ArneB 5.0
04.02.2019 kl 18:47 1497

Litt skummelt at han har fått våpenopplæring og er aktiv i skyttermiljøet. Jeg synes slike aktiviteter bør forbeholdes aslysøkere og freppere bør holdes på minst armlengdes avstand fra kuler og krutt.
SCK
04.02.2019 kl 19:04 1482

Ser at Sota litt lenger opp her syns Frp er et snålt parti. Jeg syns ikke partiprogrammet til Frp er så mye mer snålt en AP sitt, begge partier har gjennom tidene vist at de ikke alltid lykkes i sine bestrebelser, stortingsflertallet er ofte et hinder i så måte.
Da sitter man igjen med enkeltpolitikerne som liksom ofte skal være partienes skussmål.

Hva med en partileder som rakker ned på en motstanders handlinger, for samtidig å begå nettopp samme handling selv?
Der har vi AP.

Jeg syns Havfruens empati mot en politiker som til de grader er ute og kjøre som Keshvari åpenbart er, bør mer stå seg enn motsatt. For fyren vet åpenbart ikke sitt eget beste. Så får vi håpe at Havfruen med flere, som viser støtte til folk - som så åpenbart ikke vet sitt eget beste, lar sin empati også stryke over alle personer uansett politisk farge i tilsvarende situasjon.

Jeg for min del ville aldri klare det. Som det feilbarlige menneske en er en av.


Redigert 04.02.2019 kl 19:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.02.2019 kl 20:20 1459

Her kommer til flere opplysninger mens tråden utvikler seg, min første kommentar var før det kom våpen og russisk rulett med i bildet. Det har åpenbart tilta for fyren, og psykisk helsevern må være eneste løsning hvis han ikke erkjenner seg skyldig. Det er objektivt synd på fyren hvis han er psykotisk - men det betyr IKKE at jeg FØLER det er synd på han for det.

Få fyren innlagt - hva den norske politistaten, som nå har erstattet det som tidligere var en norsk rettsstat, holder på med som sikter psykotiske mennesker, vet ikke jeg. Full offentliggjøring av personlige tragedier er like ille. Det siste utelukkende fordi stakkaren er FRP, og det er kanskje grunnen til at hatpolitiet går så udiskret til verks også.
Slettet bruker
04.02.2019 kl 20:29 1658

Havfruen drar psyko-kortet. Vi andre med et alternativt syn lurer på om den aktuelle frepperen var like psykotisk når han skrev reiseregningene og postet dem til Stortinget. Vi undres også litt på om våre drømmer er slik som hans når han drømte om å skyte en programleder for noen få år siden. Greit nok at dette menneske har en annen kultur og eget initiativ i behold, men vi lurer litt på om det blir litt enkelt å ha så lange psykoser og bruke dem som alibi for tabber man kan gjøre underveis til ett eller annet opphold?
Slettet bruker
04.02.2019 kl 20:30 1658

Fyren har vært slik siden minst 2014 da han drapstruet en NRK programleder. Høres ikke ut som noe plutselig psykisk anfall. Mulig han alltid har vært psykisk syk, men da burde noen ha gjort noe med fyren før.
Risk-reward1
04.02.2019 kl 20:41 1653

Du bommer som vanlig. Jeg brukte det for forklare at det å kalle meg rasist falt på sin egen urimelighet. Ikke for å legitimere innvandringsrelatert kritikk
Forøvrig mangler det ikke på folk med annen etnisitet som gir sin støtte til svært mye av det Frp står for. Det er bra at det partiet som er mest kritisk til konsekvensene også har folk med innvandringsbakgrunn i sine rekker. Står jo egentlig i ganske sterkt kontrast til at de som er mest innvandringsliberale, som oftest stempler Frp`ere som selve "fanden", selv ikke har klart å få inn noen andre en blendahvite i det øverste hellige i sine partier......

RR
SCK
04.02.2019 kl 20:50 1647

Det er vel uansett synd på alle som er ute av balanse, eller er plaget av andre grunner.

Hvor skrøpelig det står til ved behandling av åpenbart mentalt syke personer, som er kjent tilregnelig for straff, er vel følgende eksempel fra psykolog Randi Rosenquist fra Ila sikringdanstalt et grelt eksempel på.
Der ute går det rundt en strafferettslig sett tilregnelig person som hardnakket hevder å være en rev. Han har også en adferd som forsøker å herme dyret.

RR forela dette for helseminister Høye fordi hun mente en slik person ikke hadde noe i en straffeanstalt å gjøre, men på et behandlingssted. Eller i hvert fall under behandling et slik tilstand krever , noe Ila i dag ikke har mulighet for.

Høye avviste dette under begrunnelsen; han var kjent tilregnelig.

Om fyren, eller personer under soningsoppholdet utvikler sådane personlighetsforstyrrelser, eller psykoser, som er et kriterie for statusen "ikke strafferettslig tilregnelig" er åpenbart irrelevant for vår helseminister.

RR kjemper for de sykeste av de syke av oss.
Og mot helseminister Bent Høye.



Slettet bruker
04.02.2019 kl 20:55 1645

SiCK arneBoi
du er en vriompeis med kjipe sidespark uten din like som usaklig blander rev inn her, du er den sykeste frp hater x5.0 garantert.
Redigert 04.02.2019 kl 20:55 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
04.02.2019 kl 20:56 1642

La meg presisere at RR i denne sammenheng er Randi Rosenquist ;)

RR
Risk-reward1
04.02.2019 kl 20:59 1640

Det virker som det her helt klart burde vært tatt affære tidligere. Men dette er poltikken dessverre. De unnviker så lenge de kan virker det som, alle partiene

RR
Slettet bruker
04.02.2019 kl 21:08 1685

oi. ok.
Redigert 04.02.2019 kl 21:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.02.2019 kl 21:20 1675

Kanskje det er nesten umulig å ta affære mot noen med fremmedkulturell bakgrunn uten å bli siktet etter hatloven. Skjørtepolitiet jakter på alt som kan ligne på rasisme i disse tider. Hvis ikke de tar mange nok "hatere", blir hatpolitiet nedlagt - det lurer i kortene, og innsatsen blir deretter.
Slettet bruker
04.02.2019 kl 21:28 1665

Egentlig har denne saken lite med personens innvandrerbakgrunn å gjøre. Den har imidlertid alt med tillit å bestille. Det er komisk å lese her. Vanskelig å velge de man ikke har tillit til.
Slettet bruker
04.02.2019 kl 22:07 1652

Return of Carl den store. Endelig tilbake på tinget.
Slettet bruker
04.02.2019 kl 22:09 1650

Det er for sent nå for Mazyar Keshvari å gjøre rett. Noen i frepperpartiet må drive voksenopplæring og gi ham fri fra alle feilene.
Slettet bruker
04.02.2019 kl 22:17 1646

har aldri hatt sansen for aper som tar rennefart SPARK kulturen, når en mann ligger nede - sikret - og kommer til å få betale.
Slettet bruker
04.02.2019 kl 22:23 1640

HanDrPepper kan dra dit pepperen gror. Usammenhengende tekst og tale gjør deg til ikke meningsdyktig. Du blir da vise menig og har ikke noe å bestille her.
Risk-reward1
04.02.2019 kl 22:31 1635

Som jeg skrev 17:02;
"Det er jo betimelig å spørre om opphav, kultur, bakgrunn, holdninger ligger som et bakteppe?
Men den delen av debatten vil nok ikke Sotah og "Godhetene" ta tak i. De vil bare linke det til "politiker" og "Frp" som bakteppe......."

Og du klarte å bevise det.
Kan du utdype dette med tillit? Litt vanskelig å se, synes jeg

RR
Risk-reward1
04.02.2019 kl 22:39 1630

God observasjon.......... Følgende post første til en utstengelse i 7 dager for groe hatefulle ytringer.......

Mamma, hvorfor bruker du hijab?
- Fordi jeg velger, kjære deg
Hva skjer om du ikke bruker den mer?
- For det første vil din far sparke meg i magen, min familie forkaste meg, mine venner snakke shit om meg. Etter jeg dør vil Allah brenne meg i helvete

Virkeligheten for millioner av kvinner verden rundt, Hatefulle ytringer hos meningspolitet....

RR
Redigert 04.02.2019 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Sotah
05.02.2019 kl 06:56 1594

Det er helt naturlig å linke Keshvari til FrP, han er dyrket og skjøvet frem av partiet. Oslovelgerne har valgt fyren inn. For FrP. Hvordan kan han ikke linkes til det snåle partiet da? Hvis du vil granske Irans oppvekstvilkår, kultur og eventuelt preg på fyrens adferd har du et langt studium foran deg, RR. Sett igang, men gjør det grundig. Alt under 50 a4-sider er hastverksjobb og cherrypicking.
Redigert 05.02.2019 kl 06:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 07:21 1588

Keshvari kom til Norge som flyktning i 1986. Da var han 4-5 år. Han må pr. nå sies å være norsk eller veldig fornorsket. Det er jo mulig han har følt seg litt utenfor på veien gjennom et nytt samfunn, men utover å være annerledes i utseende tror jeg ikke det preger ham. Han er både frepper og stortingsrepresentant. Det siste går på en spesiell tillit. Fra de som har valgt ham. Vifter man med pistol og samtidig truer verbalt har vel ikke de aller fleste, les 99,99% mennesker, så mye tillit til et slikt menneske uansett hvor man kommer fra. Hans atferd tidligere har gitt noen varsler. Mulig han bør sjekkes av psykisk helsepersonell, men han bør sjekkes ut av Stortinget. Feil person på feil sted. Nå har han bevist det.
Daniel_K
05.02.2019 kl 09:31 1574

hehe, Risken har brukt dette kortet ("afrikanske dater") i flere år. Han tror at sidne han ligger med afrikanske damer så har han lov til å være så rasist som han bare vil.
Daniel_K
05.02.2019 kl 09:33 1573

Enda et eksempel på hvordan ytrehøyre lager falske historier for å få frem sin ekstreme agenda, nemlig forby alt de ikke liker.
Risk-reward1
05.02.2019 kl 11:28 1558

Det er du som er rasisten, som kalte de afrikanske datene mine for negerhorer, DenialBenekte!!
Rasist!

RR
Risk-reward1
05.02.2019 kl 11:30 1554

Historien er ikke lagd, og jeg er ikke ytre høyre (hva og hvem er egentlig ytre høyre?), så premisset ditt er en falsk historie. Men hos deg er jo det å juge ikke noe nytt!

RR
Risk-reward1
05.02.2019 kl 11:47 1547

Jeg har da overhodet ikke skrevet at han ikke kan linkes til til Frp!
Selsvagt er han linket til Frp, men det er ikke det eneste. Spm er om hans adferd har noe med opphavet å gjøre?
Og det trengs ikke 50 sider for det. De har med seg en kultur der navn, klan og kaste har ALT å si for dine muligheter, der egen vinning og korrupsjon er det vanlige. Der vold, også mot kvinner, er en korrekt måte reagere på, måten å forsvare "ære" på. Der kvinner, vantro og homser er annenrangs mennesker, lite eller ingenting verdt. og det hele er basert på en "religion", langt mer en ideologi, som baserer seg på frykt og kontroll over mennesket. Dette er kulturen, dette er bakgrunnen, dette er opphavet for de aller fleste muslimer i den arabiske verden.
Og du og slike som deg er ivrige forsvarer av at denne "religionen" skal ha full frihet til å spre seg!

Magazaki kan anse dette som et svar også til han. For forskningen viser at 2. og 3. generasjon blir mer ekstreme enn deres foreldre var og er. Norges største moskè er forkynnere av ekstremt tankegods. Desto mer naive dere og samfunnet er, desto verre vil det bli. ALLE land i Europa har vist oss dette.

Jeg anbefaler alle dere "Godheter" til følge følgende på FB og Insta, for å få et enkelt bilde av det hele.
ex-muslims of Norway, Shurika Hansen og Espen Goffeng.

RR

Edit
La meg legge til også Ninrock Etnestad

Dere "godheter" tror kanskje de risikerer sine liv, har hemmelige adresser og voldsalarmer fordi de kjemper en kamp mot vindmøller??
Våkn opp!
Redigert 05.02.2019 kl 11:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 11:49 1546

Keshvari ble fratatt sin ÆRE - det verste som kan skje en muslimsk mann - umulig å bære!

Hvorfor var ingen på vakt mot dette?
Redigert 05.02.2019 kl 11:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 12:00 1541

Hadde ikke forventet dette fra deg. Noen har jo hevdet at vi er for snille i rettsvesenet mot våre nye landsmenn. Var ikke klar over at du skulle fremstå som en slik snillist. Skal du sy pute under armene på muslimske kriminelle nå? Hvor ble det av å kalle en spade for en spade?

Forøvrig er ikke ære kun en muslimsk ting. Det er vel så viktig i øst asia, feks Japan-
Redigert 05.02.2019 kl 12:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 12:13 1533

Han ble tatt i juks med reiseregningene (det er kriminelt i norsk kultur, men i lovløs kultur er det en æressak hvis det blir avslørt).
Redigert 05.02.2019 kl 12:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 12:16 1530

Ja tenk vi har ære i Norge også.
Det er for eksempel en ære å få dele ut Gullruten, de nomierte er:
osv
Men ikke bland islam inn i gullruten og andre norske ærer.
I Japan er mye rart en ære men det blander jeg heller ikke meg inn i.
Redigert 05.02.2019 kl 12:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 12:44 1516

Takker for den oppklaringen,jeg så bare den Norske varianten!
Alle kan få problemer,og gjøre noe dumt,men alle sitter ikke på storting.
De som sitter på tinget,og i regjering,er pokka nødt til å oppføre seg skikkelig,og i hvertfall ikke stjele penger fra felleskassen,og røre rundt med våpen.
Problemet her er jo at han ødelegger for partiet,så han må fjernes.
Gudene skal vite at det har vert nok av tøvpeiser fra før,og de må vekk.
Gjerne lempe dem over til apene,de har erfaring med det klientellet!

;=)
Redigert 05.02.2019 kl 12:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 23:04 1479

Det denne drittsekken har gjort er selvsagt mer enn nok for å bli hivd ut fra stortinget. Selvsagt uten lønn. Helt på tryne at han skal få fortsette, det har han ingen rett til
Slettet bruker
05.02.2019 kl 23:22 1471

Vet ikke om fyren,er en drittsekk,når man ser på bilder av ham,så ser han ut som om han er livredd for noe.
Så han vet hva han har gjort,vet at han kommer til å bli fersket,så går det i kjelleren.
Egentlig jævlig trist,for ham og partiet,dette med håndvåpenet vet jeg ikke noe om,men det er jo ikke noe pluss på cv`en.
Han må erstattes.
Og CIH,kan ikke være feil?
Slettet bruker
05.02.2019 kl 23:29 1466

Sotah har rett. Frepperpartiet har en rekke snodige figurer som er hinsides denne verden. De er i tillegg så egoistiske at de ikke går av veien når de skal få tilfredsstilt sine egne ego eller lyster. Da skyves lov og orden til side og det er jo pussig i et parti som vanligvis har ropt på mer politi.
Slettet bruker
05.02.2019 kl 23:31 1465

Om du kunne utdype oppgulpet en smule?
Slettet bruker
05.02.2019 kl 23:35 1464

Ja, dette med våpen avgjør saken. Mannen må ekskluderes av partiet. Våpenbruk er ikke noe du kan be om tilgivelse for.

J@vlig synd. Fyren hadde alle sjanser, og han fikk alle sjanser - likevel klikket det for han. Nå er han jo en av "de forspiste", så det er mulig noe kan ha medisinske årsaker her - når kroppen f*ckes opp så f*ckes ofte det mentale opp også - samme hormonelle tilstand og samme vibrasjoner i kropp og psyke.

Han bør sykmelde seg ut stortingsperioden og så forsvinne diskret ut bakveien til et liv i anonymitet på den smale sti.
Slettet bruker
05.02.2019 kl 23:39 1461

Det kan sikkert klikke for noen og enhver.
Hva skal vi si om "fruene",er de i water?
De er forspiste,de også...

Øynene/blikket på stakkaren,minner om grande`s.
Jaget,noe som skjules,dårlig samvittighet.
Redigert 05.02.2019 kl 23:42 Du må logge inn for å svare
Daniel_K
06.02.2019 kl 11:27 1422

Jeg har aldri brukt ordet negerhore. Enda et eksempel på fake news fra ytrehøyre
Daniel_K
06.02.2019 kl 11:32 1421

Kashveri er ikke den eneste på ytrehøyre som det har klikket for. Ikke for å være frekk men havfruen og RR virker ikke helt gode de heller.
Forresten, er Kashveri muslim? Har han noen gang sagt det?