NAS - Potensial total utvanning av dagens aksjonærer
Det står ingen tegnings kurs, DVs da kan shorterne kjøre kursen ned til kr 1 og dagens aksjonærer blir totalt utvannet. Dette er gjort med norske selskap før, så hvorfor setter ikke Kjus og Fredriksen en tegnings kurs??
"Terms of the rights issue, including the subscription price and the number of shares to be issued, will be proposed by
the Board of Directors and are expected to be announced on or about 18 February 2019"
Kurs i NAS (Norwegian Air Shuttle) på Oslo Børs
Kr 100
"Terms of the rights issue, including the subscription price and the number of shares to be issued, will be proposed by
the Board of Directors and are expected to be announced on or about 18 February 2019"
Kurs i NAS (Norwegian Air Shuttle) på Oslo Børs
Kr 100
Redigert 21.01.2021 kl 09:26
Du må logge inn for å svare
bokaj70
11.05.2019 kl 10:43
7705
Godt nok en ubegavet tråd. Måske fordi Frodon står for 70%, af indlæggene. Her kommer Bloker funktionen til sin ret
Redigert 21.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
Frodon
11.05.2019 kl 19:10
7549
Hvis du er aksjonær i NAS, liker du sannsynligvis ikke fakta. Hvis du får over innleggene, står jeg får et fåtall av innleggene på tråden. Det er mest innlegg av haussere som mener kursen bunnet ut og de fylte på med masse aksjer daglig hele veien ned fra kr 130 ??
Redigert 21.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
Marianne
12.05.2019 kl 07:38
7391
Hva mener du er riktig kurs Frodon?
Redigert 21.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
Hvem vet, det virker vel sterkere med et slikt navn bak?
Redigert 21.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
Kantarell
12.05.2019 kl 11:08
7309
Marianne skrev Hva mener du er riktig kurs Frodon?
Først må short. dekkes i morgen, så hopper aksje 3-4 kroner. Kan bevege seg mot 44 i uka..Men det spås en blå mandag..Da pleier Nas å våkne opp i slik dager ;)
Redigert 21.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
Synes du det er noe å le av at folk har tapt penger er det lavmål. Selv om du kanskje gjettet på at det ikke var bunnen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
Marianne
12.05.2019 kl 13:29
7228
Kantarell
Shorten økser dag for dag. Hvorfor skal de da dekke seg inn når det motsatte er det som skjer? Mitt spørsmål til Frodon er hva han mener er riktig kurs for aksjen sett dagens situasjon og ikke et resultat av shortinndekning.
Shorten økser dag for dag. Hvorfor skal de da dekke seg inn når det motsatte er det som skjer? Mitt spørsmål til Frodon er hva han mener er riktig kurs for aksjen sett dagens situasjon og ikke et resultat av shortinndekning.
Redigert 21.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
Frodon
12.05.2019 kl 15:32
7152
Marianne skrev Hva mener du er riktig kurs Frodon?
Dagens kurs gjenspeiler nok risikoen pr dags dato. Jeg skjønner at det er mange som kjøper aksjer i NAS nå i et håp om at kursen skal gå opp på overskuddene NAS får de neste 2 kvartalene og det er fullt mulig kursen går opp til dette. Det store spørsmålet som vil bestemme aksjekursen på lengre sikt, er om NAS tjener nok penger i disse kvartalene til å dekke utgiftene på slutten av 2019 og begynnelsen av 2020. Utgiftene til NAS vil sannsynligvis øke en del med IMO 2020. HVIS inntektene ikke er høye nok de neste kvartalene, er jeg relativt sikker på at kursen ikke går over kr 55-60 igjen. Det ligger enormt motstand i aksjen på kr 53 til 55 pga emisjonen på 3 milliarder. Hvis aksjekursen går opp hit igjen, er det mange som vil prøve å selge seg ut for å få igjen pengene de har satt inn i aksjen. Dvs går aksjen opp til kr 55 uten at det er endringer i fundamentene, vil dette være et fint sted å sette en short. Kommer det JV partner eller inntektene er høye nok til å dekke utgiftene frem til sommeren 2020, kan aksjekursen stige over kr 60. Det kommer an på betingelsene i JV. Hvis aksjekursen går opp til kr 50-53 området og inntektene IKKE er høye nok i sommer til å dekke utgiftene til vinteren, vil det være stor sannsynlighet for enda en emisjon. Hvor mye NAS trenger i frisk kapital her, vil bestemme emisjonskursen. Da kan emisjons kursen bli på alt fra kr 5 til kr 20. Men etter den emisjonen KAN det bli mer av interesse å investere i NAS igjen, for da har de forhåpentligvis fått kontroll på utgiftene og kan gå med overskudd totalt for 2021. Men det er dessverre langt ditt. Det selskapet trenger er en massiv emisjon hvor dagens eiere blir totalt utvannet, slik at NAS kan få på plass fundamentene og egenkapitalen for fremtiden til å bli et fungerende fly selskap med overskudd
Redigert 21.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
Frodon
12.05.2019 kl 15:37
7148
Det var mange som kjøpte folkeaksjen NAS pga John Fredriksen navnet, mens noen få av oss leste regnskap og presentasjoner + brukte børserfaringen vår til å konkludere med at den eneste som ville tjene penger på Fredriksen navnet var John Fredriksen selv, til store protester fra de "seriøse" NAS skribentene på HO ;) Også tror jeg meget få skjønte at dette var en krise emisjon, hvor de måtte ut til personer som Fredriksen for å få satt emisjonen i hele tatt
Redigert 21.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
Marianne
12.05.2019 kl 15:46
7137
Den høye shortandelen er det noen som tenker at økningen den seneste tiden er for å dekke sen inn snart? Er overassket over over den økende shortingen på lave kurser.
Redigert 21.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
Frodon
12.05.2019 kl 15:46
7146
Når idioter skriver dumme ting uke etter uke på HO og prøver å lure folk til å tape pengene sine, er det godt å se at de taper pengene sine selv. De som har blitt lurt inn i NAS via de "seriøse" NAS skribentene på HO, har blitt advart så godt som det er mulig. De kan takke seg selv for tapene. De som kjøpte NAS aksjer uten å sette seg inn i selskapet, taper sannsynligvis på det meste de kjøper på børsen, selv om de kan også ha flaks en gang i blant.
Det jeg lurer på, er hvorfor kjøper dere aksjer i NAS hvor det er høy risiko for å tape alle pengene, istedenfor å kjøpe inn i bra selskap som går med overskudd og som betaler utbytter til aksjonærene år etter år...? Er det et håp om å bli rik raskt? Er det spenningen? Eller er det griskhet på linjen med Kjos, som har belånt NAS aksjene sine med kr 30 pr aksje? Har ALLE her skjønt konsekvensene hvis Kjos MÅ begynne å selge aksjene sine...? Det har skjedd med Idar Vollvik og Fred A. Ingebretsen. Blir Bjørn Kjos den 3dje inn i denne rekken som går fra suksessfull grunder i Norge, til konkurs...?
Det jeg lurer på, er hvorfor kjøper dere aksjer i NAS hvor det er høy risiko for å tape alle pengene, istedenfor å kjøpe inn i bra selskap som går med overskudd og som betaler utbytter til aksjonærene år etter år...? Er det et håp om å bli rik raskt? Er det spenningen? Eller er det griskhet på linjen med Kjos, som har belånt NAS aksjene sine med kr 30 pr aksje? Har ALLE her skjønt konsekvensene hvis Kjos MÅ begynne å selge aksjene sine...? Det har skjedd med Idar Vollvik og Fred A. Ingebretsen. Blir Bjørn Kjos den 3dje inn i denne rekken som går fra suksessfull grunder i Norge, til konkurs...?
Redigert 21.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
Frodon
12.05.2019 kl 15:53
7142
Her kan jeg bare spekulere. Aksjen falt under emisjonskurs, noe som vanligvis er begynnelsen på en ny lang nedtur da flere og flere selger seg ut for å unngå å miste alle pengene sine. Enten satser de på at Q2 blir såpass dårlig at alle ser at NAS ikke klarer forpliktelsene sine til vinteren, eller så har de tro på at det blir emisjon uansett siden JV partnerskap med kineserne ikke har formalisert seg inn i en avtale enda.
Var det få som fikk med seg at JV partner ikke har kommet som guidet? Jeg advarte mot dette her:
https://forum.hegnar.no/thread/26718/view
Uten JV partner er det ganske garantert at NAS må ut i en ny stor emisjon. Gjelden til NAS er på ca 100 milliarder og de har 6-7 milliarder i cash. Kapital dekningen er helt fraværene, derfor skjønner jeg ikke at folk tørr å sette pengene sine inn i NAS
Var det få som fikk med seg at JV partner ikke har kommet som guidet? Jeg advarte mot dette her:
https://forum.hegnar.no/thread/26718/view
Uten JV partner er det ganske garantert at NAS må ut i en ny stor emisjon. Gjelden til NAS er på ca 100 milliarder og de har 6-7 milliarder i cash. Kapital dekningen er helt fraværene, derfor skjønner jeg ikke at folk tørr å sette pengene sine inn i NAS
Redigert 21.01.2021 kl 08:15
Du må logge inn for å svare
Kantarell
12.05.2019 kl 17:25
7079
Spørsmål: På hvilken pris blir den neste emisjon? 30-40-50?
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Frodon
12.05.2019 kl 18:45
7022
Hva slags endringer i fundamentene regner du inn for å få høyere emisjons kurs enn dagens børs kurs? Jeg regner med emisjons kursen på alt fra kr 5 til kr 20
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
drmoney123
12.05.2019 kl 19:07
7002
Shorts i NAS venter på generell markedsnedgang. De har ingen formening om NAS aksjen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Frodon
12.05.2019 kl 19:52
6961
Så du mener at alle som shorter NAS ikke har satt seg inn i selskapet, mens dere haussere vet hvordan dette ender...? Har du ikke litt dårlig samvittighet for å prøve å lure hobby investorer inn i dette tapssluket? Max flyene står på bakken i den mest lukrative perioden, problemene med Dreamliner fortsetter, piloter blir permittert, ingen bud eller JV er på vei. Det ser mer sannsynlig ut med emisjon enn kr 100 i mai, slik du håper på...? Hva slags nyheter venter du i mai 2019 som skal dra kursen til kr 100 på litt over 2 uker....?!
«drmoney123
30.04.2019 kl 09:43
NAS er opp mot kr 100,- før mai er omme»
«drmoney123
30.04.2019 kl 09:43
NAS er opp mot kr 100,- før mai er omme»
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
drmoney123
12.05.2019 kl 20:08
6950
Hva kan være bull for NAS...:
Trafikktallene som kommer i starten av juni og i starten av alle andre mnd.
Q presentasjonene - Regnskapsmessig blir 2019 det beste året pga effektivisering i selskapet - meldt til 2-3 milliarder.
Permitterte piloter er besparelse gitt situasjonen.
Flyene på bakken blir kompensert av Boeing.
Flyene på bakken kommer snart i lufta.
350 mill fra NOFI og andre finurlige løsninger på å skaffe penger...ikke undervurder Kjos her...
Fra vekst til lønnsomhet - her har Kjos gjort det riktige, bortsett fra at han kjørte vekst litt vel langt.
På en annen side kan du si at dette vet vi ikke. Men det vet ikke du heller.
Hvis man hadde vist, så hadde man vært milliardær...
Trafikktallene som kommer i starten av juni og i starten av alle andre mnd.
Q presentasjonene - Regnskapsmessig blir 2019 det beste året pga effektivisering i selskapet - meldt til 2-3 milliarder.
Permitterte piloter er besparelse gitt situasjonen.
Flyene på bakken blir kompensert av Boeing.
Flyene på bakken kommer snart i lufta.
350 mill fra NOFI og andre finurlige løsninger på å skaffe penger...ikke undervurder Kjos her...
Fra vekst til lønnsomhet - her har Kjos gjort det riktige, bortsett fra at han kjørte vekst litt vel langt.
På en annen side kan du si at dette vet vi ikke. Men det vet ikke du heller.
Hvis man hadde vist, så hadde man vært milliardær...
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Frodon
12.05.2019 kl 21:21
6880
Du kommer til å bli skuffet over ditt kursmål på kr 100 i mai 2019 hvis du venter på børs melding med de nyhetene der ??? Men her er kanskje et av problemene i NAS aksjen at det er fullt av folk som hausser opp med urealistiske kursmål, så blir de som leser her skuffet og selger aksjene. Hvis dere kom med guiding med forventninger som NAS slår, blir folk glade og kjøper aksjer ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Placeyourbet
12.05.2019 kl 21:39
6855
Det som er spennende med Norwegian er endringen i fokus fra vekst til lønnsomhet. Gearing effekten som ligger i høyere billettpriser tror jeg vil gi de fleste som følger selskapet en overraskelse. Norwegian er også i den heldige situasjon at deres hovedkonkurrent SAS trolig vil følge Norwegian sin økte prissetting... Slår dette til som jeg tror det kan gjøre så vil verdsettelsen av selskapet øke dramatisk de neste 3 månedene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Frodon
12.05.2019 kl 23:03
6741
Har du stilt noen spørsmål? Mest utsagn og meninger du kommer med, som jeg aldri har giddet å svare på før. Og nå kom jeg på hvorfor jeg gikk ut ifra at det ikke er noen vits å svare deg tidligere ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
WallStreeet
13.05.2019 kl 11:42
6581
Norwegian Air Argentina counts on profitability in Aug-2019
Norwegian Air Argentina forecast (12-May-2019) that "based on current performance… Norwegian Air Argentina will be profitable in Aug-2019". The carrier plans to double its domestic network, effective Nov-2019. The carrier operates six routes from Buenos Aires Aeroparque Jorge Newbery Airport to Mendoza, Iguazú, Salta, Neuquén and Bariloche. Norwegian Air Argentina CEO Ole Christian Melhus stated: "We are in line to be profitable in a very short time, some changes and the optimisation in our programme have had a very positive effect". The carrier reported an increase in Apr-2019 load factor
Norwegian Air Argentina forecast (12-May-2019) that "based on current performance… Norwegian Air Argentina will be profitable in Aug-2019". The carrier plans to double its domestic network, effective Nov-2019. The carrier operates six routes from Buenos Aires Aeroparque Jorge Newbery Airport to Mendoza, Iguazú, Salta, Neuquén and Bariloche. Norwegian Air Argentina CEO Ole Christian Melhus stated: "We are in line to be profitable in a very short time, some changes and the optimisation in our programme have had a very positive effect". The carrier reported an increase in Apr-2019 load factor
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Frodon
13.05.2019 kl 16:34
6503
Stemmer det at NAS har egenkapital per aksje på kr 12,91 for 2020? Er ikke en kurs på kr 37,74 fryktelig høyt da?
https://investor.dn.no/#!/Aksje/S132/NAS/NorwegianAirShuttle
Kurs i NAS (Norwegian Air Shuttle) på Oslo Børs
Siste Endring Endr% Kjøper Selger Åpning
37.74 -0.77 -2.00% 37.73 37.75 38.99
Høy Lav Forrige Volum Verdi Handler
39.60 37.47 38.51 2 575 472 99 325 588
https://investor.dn.no/#!/Aksje/S132/NAS/NorwegianAirShuttle
Kurs i NAS (Norwegian Air Shuttle) på Oslo Børs
Siste Endring Endr% Kjøper Selger Åpning
37.74 -0.77 -2.00% 37.73 37.75 38.99
Høy Lav Forrige Volum Verdi Handler
39.60 37.47 38.51 2 575 472 99 325 588
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Placeyourbet
13.05.2019 kl 16:44
6493
Frodon, når du skriver noe så dumt så mister du jo all troverdighet. Egenkapital er da ikke det samme som markedsverdi. Egenkapital og gjeld sier noe om hvordan virksomheten er finansiert. Det sier ingen ting om forventet inntjening og verdsettelse av selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Frodon
13.05.2019 kl 16:52
6500
Hva er det som er dumt her? Du mener en p/b på 3 er bra...?
Har du byttet nick igjen? ??? Slik går det når du mistet troverdigheten igjen og bommet på det meste ;);)
Har du byttet nick igjen? ??? Slik går det når du mistet troverdigheten igjen og bommet på det meste ;);)
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Placeyourbet
13.05.2019 kl 17:26
6463
Frodon, det er da ingen nyhet at Norwegian er et sterkt gearet selskap med en relativ drøy kapitalstruktur. For aksjonærene kan det være veldig morsomt når det går bra og ikke fullt så morsomt når der går dårlig. Dette er da ingen nyhet. Kom heller med noen synspunkter/refleksjoner som ikke er velkjent. Selv så tror jeg effekten av økte priser de neste 3 månedene kommer til å fjerne behovet for emisjon i Q42019/Q12020... Argentina nyheten som kom i dag er også veldig positiv. Dersom Norwegian lykkes i det markedet vil de få en unik utnyttelse av flåten med særlig positiv effekt i nettopp Q1 (beste kvartalet i sør amerika..)
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Glem noen emisjon. Det er flyt og Kjos har sagt det ikke blir emisjon. Norwegian ser prestisjen i å stå på egne bein. Flytrafikken er også speedet opp. Kun fulle fly i Nasjonalselskapet. Ha en fin 17 mai for øvrig!
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Frodon
14.05.2019 kl 09:20
6344
Det kommer stadig dårlige nyheter for Norwegian, som MÅ tjene langt mer denne sommeren enn vanlig, for å unngå emisjon til vinteren
"BOEING:BOEING 737 MAX TROLIG IKKE TILBAKE FØR MIDT/SENT AUG -WSJ
Oslo (TDN Direkt): Boeing Corps bakkesatte 737 Max-fly vil trolig ikke komme tilbake i drift før midten til sent i august, skriver The Wall Street Journal mandag ettermiddag.
Myndighetene i USA har mål om en foreløpig godkjenning av Boeings programvareoppdatering på et møte 23. mai mellom internasjonale luftfartsmyndigheter. Men en endelig godkjenning vil trolig ta betydelig lenger tid, og vil delvis avhenge av tilbakemeldingene fra utenlandske myndigheter, skriver avisen.
Boeing hadde opprinnelig plan om at godkjenningen skulle være på plass i april, mens myndighetene signaliserte at flyene kunne være tilbake i luften i juni"
"BOEING:BOEING 737 MAX TROLIG IKKE TILBAKE FØR MIDT/SENT AUG -WSJ
Oslo (TDN Direkt): Boeing Corps bakkesatte 737 Max-fly vil trolig ikke komme tilbake i drift før midten til sent i august, skriver The Wall Street Journal mandag ettermiddag.
Myndighetene i USA har mål om en foreløpig godkjenning av Boeings programvareoppdatering på et møte 23. mai mellom internasjonale luftfartsmyndigheter. Men en endelig godkjenning vil trolig ta betydelig lenger tid, og vil delvis avhenge av tilbakemeldingene fra utenlandske myndigheter, skriver avisen.
Boeing hadde opprinnelig plan om at godkjenningen skulle være på plass i april, mens myndighetene signaliserte at flyene kunne være tilbake i luften i juni"
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Norwegian is doing very well ! No has to pay those millions of dollars for the new airplanes for many years and we are recovering while others fly companies has bankruptcy... Norwegian is a real investing opportunity, I believe we will recovery soonest than many negative people said....
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Frodon
14.05.2019 kl 13:56
6214
Inntektene NAS trenger i sommer for å overleve vinteren blir mer og mer borte. Har dere ikke fått med dere dette?
Kurs i NAS (Norwegian Air Shuttle) på Oslo Børs
36.83 -0.92 -2.44% 36.81 36.86 37.73 37.85 36.45 37.75 1 207 262 44 664 000 2 520
Utvikling:
I går: 37,75 -2,25%
1 uke: 38,95 -5,26%
1 måned: 41,35 -10,76%
3 måneder: 107,00 -65,51%
6 måneder: 226,40 -83,70%
1 år: 282,10 -86,92%
Kurs i NAS (Norwegian Air Shuttle) på Oslo Børs
36.83 -0.92 -2.44% 36.81 36.86 37.73 37.85 36.45 37.75 1 207 262 44 664 000 2 520
Utvikling:
I går: 37,75 -2,25%
1 uke: 38,95 -5,26%
1 måned: 41,35 -10,76%
3 måneder: 107,00 -65,51%
6 måneder: 226,40 -83,70%
1 år: 282,10 -86,92%
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
WallStreeet
14.05.2019 kl 14:43
6176
Mange som har brent seg på short posisjoner før. Selv bigshot dollar milliardærer. "In the weeks following his short position, Ackman saw Herbalife's shares plunge around 60 percent, but the company has proven remarkably resilient and has rebounded to its pre-short levels, thus costing Ackman millions in borrowing fees, and paper losses. " Føler du kommer med det samme innlegget 20 ganger hver eneste dag. Tror alle her på HO har fått det med seg. Kanskje du kunne skrive neste innlegg når du har noe nytt å dele.
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Frodon
14.05.2019 kl 16:24
6105
Er det ikke shorterne som er vinnerne i NAS aksjen i 2019 og aksjonærene som har tapt det meste av pengene sine?
Det kom ut av riktig kjeft, du som bommer på alt du skriver om NAS ???? Jeg er blant de få på HO som har kommet med riktig info om hva som skjer i NAS nå, til stor irritasjon til de som taper pengene sine. Hadde dere bare lest mer og skrevet mindre, hadde det gått bedre for dere ;);)
Det kom ut av riktig kjeft, du som bommer på alt du skriver om NAS ???? Jeg er blant de få på HO som har kommet med riktig info om hva som skjer i NAS nå, til stor irritasjon til de som taper pengene sine. Hadde dere bare lest mer og skrevet mindre, hadde det gått bedre for dere ;);)
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Frodon
15.05.2019 kl 14:53
5997
Det snur snart nå, bare ned til kr 15 først, så er vi alle sikre på at aksjen snur opp igjen
Endring siste måned
-13.30%
Endring siste tolv måneder
-87.29%
Endring siden nyttår
-79.33%
Endring fra topp
-90.55%
Endring siste måned
-13.30%
Endring siste tolv måneder
-87.29%
Endring siden nyttår
-79.33%
Endring fra topp
-90.55%
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Frodon
15.05.2019 kl 16:14
5971
«Max-smell kan ende på nesten tre milliarder kroner
Turoperatøren taper store summer på å holde Boeing Max 8-flyene på bakken«
https://e24.no/boers-og-finans/luftfart/max-krisen-tui-advarer-om-resultatsmell-paa-2-9-milliarder/24622008
Turoperatøren taper store summer på å holde Boeing Max 8-flyene på bakken«
https://e24.no/boers-og-finans/luftfart/max-krisen-tui-advarer-om-resultatsmell-paa-2-9-milliarder/24622008
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
drmoney123
15.05.2019 kl 16:18
5960
når nas har ekstra fly å sette inn i en sas streik, så har nas fly å sette inn istedet for max flyene.
tapet blir ikke så svært som mange tror.
i tillegg kommer erstatning fra boeing.
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Proletar
15.05.2019 kl 16:38
5944
Og då har de jo leid inn denne som SAS parkerte i 2013
http://enfb.net//Flybilder/050220_CPH/LN-BRE.jpg
FF 1990
http://enfb.net//Flybilder/050220_CPH/LN-BRE.jpg
FF 1990
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Frodon
15.05.2019 kl 16:42
5947
Dette har du ikke satt deg mye inn i ??? Tror du flyene er gratis? NAS har så mye gjeld at de klarer mest sannsynligvis ikke å betjene den i Q4 2019.
Hvorfor tror dere aksjen faller hele tiden egentlig? Når DERE mener aksjen er så billig, hvorfor faller den så mye hele tiden da? Er det mulig at dere tar feil???
Hvorfor tror dere aksjen faller hele tiden egentlig? Når DERE mener aksjen er så billig, hvorfor faller den så mye hele tiden da? Er det mulig at dere tar feil???
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare