NANO - Begynner det å brenne på dass.......?
Huff og huff for et SKREKKELIG teknisk bilde alle de selgende aksjonærene har skapt i aksjen!
Etter halvering stanset kursen på 40,80 i slutten av januar. En liten rekyl, men NÅ er støtten på 40 under FULLT ANGREP!
Ryker dette (sluttkurs) gis et MEGA salgssignal. I så fall er det bare å komme seg ut - og det i et farlig tempo!
Hilsen Hammers.......som sier NEI.
Jeg er IKKE ute etter aksjene deres! Bare et godt råd ut fra hva TA forteller meg - som jeg også har gitt i diverse andre!
Etter halvering stanset kursen på 40,80 i slutten av januar. En liten rekyl, men NÅ er støtten på 40 under FULLT ANGREP!
Ryker dette (sluttkurs) gis et MEGA salgssignal. I så fall er det bare å komme seg ut - og det i et farlig tempo!
Hilsen Hammers.......som sier NEI.
Jeg er IKKE ute etter aksjene deres! Bare et godt råd ut fra hva TA forteller meg - som jeg også har gitt i diverse andre!
Redigert 21.01.2021 kl 06:16
Du må logge inn for å svare
Panis
11.02.2019 kl 22:22
7076
Enig dr.Stockman,
Jeg har aldrig satt stop loss selv, og vet heller ikke hvordan jeg gjør det... ?
Jeg har aldrig satt stop loss selv, og vet heller ikke hvordan jeg gjør det... ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:13
Gudrunyo
11.02.2019 kl 22:28
7057
Nei, de aksjene selges bare ikke. Så du sitter igjen med den resterende salgsordren.
RGTBJØRN
12.02.2019 kl 15:04
6932
Idag også ser man at 40 ser ut til å holde, minste vei tror jeg er opp i allefall som en reaksjon.
RGTBJØRN
15.02.2019 kl 11:30
6812
Lagt på seg over 3kr. , kansje det kommer et rykk mot 50 ?
dr. Stockman
15.02.2019 kl 13:05
6762
De som fulgte baissernes råd her om å selge på bunn, er neppe helt fornøyde. Baisserne syntes å mene at når en aksje har en grunnsolid støtte slik NANO hadde på 40 kr så er den sannsynlige konsekvens at aksjen skal falle gjennom støtten heller enn å kunne utnytte den som en støtpute. Når aksjen i tillegg er grovt undervurdert på det fundamentale så fantes ikke noe annet valg enn å satse bortimot alt på ett kort. Det har vært lønnsomt så langt.
Gorgen1
15.02.2019 kl 14:13
6706
Ja, da har NANO lagt på seg 10%. Hammers pleier å unnskylde seg med at det har kommet noen meldinger. Lurer på hvilken unnskyldning som kommer nå.
Sist gang dommedag var nær i følge Hammers, gikk vel NANO omtrent 100%.
Tror det har blitt krøll i mikadopinnene i chartet til Hammers. God helg!
Sist gang dommedag var nær i følge Hammers, gikk vel NANO omtrent 100%.
Tror det har blitt krøll i mikadopinnene i chartet til Hammers. God helg!
Hammers
15.02.2019 kl 16:31
6638
Jeg trenger da selvsagt ikke å unnskylde noe som helst.
Bare å lese min forutsetning i linje 2+3 i hovedinnlegget - og spesielt siste setning i lj 3.......!
Hilsen Hammers........som minner om at til tross for det lille løftet som har vært så ligger fortsatt streken der på 40.
Bare å lese min forutsetning i linje 2+3 i hovedinnlegget - og spesielt siste setning i lj 3.......!
Hilsen Hammers........som minner om at til tross for det lille løftet som har vært så ligger fortsatt streken der på 40.
RGTBJØRN
15.02.2019 kl 19:58
6492
Må lese strekene begge veier. Aksjen var oversolgt og man så at den greide holde unna for 40 område. En rekyl i det minste burde komme og det gjorde den.
sjerkyll
18.02.2019 kl 08:51
6246
Du hevdet MEGA salgssingal. Du sier NEI. Jeg ser ikke annet enn at du har spredd usikkerhet, og muligens forårsaket noen enda surere tap.
Er du helgardert for alltid, samme hva du sier? Pinlig.
Er du helgardert for alltid, samme hva du sier? Pinlig.
Lotepus
18.02.2019 kl 09:49
6148
De som tror Nano vil etablere seg over 45 før det kommer noen skikkelig gode nyheter , må være ruset på kraftigere saker enn Betalutin
Hammers
18.02.2019 kl 11:45
6080
Det blir gitt et MEGA salgssignal hvis 40 brytes m/ok margin som sluttkurs.
Det trenger ikke å skje i dag eller i morgen - men NÅR det skjer.
Så langt har ikke denne BETINGELSEN "slått til" - og det er selvsagt ingen halgardering.
Hilsen Hammers.......som ikke skjønner at en som IKKE kan lese - og som har SÅ tungt for å forstå - har noe på børs å gjøre.
Det trenger ikke å skje i dag eller i morgen - men NÅR det skjer.
Så langt har ikke denne BETINGELSEN "slått til" - og det er selvsagt ingen halgardering.
Hilsen Hammers.......som ikke skjønner at en som IKKE kan lese - og som har SÅ tungt for å forstå - har noe på børs å gjøre.
Kappa3278
18.02.2019 kl 12:01
6051
Skal bli interessant å se hva kursen ligger på etter presentasjonen av 4q.
Tipper nano vil befinne seg godt nede på 30 tallet, har vært regelen så langt at kursen rævkjøres etter hver presentasjon.
Blir neppe noe unntak denne gangen.,så langt i dag ned "bare" fem prosent....
Tipper nano vil befinne seg godt nede på 30 tallet, har vært regelen så langt at kursen rævkjøres etter hver presentasjon.
Blir neppe noe unntak denne gangen.,så langt i dag ned "bare" fem prosent....
Vi har nå hatt den vanlige komikken når NANO går et par kroner opp: Da skal aksjen straks mangedobles, etterfulgt av hovmodige personangrep på dem som prøver en mer realistisk tilnærming.
Når aksjen nå faller kraftig tilbake, tørker "ekspertene" vekk og holder seg i skjul til de kan gå til personangrep igjen. Etc.
Jaja.
Når aksjen nå faller kraftig tilbake, tørker "ekspertene" vekk og holder seg i skjul til de kan gå til personangrep igjen. Etc.
Jaja.
dr. Stockman
18.02.2019 kl 12:33
6034
Ingen kan mene at snuoperasjonen er i havn. Riktignok har aksjen steget, men på relativt tynt volum. Jeg føler meg likevel langt mer bekvem med aksjen nå enn da den lå på 40 kr. Men selv da følte jeg meg trygg nok til å øke med 50%. Er kun overbevist om at det var klokt på lang sikt. Det kortsiktige har man ingen kontroll på, men ser fortsatt akkurat like liten grunn til at aksjen skulle falle under 40.
dr.,
jeg har selv angitt ca 40 som bunn for første halvår, samt at jeg tror aksjen kan ta et (kortvarig) byks en gang i løpet av våren, før den til slutt ender på 40 igjen ved årsslutt. Dessverre er den akkurat nå for daff til å tilby god gammel trademulighet, men det kan fort endre seg.
NANO har jo de siste par år vært min beste tradeaksje med nokså sykliske/sekvensielle vandringer innenfor et trendrom (veldig lenge fra 50-65, som var en ren gullgruveperiode). Den bør snart begynne å gi intradags volatilitet på 3-5 kroner igjen, da skal jeg være med :-)
jeg har selv angitt ca 40 som bunn for første halvår, samt at jeg tror aksjen kan ta et (kortvarig) byks en gang i løpet av våren, før den til slutt ender på 40 igjen ved årsslutt. Dessverre er den akkurat nå for daff til å tilby god gammel trademulighet, men det kan fort endre seg.
NANO har jo de siste par år vært min beste tradeaksje med nokså sykliske/sekvensielle vandringer innenfor et trendrom (veldig lenge fra 50-65, som var en ren gullgruveperiode). Den bør snart begynne å gi intradags volatilitet på 3-5 kroner igjen, da skal jeg være med :-)
sjerkyll
19.02.2019 kl 10:59
5869
Ser ikke noen som hevder at den skal straks mangedobles. Du mener det ikke er kritikkverdig å hevde at man sitter på fasitt, for så å ta feil? DU som er alles ekspert-trader mener at det ikke er nevneverdig at visse kan ha blitt lurt til å selge ut på 39-40, når den nå har gått mellom 43-45? Det er jo intradag skillet du selv snakker om?
Kongen
19.02.2019 kl 12:31
5818
Er ikke vits å prøve engang sjerkyll.
Korsar er her kun for å trolle, det beviser han gang på gang. Selv om han prøver så godt han kan å kamuflere det med annet ræl som han klarer å lire ut av seg.
Han har gått glipp av alle oppturer i nano beviselig i gamle tråder her, da han "selger" liksom aksjene dagen i forkant eller hevder han ikke er inne. Som dagene etter st costa gikk f.eks og han hevdet at børsmeldingen som kom i tillegg til det var dårlig. Han gaulet kvelden før om at folk måtte selge ved åpning og dette var helt katastrofe. Dagen etter gikk aksjen opp typ 15% og de påfølgene dagene gikk den totalt opp 35% eller noe. Den gang beviste Korsar for de fleste her inne at han kun er en som har lagt nano aksjen for hat. Medt sannsynlig pga stort tap selv. Som da han kjøpte på topp og satt med hele veien ned til 80-90 tallet før han solgte med tap etter lugano. Litt etter dette ble han bannet fra det gamle forumet for å holde slik han nå får gjøre på dette nye forumet. Alt står her svart på hvitt, så får det bli opp til korsar å renvaske seg hvis dette ikke stemmer. Lykke til.
Korsar er her kun for å trolle, det beviser han gang på gang. Selv om han prøver så godt han kan å kamuflere det med annet ræl som han klarer å lire ut av seg.
Han har gått glipp av alle oppturer i nano beviselig i gamle tråder her, da han "selger" liksom aksjene dagen i forkant eller hevder han ikke er inne. Som dagene etter st costa gikk f.eks og han hevdet at børsmeldingen som kom i tillegg til det var dårlig. Han gaulet kvelden før om at folk måtte selge ved åpning og dette var helt katastrofe. Dagen etter gikk aksjen opp typ 15% og de påfølgene dagene gikk den totalt opp 35% eller noe. Den gang beviste Korsar for de fleste her inne at han kun er en som har lagt nano aksjen for hat. Medt sannsynlig pga stort tap selv. Som da han kjøpte på topp og satt med hele veien ned til 80-90 tallet før han solgte med tap etter lugano. Litt etter dette ble han bannet fra det gamle forumet for å holde slik han nå får gjøre på dette nye forumet. Alt står her svart på hvitt, så får det bli opp til korsar å renvaske seg hvis dette ikke stemmer. Lykke til.
Hammers
21.02.2019 kl 00:58
5637
Jeg kikker nå på 1-års logaritmisk chart for NANO.
Et chart som best egner seg for VOKSNE - etter at MØRKET har senket seg - og det ikke er barn i nærheten.
- Skrått stigende halslinje mellom 2 markerte bunner i april + des i fjor.
- Over linja ser man en slags hode/skulder-formasjon. En formasjon med et enormt fallpotensiale. Høyde over = potensiale under.
- Halslinja ble brutt i januar.
- Med brudd på kr 40 (ref trådens "budskap") kan dette føre til "stygge scener" - på sikt!
Hilsen Hammers
Et chart som best egner seg for VOKSNE - etter at MØRKET har senket seg - og det ikke er barn i nærheten.
- Skrått stigende halslinje mellom 2 markerte bunner i april + des i fjor.
- Over linja ser man en slags hode/skulder-formasjon. En formasjon med et enormt fallpotensiale. Høyde over = potensiale under.
- Halslinja ble brutt i januar.
- Med brudd på kr 40 (ref trådens "budskap") kan dette føre til "stygge scener" - på sikt!
Hilsen Hammers
ketle homeowner
21.02.2019 kl 01:18
5633
Høres ikke bra ut.
men vage utsagn som .. "formasjon med et enormt fallpotensiale", "brudd på 40 kan føre til", osv blir for uklare hvis du ikke relaterer det til sannsynligheten for at de kommer til å inntreffe.
Ber deg konkretiser hva som er sannsynligheten (10% - 90%...x%...) for at et "stygge scener" vil inntreffe?
men vage utsagn som .. "formasjon med et enormt fallpotensiale", "brudd på 40 kan føre til", osv blir for uklare hvis du ikke relaterer det til sannsynligheten for at de kommer til å inntreffe.
Ber deg konkretiser hva som er sannsynligheten (10% - 90%...x%...) for at et "stygge scener" vil inntreffe?
Tomta
21.02.2019 kl 01:38
5613
Hvorfor?? Bruk heller hue sjøl. Hammers har ingen krystall-kule. Han forteller bare hvordan vi aksjonærer opptrer i denne aksjen. Ved hjelp av sin gamle linjal.
Lik det eller ikke, men han pleier å ha rett.
Irriterende, men sant.
Lik det eller ikke, men han pleier å ha rett.
Irriterende, men sant.
ketle homeowner
21.02.2019 kl 01:46
5609
Hvorfor også sannsynligheten for en spådom er interessant ??? Har du noengang brukt hodet i det hele tatt ?
Hammers
21.02.2019 kl 01:50
5610
Et forvarsel er gitt ved at den H/S-formasjonen jeg nå nevner fikk brudd i slutten av januar.
Et større varsel kommer dersom kr 40 brytes som sluttkurs.
Det er du som har investert som må følge med ang kr 40. Ikke jeg - for jeg skriver bare om selskapet når det faller meg inn.
Utdype?
Det har jeg gjort på flere tråder tidligere, men tommelfingerregelen er:
Potensialet under = høyden over bunnlinja. Dette på sikt - hvis bruddet kommer.
Jeg kommer trolig til å følge opp dersom et bekreftet brudd finner sted.
I så fall et brudd som ANDRE aksjonærer i selskapet skaper (av en eller annen ukjent grunn) ved at de lemper ut aksjer - og ikke jeg!
Hilsen Hammers
Et større varsel kommer dersom kr 40 brytes som sluttkurs.
Det er du som har investert som må følge med ang kr 40. Ikke jeg - for jeg skriver bare om selskapet når det faller meg inn.
Utdype?
Det har jeg gjort på flere tråder tidligere, men tommelfingerregelen er:
Potensialet under = høyden over bunnlinja. Dette på sikt - hvis bruddet kommer.
Jeg kommer trolig til å følge opp dersom et bekreftet brudd finner sted.
I så fall et brudd som ANDRE aksjonærer i selskapet skaper (av en eller annen ukjent grunn) ved at de lemper ut aksjer - og ikke jeg!
Hilsen Hammers
Tomta
21.02.2019 kl 01:53
5615
Huff da. :) Du ber om %.
Du overvurderer nok Hammers en smule her. Han er ingen gud. Men det var du kanskje ikke klar over? :)
Du overvurderer nok Hammers en smule her. Han er ingen gud. Men det var du kanskje ikke klar over? :)
ketle homeowner
21.02.2019 kl 01:54
5610
Er du politiker siden du vrir deg unna og svarer på noe annet enn du blir sprt om ?
Mitt spørsmål var :
Ber deg konkretiser hva som er sannsynligheten (10% - 90%...x%...) for at "stygge scener" vil inntreffe?
Mitt spørsmål var :
Ber deg konkretiser hva som er sannsynligheten (10% - 90%...x%...) for at "stygge scener" vil inntreffe?
Hammers
21.02.2019 kl 01:54
5612
Enig med deg.......men Gud hadde da en sønn.....???!
Hilsen Hammers
Hilsen Hammers
Hammers
21.02.2019 kl 01:59
5526
De %'ene du spør om opptar ikke meg. Jeg ser på kursens utvikling i forhold til de "strekene" jeg skisserer.
Likevel; Siden H/S-formasjonen (med stort fallpotensiale) allerede er utløst vil jeg si at sjansen for at 40 skal bli brutt er langt større enn 50%.
Hilsen Hammers.......som legger til at "Breaking News" lett kan velte denne "kjøreplanen.
Likevel; Siden H/S-formasjonen (med stort fallpotensiale) allerede er utløst vil jeg si at sjansen for at 40 skal bli brutt er langt større enn 50%.
Hilsen Hammers.......som legger til at "Breaking News" lett kan velte denne "kjøreplanen.
ketle homeowner
21.02.2019 kl 02:05
5521
langt større enn 50%
den er grei .. det sier uendelig mye mer enn å ikke konkretisere sannsynligheten for at det skal skje
enig i at "Breaking News" lett kan velte kjøreplanen, men hvis vi også vurderer sannsynligheten for det så vil jeg tro det den er "langt mindre enn 50%", i det minste i det første halvåret.
den er grei .. det sier uendelig mye mer enn å ikke konkretisere sannsynligheten for at det skal skje
enig i at "Breaking News" lett kan velte kjøreplanen, men hvis vi også vurderer sannsynligheten for det så vil jeg tro det den er "langt mindre enn 50%", i det minste i det første halvåret.
Tomta
21.02.2019 kl 02:51
5500
HEHE... Innertier! :)
Hammers er en fin røver i retorikken - jeg liker hans klare standpunkt. I kontrast til alle dem som aldri våger å spå noe selv, men er først i hakke-køen når noen tar feil.
Gorgen1
16.03.2019 kl 09:02
5929
Makan til skremselspropaganda NOK EN GANG fra Hammers. Siden han rykket ut med tullet sitt har NANO steget 15-20%. Strekene dine er 0-NULL verdt Hammers.
Minner om sist gang han spådde NANO rett ned. Da gikk den opp omtrent 100%.
Minner om sist gang han spådde NANO rett ned. Da gikk den opp omtrent 100%.
dr. Stockman
16.03.2019 kl 13:04
5816
"enig i at "Breaking News" lett kan velte kjøreplanen, men hvis vi også vurderer sannsynligheten for det så vil jeg tro det den er "langt mindre enn 50%", i det minste i det første halvåret."
Ingen "breaking news" - kun at realitetene smått om senn begynner å synke inn i det tidvis emosjonelt betingede børsmarkedet.
Ingen "breaking news" - kun at realitetene smått om senn begynner å synke inn i det tidvis emosjonelt betingede børsmarkedet.
Kula
16.03.2019 kl 13:18
5809
Hammers-baissing er et like sikkert tegn på stigning som fuglekvitter er på at våren er i anmarsj.
Hammers
16.03.2019 kl 14:17
5774
Strekene mine er GULL verdt!
Jeg er langt mer bekymret over det du måtte ha (eller kanskje aller helst MANGLE) mellom ørene!
Trolig mye vakum å finne der?
Min forutsetning var at støtten på ca 40 ikke måtte bli brutt som sluttkurs - noe som heller ikke har skjedd.
Hilsen Hammers
Jeg er langt mer bekymret over det du måtte ha (eller kanskje aller helst MANGLE) mellom ørene!
Trolig mye vakum å finne der?
Min forutsetning var at støtten på ca 40 ikke måtte bli brutt som sluttkurs - noe som heller ikke har skjedd.
Hilsen Hammers
Gorgen1
16.03.2019 kl 17:12
5673
Her har du to spådommer som begge kan slå til.
1) NANO kommer til å gå i dass, forutsetter at NANO ikke får medisin på markedet.
2) NANO blir gull, forutsetter at Betalutin blir godkjent og at det tar store andeler av markedet.
Problemet ditt er at du spår dommedag side opp og side ned, så kommer det en bisetning om et lite forbehold. Du fremstår som en stor vits ved å skremme vekk folk på den måten. En like stor vits som de som hauser på samme måte.
1) NANO kommer til å gå i dass, forutsetter at NANO ikke får medisin på markedet.
2) NANO blir gull, forutsetter at Betalutin blir godkjent og at det tar store andeler av markedet.
Problemet ditt er at du spår dommedag side opp og side ned, så kommer det en bisetning om et lite forbehold. Du fremstår som en stor vits ved å skremme vekk folk på den måten. En like stor vits som de som hauser på samme måte.
Oveb
16.03.2019 kl 19:07
5598
Hva sier gull strekene dine nå da Hammers?
Gorgen1
16.03.2019 kl 19:14
5590
Det er mulig det er et lite vakuum i hodet mitt, men jeg vil påstå at det er bedre med en anelse vakuum enn total gjennomtrekk, slik visse andre fremstår.
Hammers
09.05.2019 kl 23:17
5052
Ai, ai , ai......dere hadde vel ikke glemt denne.....?
Nå er det kun kr 1.24 før kursen IGJEN er tilbake til støtten ved 40 ???.
Ingen nye gjennombrudd, et market som nekter og ta av - og nå tilbake til den viktige støtten igjen!
Hilsen Hammers........som ber dere gjøre som meg; FØLG MED på utviklingen!
Nå er det kun kr 1.24 før kursen IGJEN er tilbake til støtten ved 40 ???.
Ingen nye gjennombrudd, et market som nekter og ta av - og nå tilbake til den viktige støtten igjen!
Hilsen Hammers........som ber dere gjøre som meg; FØLG MED på utviklingen!
Bullinvestor
09.05.2019 kl 23:54
5052
Vi som har fulgt med i timen fra dag 1 trenger ikke å følge med nå, snittet mitt er så lavt at du har ikke godt av å få vite det.
Aksjene er innelåst, vi kan snakkes om 6-12 mnd!
Aksjene er innelåst, vi kan snakkes om 6-12 mnd!
Kjøps anledning nå el på 37kr ser ut som børsene
skal ned og da venter mann.
Fin gevinst for de som kjøpte på 40kr og solgte
på 48kr
skal ned og da venter mann.
Fin gevinst for de som kjøpte på 40kr og solgte
på 48kr
dr. Stockman
10.05.2019 kl 09:04
4927
"Nå er det kun kr 1.24 før kursen IGJEN er tilbake til støtten ved 40 ???."
Helt riktig observert. Men en støtte er det nivået hvor et fall stopper - ikke der det aksellerer. Skulle støtten svikte så er det en annen sak. NANO er selvfølgelig sårbar kursmessig på kort sikt hvis børsene raser nedover.
Helt riktig observert. Men en støtte er det nivået hvor et fall stopper - ikke der det aksellerer. Skulle støtten svikte så er det en annen sak. NANO er selvfølgelig sårbar kursmessig på kort sikt hvis børsene raser nedover.
Hammers
13.05.2019 kl 20:12
4790
På en generelt svak børsdag (en av de første av flere kommende?) tok NANO det store steget.
Hoppet over støtten ved 40 - og ligger nå like over 39.
Hilsen Hammers
Hoppet over støtten ved 40 - og ligger nå like over 39.
Hilsen Hammers
focuss
13.05.2019 kl 20:22
4783
Hammers
Jeg observerer denne på veg nedover, men ser ikke noe klart nivå det er rimelig sikkert å kjøpe. Markedet trenger positiv informasjon men ledelsen synes å mangle vilje og evne til å komme med det. Det fører til at markedet ikke har noen reell mulighet til å vurdere aksjen. Vi vet ikke fremdrift og uten å vite det vet man ingenting. Foreløpig er det ingen fristelse i det hele tatt. Hva tenker du er neste støtte nivå?
Jeg observerer denne på veg nedover, men ser ikke noe klart nivå det er rimelig sikkert å kjøpe. Markedet trenger positiv informasjon men ledelsen synes å mangle vilje og evne til å komme med det. Det fører til at markedet ikke har noen reell mulighet til å vurdere aksjen. Vi vet ikke fremdrift og uten å vite det vet man ingenting. Foreløpig er det ingen fristelse i det hele tatt. Hva tenker du er neste støtte nivå?
Grau
13.05.2019 kl 20:27
4769
Denne skal langt ned nå
Hammers
13.05.2019 kl 20:32
4778
Jeg ønsker ikke å "banne i kjerka", men:
- Bruddet ved 70 i 2017 indikerte på sikt et fall til ca 40 - og 40 ble det etter hvert (2018 + 19).
- HVIS dagens brudd tiltar (uten snarlig rekyl) - ja da indikeres det et brudd ned til rundt 15 PÅ SIKT.
Hilsen Hammers.........som ber "tvilerne" heller spørre Hugoil til råds. HAN ser vel kjøpssignal - også i dag!
PS: Breaking news kan selvsagt forrokke denne kjøreplanen.
- Bruddet ved 70 i 2017 indikerte på sikt et fall til ca 40 - og 40 ble det etter hvert (2018 + 19).
- HVIS dagens brudd tiltar (uten snarlig rekyl) - ja da indikeres det et brudd ned til rundt 15 PÅ SIKT.
Hilsen Hammers.........som ber "tvilerne" heller spørre Hugoil til råds. HAN ser vel kjøpssignal - også i dag!
PS: Breaking news kan selvsagt forrokke denne kjøreplanen.
Grau skrev Denne skal langt ned nå
Hele haremet er med ser jeg! Bare et ikke kommer sjamaner også, det blir for mye for meg, Jeg er ikke med i slike konkurranser.
Kappa3278
14.05.2019 kl 08:15
4730
Ligger 1 stk aksje på kjøp på 35....kan bli en ny "god" dag i denne juvelen av et selskap