Ny kontrakt!! Kr 60 mill kontrakt til Nel i HDV i USA
Gratulerer ? Ny viktig stor Heavy Duty Vehicles kontrakt i Usa og melding nå:
https://newsweb.oslobors.no/message/468337
https://newsweb.oslobors.no/message/468337
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Du tar ikke feil. De måtte bare bruke Google translate så de fikk lest hva det sto pegene skulle brukes til :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
papp ... selvfølgelig er dette positivt for Nel. Løkke bygger Nel sten for sten.
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Framtia
30.01.2019 kl 17:53
6406
Var nede i 5,35kr og ristet av seg tyske truseskvettere, før oppturen begynner. Blir vel en runde i morgen tidlig også...
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Ecotricity
30.01.2019 kl 17:58
6343
Jada, det kommer en melding om emikurs som legger lista for dagen.
Rart at en kontrakt på 51 mill er "significant" i et selskap til 6 milliarder.
Rart at en kontrakt på 51 mill er "significant" i et selskap til 6 milliarder.
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Så lenge ingen vet pris pr aksje i emisjonen blir det tippekonkurranse og ryktebørs. Er nok mange som er mer komfortabel med pømp & dømp og setter seg på gjerdet før fakta kommer på bordet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Nanoq
30.01.2019 kl 18:01
6279
Mange positive årsaker til en emisjon som er nevnt her. Det blir spennende å se hvilke store investorer som evt. kommer inn - og til hvilken bookbuilding-pris.
1) Heavy Duty Vehicle markedet
2) development of high capacity cooling/compression technologies to accommodate future Nikola stations as well as other future HDV applications (trains, ferries, etc
3) (Yara m.m.) ...development of next generation electrolyzer technology for industrial applications, such as ammonia (ref. Yara project), refineries
4) additional working capital in response to increased order volumes and improved positioning to benefit from markets with high activity and growth momentum
1) Heavy Duty Vehicle markedet
2) development of high capacity cooling/compression technologies to accommodate future Nikola stations as well as other future HDV applications (trains, ferries, etc
3) (Yara m.m.) ...development of next generation electrolyzer technology for industrial applications, such as ammonia (ref. Yara project), refineries
4) additional working capital in response to increased order volumes and improved positioning to benefit from markets with high activity and growth momentum
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
En mindre kontrakt og en stor emisjon. Det neste som vil komme er 4Q der jeg tipper at underskuddet ligger på mellom 60 og 80 mill. Vi ser nok 4 tallet igjen desverre.
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Jeg vet emisjonskursen...Investorer er helt ville etter å være med...Yes! Blir kraftig overtegnet...
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
focuss
30.01.2019 kl 18:08
6174
Emisjonskursen avgjør dette.
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
oppvigår
30.01.2019 kl 18:08
6144
Der tar du feil. 10-eren er passert før sommeren, etter flere positive meldinger.
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Fulltegnet på 1.5 time og kraftig overtegnet...Hehe!!. kurs 5.40 - 5.50. Jeg kjøpte for Euro 200.000,- :-) Som jeg sa: Må kjøpe med begge hendene. Emisjoner er gull.
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Tigeren,
Emikursen vet du ikke enda, den avgjøres utover kvelden ift bud og etterspørsel.
Dersom du allerede vet den nå er bookbuildingen avsluttet og du kan da fortelle den. Mange som ser interesse i denne emisjonen, selvsagt, men prisen trenger likevel ikke bli grådig høy.
Dette er emisjon nummer 6 på nøyaktig 23 måneder, i tillegg kommer 2-3 rep.emier.
Så å si at Nel kun bruker pengene til investeringer er vel å ta litt hardt i.....
Emikursen vet du ikke enda, den avgjøres utover kvelden ift bud og etterspørsel.
Dersom du allerede vet den nå er bookbuildingen avsluttet og du kan da fortelle den. Mange som ser interesse i denne emisjonen, selvsagt, men prisen trenger likevel ikke bli grådig høy.
Dette er emisjon nummer 6 på nøyaktig 23 måneder, i tillegg kommer 2-3 rep.emier.
Så å si at Nel kun bruker pengene til investeringer er vel å ta litt hardt i.....
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Men en kurs på 5,4 høres ikke usannsynlig ut. En rabatt på 8-9% er bra jobbet i tilfelle det stemmer.
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Bookbuildingen stengte nå kl 18.15. Jeg handlet det jeg kunne i kveld for Euro 200.000,- Kurs er satt til kr 5.40 - kr 5.50,- Rabatt på 8-9% det liker jeg. Som å plukke penger på gata..:-) Blir store muligheter imorgen kl 09.01 for å Nel trade et kupp. De som går inn kl 09.01 kan tjene godt på morgendagens ville opptur. Tipper NEL svinger lynraskt nedom kr 5.50 - for så å fyke rett opp til forbi kr 6,- Husk som Løkke sier: Meldinger kommer ofte i bolker og de 20 triggere som jeg har tydeliggjort her inne - er ikke flagget. Hver og en trigger vil løfte Nel rett opp. En vill og herlig start på Nel året.
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
oppvigår
30.01.2019 kl 18:20
5908
Hvis du snakker sant, så lurer jeg på om dere som tegnet, fikk mere informasjon enn oss andre ?
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Nei, men vi ringer direkte til begge tilretteleggerne og vi har cash. Det er oppskriften. Jeg tror at det Warren Buffet og Pilot Flying J som har bestilt dagens fete elektrolyser/H2 pumpe for Heavy Duty Vechiles. I og med at Nel ikke ville opplyse i børsmeldingen om hvem kunden i USA er. Hvis det var Nikola så ville det stått i børsmeldingen. Warren/Nikola/Nel...tar H2 verden med storm? Det kan være sant... Hehehe....Jeg gleder meg til morgendagen og de neste ukene. Festen i Nel er nå åpnet. Lavere inngang enn kl 09.01 imorgen må du lete lenge etter.
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Forrige gang Nel hentet penger gjennom en bookbuilding husker jeg at de sendte ut ny børsmelding om resultatet i 23:30 tiden samme kveld
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Diagenic
30.01.2019 kl 18:41
6044
oppvigår: Tigeren snakker sant. Jeg kontaktet Carnegie og fikk vite at bookbuildingen tyder på at kurs ender et sted mellom 5.40 og 5.50. Det var tydligvis stor etterspørsel siden bookbuildingen ble avsluttet ca 18.15. Minimumshandel var på 100.000 dollar, men en kunne ikke regne med å få det en ba om, så jeg ender vel opp med å få ca 50-70 % av det antall jeg bestilte går jeg ut i fra
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Men om interessen er så stor, hvorfor
Lukker man bookbuildingen så tidlig?
Det er jo litt som å stoppe midt i en budrunde på et hus, selvom det er 5 personer igjen i budrunden??
Lukker man bookbuildingen så tidlig?
Det er jo litt som å stoppe midt i en budrunde på et hus, selvom det er 5 personer igjen i budrunden??
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
jolla
30.01.2019 kl 18:50
5963
SÅ hvis man skal kjøpe Nel i morgen så legge inn bud på 5,40 da?
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Diagenic
30.01.2019 kl 18:51
5943
Carnegie har vel fått et oppdrag i å skaffe investorer, så de har vel bare gjort jobben sin. Selvfølgelig synd at det ikke gjøres forsøk på en høyere kurs, men husk på hvor vanvittig kursen har gått de siste ukene/dagene. Jeg synes ikke det hadde vært merkelig om det hadde kommet en dipp ned nå etter en slik kraftig økning i kursen. Det er kanskje derfor de har gått inn i bookbuildingprosessen med en viss rabatt for å sikre en hurtig prosess og en deretter positiv omtale i finanspressen. "Fullbooket på under to timer! eller stor overbooking"
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Contigo
30.01.2019 kl 18:56
5888
Er ikke utenkelig at du kan få tilslag på 5,40. De fleste emisjoner er som oftest etterfulgt av en kraftig overreaksjon...
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Jono
30.01.2019 kl 18:57
5877
NEI -- jeg vet ikke hva kursen slutter på i morgen, men sikkert fornuftig å ta gevinst på kr. 6 +/- og noe jeg burde gjort selv, har 3-gangen selv..
Emisjonen er heller ikke for "Ola og Kari", eller meg og de fleste andre i forumet her, så må man tegne seg for 100 000 Euro, om jeg forstod alt?
Ikke sikkert NEL har det så travelt, AT trenger penger nå, men åpner for nye store investorer, bare å vise til "rykter" om at det er WB -- som står bak dagen ordre melding, med sine egne investeringer i Hydrogen, for tynge kjøretøy..
Tross alt, så frister de med mer enn 7% av aksjekapitalen, og med den store omsetningen vi har sett og ikke minst en kurs økning på 30% så langt i år, flere dager med mer enn 100 millioner i omsetning, mye som tyder på at det er store aktører som har begynt å kjøpe seg opp, derfor like godt 6 som 5 kroner i emi.
Har ingen forutsetninger til å vite noe, og at min synsing -- de ikke kommer til å godta lavere pris enn kr. 5, men håper selvfølge på en høyere kurs, men vil bare fram til at jeg ikke ville sett for negativt på, om emisjonen blir gjort til 5-10% % lavere enn sluttkurs i dag?
Emisjonen er heller ikke for "Ola og Kari", eller meg og de fleste andre i forumet her, så må man tegne seg for 100 000 Euro, om jeg forstod alt?
Ikke sikkert NEL har det så travelt, AT trenger penger nå, men åpner for nye store investorer, bare å vise til "rykter" om at det er WB -- som står bak dagen ordre melding, med sine egne investeringer i Hydrogen, for tynge kjøretøy..
Tross alt, så frister de med mer enn 7% av aksjekapitalen, og med den store omsetningen vi har sett og ikke minst en kurs økning på 30% så langt i år, flere dager med mer enn 100 millioner i omsetning, mye som tyder på at det er store aktører som har begynt å kjøpe seg opp, derfor like godt 6 som 5 kroner i emi.
Har ingen forutsetninger til å vite noe, og at min synsing -- de ikke kommer til å godta lavere pris enn kr. 5, men håper selvfølge på en høyere kurs, men vil bare fram til at jeg ikke ville sett for negativt på, om emisjonen blir gjort til 5-10% % lavere enn sluttkurs i dag?
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Joda, men dette blir jo litt seende ut som « solgt 2 mill over takst»
Hvordan? Jo fordi megler selv satte taksten...
Hvordan? Jo fordi megler selv satte taksten...
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
laazarus
30.01.2019 kl 19:09
5771
Jeg tenker egentlig at en emisjon på 5,40 passer veldig bra, så vi får handlet volum og etablert støtte der
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Jono
30.01.2019 kl 19:13
5722
NEI -- jeg vet ikke hva kursen slutter på i morgen, men sikkert fornuftig å ta gevinst på kr. 6 +/- og noe jeg burde gjort selv, har 3-gangen.
Emisjonen er heller ikke for "Ola og Kari", eller meg og de fleste andre i forumet her, så må man tegne seg for 100 000 Euro, om jeg forstod alt?
Ikke sikkert NEL har det så travelt, AT trenger penger nå, men åpner for nye store investorer, bare å vise til "rykter" om at det er WB -- som står bak dagen ordre melding, med sine egne investeringer i Hydrogen, for tynge kjøretøy..
Tross alt, så frister de med mer enn 7% av aksjekapitalen, og med den store omsetningen vi har sett og ikke minst en kurs økning på 30% så langt i år, flere dager med mer enn 100 millioner i omsetning, mye som tyder på at det er store aktører som har begynt å kjøpe seg opp, derfor like godt 6 som 5 kroner i emi.
Har ingen forutsetninger for å vite noen ting, og at min synsing -- at de ikke kommer til å godta lavere pris enn kr. 5, men håper selvfølgelig på en høyere kurs, men vil bare fram til -- at jeg ikke ville sett for negativt på det, om emisjonen blir gjort til 5-10% lavere, enn sluttkursen i dag?
PS: har kopiert denne noen ganger, og mener AT -- DET er alt for mange tråder om NEL på dette forum! :-)
Emisjonen er heller ikke for "Ola og Kari", eller meg og de fleste andre i forumet her, så må man tegne seg for 100 000 Euro, om jeg forstod alt?
Ikke sikkert NEL har det så travelt, AT trenger penger nå, men åpner for nye store investorer, bare å vise til "rykter" om at det er WB -- som står bak dagen ordre melding, med sine egne investeringer i Hydrogen, for tynge kjøretøy..
Tross alt, så frister de med mer enn 7% av aksjekapitalen, og med den store omsetningen vi har sett og ikke minst en kurs økning på 30% så langt i år, flere dager med mer enn 100 millioner i omsetning, mye som tyder på at det er store aktører som har begynt å kjøpe seg opp, derfor like godt 6 som 5 kroner i emi.
Har ingen forutsetninger for å vite noen ting, og at min synsing -- at de ikke kommer til å godta lavere pris enn kr. 5, men håper selvfølgelig på en høyere kurs, men vil bare fram til -- at jeg ikke ville sett for negativt på det, om emisjonen blir gjort til 5-10% lavere, enn sluttkursen i dag?
PS: har kopiert denne noen ganger, og mener AT -- DET er alt for mange tråder om NEL på dette forum! :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Joda, men når noe går så fort, så sier det meg at den var feilpriset
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Scuba.
30.01.2019 kl 19:26
5600
Emisjonskurs ligger i intervallet 5.40-5,50. Blir også rep emi, så alle skal få sjansen til «billige» aksjer.
Håper vi slipper å se Mølseter på lista igjen, han dumper jo alt med en gang etter hver emisjon de har vært med på.
Ellers er det bare å kjøpe med begge hender i morgen.
Løkke til.
Håper vi slipper å se Mølseter på lista igjen, han dumper jo alt med en gang etter hver emisjon de har vært med på.
Ellers er det bare å kjøpe med begge hender i morgen.
Løkke til.
Redigert 21.01.2021 kl 08:12
Du må logge inn for å svare
Framtia
30.01.2019 kl 19:43
4825
Selvfølgelig?Jeg sitter i båten i ca 5-10 år til så får vi se hvor det ender...
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
Er det nån som vet hur mye de tänkt tappe på denne kontrakt då de samtidigt ger emissioner på 86 miljoner?
Jeg får det till 50-86 =-36
Minus 36 miljoner alltså. Och det är på en enda kontrakt!!!
Jeg får det till 50-86 =-36
Minus 36 miljoner alltså. Och det är på en enda kontrakt!!!
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
rischioso
30.01.2019 kl 20:06
4629
Det er jo helt utrolig hvordan man tar helt av for en liten kontrakt med en ikke navngitt kunde spesielt om man legger historien til grunn.
Norge og Norden - her var det snakk om et stort marked til å begynne med med oppkjøp i DK hvor man kunne produsere en fyllestasjon hver dag gjennom hele året for de hadde jo fått noen slengere også i Europa og da tok helt av igjen med store ord og lovnader basert på en rammekontrakt med Shell som det gjennom årene endte med ikke annet enn kun noen drypp her og der hvor mesteparten har gått til andre...
Så åpnet det seg for litt i USA hvor hvor man igjen tok helt av for nå var det Toyota så da ville det ikke bare bli i USA, men også Japan, Korea og resten av Asia - og ikke overraskende så endte det kun med noen drypp også der...
I mellomtiden så har det vært både oppkjøp (underskuddsbedriften Proton) og inngått flere ikke bindende rammeavtaler verdt milliarder med opsjoner på ytterligere milliarder som man brukte for alt det var vært i en gigaemisjon for ett par år siden hvor dette ikke overraskende fallt i grus og emisjonspengene er rent ut i sanden hvor det kun har dryppet litt fra Nikola...
Nikola skulle bli et mega prosjekt hvor selskapet måtte oppskalere produksjonen (Notodden) på toppen av hva som allerede var klart i Danmark, men igjen og ikke overaskende så har det kun kommet noen drypp og resten lar vente på seg så nå har de fått en liten kontrakt med en ikke navngitt kunde på rundt 6m/usd eller tilsvarende knappe 5 små fyllestasjoner a 1m/euro for å sette det i perspektiv...
Mao, mange store ord og enda flere lovnader opp gjennom årene har ikke blitt til annet enn ubetydelige drypp, betydelige uderskudd og hyppige emisjoner....
Norge og Norden - her var det snakk om et stort marked til å begynne med med oppkjøp i DK hvor man kunne produsere en fyllestasjon hver dag gjennom hele året for de hadde jo fått noen slengere også i Europa og da tok helt av igjen med store ord og lovnader basert på en rammekontrakt med Shell som det gjennom årene endte med ikke annet enn kun noen drypp her og der hvor mesteparten har gått til andre...
Så åpnet det seg for litt i USA hvor hvor man igjen tok helt av for nå var det Toyota så da ville det ikke bare bli i USA, men også Japan, Korea og resten av Asia - og ikke overraskende så endte det kun med noen drypp også der...
I mellomtiden så har det vært både oppkjøp (underskuddsbedriften Proton) og inngått flere ikke bindende rammeavtaler verdt milliarder med opsjoner på ytterligere milliarder som man brukte for alt det var vært i en gigaemisjon for ett par år siden hvor dette ikke overraskende fallt i grus og emisjonspengene er rent ut i sanden hvor det kun har dryppet litt fra Nikola...
Nikola skulle bli et mega prosjekt hvor selskapet måtte oppskalere produksjonen (Notodden) på toppen av hva som allerede var klart i Danmark, men igjen og ikke overaskende så har det kun kommet noen drypp og resten lar vente på seg så nå har de fått en liten kontrakt med en ikke navngitt kunde på rundt 6m/usd eller tilsvarende knappe 5 små fyllestasjoner a 1m/euro for å sette det i perspektiv...
Mao, mange store ord og enda flere lovnader opp gjennom årene har ikke blitt til annet enn ubetydelige drypp, betydelige uderskudd og hyppige emisjoner....
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
Framtia
30.01.2019 kl 21:36
4145
Trodde det var vanlig med et snitt av siste 14? dager...?
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
optimist68
30.01.2019 kl 21:36
4142
At du klarer å skrive så mye vås. Panikk for å få kursen mest mulig ned til imorgen ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
Framtia
30.01.2019 kl 21:42
4090
5,89kr nå...Jeg tror muligens emisjonskursen blir satt høyt...Før siste emisjon var Nel omsatt til 2,89kr dagen før og var ved slutten av emisjonsdagen omsatt for rundt 3, 45kr...Dette etter at nyheten om 448 elektrolysør kontrakten med Nikola, som kom før børsåpnig..
EMI kursen var 3,12kr...
EMI kursen var 3,12kr...
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
moneymachine
30.01.2019 kl 21:45
4063
Når har en rettet emisjon vært negativt!? Kun i en baissers øyne det.
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
idet er ikke en rettet emisjon det dreier seg om ;-(
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
focuss
30.01.2019 kl 21:55
3964
Hva Riscioso fabulerer om tror jeg ingen skal legge vekt på. Når han kommenterer så lukker han øynene for at politikere rundt hele verden er opptatt av klimakrise og ønsker endring. Hvordan en 7% emisjon i NEL påvirkes av det får vi bare ta med ro. Det er vel ingen her som har trodd på et fantastisk Q4. Når det er sagt. NEL er høyt priset nå.Prisingen fremover kan kun fremtiden vise.
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
kjetilsen
30.01.2019 kl 22:00
3900
Dette er utelukkende positivt? fortgang og tidligere kapasitetsutvidelse enn antatt, Nel sin bit av dette gigamarkedet kan bli eventyrlig, markedsledende med godt forsprang??? nye fabrikker USA, Østen/Korea? Tror dette eventyret starter der den villeste fantasien til selv de mest positive av oss stopper? er om mulig hakket mer positiv enn selv Tigeren?
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
Markedet kan bli enormt, håper at Nel lykkes.
Ser noen skriver at 7% utvanning ikke betyr noe, men det er viktig å merke seg at dette er emisjon nummer 6 på nøyaktig 23 måneder.
Lik det eller ei, men det er sjelden høy frekvens.
Ser noen skriver at 7% utvanning ikke betyr noe, men det er viktig å merke seg at dette er emisjon nummer 6 på nøyaktig 23 måneder.
Lik det eller ei, men det er sjelden høy frekvens.
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
Anywhere
30.01.2019 kl 22:07
3838
Noen som har fått med seg prisindikasjonen fra en våken megler??
Tror jeg sikter inn på 5,20 kommende uker når korte korreksjonspenger skviser seg ut...
Tror jeg sikter inn på 5,20 kommende uker når korte korreksjonspenger skviser seg ut...
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
Nanoq
30.01.2019 kl 22:07
3831
Elvoquest:
Helt uening med Nikola-kommentaren om "fråtsing med emi-penger".
Dette viser tillit til Milton og Nikola-prosjektet, og som stor kunde/partner, så viser dette vilje og lyst til å være en del av et stort og revolusjonerende prosjekt for å fremme den grønne omstillingen i transportsektoren, og med NEL's spisskompetanse i sentrum, nemlig hydrogen.
Og så har NEL jo også fått en pen stakk Nikola-aksjer - og sikkert også fremtidige kontrakter - som kvittering for de 45 mill. kr. Som Milton sa i et intervju i 2018: Jeg regner med at Nikola blir børsnotert om et par år når produksjonen for alvor er startet opp...
Hvis Nikola-aksjen etter en børsnotering stiger like mye som Tesla-aksjen er steget siden den ble børsnotert, så blir dette ikke noen dårlig investering for NEL.
Helt uening med Nikola-kommentaren om "fråtsing med emi-penger".
Dette viser tillit til Milton og Nikola-prosjektet, og som stor kunde/partner, så viser dette vilje og lyst til å være en del av et stort og revolusjonerende prosjekt for å fremme den grønne omstillingen i transportsektoren, og med NEL's spisskompetanse i sentrum, nemlig hydrogen.
Og så har NEL jo også fått en pen stakk Nikola-aksjer - og sikkert også fremtidige kontrakter - som kvittering for de 45 mill. kr. Som Milton sa i et intervju i 2018: Jeg regner med at Nikola blir børsnotert om et par år når produksjonen for alvor er startet opp...
Hvis Nikola-aksjen etter en børsnotering stiger like mye som Tesla-aksjen er steget siden den ble børsnotert, så blir dette ikke noen dårlig investering for NEL.
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
spaggio
30.01.2019 kl 22:10
3809
Focuss, du som er over gjennomsnittet opptatt av ledelsen i flere selskaper. Hva tenker du om Jon A Løkke ? 17 år etter studiene uten å ha levert ett eneste positivt kvartalsregnskap !
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
Nel viser en kraft og en enorm styrke i dag. Da jeg snakket med Carnegie var denne prosessen fulltegnet og over på 30 minutter. De brukte 1 time og 45 min på å close. Hvor mye vi får kjøpe i denne runder - det vet vi i morgen tidlig. Jeg vet at det blir full fyr i Nel aksjen i morgen. Dere som vil inn: Kjøp aksjer i Nel kl 09.01. Det klatrer alltid kraftig opp dagen etter. For den skal tøtche litt ned,for å sprette opp. På investorsiden i kveld kan det dukke opp tunge nye aksjonærer. Løkke leder selskapet med kraft. Just wait and see. Nel vokser korrekt og da skal de så, føre de kan høste store frukter. Løkke er er vinner. Jeg bøyer meg i støyet og smiler. De samme 20 triggere står fortsatt i kø som vil løfte Nel til himmels. Det kan komme flere virkelig gode meldinger fremover nå. Den første kommer føre børsåpning imorgen om overtegnet og en svært vellykket bookbuilding. Denne suksesskvelden bør fortelle og betrygge alle aksjonærer hvor "hot" Nel ASA er. Fornybare aksjer som Nel er det heteste.
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
Furuen
30.01.2019 kl 23:05
3562
Litt gladnytt fra Twitter:
@nikolatrevor
7 t7 timer siden
Just left our facility where the Nikola Two is being prepared for the unveiling....in 2.5 months our team will unveil the most advanced semi truck that mankind has ever engineered or seen. It took my breath away. #emissionsgameover #dieselisdead #nikola #nikolaworld2019
@nikolatrevor
7 t7 timer siden
Just left our facility where the Nikola Two is being prepared for the unveiling....in 2.5 months our team will unveil the most advanced semi truck that mankind has ever engineered or seen. It took my breath away. #emissionsgameover #dieselisdead #nikola #nikolaworld2019
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
Jono
30.01.2019 kl 23:06
3548
JA, med hvilken kraft NEL -- NÅ har fått, og gleder meg til, at OB åpner i morgen!
Gjorde et godt forsøk selv, på å være med, men "boken" var allerede sluttet, og håper vi ser en slutt kurs på, kanskje 7 kroner?
Gjorde et godt forsøk selv, på å være med, men "boken" var allerede sluttet, og håper vi ser en slutt kurs på, kanskje 7 kroner?
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare
rischioso
30.01.2019 kl 23:12
3496
Det blir nok heller trangt i utgangsdøra så man skal ikke se bort i fra at noen også velger vnduet....:)
Redigert 21.01.2021 kl 06:15
Du må logge inn for å svare