PHO. Advances in oncology create science of hope

jon-
PHO 02.02.2019 kl 10:08 5848

Blue light cystoscopy ( cysview ) får god omtale i denne artikkelen.

Anbefales å lese denne.

Without a strong, visual outline of the cancer, its removal prior to blue light technology was not always complete. “We normally would take [the patient] to the operating room and cut out anything we saw that looked abnormal. Without this, you could miss as much as 30% of the cancer,” Walsh says. “We’re pretty aggressive at looking back three months after treatment, and now the cancer is gone that would have been there if you hadn’t used this treatment.”

http://businessnc.com/advances-in-oncology-create-science-of-hope/
Redigert 21.01.2021 kl 04:55 Du må logge inn for å svare
Stranger
05.02.2019 kl 17:18 1560

Ja, der er og har været modstand på kr. 48, men jeg tror at den arbejder igennem den måske allerede i morgen. Hvis MW vælger at dække/reducere deres short omkring kr. 50, kan det også blive hyggeligt.
Slettet bruker
05.02.2019 kl 17:38 1517

LM - jeg er i likhet med deg ingen TA ekspert, men min oppfatning er at PHO ser bra ut rent teknisk og at vi er på vei til å bryte igjennom nevnte motstand på kr 48. Samtidig er det det som vil skje utover i 2019/2020 som er grunnen til at jeg har investert i PHO - og jeg tror det først er etter Q4/ny guiding at vi vil se en stor kursstigning. Men jeg utelukker ikke at vi vil se en større interesse/volum i PHO når vi nærmer oss 27. februar.
Slettet bruker
05.02.2019 kl 17:58 1457

Strong volume today for PHO compared to normal and a side move upwards. 48kr is a strong resistance though. Get through that with any substance and 55kr is the next level