Utbytteaksjer

arny 48
SIAF-M 07.02.2019 kl 22:47 1223

Er det noen som kan svare meg på når utbytteaksjene i Sino er på konto?
Slettet bruker
08.02.2019 kl 13:41 1042

folk må lære seg å ta seg tid til å lese!

kort fortalt om SIAF,de har et ubrukelig styre som kommer med lovnader i hytt og helv*te!

Det var visstnok også en "bank"-sintuasjon i India,som har gjordt at finansieringen av Tri-Way ikke er kommet igang...

og nå er det et virus blandt griser som er utbredt i kina,der det nå vises video av griser som blir brent levende før de blir gravd ned!

helt utrolig hva man kan liste opp,-for mye å skrive.......

personlig anbefaling: Hold dere LANGT vekk!
ombt
08.02.2019 kl 12:21 1093

Antar at du spør seriøst, so eg skal prøve å unngå å gjøre narr... Når det er sagt, vil eg anbefale deg å vere mykje meir involvert en du er, om du skal investere i høg-risk selskap som SIAF ...

Uansett... Utbytte-aksjane blei kansellert, ettersom management i SIAF ikkje hadde ting under kontroll (som vanleg), då dei fekk problem med børsen i USA etter at dei annonserte utbytte på merkur. Det har ikkje kome nyheiter frå selskapet sidan då. Antar at det er satt på vent permanent. Det var noko som ikkje gav heilt meining med dette utbytte til å begynne med, so er for so vidt ikkje overraska. Tri-way, som skal vere sjølvstending no, dele ut utbytte til eigarane i eit anna selskap? Det blir sagt at dei kun trenger å ordne med ein "f1-filling", som for all del er tidkrevjande og dyrt, men overkomeleg, men trur ikkje det er so lett.

På den positive sida ser det ut som dei holder seg til det dei lovar ang. printing av aksjar og endring av strategien (vekk frå veks for ein kvar pris, til veks med måte). Fruktene av desse endringane kan kome til syne dei neste to kvartala.
Slettet bruker
07.02.2019 kl 23:41 1193

LOL