NEl 31.01.2019 kurs kraftig ned

Kursen går kraftig ned 31 januari fordi de i ledelsen har slösat bort våra pengar som vi har investerat i bolaget. Det kommer gå kraftig ned mellan 10-22 % ca.

Det kommer gå kraftig ned från börja av dagen lite lugnare på mitten, og fortsatt kraftig ned mot eftermiddagen.
Redigert 30.01.2019 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
meocon
30.01.2019 kl 22:32 3138

NEL går konkurs imorgen, tenker jeg !
OPP OPP OPP

Hjernedød svenske!!!!
Merik
30.01.2019 kl 22:54 2896

Vet du hvor mye svenskene tapte da de dreit seg ut i forhandlingene mellom Norsk olje og svenske Volvo? Ja dere svensker og deres sunne fornuft. HooooHaaaa! HOHAAA!!
Nastine
30.01.2019 kl 23:33 2576

Håper investor har rett, må fylle på mer ;)

Spennende i morgen, men betyr lite på sikt. Potensialet er "gigantisk" og emisjonen bidrar til å få "caset" ....!!!

Det gjøres en rettet emisjon for å kunne forsere en investering. Den neste børsmeldingen lyder; "NEL har kjøpt...."

Bør være store positive synergieffekter ved å bygge/utvide fabrikk i USA parallelt med Notodden?????? Nå er iallefall pengene på plass.
Jono
31.01.2019 kl 00:37 2129

SUKK!, et stort et også, og DU burde vært blokkert, din store dott!

Ja, alt går bra for meg, men trenger ikke mer enn 2 "tråder" om NEL -- du lager bare veldig mye støy! -- gå og legg deg, og som jeg har gjort nå for lenge siden, men et nytt og bra program, så lang "bare" i BETA, men skal bli spennende å å lese i morgen, som sagt, sikkert sover godt nå, men NÅ allerede har lært seg til å besvare mine motspillere på venstresiden, og som er i mot OB, og drømmer om ulv og andre eventyr!

Vi vet ikke hvor mange miljoner nel tapte på köpet av proton . Og tappet fortsätter. Det är nu vi ägare bör ställa oss upp och säga stopp!

Vi gjorde så i ett annat bolag och det gick bra.
aklm
31.01.2019 kl 07:11 1601

Du eier ikke 1 aksje i NEL. Du må huske at dette ikke er Sverige. Vi kan tenke selv. Bli heller propagandaminister hos Løfven, der går denne bløffen rett hjem. Da kan du fremstille vold og drap som nestekjærlighet.
Keirax
31.01.2019 kl 07:17 1542

«Vi» eiere.....Du er fortsatt aksjonær etter all den utelukkende negative fokuseringen på NEL og hydrogenbransjen!!??? Vet ikke om jeg skal eller gråte. Dette blir jo bare patetisk og overrasker meg at du ikke ser det selv.
Redigert 31.01.2019 kl 07:23 Du må logge inn for å svare

Husk nå att nel er en internatsjonell firma, og att tap mest sannsynlig sker i all verksamhet. Jeg har bett om att sälja av verksamhet som går med underskudd og ikke är kärnverksamhet.

Att det ikke skett må bero på att alla avdelningar går med tap, begynner du salg blir det inget igen.

Det vi ber om är kotten på bordet och ärliga svar. När ska man tjäna pengar? Har man en möjlighet att färdigutveckla de koncept som man redan sålt som produkter?
Redigert 31.01.2019 kl 07:21 Du må logge inn for å svare

NEL har lavet en god emission, hvor de har lavet den på rette tidspunkt og fået 463 mill. ekstra i kassen her til morgen. Tror nu også kursen falder noget i dag og de kommende dage. regnskabet får nok heller ikke kursen til at stige, men en god "trigger" vil være nye større ordre..
31.01.2019 kl 08:31 924

InvestorXYZ
Jeg tror det er bedre å kjøpe nye aksjer og returnere de lånte du til kort ... Fordi dette vil doble, tredoblet og mye mer ... hahahaha Siden jeg leser tullet ditt og dobler pengene mine, takk ikke å følge deg. ... :)
JT
31.01.2019 kl 08:56 729

Emisjonen er på 84.9 millioner aksjer, mot et eksisterende antall på 1113.5 Millioner. Med utgangspunkt i dagens kurs på 5.93 ligger papirverdien på 6603 Mnok.
Etter emisjonen med totalt antall aksjer på 1198 mill. aksjer så bør vel en kjapp hoderegning gi en kurs på 5.5,- Ned 7.3 %(sett bort ifra effekten av selve emisjonen og den nye kontrakten på 6 MUSD). Bør ikke gi den helt store "duppen" egentlig. Tipper kursen er hentet godt inn i løpet av kort tid