare dette. Her kan det komme store forhåndsbetalinger og avtaler raskere enn vi aner.

Isteden får baissere altså shortere/tradere her inne oppmerksomheten over til et skattekrav det kan ta mange år til kommer, og antaglivis et mye mindre krav som selskapet selv sier enn det de baisser med.
Dessverre har de fått oppmerksomheten dit selv om det kan ta år og dag før noe som helst kommer.

Håper og få vite mer på presentasjonen som kommer om batteri delen.

Uttdrag fra forrige presentasjon.

Ifølge presentasjonen vil behovet for silisium i batteriproduksjon øke fra 5–10.000 tonn til 100.000 tonn i året. Tesla, Samsung, Panasonic og LG er alle mulige kunder.
– Forhåpentligvis, om to til tre år, blir dette en viktig del av vår virksomhet. Batteriselskapene ser spesielt på silangass og veldig små biter av silisium, sier Torvund ifølge Finansavisen.
Redigert 21.01.2021 kl 05:13 Du må logge inn for å svare
XL11
29.01.2019 kl 08:39 9367

Dårlig nattesøvn etter feilinvesteringer er et kjent fenomen.
Å starte haussing kl 04:30 synes da sikkert fornuftig. :-)
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 08:54 9280

Ja, du var tidlig oppe i dag som XL11 påpekte. Det er jo noen dager enda til Q4 presentasjonen, hvor det vel er guiding og outlook som er det interessante. Ellers er vel de neste dagene interessante med tanke på utfallet av forhandlingene mellom Kina og USA på toppnivå. Torsdag eller fredag kan man håpe på en pekepinn på om arbeidet med en løsning på handelskrigen er fortsatt on-track. Med Trump er alt veldig uforutsigbart, til tross for at han fortjener honnør for å ha hatt mot til å rette fokuset mot kinesisk blodkapitalisme og for å ha fore å gjøre noe med det.

Så kan vi jo håpe på at begge sider har behov for å signalisere framskritt og kommer med et par symbolsaker, f.eks. en løsning i sol-krigen! Vet ikke hvor sannsynlig det er, men umulig er det jo ikke. Da sover vi bedre om natten.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 09:04 9211

Tak Falco 1
kunne ikke være mere præcis indlegg, men alle skal bare ha kursen ned på nettet.. Har læst et eller andet sted de søgte ingeniører til hjælp med udvikling af silicium batterier. Kan godt være der er en toldmur, men når de kommer igang med produktion til bilbatterier, måske endda er med til nyudvikling med andet grundstof, bliver det kæmpe stort for REC. Så er resten af marked så kæmpe stort at der er rigeligt med aftagere.
Verden er tvunget til at tænke mere på miljø, tænk bare på Brasiliens jungle som optager 3 gang så meget CO2 som mennesker forbruger, det gode er at der er så mange dyr i junglen at de tilsammen giver balance I Co2 regnskabet.
Derfor strøm og batterier bliver en større og større del af fremtiden .
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 09:29 9098

Såvidt jeg har fått med meg har ikke selskapet snakket om å starte egen produksjon av batterier, men står klare ved silisiumkrana dersom batteriprodusentene trenger råmaterialer.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 10:48 8886

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.dn.no/marked/rec-silicon-barberer-verdier-for-28-milliarder-kroner/2-1-382403&ved=2ahUKEwiqrdWn2ZLgAhUB3CwKHaYiAsQQFjAAegQIBxAB&usg=AOvVaw1cUqWO9q1C3lqiOROMoz6O

Nedskriving av 2,8 milliarder kroner i 2018, hva blir så skattekravet etter dette? Det var 30 mill dollar i 2017. Antagelig 0 kroner nå pluss masse fradrag igjen om det blir inntekter.

Bare dette vil gi ca 100 mill dollar i fradrag. Om jeg tar feil får dere bare unnskylde meg.?
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 12:15 8736

200 mannen svært aktiv i dag også så manipuleringen forsetter sin vante gang som den har gjort siste 7 måneder, rart kursen ikke er enda lavere når en ser på innsatsen og energien kjeltringene legger i det.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 12:22 8705

Tror dere denne "200-mannen" er shorter eller day-trader, eller sogar begge deler?
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
kongkveite
29.01.2019 kl 12:48 8612

200 mannen jobber nok for noen på topp 20 listen..
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
hill
29.01.2019 kl 12:50 8601


Begge deler KAWAS + gul.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 12:52 8573

Da er han sikkert ikke så lett å fjerne heller, håper han havner en viss plass. Slike djevler burde bli hardt straffet.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 13:02 8508

hehehe
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 13:20 8446

Jeg finner at skatteslankingen blir noe mindre, ca. 76 MUSD eller omkring 645 MNOK. Men allikevel betydelig....
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 13:28 8405

Ok takk for retting.? Med andre ord kan en se helt bort ifra skattekravet, det var bare oppspinn av Mayer og kjeltring gjengen hans.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Randers
29.01.2019 kl 14:23 8272


"Såvidt jeg har fått med meg har ikke selskapet snakket om å starte egen produksjon av batterier"

-Mye rart her nå, Grabein ?

Og det dukker stadig opp noen som må tro at REC har kjøpt tilbake S`pore fabrikken - wafer/celler/moduler.

-Videre er det å si at TS-innlegget til Takeoff legger vekt på at det er baissing å skrive om relevant info rundt
skattekravet fra CTO (Norge). Det skulle da være interessant for ALLE å vite mest mulig, selv om det
(åpenbart) kan være litt skummelt for noen. Og ut i fra vinklingen til Takeoff (som på få år har operert
med ca 10 nick, noen ganger med flere på èn og samme tråd), så er vel dette en Hausse-tråd da...

-Noen her ser også ut til å tro at REC fortsatt har IRS på nakken - det har de (såvidt jeg vet) ikke.

Eller tror de at nedskrivninger relatert til f.x ML, får noe å si for et gammelt skattekrav i Norge ?


Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 15:20 8145

Herlig og stå opp og se dere diskutere skattekravet enda akkurat som baissere/ shortere ønsker for og skape frykt.
Randers Hammers eller hva du kaller deg skatterkravet er det ikke lenger rom for diskusjon for den har shortere/tradere brukt opp og er nå helt idiotisk og fortsette flere diskusjoner på.
Hør på hva selskapet sier saken er ferdig snakka.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 15:52 8054

Her er uttalelsene til Meyer før jul i oktober.
Dette er en analytiker som ikke vet hva han skriver om.



Ifølge Sparebank 1 Markets-analytiker Jonas Meyer, vil dog vondt bli verre.
Meyer trekker frem silisiumprisen og selskapets kontantsituasjon som negative drivere for aksjen. Ifølge han har Rec en kostnad på sin silisium på 15 dollar kiloen, men råvaren selges for under 10 dollar per kilo.
– I og med at man bygger ny kapasitet i Kina for rundt 13 dollar kiloen, så tror vi det er lav sannsynlighet for at Rec tjener penger på silisium så lenge handelskrigen pågår. Vi har som «base case» at hele fabrikken i Moses Lake blir nedstengt. Da tror vi aksjen kan falle noe mer, sier Meyer til avisen.
Analytikeren sier at selskapet har veldig lite kontanter og med en potensiell skattesak hengende over seg, står de i fare for å bryte betingelsene i obligasjonslånet allerede før jul.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
spanjolen
29.01.2019 kl 16:02 8011

Ja Falco,

Det er faktisk derfor kursen er det den er!! Det som blir sagt er den gjengse oppfatningen i markedet om Rec..

Om man sittet med kalkulator og regner litt på tallene så lyser jo alt rødt... da er risk/reward ikke innafor for å gå all in i Rec...

Kan ikke skjønne at det er så vanskelig å se den.

Jeg ønsker kursen opp men kan ikke se noen utsikter for en stigende trend... derfor handler jeg deretter...
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 16:06 7982

Må bare ta med at han før jul ikke nevnte konkurs osv Pga skattekravet . Moses lake holder fortsatt oppe og selskapet har nok cash ut 2019 osv osv.
Han feilet som de fleste vet med det meste så da måtte han finne litt mer krutt og kom med konkurs.
Er det noen som tar denne mannen seriøst, eller skal vi begynne og høre på selskapet som vet mye bedre?, så kan vi få landa dette tullet og ferdig snakke dette uten all verdens teorier.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
29.01.2019 kl 16:29 7915

Dene tråden burde døpes om til "babbel og rør", men det er kanskje det folk trenger - en daglig tråd for å diskutere hvor det ikke er noen "retning" eller føringer fra TS.

Uansett, kan ikke dy meg når jeg ser denne setningen:

"....skatterkravet er det ikke lenger rom for diskusjon for den har shortere/tradere brukt opp....."

Skattekravet er høyst reelt og noe som henger over selskapet frem til det eventuelt kommer en bekreftelse på at det ikke lengre gjelder (er trukket tilbake), eller er "løst på en eller annen finurlig måte. Faktum er uansett at REC mener skatten er ca. 30 MUSD pga fremførbare tap og konsernjusteringer, mens de samtidig erkjenner at kravet har sitt utspring i (etter Skattetetatens mening) ikke-godkjente fradrag i størrelsesorden 7,7 mrdNOK som igjen vil resultere i et krav på 2,2 mrdNOK. Meyer, som de fleste ikke liker så godt fordi han mener noe annet enn de fleste andre her inne, har påpekt dette. Hva fasit blir, vel det får vi nok se om ikke alt for lenge, men den dagen kravet kommer (for det er vel relativt sikkert at det kommer ett eller annet krav) ja da er ikke dette "bakt inn i kursen" slik enkelte hevder.

Et annet moment som folk kanskje bør ta en titt på, er den konkurransen Butte kan få fra JV i Yulin, spesielt siden Butte er REC sin absolutt største bidragsyter for øyeblikket. Kanskje REC har bygget sin værste fiende? Det totale markedet for silangass er ca. 5,700MT og Butte hadde i 2018 ca. 60-70% markedsandel av dette (de solgte 3.580MT). Yulin er i ferd med å øke produksjonen av silangass til 22.000MT, hvilket er 4 ganger mer enn dagens marked. Ja, selskapet har sagt at de i utgangspunktet ikke skal selge silangass fra Yulin, men derimot bruke denne til å produsere silisium. Ser man derimot på hvor mye gass de vil bruke for å produsere silisium, hvilket er ca. 1,2 - 1,4 kg per kg silisium, og hva de får for 1kg silisium, ja da blir kanskje "fristelsen" til å selge gassen ganske stor. 1kg silisium kan de selge i markedet i Kina for ca. 9USD (som er pvinsights.com sin median pris 9N for øyeblikket), mens de kan selge 1kg silangass for ca. 35USD. Det skal ikke mye fantasi til for å spekulere i hva som er det beste for Yulin akkurat nå.

Kanskje jeg skal lage en tråd om dette temaet slik at vi får litt "temperatur" her inne igjen :-)
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 16:47 7834

Du gir deg ikke tydeligvis, selskapet sier selv at de har kontroll på skattekravet og det skattekravet ditt er bakt inn mange ganger i kursen allerede. Ser du ikke dette? Kaller du virkelig det du skriver retning og føring? Godt du har trua på deg selv.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Randers
29.01.2019 kl 17:18 7726


*Sa2ri m/fler; her er litt lett underholdning.. ..hvor Takeoff starter en tråd under nicket "bukken2".

Etterhvert kommer "Takeoff"-nicket inn, (takeoff har slettet nicket - men kommentarene står fortsatt).

Fattig og Grabein har noen kommentarer her også:

https://forum.hegnar.no/archive/thread/2242095/view
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 17:28 7709

Tenker jeg blokkerer et par nikk her, shorter pakk , for et lavmål. Har allerede tent 150k kroner i rec på ca et halvt år så nå er desse investert på ny i rec på 55 øre i snitt, blir ikke solgt før vi ser krona, gir fan i all støyen enkelte her lager.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 17:45 7651

Redd for at selskapet har rett Randers eller Hammers siden du hacker i vei på alle som tror på selskapet . Har du ikke lært at hvis man ikke har noe og komme med burde man være stille?
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 18:01 7603

Sa2ri anbefaler deg også å gå på shareville og lese kommentarer om ditt innlegg. Kan godt kopiere siden det er min tråd, men tar hensyn til at du ikke liker dette enn så lenge.
Jeg vil også høre din mening om hva du mener med at det ikke er bakt inn i dagens kurs som er laveste noensinne selv om skattekravet har vært der i flere år. Det var der også på 1-2 kroner.
Hva er bakt inn siden vi er så sykt lavt pr i dag? Kan det være feil kurs pr i dag? Kunne vel like gjerne vært over kronen? En annen ting du og Randers er flinke til og hakke på folk som forholder seg til hva selskapet selv sier og ikke teorier her ute? Hvorfor denne hakkingen på de som ikke er enige med dere?
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 18:12 7561

Særdeles lettbeint underholdning ;)
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 18:14 7544

Yulin kostet 1,25 mrd dollar som er lik 10 mrd nok. Rec eier 15% av Yulin. Dette tilsvarer mer enn børsverdien på Rec som i dag er 1,365 mrd nok. Butte tjener penger, og jeg vil anta at Yulin tjener penger. Rec holder ML i livet av en eller grunn, og jeg vil tro at TT som er en veldig erfaren industribygger vet hva han holder på med. Når det kommer til å kjøpe seg opp i Yulin sier TT at Rec har meget gode forhandlingskort. Og dette skyldes at Rec besitter nyere og bedre teknologi enn den som er installert i Yulin. De vil selge ny teknologi til Yulin mot større andel i Yulin. Men, ok, hvis Rec skulle få et skattekrav på 2,2 mrd, hvilket Rec og KPMG bestrider, vil de få gedigne problemer. Men skattekravet på 2,2 mrd er mest sannsynlig Jonas Meyers våte drøm -da får han jo rett( men det virker også usannsynlig at Jonas er en smartere mann enn TT, det er det nok bare mora hans som tror )
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 18:17 7535

Angående TianREC og silan vs Butte, så har Johnny B. Good satt seg best inn i dette. Men det er visst ikke samme type silane de spesialiserer seg på, og TT har tidligere dementert at TianREC blir en konkurrent til Butte. Så får man velge om man skal tro på ledelsen eller ikke, men jeg personlig skjønner lite av at man er aksjonær i et selskap hvor man tror ledelsen til støtt og stadig farer med løgn og fanteri. Det, eller at ledelsen er uvitende til eget marked.

Dette er en vond periode å stå i, men jeg personlig har trua. 2018 har vært et ustabilt aksjeår generelt. Bedre tider i vente!
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
29.01.2019 kl 18:31 7529

@grabein:

".....og TT har tidligere dementert at TianREC blir en konkurrent til Butte".

Det er korrekt og var utgangspunktet for etableringen av Yulin, men poenget er at risikoen absolutt er tilstede gitt dagens sil-pris. En minoritetseier har ikke all verden han skal ha sagt hvis dominerende eier har en annen oppfatning og ser andre muligheter enn det som lå til grunn for en stund siden, kanskje spesielt ikke i et land som Kina (det er det sikkert andre som vet mere om enn meg). Hvis du, derimot, som største eier i et selskap kan selge ett av produktene dine til markedet for mer enn tre ganger prisen du får dersom du foredler dette til noe annet (les: silisium, minus det det koster deg å lage silisium også), ja da er det kanskje lett å la seg friste, eller? Det er godt mulig at kvaliteten/produktet på gassen er annerledes, men så vidt jeg har forstått kan silangass brukes til så mangt (det er jo nettopp det mange her inne spekulerer i allerede, ikke sant?).
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 19:09 7440

Ja verden kan gå under imorgen alltid en risiko. Hva skjer med Moses lake, JV og butte da??
Å tro man vet bedre og kan mere enn selskapet selv er vel å være heyyy litt høy på seg selv.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2019 kl 19:28 7392

Det er helt naturlig å være sunt skeptisk, og ja vi har jo sett eksempler på utro kinesere både to og ørten hundre tusen ganger. Jeg tenker bare at de som går mot strømmen i forhold til hva selskapet selv melder, kanskje skal være ørlite ydmyke. Trofaste aksjonærer blir kalt idioter titt og ofte her inne, og hvis det så viser seg at selskapet har rett og kommer styrket ut på andre siden, så håper jeg det vil gi en viss bismak hos de av baisserne som skriker aller høyest her inne.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Randers
29.01.2019 kl 23:50 7081


Takeoff, 17:46 - "Redd for at selskapet har rett Randers eller Hammers siden du hacker i vei på alle som tror på selskapet"

1) Jeg kan ikke svare for Hammers - jeg kan bare svare for meg selv. Men du kan svare for Bukken2, Falko, Solguden, Truls0,
Lars1234., INVESTOR, og noen flere jeg ikke husker i farta. Lykke til

2) Kan du legge ut sitater fra meg som viser hva "redselen" handler om. Hvis ikke,
så har jeg ingen mulighet til å svare. Aner ikke hva du mener

3) Hvem er alle de jeg hakker på ? Og hva dreier det seg om. Kom med sitater

-Mellombels, spør deg selv hvorfor du er så redd for info som er relevant for alle - du vet jo
(NÅ) at utfallet rundt skattekravet er uklart.. ..i hvertfall inntil REC kommer
med TYDELIG info som sier noe annet
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
30.01.2019 kl 07:29 6857

@grabeien:

«Jeg tenker bare at de som går mot strømmen i forhold til hva selskapet selv melder, kanskje skal være ørlite ydmyke.»

Det er flere som forfekter dette synet, at selskapet har rett og vet best. Det kan godt hende. Det er også mulig mange her inne ikke husker så veldig langt tilbake, men faktum er uansett at REC ikke har en veldig god standing hva gjelder korrekte opplysninger og/eller sende ut informasjon til markedet som (etter svært mange sitt syn) burde vært offentliggjort. Minner om at selskapet ikke har «meldt» noe som helst om skattesaken siden forrige Q-fremleggelse. Hva de sier ved neste korsvei blir derfor interessant – hvem vet, kanskje det kommer noen konkrete spørsmål fra salen om dette?
----------------------------------------------------------------------------------------
@Faloco1 (aka Takeoff/Lavogna/Investor/bukken2 osv.):

«Har du ikke lært at hvis man ikke har noe og komme med burde man være stille?»

Har du sett deg selv i speilet i det siste, eller er du for opptatt av å r..sle..e ypperstepresten? Du har lite og ingenting å komme med, og går på «repeat» som alltid. Det er det samme tåkepreiket hele tiden (delte du den høythengende tittelen som årets tåkefyrste med Per Sandberg i år mon tro?), så kanskje det er på tide å ta ditt eget råd og «være stille»?!
------------------------------------------------------------------------------------
@Randers:

Det er nok ikke så mange som er interessert i faktabasert informasjon og/eller info som kan være relevant for alle, spesielt hvis informasjonen ikke kommer fra «you know who» eller underbygger egen sits. Takker ellers for link til god underholdning :-)
-------------------------------------------------------------------------------
Legger ellers merke til at ypperstepresten frekventerer forumet her inne ganske ofte og klipper meninger/utsagn (fra meg og andre) inn på vedkommende sitt valgte forum (hvor h*n er i ferd med å etablere en ny menighet), for så å «diskutere» innholdet i disse klippene i vilden sky (like mange ord og like lite innhold som tidligere).

Til det er det å si følgende: hvis du ikke har baller til å diskutere konkrete meninger/utsagn direkte med de som legger ut informasjon og/eller mener noe på det forumet vedkommende har valgt som sin plattform (her inne eller på andre fora), men i stedet må klippe disse inn på "din" plattform for så å «diskutere» dette, ja da viser det kun hvilken ynkelig og patetisk (liten) person du er. Som sagt mange ganger tidligere – ta deg en pille og god bedring, for det trenger du!
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.01.2019 kl 08:03 6772

Det betyr vel at Yulin og Butte kan samarbeide (hvilket kan være i strid med WTO-regler, men hvem bryr seg) med å "ta over" verdensmarkedet og bli prisledere.
Så at REC har bygget sin verste fiende er ikke sikkert - men mulig må man også kunne hevde.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.01.2019 kl 08:26 6702

Hvorfor henger du ut han for klipp og lim når du gjør det nøyaktig samme med Mayer og forguder han etterpå? Hva har du så mye og komme med selv bortsett fra og hylle denne mannen etter som du er inne eller ute av aksjen?

Jeg skal legge ut alle spørsmålene fra ham til deg her da du tydeligvis ikke tør å legge ut på sharewille.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.01.2019 kl 08:42 6647

Hjelper ikke og sitte her å sippe sa2ri når du ikke greier og svare godt nok på noe av det han sier osv osv. Du har dratt frem ditt skattekrav og konkurs og har gjentatt flere ganger at du tror kursen skal videre ned. Snur den her og det viser seg nok engang at Rec klarer seg fint har du skikkelig driti på draget.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.01.2019 kl 09:14 6541

"Det er flere som forfekter dette synet, at selskapet har rett og vet best. Det kan godt hende."

Jeg er ikke alltid like skråsikker på at selskapet vet best, og titt og ofte lurer jeg på om man nå har klart å rote seg bort. Men det er litt forskjell på å tvile og stille spørsmål, og det å rope høyt ut at "nå har de helt sikkert fucka det til for seg sjæl, og alle som følger dem er idioter."

Uansett, hvis neste kvartalsfremleggelse har positive nyheter eller god guiding, så tror jeg oppsiden er stor herfra. Den potensielle nedsiden kan da ikke være langt fra tatt ut nå. Men man har blitt overrasket før i denne aksjen.
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.01.2019 kl 09:23 6499

Det var da fan så tannløst shorterne oppfører seg i dag da, trodde de ville kjøre ut noen millioner aksjer, står klar for å begynne å plukke på 51,5 øre, første post 50k så kom igjen, selg!!!!!!!
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
nemi's
30.01.2019 kl 09:24 6489

Kineserne har landet i USA, og møter Trump torsdag. Tiden er knapp til 1.mars, og solar er komplekst og omfattende. Her er litt hjelp til selvhjelp, for at dere skal forstå mer om fremtiden for REC-penga deres. Smil og vær blid.

https://www.scmp.com/economy/china-economy/article/2184147/chinese-team-arrives-us-trade-war-talks-under-shadow-latest
Redigert 20.01.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare