EAM Solar (EAM) - Spekulasjon med en porsjon fornuft

Slettet bruker
EAM 31.01.2019 kl 10:39 7354

Er man i det hele tatt interessert, så går det nå mot fasit fra rettsprosessen. Det kan virke som at det er stille før stormen. Se andre EAM-tråder.

Jeg kommer aldri med tips om kjøp, men vil man kun ha såkalte "trygge" aksjer som stort sett tar to skritt fram og et tilbake, så er ikke EAM noe man skal unne seg. Man kan så absolutt gå på en smell med en post i EAM, men det er også slik at den potensielle oppsiden er gigantisk. Det er ingen overdreven haussing, men en fastslått sannhet. Det dreier seg om store tall i dette erstatningscaset.

Så... Da er det bare å krysse fingrene for at det sier "Pang!" på den riktig så positive måten!
Redigert 21.01.2021 kl 09:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2019 kl 14:04 1325

Jeg skal ikke på presentasjonen, men jeg har bestilt "billetter" til festen allerede høsten 2017...

:)-
tuja
25.02.2019 kl 14:37 1278

Skal tro om det kommer ett lite "rush" oppover på slutten av dagen. Om dette går veien for EAM, og voldgiftsdommen kommer innenfor noenlunde antatt tid, kan det snart være slutt på å få hamstret rundt dagens pris.
Slettet bruker
25.02.2019 kl 14:42 1265

Jupp..:)- Men noen kommer alltid for seint til de største gevinstene, mens andre igjen vil kjøpe "safere" når trinn 1 av raketten er utløst, osv.

Her kan vi få både himmelferd og eierskap i et nytt selskap, samt adrenalinkick (!). Tre ønsker på én gang, er det mulig..?

:)-