Februar starter rolig

MrPutter
NEL 01.02.2019 kl 11:22 695

Det ser ut til at den verste uroen i NEL har lagt seg når vi nå har startet på årets andre måned. For egen del så nyter jeg livet om dagen med et tosifret antall prosent opp i min posisjon i selskapet vel vitende om at det kommer til å bli mer i tiden som kommer. Men jeg føler vel at vi er litt tilbake til normalen i dag og da vil jeg fortsette som før og med det poste nyheter om selskapet og ikke minst markedet det opererer i for å belyse det som faktisk skjer rundt om i Hydrogenverden og for å gi oss alle best mulig oversikt. Aksjene ligger godt i skuffen og blir ikke tatt fram på lenge enda.

Her er en fin H2 sak fra Scotland hvor H2 bussene har rullet svært så langt og dokumenterer at dette er den rette veien å gå - En million KM er passert

https://fuelcellsworks.com/news/aberdeens-pioneering-hydrogen-bus-project-arrives-at-major-milestone-of-one-million-mile-mark/?fbclid=IwAR1rPVsV7_py_eYj3yBOxFKfjLg-X9m0jfg6aaUdEG2FOEQsd1PHTOenmJ0

God helg!

MrPutter
Redigert 20.01.2021 kl 02:20 Du må logge inn for å svare
jolla
01.02.2019 kl 12:15 549

Er det lurt å kjøpe Nel akajer nå, eller skal man vente å se om den skal litt ned?