IDEX - Ny emisjon meldt av IDEX selvsagt

HP17
IDEX 30.01.2019 kl 09:01 1563

Selvsagt ble det en ny emisjon i IDEX.
Hva skjer med kursen fremover nå?
IFA
30.01.2019 kl 09:08 1515

Denne "redselsfulle" hendelsen har vel nå Møyfrid og havutsik med flere varslet minst et halvt år nå?
Antall arbeidstimer for å forberede deltakere på Hegnar Forum om Idex undergang og "dødens dag" tilsvarer nok minst et par årsverk.
Takk for innsatsen som aldri får noen praktisk betydning for selskapet.
Beklager samtidig tabben jeg gjorde da jeg antydet at en emisjon ved nær overgang til kommersialisering blir av analytikere noen ganger benevnt som "innvannende".
Det var likevel positivt at noen så "komikken" i dette - siden Idex-trådene konsekvent har gått i svart.
Redigert 30.01.2019 kl 09:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.01.2019 kl 09:15 1454

Om dette var døden er jeg hinsides irritert for at jeg ikke kjøpte på 3,05 i går. Sa i bilen at jeg måtte huske å kjøpe Idex, men søren og... Grattis til dere som har, desembers enkleste tradingaksje vil få noen endringer nå.
Slettet bruker
30.01.2019 kl 09:15 1440

Så skjer emisjon på NOK 4 og de henter kapital til et års drift uten inntekter. Selve timing av frislipp av nye kort og avtaler er da mindre sårbart. Positivt og sterkt at emisjon skjer over børskurs. Og i den grad finans var et flaskehals mot å inngå avtaler, så er man nå robust til å bygge arbeidskapital.

Utvanning på 10% er helt greit når man kan plukke aksjer til under tegningskurs. Også har man kanskje samlet noen aksjer i de urolige tidene.

Bra dette!
Møyfrid
30.01.2019 kl 11:16 1240

Nå må du roe deg, IFA.

Man kan ikke leve på luft, kjærlighet og emisjoner alene.

Siste kapittel er nok ikke skrevet i denne komedien.
IFA
30.01.2019 kl 14:56 1004

Roe meg?
Har du roet deg mer enn meg?
At du ikke har skrevet ditt siste kapittel i komedien din, er vel de fleste klar over.
Men særlig interessant og variert er den ikke, bare en uendelig rekke av gjentakelser som ingen ende tar.