NANO - Begynner det å brenne på dass.......?

Huff og huff for et SKREKKELIG teknisk bilde alle de selgende aksjonærene har skapt i aksjen!

Etter halvering stanset kursen på 40,80 i slutten av januar. En liten rekyl, men NÅ er støtten på 40 under FULLT ANGREP!
Ryker dette (sluttkurs) gis et MEGA salgssignal. I så fall er det bare å komme seg ut - og det i et farlig tempo!

Hilsen Hammers.......som sier NEI.
Jeg er IKKE ute etter aksjene deres! Bare et godt råd ut fra hva TA forteller meg - som jeg også har gitt i diverse andre!

Hammers
17.10.2019 kl 20:56 1619

Jeg ser at jeg skrev om denne i februar - og lurte på om det begynte å brenne på dass!

Den gang snakket jeg om viktigheten av at 40 ikke måtte brytes. NÅR det skjedde ble det gitt et MEGA salgssignal!
Senere nevnte jeg et nytt nivå - på kr 30!
Slikt faller selvsagt i god jord i en menighet som opptrer i en stil som minner om selveste Jehovas Vitner!

Nå er det emi og trolig nye fall!
Joda, det VAR ugler i mosen!

https://www.tradingview.com/x/OwRPHKb4/

Hilsen Hammers
Redigert 17.10.2019 kl 20:57 Du må logge inn for å svare
Stinke
17.10.2019 kl 21:55 1536

Tullete utsagn som vanlig, Makan til lite intellekt du har. Nano sikrer videre finansiering i en rettet emi på 25 minutter og det er for deg negativt. Dette er bra for selskapet og videre drift og tar bort dene eneste usikkerheten som faktisk rår i selskapet, finansieringen.
onuk
17.10.2019 kl 22:17 1491

Er det antall minutter de trenger for en emisjon, eller prisen den blir satt på som er interessant for deg Stinke?
Stinke
17.10.2019 kl 22:48 1435

Svært viktig signal at emisjonen går fort unna = meget stor interesse. Veldig bra at det går fort er det også fordi man kan nå fokusere på noe annet enn dette evige emisjonsmaset en tid fremover. Fordi emien er rettet så er faktisk ikke prisen så viktig, så fort emien er gjennomført så kan aksjekursen "fristilles" uten emitanker og da kan kursen gå kraftig opp fordi det fundamentale teller mest. Emien er ferdig allerede og i morgen får vi vite til hvilken kurs, Ryktene er dog 22-23 leiet og er ikke så langt unna der kursen var for litt siden. Derfra er det bare å se fremover. PGA rettet emi så kan ikke folk lenger sitte å vente på "garantert" lavere kurs fremover så denne eimen kan faktisk være et sjakktrekk med tanke på videre kurs fremover.
Redigert 17.10.2019 kl 22:51 Du må logge inn for å svare
Hammers
17.10.2019 kl 22:53 1425

Mitt intellekt er helt på topp (ref 40 + massevis av annet - rundt om), men man kan jo altids lure litt hvordan ståa er i huet DITT.
Du som visste best, avviste all god og korrekt informasjon - før du deretter "fortrakk" et GJØRMEBAD med en gjeng andre frelste!

Joda. Hvis man er 100 mot 1 føler man sikkert et intelektuelt overtak i sitt eget hode.
Tar man derimot en titt på egen konto tenker man vel heller;
"Kanskje jeg ikke er så smart, likevel, selv om det var gøy og beroligende å være 100 mot den ene"?

Hilsen Hammers.....EN......mot alle!
onuk
17.10.2019 kl 22:56 1404

Jaja, snart kommer julenissen også. Vi få se hva emikursen blir i morgen tidlig. Så få vi avvente hvor mye under emikursen NANO har tenkt å falle. Det vil tiden vise og ikke du med din overdreven positive innstilling til den årlige emisjon i NANO.
Stinke
17.10.2019 kl 23:09 1374

Jeg svarte deg konkret på det du spurte om, da forventer jeg seriøse svar tilbake. Julenisseretorikk kan du ta med kidsa dine.
Jeg blåser dessuten i kortsiktig storm, jeg kan lese data og de tilsier enorm suksess for Nano. Er jeg enig i at ledelsen har gjort alt rett osv, nei, Men dataene vinner over alt annet. Etter Archer-1 kliniske data på MZL FL3 dataene så er det ikke lenger tvil. Det eneste spørsmålet for vi som eiere aksjer er, hvor stor blir gevinsten til slutt.
Rettet emi var uansett gull og interessen for Nano blant investorene er som vanlig ekstrem. Jeg er ikke overrasket etter det Nano presenterte på R&D Day. De proffe forstår dataene og har midler til å sitte en stund. Blir det dykk i morgen så skal jeg karve meg til mine 20% en gang til så jeg slipper utvanning, Men tenk etter, blir det egentlig utvanning for de som ikke kjøper mer. Se på alle verdiene i Nano som har dukket opp bare de siste månedene. Før hadde vi bare FL3 og lene oss på. Nå har vi Archer-1, MZL osv....faktum er at aksjonærene kan forvente høyere avkasting enn tidligere fordi vi har større pipeline.
Hammers
18.10.2019 kl 00:43 1291

- Det blir utvanning hvis man ikke vil være med.
- Selskapet har pr Q2 tapt uhorvelige 1,3 MILLIARDER på sin forskning.
- Såvidt jeg husker er omsetningen NULL.
- Aksjonærene betaler for at en gjeng leger med en god ide skal få forske videre.
- Det snakkes om studier med 20-30 pasienter. Tallet er så lavt at det uansett resultat ikke vil være svært pålitelig.
- Pålitelige tall krever et LANGT større forskningsmateriale (for å unngå alle mulige tilfeldigheter).

Hilsen Hammers......som fortsatt tror at dette er LIKE dødfødt som det alltid har vært........
.........mens forskerne lever sitt gode liv!
Redigert 18.10.2019 kl 00:43 Du må logge inn for å svare
focuss
18.10.2019 kl 00:53 1273

Hammers
Bullshit

Sett pengene i banken Hammers, du er da garantert minst 1,2 % rente. Den Norske stat og kommuner burde satt bedre pris på investorer som åpner lommebøkene i håp om at forskningen skal gi resultat og ikke minst gi disse pasientene nytt håp. En grunn til at Tesla ikke er Norsk. Skattesystemet har en kreftcelle som bremser økonomisk vekst.
Redigert 18.10.2019 kl 01:07 Du må logge inn for å svare
Hammers
18.10.2019 kl 01:17 1243

Dette er like dødfødt i dag som da forskerne startet opp i 2014 med de første underskuddene.
5 og et halv år senere må sparegrisen igjen fylles!
Fortsatt ingen konkrete resultater, et ALT for lavt antall objekter å forske på, og mest bare tull - for spesielt interesserte.
Slike som villig vekk fortsetter å kaste GODE penger etter DÅRLIGE......i et håp om at "en gang"......!

Ærlig talt!
Slik tankegang er det bare å kutte seg selv bort fra! Det er kun en evig melkeku som rammer de mest naive!

Hilsen Hammers
Redigert 18.10.2019 kl 22:14 Du må logge inn for å svare
Hammers
18.10.2019 kl 22:25 1032

Hutte min tu.......for en forferdelig dag det ble i menigheta!
Nesten 1/5 av verdiene ble barbert bort fra aksjonærene før de fikk pirket "sukatene" ut av øyekroken!
Deretter bare lukket de øynene! Ja,ja......slik kan det gå når man er de eneste som "vet" - og tviholder på eget syn!

I dag fikk også den forrige bunnen på 22,30 brudd som sluttkurs!
Lover absolutt ikke godt på sikt - selv om kursen nærmer seg nivåer som kan føre til litt rekyl - av en eller annen størrelse.

Hva vet jeg.......som ikke har peiling på selskapet - slik enkelte her inne påstår at DE SELV har!
Jeg har imidlertid peiling på TA. Systemet som viser hva de ANDRE aksjonærene gjør. DE har varslet i lang tid nå.....noe jeg har referet!

Hilsen Hammers

onuk
18.10.2019 kl 22:49 1003

focuss skrev Hammers Bullshit
Hva i alle dager er bullshit som Hammers skriver om? Hvis du nå holder alle de våte Nano aksjonærenes drømmer utenom. Og selvsagt den pisspreik som både ledelsen og styret i selskapet i årenes løp har liret fra seg. Varierende ledelse og styret glemte jeg å nevne. Men med EN felles interesse: Å melke kua så lenge den gir emisjons mjølk.....
Panis
18.10.2019 kl 22:55 989

Ja hutte meg tu... dette ble litt av en nedtur.
Men det skal vel ikke mange nyheter til, før Nano kursen igjen er på nivået den bør og burde vært pr nå.

God helg Hammers :-)

Hilsen Panis
Hammers
18.10.2019 kl 23:07 967

Ditto......og ingen Midnight Choir i kveld (det var vel du....).
Skal tidlig opp i morgen......🤭

Hilsen Hammers
Panis
18.10.2019 kl 23:31 939

Ja det var meg :-) Konserten på Rockefeller var veldig bra, så du gikk glipp av noe der...

Hilsen Panis
Hammers
18.10.2019 kl 23:42 926

Hm, ja....!
Får satse på at også den dukker opp på YouTube etter hvert!

Hilsen Hammers
Hammers
21.10.2019 kl 13:12 728

Ser det er enkelte som lurer på hvor det finnes støtte i NANO.
Jeg har tegnet opp et relevant chart men horisontal støtte nedover.

https://www.tradingview.com/x/LslpKMNT/
Hvert nivå som brytes (m/litt margin) som sluttkurs - går deretter over til å bli motstandslinje!

Hilsen Hammers
Redigert 21.10.2019 kl 13:13 Du må logge inn for å svare