BIOTEC: HVA SKAL TIL FOR Å SELGE MER AV WOULGAN?

Slettet bruker
BIOTEC 31.01.2019 kl 10:39 10537


Jeg stilte tre spørsmål om Woulgan, egentlig til Jan Raa, men han har ikke svart.

Derfor stiller jeg her de samme spørsmålene til de av dere som har god innsikt i Biotec sin verden.

Siden mangel på de rette godkjennelsene av Woulgan har gått igjen i åresvis som en mare, har jeg tre spørsmål :

1.) Hva vil være den ypperste godkjennelsen av Woulgan i det internasjonale markedet?

2.) Vil en eventuell godkjennelse av denne undersøkelsen/testen være tilstrekkelig til å oppnå riktig status for Woulgan?

3.) Og i så fall: Vil Diabetesforeningen på basis av denne godkjennelsen kunne anerkjenne Woulgan denne gangen?

Jeg imøteser seriøse svar, med en korrekt og ærlig begrunnelse.
Redigert 21.01.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2019 kl 10:50 6985

1. Godkjent FDA fase III
2. Ja med FDA godkjenning
3. Ja med FDA godkjenning

uuuppsss...mulig jeg forsto spørsmålene feil. Spørs hva du henviser til i pkt2 med.....denne undersøkelsen.....

Om du henviser til Liens case-studier, blir det mye godt mer av ingenting. 1*0=0, 10*0=0 det og.

Om du henviser til studien som nå ble avbrutt før alle pasientene var innrullert/ behandlet, er det så uklart hvorfor, at det nesten ikke gir noen mening å spekulere omkring dette.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
rufus01
31.01.2019 kl 11:03 6943

Gode spørsmål, men hvorfor kan du ikke sende de til selskapet?. Det må jo være rette instans, som bør kunne svare deg. Syns de har litt og svare for når de etter 5år med det beste produktet mot vanskelig sår. Fremdeles opererer med ett salg på under 1 mill i kvartalet. Hvor mange 100mill har de hentet i en rekke emisjoner for nettopp og få igang salget av woulgan?. En skandale er ett for mildt uttrykk. Kan sammenlignes med Helge Ingstad skandalen, ingen kommer med noe som helst kritikk. Dog kan man se en litt annen holdning enn når Lien styrte skuta, men det er dessverre langt igjen. Når de i tillegg nærmest hevder og ha gitt opp forsøket på og få en stor partner med på laget, ja så virker veien tung og lang. Ett genistrek Lien gjorde når han valgte og forlate S&N gitt, fordi han mente at woulgan ikke kom til og få nok prioritet. Ingen fare de hadde jo mange andre alternativer, både A, B, C og D mener jeg Lien sa den gangen....
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
liang
31.01.2019 kl 11:11 6929

Uten godkjenning fra FDA gjennom clinical trial systemet så er vel produktet ikke aktuelt å bruke av noen seriøse organisasjoner som sykehus etc.
Bruksområdet er vel helsekost-butikker?
Korriger meg gjerne dersom jeg er feil og begrunn hvorfor.


Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2019 kl 11:32 6893


Takk for gode svar. Altså er markedet noe i villrede fortsatt om hva som skjer/vil skje.

Spørsmålene vil bli sendt til selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
rufus01
31.01.2019 kl 12:05 6845

Post svarene her er du snill!
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
fisker65
31.01.2019 kl 12:25 6809

rufus01
De har på ingen måde givet op, med at få en stor til distribution af woulgan biogel, det går CJ efter, er du i tvivl så skriv selv til CJ så får du samme svar, og hvad angår Lien og S&N jeg tror ikke på det var Lien som trak sig, men S&N de smadrede dermed interessen for WB fra andre store, men klart Lien meldte ud som han gjorde, han havde jo givet dem retten over WB flere år helt gratis, og husk nu han fik en lettere uddannelse hos S&N om hvordan man køre et produkt ud over skrænten,


Woulgan Biogel slår alt sårbehandling jeg har set tidligere, så bare slap helt af, salget kommer, men de 80 mill hentet ind i em 2014, S. L skulle have brugt dem til netop at få WB ud i verden, men så syntes styre og ledelse åbenbart de lå bedre i deres lommer, og da de næsten havde brugt dem, så blev en syg, og en træt af Biotec, og CJ skulle redde deres misrøgt, men der er milliarder af værdier i Biotec det forstod amatørerne ikke, bare tænk på bg til dyre foder, der kommer ske store ting fremover, da antibiotika resistens bliver et meget stort emne fremover da virusser kan udrydde menneskeheden, hvis ikke de får fingeren ud og gør noget, Jan Raa har tidligere skrevet om netop de muligheder i biotec også.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
terningmanden
31.01.2019 kl 12:44 6781

Jeg håber du får ret fisker65 og Biotec i nær fremtid får gode aftaler med Woulgan Biogel.

Enig i ledelsen har været det klart "svageste" led tidligere i Biotec. Om selskabet har de rette og kompetente ledelse til at få Woulgan ud i et langt større omfang til hospitaler mm vil jeg se før jeg tror på det. Det vil ændre Biotec fra en meget lille aktør til et selskab med stor indtjening i fremtiden og meget større værdiansættelse.

Biotec må meget gerne overraske positivt med Woulgan i 2019 og jeg ser uanset hvad frem til en positiv bundlinje i de kommende regnskaber :-)
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
SomSa
31.01.2019 kl 12:53 6768

2017:
Biotec Pharmacon-datter Biotec Betaglucans har mottatt en bekreftelse fra Food and Drug Administration (FDA) i USA at «Woulgan Gel» har blitt registrert som «Class 1 exempt», opplyses det i en melding.
--------
ArcticZymes er verdt mist 10-15 kroner per aksje nå, i følge 4Q presentasjonen skal lanseres i flere asiatiske land, det kan bli svære inntekter fra Kina og Japan.........Woulgan er bare en lotto for min del. Woulgan studien er avsluttet i UK og data skal evalueres. Med positiv konklusjon og dersom Woulgan får prisen for mest innovative produkt innen sårbehandling kan UK døren åpnes..........

"Woulgan is one of the finalists in the Journal of Wound Care Awards 2019 (JWC) for the most innovative product. "
https://biotec.no/news/woulgan-nominated-for-jwc-awards/
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2019 kl 12:59 6760


Det er klart at en pallplassering er flott! Og kan gi en midlertidig stimulans til ansatte.

I det lange løp, derimot, er det seriøse godkjennelser som gjelder.

Slike godkjennelser som åpner dørene i sykehus, sykehjem m.fl. Her er fortsatt mye uklart, og selskapet bør klargjøre dette
før man kan forvente noen særlig større interesse blant nye aksjonærer.

Jeg skal poste svaret fra Biotec her, om det kommer!
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2019 kl 13:17 6731

Priser, utnevnelser, æresbevisninger og øvrig fjærpryd i hatten, tar seg fint ut sammen med diplom på veggen. Det gir og status i akademiske miljøer.

For aksjonærene, som betaler gildet, gir det ingenting.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
rufus01
31.01.2019 kl 13:30 6704

Du kan jo høre hva Jørgensen svarer på onlinespørsmålet på gårsdagens Q4, ett spørsmål jeg sendte inn. Syns nærmest det virker som at de har gitt opp og komme i mål med en større partner. Tid 34min til ca 36min på presentasjonen. Men håper inderlig at jeg tar feil
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2019 kl 13:40 6683

Biotec har tidligere jobbet i flere år, en periode over 20 påfølgende kvartaler med "ongoing partner discussion" (Fra q-presentasjonene) uten å få til noe.
Deretter har de gitt, vederlagsfritt og uten noen forpliktelser, alle intellektuelle rettigheter for SBG til BigPharma-selskap over en periode på 2,5 år.

Neppe Nobelpriskandidatur for å konkludere med at det rett og slett ikke er noen stor interesse for dette.

Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
SomSa
31.01.2019 kl 13:49 6670



Etter min oppfatning sa Christian Jørgensen følgende om Big Pharma og Woulgan selv om jeg ikke skjønte helt:
Biotec er et lite selskap med små resurser og ville finne en partner
De har diskutert med flere men de er lite interessert i Woulgan siden det er kun et produkt
Dette er i motsetting til hva de har sagt og reklamert til markedet i mange år, en teknologi/løsning med ulike produkter... og de få forklaringsproblemer når de vil selger kun Woulgan salven.
Mer eller mindre skal Biotec gi fanden i dem og selv vil begynne å selge......
Finn Ketler (den nye Vice President, Wound Care) har noen strategier hvordan dette skal gjøres
Biotec skal også utvikle nye produkter basert på Woulgan men dette kan ta tid.
Biotec er åpen hvis noen søker å få lisens til å bruke Woulgan i egne produkter (bandasje,..) eller utvikle nye produkter........Jeg tolker at Biotec vil selge Woulgan og satse på enzymer siden markedet for medisinske enzymer vokser voldsomt og Biotec er blant verdens ledende innen denne teknologien.
Ellers de tyske helseinstitusjonene som har prøvd Woulgan er blitt trofaste kunder.

Christian Jørgensen + Finn Ketler har vært effektive, etter noen måneder i Biotec har kommet fram til en konklusjon.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2019 kl 14:05 6645

Det er nesten så det ikke er til å tro: Woulgan overgår andre sårprodusenter i hele verden. Det er manges mening, har jeg forstått.

Men at det ikke finnes et eneste pharma-firma som er interessert i å selge Woulgan, er helt utrolig. Det er mye politikk i den bransjen, men det her tar jo kaka.
Da er det enten å skaffe seg den optimale godkjennelsen eller selge produktet til noen andre. Tar det lang tid å finne en kjøper, bør sårdelen av Biotec legges ned så lenge.

Det er den realistiske situasjonen pr. idag. Man kan ikke fortsette med underskudd til evig tid.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
liang
31.01.2019 kl 14:33 6614

At woulgan innfrir er bare en påstand.
Selskapet har selv parkert produktet gjennom sine regulatoriske valg.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2019 kl 14:52 6622

Et nytt FDA faseIII løp vil koste rundt 100mill kroner, og ta opp mot tre år.
Det gir overhodet ingen garanti for godkjenning. SBG har feilet tidligere....
Så kan du vurdere hvorvidt du vil være med å åpne lommeboka. Tradisjonelt er det kun "smånisser" som har deltatt utenom festtalene, de gangene pengene skulle på bordet. Da er det ingen "store gutter", eller noen av de som "forstår seg på hva de skriver" som har deltatt.
Kan forøvrig opplyse om at Biotec har fått sine siste kroner av meg.

Å selge Woulgan/SBG er nok bare å glemme. Dersom noen har ønsket å kjøpe dette, ville de gjort for veldig lenge siden.

Med så hyppige kapitalinnhentinger, og kun småbeløp fra "smånisser", som Biotec har drevet med, har de muligens ordnet andre betalingløsninger. Kanskje du kan dra kortet direkte, så slipper du å åpne håndveska for å finne fra pengepungen.

Er du klar??
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
terningmanden
31.01.2019 kl 15:05 6598

Coloplast i DK kunne givet have interesse i Woulgan
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2019 kl 16:17 6538

Hvis det er tilfældet, hvorfor har de så ikke købt Woulgan? Jørgensen er endda gammel Coloplast-mand. Coloplast er ligeglade med Woulgan.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
terningmanden
31.01.2019 kl 16:46 6493

Måske overtager Coloplast Biotec, hvem ved? Hvis pris, produkt osv. passer ind i deres portefølje i fremtiden, så køber de Biotec. Lige nu og her har Coloplast dog nogle produkter til behandling af sår mm, som muligvis gør at de ikke køber Biotec, men tror nu nok Coloplast og lignende selskaber kigger efter købsmuligheder i øjeblikket.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Titleist
31.01.2019 kl 17:47 6439

Jørgensen var vel ganske klar på at godkjenningene var bra (gode nok). Grunnen til at ingen hadde kjøpt / signert samarbeidsavtale enda skyldes i større grad at woulgan bare bestod av et produkt (gel). Om produktplattformen var større, ville det være lettere å satse på Woulgan, for en stor aktør.

Man forstod også at beilernes dilemma var at Woulgan var så effektivt at det ville kunne ta betydelige markedsandeler fra eksisterende produktporteføljer.
Hvorfor skal Big Pharma kjøpe et nytt og effektiv produkt og jobbe dette inn i markedet, om de samtidig taper tilsvarende på andre produkter, de har fra før..?
Derfor jobber Biotec P videre på "alene-basis" med sin lille hobby-markedsføring da de ikke har midler til å få dette bredt ut selv. (Hva annet skal man gjøre?)

En stor spiller (BP) som "sliter" i sårmarkedet vil nok kunne kaste seg over Woulgan før eller siden, og da får vi klekkelig betalt. I mellomtiden går enzymer-delen så det griner og holder liv i resten av selskapet.

Jørgensen har vært flink og fortsetter å levere bra. Nå skal det nevnes at han hopper etter "Eddie The Eagle", så ta skryten litt i betraktning..

Til og med Jan Raa virket fornøyd, og det er et godt tegn.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2019 kl 18:50 6382

Det var dog bekvemt for BIOTEC, at de bliver mødt til at bruge 5-10 år mere på at udvikle en hel SBG-platform, før nogen gider at købe Woulgan. Fin undskyldning for ikke at skulle gøre en skid indtil kassen er tom og alle bonusserne udbetalt.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
fisker65
31.01.2019 kl 22:19 6246

rufus01
Jeg kan ikke forestille mig de har opgivet at få en stor partner, ikke så længe siden jeg skrev til CJ, og han svarede de gik efter en stor partner, det ville være helt vanvittigt at lægge WB til side, et produkt der virker så godt, og på så mange sår skal ud over alt, men de kommer sikkert ikke udenom at sætte prisen ned.

Og nu nævner DTT at WB jo har fejlet i fase lll før, men jamen altså den fejl blev fundet og rettet, for jeg har set virkningen på flere sår, og det er bare fantastisk og hurtig virkende, men det irritere mig en hel del, at kong Lien ikke tog mod tilbudet om at hovedstadens forskningscentret ville køre forsøg der kunne få WB ind på hospitaler,men nej ingen kontakt fra Biotec, Woulgan Biogel skulle åbenbart holdes skjult, hvor utroligt det så end er, men ser ikke andre forklaringer, og hvad Coloplast angår de manglede netop produkter til deres sår afdeling stod i medierne for nogen tid siden, og har ikke hørt om det er blevet udfyldt endnu så hvem ved.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
fisker65
01.02.2019 kl 08:13 6100

Coq_rouge

Der tager du helt fejl, det er ikke Lien der leder mere,CJ sidder ikke med hænderne i skødet og venter på godo, men når de store har svært ved at tage woulgan biogel ind, og dermed overgå deres egne produkter, så går BIOTEC ud i mindre distributører, men som har et sælger korps, der kan bringe WB ud i markedet, til de finder en stor partner, og ingen har sagt test beviser ikke er gode nok, så alt i alt ser det ud til, Woulgan Biogel kan tage store markedsandele fra de store, det skal bare blive kendt, og at det ikke er det allerede kan vi takke nogle afgået herre for, samt et par stor investorer.

Så god Weekend
Og vent og se Woulgan Biogel skal nok blive guld værd
jeg ved hvor godt det virker, og det vil mange andre også opdage.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
rufus01
01.02.2019 kl 09:12 6044

Er ikke uenig i det du skriver fisker, reagerte bare på hvordan Jørgensen kommenterte mitt spørsmål under Q4. Håper de fortsatt ser etter en stor partner som kan få woulgan ut i verden. Produktet er som du selv skriver helt fantastisk!
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
oppturen
01.02.2019 kl 09:26 6023

Fokus må være på de områden hvor en nå ser at en får salg. Gi på litt ekstra i Tyskland bare glem Norge
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
fisker65
01.02.2019 kl 10:09 6762

Rufus01
I følge CJ kan du tage det helt roligt, de går stadig efter en stor partner, men mens jagten står på, får de andres mindres sælger korps til at sælge Woulgan Biogel, og dem de har talt med, er ikke så glade for at tage WB ind, for det vil skade deres egne, så tror CJ har visse krav for aftale, så de ikke bare kan lægge WB i en skuffe og bare sælge egne produkter.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Synspunkt
01.02.2019 kl 10:11 6759

Woulgan virker effektivt på sår og hudkreft.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Jan Raa
01.02.2019 kl 10:30 6727

Synspunkt: Woulgan har (helt sikkert!!!) god virkning mot basalcellekreft - den "ufarlige" formen for hudkreft som rammer svært mange og særlig eldre.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 10:31 6724

Tror du skal forberede deg, iallefall mentalt, på at store deler av inneværende år vil gå, innen Woulgan er anerkjent Standard of Care på ulike diagnoser hudkreft.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 10:46 6707


De såkalte «ufarlige» hudcellekreftformene: Er blant annet føflekklignende uthevninger på huden også noe som vil bli «kurert» av Woulgan?

I så fall vil det være en revolusjonerende nyhet for mange engstlige personer, både unge og gamle.

Kan du vennligst forklare nærmere hva du sikter til, Jan Raa?
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
terningmanden
01.02.2019 kl 12:35 6632

Hvis Woulgan virker på den form for kræft og givet mange andre hudgener ud over være sårhelende, så burde Biotec vel have mere tro på produktet i fremtiden?

Woulgan kan måske også bruges i flere forskellige kombinationer med anden medicin inden for eksem, psoriasis, kræft med mere og gerne bedre end tilsvarende produkter der er på markedet i dag,
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
issis
01.02.2019 kl 13:04 6591

Det kan vel ikke ta all verdens tid å utvikle spray og andre produkter, plaster mv mv
Ettersom hva som er meddelt fra Coloplast har dere sårdel ikke gått særlig bra de siste år, så tror ikke det er helt usannsynlig at Woulgan er aktuelt produkt for Cp.

Fisker 65: er det andre spennende nye biotec selskap i pipeline i Danmark for tiden?
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 13:16 6566

fisler65: Jeg er sådan set enig. Det var lidt et indlæg skrevet i afmagt. Jeg har faktisk ret stor tillid til CJ, og jeg har selv korresponderet med ham flere gange over mail om netop problemstillingen med at få Woulgan løftet.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
terningmanden
01.02.2019 kl 13:18 6564

Enig issis. Jeg tror også på Coloplast vil være en klar kandidat, som jeg har skrevet om i et andet indlæg om Biotec. Coloplast kan vel lave et "kup" ved at byde 10 kr pr. aktie og de har fået Biotec til spotpris. Coloplast har hele distributionskæden klar, som i HØJ grad er en mangelvare hos Biotec.

Gode produkter sælger ikke sig selv og her mangler Biotec stadigvæk de "rette" mennesker i deres organisation, som jeg ser det. Ved godt de har en tidligere ansat fra Coloplast ansat, men....
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 13:29 6542

Har selvfølgelig ikke fått svar fra selskapet på mine tre enkle spørsmål.

Det jeg stiller et stort spørsmål ved nå, er at de momentene som tas med her, slik som hudkreft, spray etc., var gjengangere for flere år siden på HO. Og hos ledelsen i Biotec.

Det er riktig at en produksjon av sprayflaske burde ha vært mulig, men da burde den også vært ferdiglaget for lengst!

Men ingenting nytt skjer. Det er bare at Woulgan belaster selskapet med tap etter tap etter tap, i år etter år etter år. Uten at hverken gammel eller ny ledelse ser at dette er svært skadelig for selskapets ry.

Uten Woulgan ville selskapet ha gått med overskudd for flere år siden.

Så hva er poenget? Å gå fra kr. 0,6 millioner til 0,9 million på et kvartal for å så å gå til 1,1 mill. i neste kvartal? Jeg forstår ikke at man driver så smått og ikke ser at dette går feil vei dersom det ikke skjer noe drastisk nytt.

Jeg har skrevet det før, men gjentar det:

Såfremt ikke omsetningen av Woulgan økes raskt med flere hundre prosent, vil det belaste selskapet med tap også videre. For man må ta med administrasjonskostnader, leie av lokale (selv om man allerede er etablert), frakt, lønnskostnader til ALLE som er involvert i Woulgan, herunder også ledelsen og Devines etterlønn, sosiale utgifter, arbeidsgiveravgift, kontorutstyr, sykdom osv., osv.

Det hjelper ikke å gjemme noen av kostnadene et annet sted, for det skaper bare usikkerhet rundt selskapets evne til å regne.

Det tidligere regnestykket med at man oppnår 50%, 60% eller 80% av overskuddet av omsetningsprisen, er ikke seriøst. Så lenge omsetningen er så lav som den er i dag, vil alle kostnader, direkte og indirekte, belaste regnskapet med betydelige summer. Og langt mer enn 50%. Da er det ikke tilstrekkelig med midler igjen til alle lønningene blant annet. Og da må pengene tas fra sparekontoen.

Jeg har ikke full oversikt over alle kostnadene med Woulgan, men en omsetning under kr. 5 millioner på ett år vil måtte gi et underskudd, alle kostnader tatt i betraktning. Og en omsetning på mer enn kr. 5 millioner skjer ikke i 2019 heller.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
heilo888
01.02.2019 kl 16:46 6432

Meget bra innlegg Argus!
Har personlig bare en "lyttepost", men er åpen for å øke betydelig ved positive signaler fra ledelsen, enten ved økt salg eller partnerskap.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
oppturen
01.02.2019 kl 21:37 6302

Så løsningen er altså å kutte ut alt salg og si opp alle mann frem til den dagen man har over 15 millioner i årlig salg.
Hvordan gjør du det i praksis ?
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 22:47 6263

Slette pga. dobbelt innlegg!
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 22:48 6260

Etter min mening må selskapet ta et avgjørende valg! Enten selge seg ut, inngå et partnerskap omgående eller avslutte satsingen på Woulgan.

Alle årene med underskudd på Woulgan viser vel at produktet ikke har vært salgbart - med overskudd. Jeg kan umulig være alene om å mene det? Og hvorfor skal selskapet bli belastet med flere underskudd på Woulgan når resten av selskapet har en lys fremtid?

Beslutningen vil være hard, men den må tas - Nu!

Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2019 kl 23:32 6232

Framtiden til W ligger i årsaken til at forsøket ble avbrutt før innrullering/behandling var ferdigstilt.
Straks årsaken blir kjent, tenker jeg man med stor sannsynlighet kan predikere videre muligheter for W.

Riktignok finnes selvfølgelig, også denne gang, muligheten for at evneveik, udugelig og inkompetent har laget design på forsøket som gjør det totalt uegnet, eller gir tvetydige resultater, og at Jørgensen har oppdaget dette og stoppet galskapen?????
Prestasjonene til gjengen i Biotec, vil uansett ikke overraske meg.
Det er ikke mange som, med samme virkestoff, har klart å først feile gjennom design på faseII forsøk (hvem kunne tenkt av sbg virket SÅ fort), for deretter å feile på nytt gjennom design på faseIII (ingen kunne forutse at sbg ikke var stabil i den anvendte formulering).
Jeg blir ikke forundret om de nå har klart det igjen.

Ligger årsaken i liten/ingen forskjell fordel W over Intrasite etter behandling, gir framtiden seg selv.
Redigert 21.01.2021 kl 00:38 Du må logge inn for å svare