Hva om ...............?

Risk-reward1
30.01.2019 kl 19:46 2739

Det foreligger en hemmelig avtale om overtakelse av Europa inngått av EU og araberstatene????

En avtale om olje i bytte av muslimsk migrasjon, for å;
1. Åpne opp for innvandring fra den muslimske verden.
2. Legge til rette for utbredelsen av Islam i Europa.
3. Få igang aktiviteter for å fremme holdninger som gir et positivt bilde av arabisk kultur f.eks. fokus i skolen på Europas kulturelle skyld til Islam og fokus pådet positive ved islam.
4. Gi full støtte til de kravene som Den Arabiske Liga kom med i Israel-Palestina koflikten.
5. Frankrike som nylig hadde mistet sine kolonier og status som stormakt så en mulighet til igjen å kunne spille en rolle på den internasjonale arenaen. Frankrike argumenterte ovenfor de 9 andre EF-landene om å komme araberlandene i møte ved å innlede et tettere samarbeid og en union på sikt.

Argumentene for et slikt samarbeid var

1. Araberlandene kunne levere nok olje og gass til EF-landene i over hundre år frem i tid. Skulle de industrialiserte og høyt teknologiske utvikklede europeiske landene bestå som velferdssamfunn, så var en sikker og stabil energiforsyning helt nødvendig.
2. På begynnelsen av 70-tallet, pekte de demografiske kurvene nedover, barnefødselene var altfor lave til å kunne opprettholde en sunn og bærekraftig befolkning. Samtidig som det var full sysselsetting i industrien,manglet enkelte sektorer arbeidskraft. De muslimske landene hadde mengder av arbeidskraft.

Vil DU tro på det? Eller avvise det som konspirasjonsteori? Tør du avvise det helt, og i så fall begrunne hva som er feil i teorien?

RR

Åpner nå også for sauene jeg har blokkert. KANSKJE de har noe fornuftig å komme med til en forandring ;)
Og nei, Jabba, tråden handler ikke om Trump :D
Risk-reward1
30.01.2019 kl 22:23 1104

Neida, lillegutt, det har du overhodet ikke, men skjønner at du ikke skjønte svaret mitt :)
Og selvsagt har ikke inngåelsen av disse avtalene involvert millioner av mennesker. Det er kun i din fantasi det :)

RR

Edit
ser du la til mer i innlegget ditt........
Jeg har ikke brukt Eurobia ett eneste sted. Jeg har informert om en rekke konkrete sammenhenger som ligger til grunn for den situasjonen vi har i Europa.
Jeg tror ikke ett sekund på at disse avtalene var og er en plan om å gjøre Europa til muslimsk dominert og kontrollert verdensdel, fra "denne siden av bordet", men det langt på vei det disse avtalene i ren og skjær naivitet og manglende kunnskap vil føre til.
Redigert 30.01.2019 kl 22:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.01.2019 kl 22:23 1104

Du rister av stolthet over ditt "bevis".
Du har bevist mest om deg selv med din bevisførsel for dom.

Du trenger ikke VISE avtaler hvis du nøye plukker ut slaver i apparatet som følger avtalen uansett. Ellers slippes de ikke inn i systemet,
Redigert 30.01.2019 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.01.2019 kl 22:28 1368

Har aldri helt forstått folks inderlige behov for "enkle" og "spennende" forklaringer, ala konspirasjonsteorier. Verden er et kaotisk sted, men akkurat innvandringen fra midt-østen burde la seg ganske lett forklare med push og pullfaktorer som er oppe i dagen. Det samme med oljehandelen. Jeg ser ingen grunn til å fantasere opp hemmelige sammensvergelser som forklaring for det.

Men det blir bra krim ut av det da. Og internettdiskusjoner. Så værsågod.
Risk-reward1
30.01.2019 kl 22:30 1368

Og der kom han andre jeg åpnet blokkeringen av igjen for å se om det kunne komme noe substans............, men neida!

RR
Slettet bruker
30.01.2019 kl 22:31 1365

Gi en bedre forklaring på at de følger avtalen så altfor langt. Det er jo det som er problemet. Vi kan ikke følge planen mer enten den finnes eller ikke.
Det må bli en slutt på planen som ikke finns. Hvordan, uten å bryte med DEN planen kan du svare på.
Redigert 30.01.2019 kl 22:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.01.2019 kl 22:32 1364

Du får spørre FrP hvorfor de følger denne olje-mot-muslimer-avtalen da. Norge har jo overskudd av både olje og muslimer, så det synes jeg ikke de skal fortsette med.
Slettet bruker
30.01.2019 kl 22:33 1364

Hvorfor kaller du meg lillegutt? Tidligere prøvde du late som at du viste hvem jeg var. Dette herskebehovet ditt i diskusjoner er latterlig.
Slettet bruker
30.01.2019 kl 22:34 1361

Det er åpenbart tatt ut av utkastet ting vi skulle få ekstra der er vi enig.
Slettet bruker
30.01.2019 kl 22:40 1358

"Jeg har ikke brukt Eurobia ett eneste sted"

Har jeg sagt det? Jeg sier at ideene du prøver å diskutere her allerede har vært diskutert i mange år og går under navnet EURABIA.
Slettet bruker
30.01.2019 kl 22:43 1354

Istedetfor å diskutere det TS skriver, flytter du til hva noen må ha sagt på Vg debatt om Eurabia.

Jabba er et nettroll. med russianoia konspirsjonsteorier og diverse symptomer som den mest postende av msm fake media propankilder beasts wash post.
og småprofesjonell avsporer med bla pizza på utallige tråder
Redigert 30.01.2019 kl 22:47 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
30.01.2019 kl 22:47 1382

...... sa han som etter han ikke klarte lese hva jeg skrev, kalte meg frekke faen. Altså helt ubegrunnet, men det var nok ikke hersketeknikk, lillegutt..... :D
Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet å skyte meg selv i foten..........

Men i motsetning til deg har jeg følgende forklaring, lillegutt.
Du fremstår som umoden og kunnskapsløs, i tillegg er trollingen din ganske barnslig, så jeg synes det passer bra på deg.

RR
Risk-reward1
30.01.2019 kl 22:49 1379

Men du viser bare igjen at du ikke skjønner stort. Det er ikke ideer. DESSVERRE er det ikke ideer, og jeg har gitt deg en rekke henvisninger som syr det hele sammen. Men selvsagt klarer du ikke forholde deg til det, som vanlig!

RR
Slettet bruker
30.01.2019 kl 22:49 1377

Du, som som periodisk føler behov for å skryte av dine negerdame erobringer , kaller andre for umodne?
Vi er nok ikke i samme divisjon.
Risk-reward1
30.01.2019 kl 22:54 1374

Nei heldigvis er vi ikke det, sjefstrollet! har den lave divisjonen ditt noe navn?
For nei, jeg har aldri skrytt av mine dater når jeg holdt på med det. At jeg har fortalt om dem er for å se om jeg kunne få dere "antirasister" til å forstå at jeg ikke er rasist. Og du som de fleste andre "antirasister" ramler igjen igjennom og viser at dere er hva dere hevder andre er.......... "negerdame erobringer" faktisk...........

RR
Slettet bruker
30.01.2019 kl 22:58 1372

"At jeg har fortalt om dem er for å se om jeg kunne få dere "antirasister" til å forstå at jeg ikke er rasist."

Tror du ikke jeg skjønte det. Desverre for deg funket det dårlig,.
Slettet bruker
30.01.2019 kl 22:58 1368

Dro du nettopp rasistkortet? PK-RR...
Slettet bruker
30.01.2019 kl 23:01 1368

Dirken populisten dro trikkekonduktør kortet

tråden er komplett, uten blokkering
Redigert 30.01.2019 kl 23:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.01.2019 kl 23:02 1367

Selvsagt ble du irritert av det ja.
Slettet bruker
30.01.2019 kl 23:04 1366

Du forstår ikke hvilken gledesspreder du er.


Bra TS innlegg forresten. Men så skjedde jabba
Redigert 30.01.2019 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.01.2019 kl 23:06 1362

Har du hørt nettuttrykket

"å få jabba på tråden"

pizza&popcorn garantert+trikkekonduktøren
Risk-reward1
30.01.2019 kl 23:18 1358

:D Så du innrømmer at du skjønte det, men velger altså å se helt bort fra denne årsaken for fremstille det som noe det ikke var.
Jaja, sjelden har vel noen så klart og tydelig innrømmet å være en løgner, uten å si det direkte :D
Lillegutt, lillegutt, lillegutt, stadig drar du deg selv lengre og lengre ned.....

RR
Risk-reward1
30.01.2019 kl 23:22 1355

Det er offisielt rasistisk å omtale afroafrikanske som "neger", så ja pirkentrollet, jeg påpekte rasisme fra Jabba.
Men det er ikke å trekke rasismekortet, men det skjønner du nok ikke noe av.

Har du noe konstruktivt og substansielt om topic å komme med? Blir det for vanskelig for deg?
Enklere å trolle, ikke sant? Ødelegge tråden så ubehagelige sannheter "blir borte" liksom?
Sauer

RR
Slettet bruker
30.01.2019 kl 23:24 1355

Logikken din er at man er ikke rasist dersom man puler negerdamer? LOL
At du fremhever dette ofte, enten det er sant eller ikke, tyder faktisk mer på at du er rasist og føler behov for å "renvaske" deg selv.

Why Every Racist Mentions Their Black Friend
https://www.psychologytoday.com/gb/blog/the-inertia-trap/201405/why-every-racist-mentions-their-black-friend

Effron found that threats to moral identity increase the degree to which people believe past actions have proven their morality. In other words, the threat of appearing racist leads people to overestimate how much their past non-racist actions—like making friends with somebody of another race—are indicative of their non-racist attitudes.
------
En enkel måte å avsløre løgnere på er at de gir altfor mange detaljer til et relativt enkelt spørsmål.

"When you say to someone, 'Oh, where were you?' and they say, 'I went to the store and I needed to get eggs and milk and sugar and I almost hit a dog so I had to go slow,' and on and on, they're giving you too much detail," says Berman.

Too much detail could mean they've put a lot of thought into how they're going to get out of a situation and they've crafted a complicated lie as a solution
Redigert 30.01.2019 kl 23:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.01.2019 kl 23:26 1350

Avgjørelsen om å åpne tråden for jabb&prikk var dristig men basehopp.
Risk-reward1
30.01.2019 kl 23:34 1347

Har aldri skrevet "puler" jeg, rasist-troll-lillegutt-Jabba. Jeg har skrevet dater og datet. Hva som har skjedd på dem aner ikke du noe om, men trekker dine egne konklusjoner.
Nei, en rasist vil ikke date andre etnisiteter. En rasist kaller afroafrikanere for neger. Du er en rasist, jeg er ikke. Så enkelt er det, lillegutt!

Og du, en trolling til fra deg og jeg blokker deg igjen. Bare til info., men sikkert en trussel for deg, umoden-rasist-Jabba
Hold deg til topic, eller hold deg unna. Det var jo galskap i følge deg, allikevel klarer du ikke pirke ved sammenhengene presentert :D
Og du lurer på hvorfor jeg kaller deg lillegutt, lillegutt! :DD

RR
Risk-reward1
30.01.2019 kl 23:37 1344

Og nok engang legger du inn nye momenter i en allerede postet kommentar, selvsagt uten henvisning til hva du endrer.........

Dine psykologi analyser bommer akkurat like mye som alt annet "du tar i". Men selv matet med skjeer evner ikke slike som deg forstå hva som blir skrevet

RR
Risk-reward1
30.01.2019 kl 23:39 1342

Og da er Jabba-rasist-trollet blokkert igjen. En umoden gutte-ars i manneform som kun klarer å trolle.
Fikk mange sjanser, men noen evner ikke mer, stakkars!

RR
Risk-reward1
30.01.2019 kl 23:41 1339

Alle bør få nye sjanser, men noen kan ikke forbedre seg. Evnene strekker ikke til :)

RR
Slettet bruker
30.01.2019 kl 23:44 1333

"Dine psykologi analyser bommer akkurat like mye som alt annet "du tar i"."

De er spot on. Mange av dine innlegg på forumet er enten for å bevise at du ikke er rasist, som feks med negererobringene dine, eller så prøver du å påvise at det eksisterer rasisme mot hvite. Begge deler er sannsynligvis pga at du vil frikjenne deg selv fra rasisme. Det positive med det er jo at du erkjenner at rasisme ikke er bra.


Edit:
Ser at sensuren tok overhånd igjen. Synd at han ikke fikk lest dette geniale innlegget.
Redigert 30.01.2019 kl 23:48 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
31.01.2019 kl 00:09 1323

Innlegget er slettet
Det du hevder er en typisk tråd har jeg laget EN gang, og det du innleder med har jeg laget 2 ganger.
Tror det skal litt mer enn 3 tråder til for å definere dem alle, men finfin generalisering du kommer med, pirken
Forøvrig har jeg ikke samme tålmodighet med deg som med Jabba. Du får skylde på han for å ha brukt opp trollekvoten du kunne fått.
Så blokkering på deg igjen også, pirketroll.
Blir lei av spammingen deres vettu, og du fikk en sjanse, men evnene strakk ikke til skjønner jeg

RR
Slettet bruker
31.01.2019 kl 00:14 1321

Forrige gang jeg blokkerte deg fikk jeg kjeft, så jeg sluttet å blokkere deg. Ingen kjefter på deg for at du blokkerer folk. Lurer på hvorfor.
Risk-reward1
01.02.2019 kl 01:16 1275

"Det er farlig å moralisere over hva man skulle og burde ha skjønt, men det er interessant å merke seg hvor lang tid det tok før man oppfattet trusselen. I Politiets Sikkerhetstjenestes åpne trusselvurderinger er det først på slutten av 2000-tallet at man slår fast at radikale islamistmiljøer er en trussel mot Norge. Det var det gryende ungdomsmiljøet på det sentrale østlandet som skapte bekymring. Og fortsatt skulle det gå mange år før politikere og mediene oppfattet alvoret.

Eller som Jonas Gahr Støre sa det i 2009.

«Radikal islam er ikke noe problem i Norge»."

https://resett.no/2019/01/31/den-sjokkerende-historien-om-hvordan-norge-apnet-doren-for-radikal-islam/

Og artikkelen passer selvsagt som hånd i hanske med topic. Nei, det handler ikke om et bevisst ønske om Eurobia, men politisk naivitet, inkompetanse og feighet som leder oss dit.
En NRK ansatt og hans far er omtalt i artikkelen. En annen NRK ansatt og tidligere AP`er, ville ha egen muslimsk kommune, Erna ville ha Sharia, Storberget hijab på dommere, osv. osv.
Eurobia blir en konsekvens, det er ingen konspirasjon. Område etter område, bydel etter bydel er allerede en kjennsgjerning i en rekke byer i en rekke land. Sakte blir byene tatt, og deretter landene. Og sauene kommer til å lukke øynene til de selv føler det på kroppen.

RR
Slettet bruker
01.02.2019 kl 07:56 1260

«Nei, det handler ikke om et bevisst ønske om Eurobia, men politisk naivitet, inkompetanse og feighet»

Dersom det er så enkelt, så burde du revurdere hvordan du ordlegger deg, skriver, argumenterer og presenterer ideene og meningene dine. Spør du meg fremstår hele denne tråden som det stikk motsatte. Når du snakker om hemmelige konkrete avtaler for økt innvandring (olje-mot-muslimer) som inngås bak lukkede dører og som følges opp i skjul for folket, så etterlater du et inntrykk av at du snakker om bevisste valg og bevisste ønsker - bevisst politikk - og slettes ikke bare politisk naivitet, inkompetanse og feighet.

Dette er ofte problemet med Eurabia og NWO osv konspirasjonsteorier. Jeg husker en gang jeg forsøkte å få klarhet i hva folk her inne faktisk mente med det, om det var slik at de mente det var en hemmelig sammensvergelse, eller som du skriver et bevisst ønske fra noen besluttet i smug og opprettholdt i hemmelighet, eller om det er en konsekvens av mange ulike mer naturlige faktorer, som politisk feighet, push og pull faktorer osv. Jeg har ikke tenkt til å gjøre det forsøket igjen for det var mildt sagt slitsomt.
Redigert 01.02.2019 kl 11:19 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
01.02.2019 kl 12:29 1244

Vinklingen er redegjort for til deg konkret tidligere på tråden, for å se om det var mulig å vekke sauene med noe fornuftig tilbake fra dem, og jeg har også definert hemmelig med;
"Hemmelig, som i liten eller ingen informasjon til folket gjennom MSM, politiske debatter om temaet."

Men jeg har også definert at det ikke er et bevisst Eurabia "fra denne siden av bordet". Altså de EF landene som startet det hele i 74, og senere EU i 95.
Men jeg overhodet ikke i tvil om at Eurabia er det overliggende ønsket og målet fra den andre siden av bordet. Som nevnt er bakteppet før oljekrisen i 73 - seksdagerskrigen og Yum kippur, der muslimene svei nederlag i begge forsøk på å ta Israel.

I 1967 angrep Egypt, Jordan og Syria Israel i det som blir kalt seksdagerskrigen. Israel viste seg som en sterk millitærmakt og påførte disse 3 muslimske landene store tap. Blant annet fikk Israel tilbake sine gamle landområder Vest-Bredden, Øst-Jerusalem og templet som ble bygget av kong David og sønnen Salomon. Samt Gaza-stripen, Sinai-halvøya og Golanhøydene.

I 1973 forsøkte muslimene på nytt å drive jødene på sjøen. Den 6. oktober 1973 på Yom Kippur dagen – en viktig helligdag for jødene – angrep muslimene på nytt. Også denne gang ble nederlaget katastrofalt for muslimene.

Muslimene skjønte at det ville være umulig å slå Israel på slagmarken, men de hadde en joker i ermet; oljen!

RR
Slettet bruker
01.02.2019 kl 12:39 1239

Det er lov å spørre hvor hemmelig det er når vi ser konsekvensene som klaffer daglig. Du skal tydeligvis ikke snakke for høyt om det hele, så litt hemmelig prøves det å holdes.
I praksis er det gjennomskuet og ikke særlig hemmelig.
Redigert 01.02.2019 kl 12:40 Du må logge inn for å svare
Nuka
01.02.2019 kl 13:01 1234

At det er mulig å skrive så mye tøys. Skulle Europa være nødt til ta i mot en haug med muslimer for å få kjøpe olje ? Det dere glemmer er at , oljeproduserende land er minst like avhengie av å selge olje , som vi er av å kjøpe olje.
Risk-reward1
01.02.2019 kl 14:44 1223

Ydmyket samlet de oljeproduserende arabiske landene seg i Kuwait den 16-17 oktober 1973 der de ble enige om å bruk oljen som pressmiddel. Oljeprisen ble firedoblet og det ble innført leveringsstopp mot de Israel vennlige landene Nederland, Danmark og USA. I tillegg ble det laget en oversikt over land inndelt som «vennlige», «nøytrale» eller «fiendtlige» overfor de muslimske landene.

På dette møtet ble det også utarbeidet en liste over krav som måtte oppfylles før oljekranene igjen ble åpnet, og som er punktene i trådstarten.
At faktiske forhold for deg "mye tøys" i sakens anledning, overrasker jo ikke

RR