Nel roses igjen av DerAktionær
Dagens nye positive Nel omtale i DerAktionær-Nel er igjen i skuddet og understreker at Kina skal kjøpe 310 stk H2 stasjoner som skal være i running business innen år 2022. Her kan Nel lande fete giga Kina kontrakter. Spennende å se hva Løkke kan lande. Tyske investorer trykker Nel til sitt bryst atter en gang. Les her:http://www.deraktionaer.de/aktie/tesla-kritiker-feiert-die-brennstoffzelle---nel-haussiert-438330.htm
Redigert 20.01.2021 kl 18:22
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Mye "her kan NEL lande" i dine endeløse innlegg... Når ser vi "her HAR NEL" landet? Når blir noen av dine 22 triggere en realitet? Når kommer Løkke med de store nyhetene du lover oss uke etter uke?
Redigert 07.02.2019 kl 08:41
Du må logge inn for å svare
Fantastisk positivt. Nel er tydelig en favoritt flere steder
Redigert 07.02.2019 kl 08:45
Du må logge inn for å svare
Hydrogen fuel-cell cars create zero emissions and ‘fill up’ faster than EVs. So what’s stopping them?:
https://www.theglobeandmail.com/drive/culture/article-hydrogen-fuel-cell-cars-create-zero-emissions-and-fill-up-faster/
https://www.theglobeandmail.com/drive/culture/article-hydrogen-fuel-cell-cars-create-zero-emissions-and-fill-up-faster/
Nå forstår jeg hvorfor ditt nickname er Septic :-)
Nå er det vel slik at du har kommet med de samme tomme lovnadene i månedsvis, ingen ting har skjedd, så se deg selv i speilet.
Hver nedstigning er en gylden mulighet til å kjøpe!
Kan du ikke svare i stedet for slikt tomt tullprat? Jeg spør et par helt relevante spørsmål.
Redigert 07.02.2019 kl 09:56
Du må logge inn for å svare
Tror tigeren var litt kort og skarp i sitt svar fordi han er veldig opptatt nå å hausse i NAS.
Dine spørsmål er relevant. Jeg tror at vi ikke får noen store nyheter med det første. Sitter likevel stille med min post selv om jeg antar det går litt nedover mot Q4.
Det går antakelig oppover igjen mot Nikola lansering i april. Her må man se de lange linjene og megatrenden er intakt.
Dine spørsmål er relevant. Jeg tror at vi ikke får noen store nyheter med det første. Sitter likevel stille med min post selv om jeg antar det går litt nedover mot Q4.
Det går antakelig oppover igjen mot Nikola lansering i april. Her må man se de lange linjene og megatrenden er intakt.
De fornuftige sitter long i Nel.
Go hard , go long.
Go hard , go long.
oppvigår
07.02.2019 kl 10:27
4724
Anywhere skrev Siger ned til 5,2-isch har jeg hevdet en stund...
For den som følger med på kurven, så kom ikke denne nedgangen som noen overraskelse. Tror ikke vi går under 5,50.
Tradinator
07.02.2019 kl 10:32
4668
Helt normalt at den siger litt tilbake før neste rykket kommer. Nikola World blir nok spennende, her kan fort Europa kartet bli presentert med NEL som alene leverandør.
abroker
07.02.2019 kl 10:56
4524
310 H2 stasjoner i Kina ,må vel betraktes som smårusk for 1 såååå digert marked?
Tigeren: "Dagens nye positive Nel omtale i DerAktionær"
Artikkelen inneholder IKKE noen ny positivt omtale av NEL. Om NEL står det følgende i artikkelen:
DE: "Seit Aufnahme ins Depot 2030 liegt Nel bereits 70 Prozent vorne."
NO: "Siden opptaket i Depot 2030 ligger NEL allerede 70 prosent foran." (Foran HVA står det ingen ting om).
DE: "Nun wurde mit einer weiteren Brennstoffzellen-Aktie eine "2. Nel" ins Depot-2030 gekauft."
NO: "Nå ble en NY Hydrogen-aksje, en "2. NEL" kjøpt inn i Depot 2030."
For å få vite hvilken aksje "2. NEL" er, må en kjøpe siste utgaven av Der Aktionär. Hele artikkelen Tigeren linker til, er ren reklame for siste utgaven av Der Aktionär, for å få leserne av artikkelen til å kjøpe siste utgaven av Der Aktionär. Artikkelen Tigeren linker til, inneholder fint lite annet en sitater fra en artikkel i tyske Manager Magazin skrevet av journalisten Bertel Schmitt, som er veldig positiv til hydrogen som drivstoff for biler.
----- ----- ----- ----- ----- -----
Tigeren: "Nel er igjen i skuddet og understreker at Kina skal kjøpe 310 stk H2 stasjoner som skal være i running business innen år 2022."
Det er 100% FEIL. I artikkelen står det at 310 hydrogen-tankstasjoner er PLANLAGT frem til 2022, i Sør-Korea fremgår det av konteksten.
DE: "Wichtig: bis 2022 sind dabei 310 Wasserstofftankstellen geplant." DE:"geplant" = NO:"planlagt"
Redigert 07.02.2019 kl 11:39
Du må logge inn for å svare
abroker
07.02.2019 kl 11:00
4456
Dette er en gammel Børs-lov og gjelder stort sett ALLE børsnoterte selskaper - ikke bare NEL?
dotcom
07.02.2019 kl 11:13
4371
Etter emisjonen var NEL nede på 5,52 intradag.
Snur det der igjen, er det antagelig duket for ny oppgang.
Snur det der igjen, er det antagelig duket for ny oppgang.
Contigo
07.02.2019 kl 11:31
4267
Sørøya skrev 5,25 er under press. Skal vi teste emisjonskursen?
Tror festen er over for denne gang, timingen av emisjonen var nok ikke tilfeldig...
Drar seg nok til igjen på sikt, men det bør snart komme noe konkret av litt størrelse.
Drar seg nok til igjen på sikt, men det bør snart komme noe konkret av litt størrelse.
Remember that historically they always lower the value of the action before of the quarterly announcement! This is the moment where we must buy everything we can! I've always done this for years with NEL ...
Redigert 07.02.2019 kl 11:38
Du må logge inn for å svare
China is the county with the most aggressive attitude towards hydrogen fuel cell technology and vehicles, coming from top government officials. The rollout of fuel cell vehicles in China over the next few years will be mostly trucks and buses. The government is subsidizing the buildout of hydrogen infrastructure with 4 million RMB per station. Currently, there are 12 stations in operation in China, with 27 under construction. In the past two years, the major fuel cell companies (Hydrogenics, Ballard,Nel and PowerCell) have all opened offices in China. The country has its eye on becoming the world leader in fuel cell stack manufacturing with the help of foreign investment. They are expecting to produce two-million fuel cell stacks per year by 2020–all for transportation vehicles and trucks. China expects to have 100 stations and 10,000 fuel cell vehicles by 2020.
Redigert 07.02.2019 kl 11:47
Du må logge inn for å svare
tpac
07.02.2019 kl 12:04
3993
Mener å huske at i forbindelse med siste kvapitalutvidelse , ble det nevnt e ny utvidelse til aksjonærene, husker jeg feil, eller ble der nevnt 60-70 mill kr.? Til samme kurs som siste, dette kan nok være grunnen til at vi står på stedet vil......
Mvh
tpac
Mvh
tpac
really
07.02.2019 kl 12:42
3837
Subsequent offring er opp til 12,5 mill aksjer til 5,45. Dette blir et drivanker til emisjonen er gjennomført. Før den er gjennomført må de ha en exord generalforsamling, så det tar fort et par måneder.
Rep.emi kan ta ca 2 mnd. Kursen preges ikke av det. Kursen preges av manglende updates fra Løkke som er på kraftig overtid. Updates gjelder de 3 store siste kontrakter i november og desember ifjor. Markedet venter og på de nye fete kontraktene fra Løkke & Co. No updates = kursfall og tydelig synkende omsetning...
It is very healthy that these profits are collected by some investors to have the opportunity to buy them !!!! ;)
Det er ikke til å tro.
Men man sluttes aldri å undre....
Vi får bare la de som synes det er en ok salgskurs selge.
Noen kjøper billig.
Men man sluttes aldri å undre....
Vi får bare la de som synes det er en ok salgskurs selge.
Noen kjøper billig.
You can not miss this buying opportunity! This is just profit taking ....
Nikko
07.02.2019 kl 13:45
3487
Slettet brukerskrev hvorfor selger noen på 5,45 ?
Hvorfor skal bare de store som skal få aksjer til emisjonskurs?
-
«
- 1
- 2 »