PHO Hvor lenge kan man vente med inngang før rally mot Q4.

fjellmann1
PHO 30.01.2019 kl 17:18 10498

27. Feb kommer Q4 med ny salgsguiding som også inkluderer oppfølgingsmarkedet...
Jeg skal snart inn med hvor lenge tør jeg venge?
Redigert 21.01.2021 kl 05:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.02.2019 kl 07:01 2058

Ikke glem SOC og topp 25 MSA
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.02.2019 kl 02:10 2156

Det er ikke et spørmål om hvor lenge man kan vente eller ikke. Hvis det er utgangspunktet er det nok like greit å kjøpe i AVM, ELE. PLCS eller et annet drømme selskap hvor det er mer håp enn tro som driver kursen. Jeg gikk inn i pho pga Fase 3 og FDA, det bør være nok for samtlige fordi det skiller virkelig klinten fra veten. Hadde ikke rørt pho om ikke dette var på plass. CEO Schneider kommer til å endre alt, tro meg, dette er mannen som kommer til gjøre pho til PHOTOCURE. Dette er hva Schneider gjør i farmasi selskap, dette er rutine. Husk Schneider gikk bort fra et giga selskap til lille Pho?? Hva forteller det det deg? Du er i trygge hender selv om jeg ikke garanterer noe, jeg er selv sykt inne i dette selskapet. Grunnen er som jeg har sagt, FDA, fase 3 og CEO Schneider. Du har Lotto kupongen, nesten ferdig utfylt, vi kan faktisk ikke gjøre mer for deg, dette er muligheten du har ventet på.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 19:40 2305

Slik jeg ser det, så har det ikke hatt mye for seg å være langsiktig i PHO før godkjent Cysview fase III.
Jeg har fulgt litt med på hva som har vært skrevet om PHO i rundt 10 år, men eneste gangen jeg ble fristet til inngang var ved Cevira fase IIb hvor heg gikk inn med 25k aksjer på 40, og ut igjen 30-40 øre under inngang etter relativt kort tid.
Siden har jeg hatt PHO på radaren og fulgt spradisk med, og gikk til slutt inn med en større post i juni 2018.

Jeg mener at 2018 var gjennombruddsåret for selskapet, og at fortsettelsen kan bli eksplosiv i 2019.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
NilsAB
01.02.2019 kl 17:45 2420

Litt opp hver dag er alt jeg ønsker ?
God helg.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Mental Mania
01.02.2019 kl 17:23 2458

Toget tøffet avgårde på kr 22 for litt over ett år siden. Tror du vi kommer tilbake ditt onuk ?
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
01.02.2019 kl 17:17 2469

OnuK
«På en lite tilfredsstillende måte»

Vel, det er tydeligvis forskjellige oppfatninger om akkurat det. Ledelsen som gikk av i 2018 overlot et selskap uten gjeld, et selskap med relativt få aksjer utstedt, et selskap med FDA godkjent produkt både til TURBT og Surveillancemarkedet markedet.

Min oppfatning er fundamentalt forskjellig fra onuk sin. Jeg synes PHO Storvika dag særdeles godte ystet til å innta markedet. Og det vil PHO gjøre med bravur, sa brura.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 16:51 2519

Har bare vært i Photocure siden juni så skal trø varsomt om å mene for mye ift tidligere ledelse.
Uansett fortjener Schneider mer enn et kvartal til å bli bedømt på.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 16:45 2528

Så langt har Photocure toget alltid kommet tilbake til perrongen. Noen ganger vel så det......
Spørsmålet er, vil den fortsette med det, eller har det skjedd noe fundamentale forandringer i så måte?
At alt ligger til rette for positive forandringer trenger vi vel egentlig ikke å diskutere, spørmålet er om de folka som styrer showet holder mål ift hva vi som aksjonærer med rett forventer. Det er våre penger de forvalter. Så langt på en lite overbevisende måte.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 16:31 2561

Impressive volume today. Almost 80k shares. Zzzzzzzzzzzz
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Mental Mania
01.02.2019 kl 16:01 2625

Hvor lenge tør en vente? er spørsmålet i trådstarten.
Kommer nok litt av om man har interesser som langsiktig eller som daytrader.
Som langsiktig med tro på en positiv vekst for selskapet laster en når økonomien tillater det og bryr seg ikke så mye om en kunne fått en inngang noen kroner billigere. Hva gjør vel noen krusninger i en stor sjø.
Det viktigste er at en ikke står står igjen på perrongen når toget først skyter fart.
Har sett nok av tilfeller her på HO hvor kløner står igjen på perrongen, mens snørr og tårer spruter. De hyler ut om hvor ille alt kan gå hvis toget ikke reverserer for å plukke dem opp.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 14:13 2758

Det blir litt merkelig om Bladder canser pasienters helse skall avgjøres av flaks. Det bør finnes litt ansvar hos myndigheter
som gjør att de gir den rette behandlingen til pasienter. Og nær den og er kostnads besparande før dem, så trur eg den kommer
att bli innført.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
01.02.2019 kl 13:26 2836

Støtter deg der.
Jeg har mindre forventninger til Q4 enn mange her inne, men håper selvsagt på positive overraskelser.
Jeg tror ikke det tar av før 2-3 kvartaler med sterkt stigende overskudd.
Men jeg tror det tar av omsider.
Det er enklere å spå retning enn timing.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Computum
01.02.2019 kl 13:23 2843

"Likevel er du negativ :-)"

Du tolker meg feil, igjen. Mulig jeg er uklar? Jeg er svært forventningsfull til Q4-presentasjonen. Vi har fått noen "drypp" som er svært løfterike.
Men jeg er,klok av skade, forberedt på å bli skuffet igjen. Å håpe på det beste, men frykte det verste er vel ikke å være negativ?
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
focuss
01.02.2019 kl 13:00 2885

LM
Veldig flott innlegg og takk for det.

En liten kommentar til hvorvidt vi kaller 20% markedsandel med kurs konsekvens 1900 kr for mål eller potensiale. Jeg tenker vi er enige om at potensialet er mye høyere, ref Danmark og Schneiders 70% markedsandel, og kan vel se på markedsandel 20% scenariet kun som ett regneeksempel. Photocure skriver i en kvartalsrapport at målet er å nå markedsandel som i Europa og Schneider har turt å høyttenke 70%. Så får vi ha i mente at når Europa har den markedsandelen de har så må vi minne oss på at det er oppnådd kun med stive scope.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 12:31 2955

"Til slutt vil jeg minne om at det er gjort mer eller mindre seriøse tester på hva som fører til suksess i aksjemarkedet, der flaks har trumfet ekspertisen."
Nemlig. Men det impliserer også at markedet ikke alltid har rett, og at aksjekursene kortsiktige utvikling er mer preget av tilfeldigheter enn vi liker å tro.
En av de som har tatt slik nyere og evidensbasert atferdsøkonomisk forskning til seg er jo Scoopfinder. Men ham har du ikke troen på, Computum?
Til gjengjeld fremhever du de som bygger på en økonomisk forståelse a la Friedman og Chicago-skolen. Og som tror på markedsliberalismens iboende rasjonalitet - trass evidensen, som du selv nevner. Blander man da inn litt banal common sense, da er man verdt å lytte til?
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Durable
01.02.2019 kl 12:31 2957

Amen, Londonmannen. Fantastisk innlegg!!!
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
NilsAB
01.02.2019 kl 12:29 4065

Nå snakker vi! Så er iallefall jeg på rette siden igjen..
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
01.02.2019 kl 12:27 4078

Comp: "Inneværende år bør bli gjennombruddsåret. Om vi sitter her og småkrangler om potensialet om 12 måneder, så er nok løpet kjørt med hensyn til de store tall på bunnlinjen."

Vi er ferdig med 1:12 av året men har så langt ikke fått oppdateringer av noe slag.
Likevel er du negativ :-)

Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
01.02.2019 kl 12:21 4093

Nei, jeg kunne heller ikke få meg til å tro at du kun investerte på grunnlag av håp. Men da kunne det jovært interessant å høre hvor stor markedsandel du selv mener er realistisk for BLCC teknologien og hvilke kurspotensiale PHO har dersom de oppnår den markedsandelen du mener er realistisk å oppnå. Jeg er inneforstått med at det slett ikke er sikkert at BLCC teknologien oppnår det, men vi har ingen garantier for fremtiden noen av oss. Og dem som utesteder slike garNtier er ikje seriøse.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Computum
01.02.2019 kl 11:40 4160

Bare en kort kommentar til at du har fått inntrykk av at jeg baserte min investering i PHO på grunnlag av håp. Så enkel er jeg tross alt ikke. Likevel kan jeg ikke annet enn å "håpe" på en solid guiding fra Schneider. For jeg har ingen forutsetning til å "vite" hva denne blir. Og det har vel heller ikke du? Eller?
Noen "lettvekter" har jeg ikke inntrykk av at du er, så det forstår jeg ikke at du føler deg truffet av.
Du nevner Opticom som eksempel på at det ikke er umulig at en aksje går "bananas". Det var andre børstider dengang. "Alle" sparte i aksjer og slike selskaper fikk masse oppmerksomhet fra finanspresse og dusinvis av analytikere.
Til slutt vil jeg minne om at det er gjort mer eller mindre seriøse tester på hva som fører til suksess i aksjemarkedet, der flaks har trumfet ekspertisen. Jeg har ikke hatt flaks i særlig grad hittil, så ja, jeg venter fortsatt på at det skal bli min tur til å sitte med vinnerloddet. Men jeg spiller ikke på Lotto. God helg.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 11:38 4167

Etter Q3 har PHO vært en glemt aksje. Dette gjenspeiler seg på volumet (som delvis er nøkkelen her).
Tror ingen bør ha for store forventninger før Q4. Har rett og slett vært for stille rundt dette caset.

Etter Q4 derimot.. tror jeg vi vil se et trendskifte.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Computum
01.02.2019 kl 11:23 4187

"Du kan ikke sammenligne et selskap i utviklingsfasen og innhøstingsfasen."

Det har jeg heller ikke gjort. Jeg har snakket om kursutviklingen (som har vært langt høyere i utviklingsfasen enn nå i innhøstingsfasen).
Inneværende år bør bli gjennombruddsåret. Om vi sitter her og småkrangler om potensialet om 12 måneder, så er nok løpet kjørt med hensyn til de store tall på bunnlinjen.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
01.02.2019 kl 10:57 4241

Computum
Her kommer du med mange utsagn og påstander jeg ikke kan la stå uten å kommentere noe av det. Hvorfor er det så vanskelig å forholde seg til The Power og bravi, som etter ditt utsagn har så god bakkekontakt.
Vel jeg forholder meg til begge to, men stiller meg undrende til at to personer som er investert i PHO ikke evner å vedgå hva kurspotensialet er dersom PHO etterhvert evner å oppnå et par titalls prosenter markedsandel i USA. Verken focuss eller jeg snakker om kursmål, men kurspotensiale. Men selv her så steiler disse to skribentene og merner vi er helt på jordet. Og det er da jeg begynner å stusse.

Man kan gjerne argumentere mot at PHO skal oppnå en rimelig grei markedsandel i USA, men da må man da kunne komme med noen holdbare argumenter for det eller kunne påvise hvor regnestykket til focuss svikter. Er det markedsandelen, er det størrelsen på PE, er det kostnadene eller hva? Ma n kan ikke bare slenge ut at på grunn av histoien til selskapet og nåværende kurs, så er det helt urealistisk at PHO kursen skal oppnå den slags multipler.

Computum, du sier selv du har mange års erfaring fra aksjemarkedet. OK, da har du opplevd OPC, du har opplevd HospiTel, du har opplevd GOGL, trolig også Tandberg i sin tid. Da vet du at det er slett ikke umulig at et selskap tidobler seg eller sågar tyvedobler seg i kurs, gitt interessen fra markedsaktørene er der.

Men i tilfellet PHO så diskuterer vi ikke et selskap som er bygget på luft og våte drømmer. Vi har å gjøre med et selskap som i motsetning av de andre farmasiselskapene på OSE har et produkt som har FDA godkjennelse, som har 100% Medicare refusjonsordning, som leverer et nøkkelprodukt for at verdens beste teknologi for blærekreftdiagnostisering skal fungere, til et av verdens mest lukrative markeder for farmasiprodukter.

Men verken focuss eller jeg snakker om kursmål på kr 1900,-, men ert kurspotensiale gitt at en rekke forutsetninger slår til. Det vi stiller spørsmål med er hvorfor det skal være utenkelig, gitt hyllesten teknologien har fått fra såvel fagmiljøet som pasienter, at denne teknologien skal oppnå 20, 40% eller 50% markedsandel i USA. Og dersom man finner det sannsynlig at BLCC teknologien kan oppnå 20% markedsandel, eller mer, i USA, så kan man jo selv ta frem kalkulatoren og begynne å regne. For det er ikke hva PHO har oppnådd tidligere som er styrende for hva PHO kan oppnå i fremtiden, når faktum er at flere rammefaktorer har endret seg siden 2017.

Og dersom dette er haussing og ikke å holde seg på jorden, så får det heller være. Du hevder at du har investert i PHO og derfor HÅPER du at Schneider smeller til med en frisk ny guiding! HÅPER?! Vil det si at du investerer i aksjemarkedet på grunnlag av håp tro og kjærlighet? Er det det bravi og Thje Power også driver med, investerer på grunnlag av håp?

Du må gjerne kalle meg lettvekter eller hva annet du finner passende. Men jeg investerer slett ikke i PHO kun basert på at jeg håper at kursen skal gå opp. Jeg investerer fordi jeg mener selskapet har meget godt utgangspunkt til å erobre betydelige markedsandeler. Jeg vet ikke, men ut fra det som har skjedd med selskapet siden 2017, så er der nå mange faktorer som tilsier at markedet tar i bruk stadig flere scope. Og jeg er ikke av dem som mener sykehusene kjøper scope for å plassere dem på lager. Jeg er overbevist om at de kjøper scope for å kunne tilby pasientene den beste diagnostisering av blærekreft. Og i så tilfelle vil bruken av hvert scope gå opp. Og et økende antall utplasserte scope, på et økende antall lokaliteter, kombinert med en økende brukerfrekvens, vil nødvendigvis bidra til at PHO selger stadig mer Cysview. Og det er salget av Cysview som er grunnlaget for at selskapet vil tjene stadig mer penge. Derfor har jeg investert 80% av min kapital i PHO. Når inntjeningen øker, så vil verdien av selskapet øke. Hvor stor markedsandel de evner å ta, gjenstår å se, men potensialet er intet mindre enn eventyrlig.
Og de er ikke alene om dette. Karl Storz er nok like interessert i å selge scope som PHO er i å selge Cysview. Men sammen er de portensielt dynamitt.

Fåglane må vite hvorfor du, The Power og bravi har investert i PHO. Men såvidt du sier så er det basert på et HÅP om mat dette skal gå bra.

Vel, leserne får bedømme hvem som er lettest av deg og meg. Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å ønske deg lykke til!
I morgen er det nok av nordmenn som HÅPER ta lottokupongen skal gå inn med syv rette. Noen vinner jo hver lørdag, så det er tydeligvis muligheter der også.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 10:37 4281

Skal tro om Åsgaardsreien og andre trekker til seg barten etter Q4 presentasjonen med derpå følgene 1-times intervju av Scneider med Radforsk, og dagen etter, den 28.02 har Schneider årets første presentasjon av PHO i statene igjen.
`Dan the man` skal ha 11-12 slike presentasjoner i 2019, og jeg tror ikke det er for å drive ap med evtuelle nye investorer.

Selskapet vet nå at ballen ruller hurtigere, og vil ha inn solide invetorer på eiersiden.


Ingen skal si at den mannen er skyggeredd, eller ligger på latsiden.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 10:32 4290

Det stemmer 14/5 - 2018 kom de første flexiscopen som gir Medicare og forsikringsselskap mulighet att spare opp til 30 milliarder
i året. Føre det kunde de ikke spare penger direkte på behandlingen, den var bare bedre og sparde penger i lengden, samme i
Europa.. Den som ikke førstår att det er helt andre forutsettninger for att lykkes nu, førstår ikke mye.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
01.02.2019 kl 09:58 4358

Jeg ser på PHO som "et nytt selskap" siden de fikk godkjenning, og senere refusjon i USA.
Du kan ikke sammenligne et selskap i utviklingsfasen og innhøstingsfasen.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Computum
01.02.2019 kl 09:56 4368

"Utrolig hvor mange finansgenier her inne som anser 75% som stabilt sideleie."

De 10-15 årene har kursen flere ganger vært høyere enn nå. Tradere kan ha gjort det godt, men langsiktig har aksjen for mange vært en trist opplevelse.
Ser man på året vi har bak oss, så har kursen steget fra ca 32 til 44, noe som er knappt 40% og bra for de som kjøpte på 32. Men den har også i samme tidrom fallt fra godt over 50 til dagens kurs på betydelige volumer. De som sitter med 75% avkastning er blant de heldige (eller dyktige tradere) Langsiktig har PHO vært langt fra lukrativ. Bare spør største eier som har sittet flere år med et snitt omkring, eller høyere enn dagens kurs.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 09:42 4396

Hva skjer med volumet idag?
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
01.02.2019 kl 09:33 4422

Holy, er ikke så sikker på oppkjøp.
Hvis noen pønsket på kjøp burde de ha kjøpt straks PHO fikk godkjenning i USA.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
focuss
01.02.2019 kl 09:32 4441

thepower skrev

"Will it go 50x and will the market value be several billion dollars? Not a snowball's chance in hell, in my opinion"

Hva mener du er riktig kurs ved 20% markedsandel i USA?
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
holysmoke
01.02.2019 kl 09:28 4448

Med suksess så blir Photocure garantert kjøpt opp på et eller annet tidspunkt, så i stedet for å spekulere i på hvilket nivå den skal selges så er det bare til å sitte helt til bud(ene) fra big-pharma kommer. Da får vi vite hvor mye den var verdt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
NilsAB
01.02.2019 kl 09:12 4492

Enig med siste taler, vi er på vei opp nå, det er ingenting å vente på. 12000 de første 10 minuttene er ett godt tegn...
Trur eg!
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 08:30 4570

Undertegnede er rimelig subjektiv og sånn sett inhabil siden jeg er aksjonær i PHO og tror på det de driver med, men ville ikke ventet særlig lenger nå.
Tror vi vil se en gradvis stigning de neste ukene før q4 og er ellers overbevist om at vi denne gang får en motsatt effekt av hva vi opplevde ved q3.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 08:14 4587

En sak vet vi får folk velge mellom en kombinert WLC/BLCC behandling, eller en enbart WLC behandling. så er det
ikke vanskelig att tippe svaret. Og kan de få den poliklinisk isteden for narkose og innleggelse, så er det ennu enklere
att tippe svaret. Men jeg antar du mener att folk ikke får mulighet att velge.

Og det er ca 1,5 mil i Europa og USA som burde blitt behandlet med flexiscope om de skall få beste behandling efter vad
vi vet idag. Att blir så er det vel ingen som vet, men att det er så mange oppegående leger att det fort kan bli flere 100 tusen.
Er mitt tipps
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
01.02.2019 kl 07:53 4627

Comp: «Noen undrer seg over at kursen ligger i "stabilt sideleie"»

Utrolig hvor mange finansgenier her inne som anser 75% som stabilt sideleie. Bøyer meg i hatten.

Comp, du protesterer mot 50x men tror på dobling. Vel, da ser jeg på PHO som en super kjøpskandidat. En dobling er ikke så gæli, og 50x er jaffal ikke umulig. Det er et lodd. Hvilke andre aksjer har mulighet til 50x ?
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 07:32 4658

Computum, I don't think, or at at least I hope that nobody takes the mega haussers seriously.

We saw quite clearly with their posts around Q3, when we would see an explosion and it was time to hold fast and buy a water cooled calculator to count all the money we would make, how out of touch with reality they are. Q3 proved that they have no real idea. When Q3 was a massive let down, compared to their expectations they push the can down the road and then its Q4 and after that it will be Q1 that is the big breakthrough.

It's not just PHO, you see the same thing on most threads on this forum. People tell themselves what they want to believe for long enough and they genuinely start to believe it, especially when others do the same. Thus they take it personally if you have a very different opinion.

PHO is an exciting case and I genuinely think people could triple their money or more within a few years. That is not bad going in my book.

Will it go 50x and will the market value be several billion dollars? Not a snowball's chance in hell, in my opinion

A good bet right now for a nice profit over the next few years? Absolutely. That's why it's my biggest single investment.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 04:02 4752

Nu var vel ikke Bravis uttaleser og spådommer de rette att følge i 2018 . Og hvorfor PHO bare skall stige 75 % i året eller mindre
er vel ikke basert på kunnskap om produktet. Det er vel nesten obefintligt hos de fleste nær det gjeller detaljer i behandlinger med
cystoscope. De vet bare i grove drag vad det rør seg om, og nær det skjer en vesentlig forbedring i en behandling. Som gjør att
den er odiskutabelt mye bedre på resultat og pris. Førstår de da vad som skjer med muligheterne att leger og sykehus skall ta
det i bruk.

Det virker jo ikke sånn, de vet att behandlingen er bra men ikke hvor bra. Og det er bare salgstall og inntekter som kan bekrefte
hvor god en produkt er. Men begrunnelser om resultater i fremtiden, og om de skall gjøres på erfarenhet om kurser eller
kunnskap om hor mye bedre behandlingen/produktet har blitt siste år. Er en sak. Og man må jo ta med i beregningen hvor mye det
betyr for pasienten og de som skall betale for behandlingen.

Og att myndigheter i Europa og USA er nu blitt klar over hvor mye de kan spare på BLCC blir gjort polikliniskt.
Og derfor trur eg de kommer att levere nu, og de har og en pekepinne hvor stor interessen har vart de første 2 mån i år.
Så får pessimister tru att de bare klarer 1 % markedsandel i året .
Men bedre sent en aldri.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Computum
01.02.2019 kl 01:05 4803

brav
Selvom jeg leser dine innlegg med interesse er det langt fra alt du sier som jeg er enig i. Det andre avsnittet i ditt innlegg over synes jeg godt du kunne spart deg.
For det du skriver der tror du nok ikke på selv engang. Såpass høye tanker har jeg faktisk om deg, at du vet bedre. Så det skyldes trolig bare et av dine anfall av tungsinn? Eller et ønske om å provosere PHOoptimistene på forumet?
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Computum
01.02.2019 kl 00:56 4810

Noen undrer seg over at kursen ligger i "stabilt sideleie", mens den egentlig burde være både 60 og 100 og, etterhvert, svimlende 1900. Hvorfor er det da så vanskelig å forholde seg til bravi og Thepower, for å ha nevnt to som har god bakkekontakt? Det de skriver her på forumet er sannsynligvis det mange andre tenker (men kanskje ikke ønsker å si av hensyn til egne interesser (skite i eget reir osv)). Det er ingen stor kjøpsvilje. Det kan hverken Londonmannen eller focuss bestride. Hvorfor ønsker så få å kjøpe en aksje med potensiale til å 50-dobble seg?
Det enkle svaret, som ikke er særlig "stuerent" her er: Nesten ingen tror på en slik oppside.
Det hausses med at man må kjøpe seg inn før Q4, for da kommer ny guiding. Hvem vet hva guidingen vil bli? Caset PHO er ikke så opplagt som noen ønsker å gjøre det til. Derfor nøler "markedet".
Jeg vet av erfaring at noen av forumets "lettvektere" (de med større selvfølelse enn de har godt av) raskt konkluderer med at Computum, bravi, Thepower m.fl. ikke eier aksjer som kan finne på å skrive mot "mainstream". Velbekomme. Bare tro det.
Realiteten er (for de som tror meg på mitt ord) at jeg har mer investert i PHO enn jeg har hatt i noe enkeltselskap før. Derfor HÅPER jeg selvfølgelig at Schneider smeller til med en frisk ny guiding og at kursen går til himmels. Men jeg stålsetter meg for nye skuffelser. Jeg er gammel nok i aksjemarkedet til å ha erfart at skuffelsene er mer å regne med enn de gledelige overraskelsene.
Såvidt jeg husker, ble det lovet ny guiding SENEST innen Q4? Den kunne godt kommet før, ettersom den har blitt lovet snart ett år nå. Det er på høy tid at selskapet begynner å levere. Noe nytt "behind the next horison" blir ihvertfall ikke jeg med på. 2019 MÅ være året som fjerner all tvil og usikkerhet.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
TAAS
31.01.2019 kl 23:46 4864

Ser man på det store bildet i PHO så ligger kursen i dag ca midt i kursløypa som har vart nesten siden siden selskapet kom på børs. PHO lå i fallende trend med store svingninger frem til slutten av 2014. Deretter er det innledet en bred stigende trend frem til i dag. Jeg tror denne stigende trenden fortsetter. Om man skal kjøpe nå eller vente det må bli opp til hver enkelt. Jeg har kjøpt noe nå og kan kjøpe mer om vi skulle få en dipp ned. Kortsiktige hendelser som nedsalg eller svake enkelt-Q blir uansett bare en dipp i den stigende trenden. Tydelig at enkelte her drømmer om slikt kursfall men det var samme gnålet i NEL når jeg kjøpte for 2,10. Der har jeg høstet det meste nå og fører pengene over i pharma. PHO ligger fremst i utviklingsløypa.
I NEL ser vi at de store kommer inn og dominerer når selskapsverdien kommer høyt nok. Da skal plutselig alle inn og det blir ikke aksjer nok å få kjøpt. PHO kommer dit etter hvert og i her er det nesten en mrd. mindre aksjer å kjempe om.

https://e24.no/pluss/kommentarer/borskommentar/borskommentar-er-virkelig-ikke-42-prosent-vekst-nok-for-photocure-aksjonaerene/24487693
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare