PHO - Personlig tror jeg på stor oppgang i 2019.

Slettet bruker
PHO 05.02.2019 kl 16:27 18689

Jeg tenker at vi vil få minst 3 dager, minimum 3 børsdager i løpet av 2019 med en dagsoppgang på 10 kr eller mer.
Altså nesten like mye på 3 dager som onuk har tippet som sluttkurs for hele 2019.

Er det for optimistisk.
Nei, jeg tror ikke det når vi ser hvor få ledige aksjer det er (folk som har bestemt seg for å sitte i flere år).
Redigert 21.01.2021 kl 08:55 Du må logge inn for å svare
Computum
05.02.2019 kl 16:53 6843

Hyggelig å høre, men bare gjettning uten begrunnelse. Du ville ikke vært nådig om noen startet ny tråd og spådde kursen motsatt vei på like tynnt grunnlag.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 17:02 6784

Tja, vi få nå se OK. Det er nok med ny tilkomme aksjonærer som eier en god del aksjer uten tvil. Og de tror alle på himmelferden som snart skal starte. Spørsmålet som må være lov å stille er, hvor mange av de gamle aksjonærer ønsker seg ut av "sumpen" Photocure til en noenlunde anstendig kurs?
Når det gjelder dine kurshopp som du fabulerer om, så kan de muligens komme hvis en viss herremann Schneider gjør det som må gjøres. Show us the money. Ikke noe annet, ikke positive omtaler av all verdens urologer, ikke dusinvis av presentasjoner eller lignende. Enkelt og greit, show us the money. Såpass må han tåle, han er tross alt amerikaner.......
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 17:13 6725

onuk

Helt enig, og det vil vi få se.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 17:18 6696

Computum

Klart det er gjetting, men ikke utopi tatt ut av lufta.
Jeg lukter storfisk både på investorsiden og på den kommersielle siden.

Vent til du har hørt et lengre intervju med Schneider hos Radforsk rett etter pres av Q4.

Allikevel tror jeg ikke at det er Q4 2018 som vil sette i gang det store jordskjelvet i PHO, men q1 2019.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
05.02.2019 kl 17:21 6677

""sumpen" Photocure" steg 75% i fjor mens markedet gikk ned.

Jeg hørte på Sissener i dag. Han investerer ikke i biotek fordi det er for farlig. Slik tenker mange.
Men da har de ikke skjønt at PHO aldeles ikke er farlig. De er i mål med godkjenning, refusjon, SoC etc etc.
Dette kommer finanspressen og saueflokken til å oppdage når overskuddene stiger raskt. Men da er kursen himmelhøyt over dagens.
Da er daglige kursbevegelser på 10kr+ (som OK nevner) helt dagligdags

Mark my words
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 17:24 6646

scoopfinder

10 kr er tross alt 1 mill for en med 100k aksjer, og 600.000 kr for en med 60k, og de begynner det å bli en del av i PHO nå.

Lykke til

PS
Jeg mente da private investorer som har en god bakgrunn fra aksjemarkedet.

At det er omtrent bare private som følger denne aksjen tett, kan utsalget til HH gjennom 2 år være et eksempel på til de plutselig snudde og roste selskapet opp i skyene, og til og med kjøpte nye aksjer, om enn i et mye mindre omfang enn tidligere.
Altså institusjonelle investorer setter seg dårlig inn i potensialet og materien til PHO.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
bravi
05.02.2019 kl 17:25 6629

Tror Schneider bør ha noe å slå i bordet med allerede ved Q4, da tenker jeg ikke på hederlig omtale fra tilfeldige urologer i Us, ellers kan dette bare bli mere av det samme. Vi har hittil ikke hørt så mye som et lite pip om at ting går veldig mye bedre nå enn det gjorde før Q3. Det i seg selv gir grunn til skepsis. I grunnen litt merkelig at det ikke er noen urologer innen Eu som uttaler seg om BLC, med 10-12 års erfaring burde de ha mere kjennskap til dette enn amerikanske.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Computum
05.02.2019 kl 17:52 6538

Algeta ble jo etterhvert tatt inn i varmen da alle hadde fått øynene opp for verdien. Det er vel noe sånt vi håper på for flere av Radforsk knoppskytingene.
Berntsen i Netfonds tok inn NANO for ett års tid siden, da han tydeligvis trodde at tiden var inne. Men han "brennte fingrene" stygt og lempet den til slutt ut. Algeta hadde han derimot inne helt til det ble solgt. Om han har PHO i kikkerten vet jeg ikke. Strategien skal være som W. Buffet, og da må han nok vente en stund enda. Risiko er farlig, men kan gi godt betalt. Sissener er heller ikke av de risikosøkende. Myrseth, derimot, kunne kanskje være troende til å se på PHO igjen, han kjenner jo selskapet godt.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
05.02.2019 kl 17:54 6514

Personlig er jeg meget tilfreds med at ledelsen for tiden holder fokus på å penetrere det amerikanske markedet og ikke kaster bort tid på å tilfredsstille sutrete aksjonærer. I den grad en aksjonær i et farmasiselskap ikke evner å utvise såpass tålmodighet at det er tilstrekkelig med oppdatering en gang i kvartlet, så bør vedkommende trolig finne seg et annet segment å investere i.

Hva angår PHO aksjonærer som synes PHO har vært en sump å sitte i, så tror jeg enkelt av dem kan få seg noen gledelige overraskelser utover i 2019 og 20. Og nei, jeg tror ikke at den store oppturen vil begynne etter Q1 19 presentasjonen, men snarere når Q2 19 er skuppet ut av sekken. Jeg har ingen illusjoner om at bunnlinjen har noen antydning til blåfarge når Q4 18 resultatene fremlegges.

Som vi har kunne lese på en analyse som har vært linket til tidligere i dag, så tar det minimum 4 måneder fra scopet er levert til det er kommet i produksjon. Det vil si at scopene som ble levert i Q3 18 ført kan forventes å levere inntekter på slutten av Q4 og utover i Q1 19. Og i Q3 ble det som de fleste burde fått med seg, utplassert kun 7 scope.
Jeg tror derimot at antall utplasserte scope vil øke betydelig i Q4. Men inntektene fra disse vil ikke begynne å gjøre seg gjeldene for PHO før ute i Q1 og Q2.

Det er derfor først i Q2 vi vil kunne se effekten av utplasserte flexiscope. Og selv på det kvartalet vil summene være relativt beskjedne i forhold til hva vi kan forvente oss når vi kommer utover i Q3 og Q4 19. I den grad en opptur i PHO må basere seg på "show us the money" så vil det første skje i 2H 2019 og desto mer utover i 2020.

Så her må nok aksjonærene fortsatt utvise tålmodighet. Hvis ikke står man i fare for å kaste en tilgriset gullklump før den er blitt vasket og man ser hva den er verdt. Men har man tålmodighet er jeg ikke i tvil om at man vil få storlig igjen som PHO aksjonær.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 18:40 6395

Londonmannen

Om bruksfrekvensen på de gamle, rigide scopene bare går fra godt og vel 1 g pr uke til 2,5 - 3 X pr uke, så kan du tenke deg effekten både på topplinje, bunnlinje og investormarkedet.
Jeg tror kanskje ikke vi ser noen stor økning i frekvensen i Q4 2018, men en viss økning blir det nok, og med mange utplasserte scope kan det få i gang en reaksjon fordi flere enn menigheten kommer til å forstå at det er grunn til å tro på enda mye større og raskere framgamg i tiden som kommer.
Jeg har veddet med en forumvenn om at PHO kommer til å stå i 100 senest etter Pres av Q1 i mai, og så får vi jo se hvordan det går.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
bravi
05.02.2019 kl 19:42 6266

Ser at Londonmannen er frempå igjen med sleivspark hvis det er noen som skriver et eller annet som ikke passer hans agenda. Har sett det samme tidligere fra den kanten. Spesielt nye lesere bør merke seg bortsnakking av problematiske tema fra menighetsrepresentanter.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
05.02.2019 kl 20:03 6209

Bravi, det er helt vanlig med kvartalspresentasjoner.
Kan du nevne selskaper som presenterer oftere ?
Jeg er glad for at de prioriterer å bringe selskapet videre
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
05.02.2019 kl 20:16 6159

De som kjenner til LM vet at han er nøgd så lenge det blir raspeballer hver torsdag og Brann gjør det skarpt i serien,enhver aksje trenger litt hauss/baiss for tempen og interessen,biotex er ikke alltid like lett å time,prøv hvem som vil.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
kreinh
05.02.2019 kl 20:24 6129

Biotex er vanskelig å time når du har det i vaskemaskinen....
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 20:31 6096

Bravi - dette går begge veier. Jeg oppfatter ikke det LM skriver som bortsnakking - etter mitt syn svarer han godt på de saklige motforestillingene som kommer - det er derimot dessverre slik at det er flere på HO som ikke har interesse av å diskutere PHO. Hva legger du i begrepet menighet? Er det de som er positive og som ikke har det samme synet som deg?
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
05.02.2019 kl 20:43 6044

bravi
Det var da voldsomt så sart du er. Jeg er av den formening at PHO i den fasen selskapet nå befinner seg må prioritere å bruke alle ressurser på å penetrere det amerikanske markedet. Dersom de skal sette av et dagsverk for å svare på alle mulige og umulige henvendelser fra aksjonærer som ønsker å blir oppdatert oftere enn hvert kvartal, så vil det være sløsing av menneskelige ressurser.

Og jeg tillater meg å benytte begrepet surpomper på dem som stadigvekk maser på mer og oftere info fra ledelsen. Nå kommer jeg fra en by der begrepet rævhol ikke nødvendigvis er støtende, ei heller kjeftkjerring. Faktum er at vi savner de gamle kjeftakjerringene som evnet å holde en smule kustus på barna i nabolaget. Derfor bruker jeg kanskje et språk som er en smule frodig for enkelte av de sarte sjelene her på forumet. Men har jeg på noen som helst måte forvoldt vår kjære bravi urett og vært uhøvisk i min omtale av den bolde herre, så skal jeg være den første til å beklage det. Jeg skjønner at du er en av de gamle PHO aksjonærene som opp gjennom årene er blitt en aldri så smule frustrert over et selskap som syntes å stå i stampe og ikke komme av flekken.

Jeg håper du kan glede deg sammen med oss andre over at selskapet nå har fått en ny ledelse som har mål om å ta oss inn i det forjettede land med bravur. Kanskje vi to en dag møtes og kan klinke glass med hverandre og mimre over disse passiarene vi har hatt.

Og så vil jeg få lov til å takke dag for at du advarer nye lesere mot meg og den fordervelse jeg kan komme til å lede dem inn i. Nå håper jeg virkelig at de tar dine voksne og seriøse ord til etterretning og at de har vett nok til å blokkere mine innlegg. Det ville nok vært det beste både for diskusjonen her på forumet og for den mentale helse og økonomien til den oppvoksende slekt.

Ønsker herren en stille og fredfull aften, fri for uvørne bergensere!
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Panis
05.02.2019 kl 20:55 5989

Maken til språkbruk da LM...
Rævhol og kjeftekjerring i samme betydning?
Jaja det gikk sikkert litt fort i svingene, men du har min fulle støtte :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
bravi
05.02.2019 kl 21:01 5958

Var ikke klar over at Photocure er så fryktelig opptatt med å penetrere markedet i Us at de av den grunn ikke har anledning å innformere så mye som et lite pip mellom Q presentasjonene, jeg tror ikke på den unnskyldningen. Jeg tolker det slik at de ikke har noe positivt å melde. Min erfaring med denne sektoren er at byks i aksjekursen oftest kommer på informasjon utenom Q presentasjonene. Det er sjelden at kursen tar av kun på info gitt i en Q presentasjon. Derfor bør man ikke ha store forventninger til Q4. Interessant å lese at skribenter som var rimelig sikre på overskudd allerede i Q3-18 nå har begynt å helgardere og snakker om at det sannsynligvis ikke vil skje før Q3/Q4-19 eller først i 2020. Hvis de har rett med den tidsangivelsen tror jeg guidingen som alle venter på blir en skuffelse.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 21:07 5941

Har Schneider sin presentasjon(etter q3) gått deg hus forbi? Det virker som du har investert i PHO men på kort sikt ikke ha tro på resultatene. Neivel, hva forventer du at PHO eller dette forumet skal hjelpe deg med da?
Hvis et firma skulle leid aksjonærene i hånda og dullet den i søvn hver natt med lovord om at alt er i orden, alt går bra, så hadde jo ikke børsen vært det den er. Hvis man tolker infoen man har fått hos PHO, fra amerianske medier etc etc så er jo dette på riktig vei. Så er spørsmålet, vil du sitte på innsiden eller utsiden når dette går opp for resten av markedet. Og vil du sitte på utsiden mens forventningene til fremtidige resultater bygger seg opp, det er du må spørre deg om. Innleggene dine på HO hjelper hverken din psykiske helse, nåværende aksjonærer eller fremtidige aksjonærer i det hele tatt, annet enn å ta fokus vekk fra den informasjonen jeg gjerne hadde sett at ble debattert.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
05.02.2019 kl 21:12 5919

Bravi, hva er det egentlig du ønsker at de skal informere om ?
For hver dose Cysview de selger ?
Da blir det fullt i innboksen din
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 21:15 5891

Ja, det er helt utrolig hvilke tidsrammer Pho ledelsen etterhvert få innrømt av de som var så forventningsfull ved siste kvartal.
Ifm med kvartals presentasjoner er det rett og slett ikke lov å komme med kursdrivende informasjon. Enhver viktig hendelse i så måte skal meddeles markedet via børsmeldinger. Photocure, som ikke engang melder adgang til surveillance markedet inkludert innvilget refusjon, tar seg da tydeligvis den frihet å ikke melde noe som helst imellom presentasjonene.
Dette gir naturligvis masse næring til de av aksjonærene som graver seg fram til all mulig info uten at den nødvendigvis har direkte tilknytting til selskap, eller innvirkning på dets regnskap.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 21:16 5886

bravi,
Hva skal de melde?
Du må ærlig talt slutte med dette tullet ditt. Og at de ikke melder er ikke sammenfallende med at alt går til helvete som du later det til.
Begriper ikke hvorfor du ikke selger deg ut og blir ferdig med dette en gang for alle.
Etter Q2 fikk vi en meget bra oppgang i kursen, ble det meldt noe av det du etterlyser mellom Q1 og Q2, neida, det gjorde ikke det.
Selskapet leverte 5 børsmeldinger i den perioden.
Hvor mange meldinger har det sålangt kommet fra selskapet etter Q3 og til dags dato: 11.

https://photocure.com/news/?page=1&pageSize=20
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 21:18 5868

Og du har heller ikke registrert at det har kommet 11 meldinger fra selskapet siden Q3?
Alle er enige om at refusjonen naturligvis skulle vært meldt til markedet, men så var det da Herr Dahl som styrte og må settes på konto for manglende erfaring.

Herregud for noen såpekokere.

Får inderlig håpe at de andre som kjøper seg inn i selskapet har tro på sin investering. Aldri opplevd makan til sutring.
Og dette på en dag med oppgang på et par kroner på økende volum, burde jo feires istedet for å konstruere problemstillinger.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 21:27 5826

Elvoquest, er 11 meldinger på selskapets hjemmeside det samme for deg som 11 børsmeldinger? Hvem tror du leser PHO sin hjemmeside, bortsett fra de spesiell interesserte? Hadde det vært publisert alle de 11 meldinger via børsen, så kunne det tenkes at den ene eller andre analytiker hadde lagt merke til det før eller siden. Men nei, noe meldes det meste ikke.
Og hvorfor ikke melde om bulker på fem og fem sykehus som de har knyttet et nytt eller utvidet kundeforhold til. Da hadde vi som aksjonærer kunne slutte med å tro oss til noe via cysview.com. Er de nå registrert, er de ikke registrert? Hvor forsinket, eller ikke forsinket er registreringen osv......
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
bravi
05.02.2019 kl 21:57 5738

Ja helt enig. Jeg begriper ikke at de ikke kan melde antall utplasserte skop ved kvartals slutt, da slipper vi all denne spekuleringen og synsingen. Dette ble diskutert med Hestdal for nøyaktig ett år siden og han sa at de vurderte å gjøre det. Kan være at de som styrer nå er livredde for å skuffe markedet og utsetter slik informasjon så lenge som mulig, ref kursutviklingen etter Q3.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
05.02.2019 kl 22:02 5725

Hvis dere mener kursen ville vært så mye høyere med flere børsmeldinger bør dere heller være lykkelige over at dere kom dere inn billig. For når pengene flommer inn verdsettes selskapet på inntekter, ikke børsmeldinger.
Sannheten er nok heller at dere ikke har kjøpt
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 22:03 5708

Bravi og Onuk,
Da håper jeg at dere retter disse spørsmålene direkte til selskapet. Jeg vil anta at dere hvertfall får svar på hvorfor de eventuelt ikke melder det til markedet fortløpende.
Men for å være helt ærlig tror jeg ingen av dere tar bryet med å sende mail til selskapet. Enkleste sak i verden er å sitte på utsiden og pepre med kritikk uten selv å gjøre noe.
Og ja, jeg har sendt flere henvendelser og fått svar.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
focuss
05.02.2019 kl 22:07 5682

Bravi
Jeg føler meg helt trygg på at ledelsen er for kloke til å gjøre som du foreslår.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
liang
05.02.2019 kl 22:22 5630

PHO burde jo hatt en oppdatert liste på hjemmesiden sin over utplassering av scope som var søkbar og enkel å bruke for pasientene slik at disse kan sjekke nærmeste sted for behandling med blålys.
En totaloversikt og en funksjon hvor du legger inn addressen din så popper nærmeste behandlingssteder opp.

Disse stakkars menneskene er nok reduserte til de grader og det burde vært enkle å bruke systemer slik at de slipper å drive med detektiv-arbeide for å bli orienterte.

Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
liang
05.02.2019 kl 22:32 5607

https://soundcloud.com/user-972208711/radforsk-podcasten-radium-mal-10-mixdown

Einarsson sine meninger rundt Q318 for PHO start 22:40 slutt 36:00

Artig å høre gjennom nå rett før Q418 , bl.a. så berører einarsson pho's tidligere utsagn om ny guiding nå i disse tider.

lykke til

Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
bravi
05.02.2019 kl 22:59 5521

Jeg hadde en email utveksling med Hestdal (med Dahl i kopi) for ett år siden. Vet at på den tiden var det flere som hadde kontakt med selskapet om rapportering av utplasserte skop. Den gangen var det refusjon for Turbt fra 01.01.2018 som gjorde at mange ville vite hvordan utviklingen gikk. Hestdal avviste ikke å rapportere men det ble ikke noe av. Uansett hvordan man vrir og vrenger på dette med mer eller mindre gode bortforklaringer og unnskyldninger er det ikke et styrketegn før aksjen at selskapet vegrer seg mot å rapportere.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 23:27 5452

Pho have never been the best self promoters in the past.

From a shareholder perspective the fact that they didn't go out hard to correct the infamous "Nordnet Mads" ridiculous article or officially announce the new reimbursement for the surveillance market is bordering on unforgivable.

They did not protect shareholder interests at all.

Hopefully such things will change under Schneider once he gets fully up and running.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 23:39 5419

Som ved mangel på børsmelding om refusjon må Dahl ta det hele ansvar for at den artikkelen aldri ble kommentert fra pho`s side. Og igjen skyldes dette manglende kompetanse fra Dahl.
Dette vil ikke skje under Schneider's ledelse
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 23:42 5406

Lurer på om ikke Dahl får fyken når Schneider blir ordentlig varm i trøya.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
TAAS
05.02.2019 kl 23:46 5386


Deltok i VM i venting i et annet selskap tidligere dette århundre. Over 100K aksjer i et selskap nesten uten omsetning. Tror OK ventet sammen med meg der. Endte bra til slutt det også.

Dette er bare barnemat. Den vanlige praksis. Den som venter på noe godt--------.

Vekk meg når det skjer noe konstruktivt.

TAAS
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.02.2019 kl 23:59 5365

Det kan vi bare håpe på. Og gjerne så fort som mulig dette også.
Egberts derimot kan Schneider neppe gjøre noe imot........
Hilsen MEC/ORO
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Computum
06.02.2019 kl 00:13 5339

bravi kan snakke for seg selv. Men jeg vil bare nevne at han ikke er noen nybegynner som behøver "velmente" råd om å selge seg ut.
Han har, bl.a.i likhet med undertegnede, sittet i et annet lovende selskap innen sektoren der argumentasjonen også ofte minnet om det vi ser her: "De som ikke forstår at dette blir "gull" bør bare selge seg ut slik at vi slipper å høre på deres bekymring". Det viste seg i ettertid å være et bedre råd enn det var ment som.

Når det er sagt, så synes jeg de siste uker har gitt mange "små drypp" som virker svært løfterike. Etter flere års tålmodighetsprøve vil jeg selvfølgelig være med på festen og det regner jeg med at bravi også vil?
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
bravi
06.02.2019 kl 00:39 5440

Computum, jada jeg har tenk å være med på festen. Problemet er at festen skulle vært i gang allerede med det potensialet som focuss prediker og alle de "små dryppene" vi hører om. Selskapet skal ikke være festbremse, de kunne gjort mere for å få opp stemningen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Computum
06.02.2019 kl 01:10 5398

Tror stemningen stiger ganske snart. Nå er Schneider blitt ganske husvarm. Jeg tror han har brukt tiden siden forrige seanse godt og vil gjøre en god figur.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
06.02.2019 kl 06:46 5274

Enig med thepower i «Pho have never been the best self promoters in the past.» men det er viktigere at de har klart å bygge PHO til å bli en pengemaskin. Når pengene flommer inn trenger vi ikke «self promotion» .
Bedre med et selskap som bygger verdier (ved å bli best) enn et selskap som bare blåser opp verdiene på en luftig ide (Opticom)
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare