NANO. Malaga 8 februar

Frontmasta
NANO 08.02.2019 kl 20:29 2067

15 grader i ettermiddag. Det var kaldere i Sweits. Lommeruret fra 1913 trengte ingen behandling. Noen lurte på dobbelrollen til Arne som har studier for både Nordic Nanovecter og Novatis.

Denne kom i dag..................

https://worldanalytics24.com/non-hodgkins-lymphoma-treatment-market-outlook-by-product-overview-application-and-regions-2026/96940/
Redigert 08.02.2019 kl 20:29 Du må logge inn for å svare
aborum
09.02.2019 kl 14:01 1397

Med mindre du har deltaget i emission(er), da støtter du ingen gode sager ved at handle i aktiemarkedet.
Fjellgutten
09.02.2019 kl 12:31 1496

Informative innlegg er alltid fint å lese for en som er relativ fersk i aksjemarkedet. Jeg har dog fått med meg sammenhengen mellom High risk/high reward. Og Nano er vel kjennetegnet på denne type aksjer. Om det svinger mellom 40 og 80 kr betyr ikke så mye for meg som har tenkt å sitte til the bitter END.
Lykkes selskapet vet jeg at jeg kan få igjen i tifold. Går det feil, har jeg støttet en god sak, og trøstepremien i et Worse case scenario er et skattefradrag.
Alt tøvet og ufine innlegg knyttet til aksjeutviklingen på Nano må det være tradere som står for, eventuelt folk som sitter med belåning. I slike tilfelle skjønner jeg selvsagt det er lett å bli frustrert og at det skrives i sinne.
dr. Stockman
09.02.2019 kl 12:08 1527

Kan bare si meg enig med alt som er skrevet på denne topicen så langt. Her er det langt flere som burde "kjenne sin besøkelsestid". Føltes like riktig å øke NANO-porteføljen med 50% nå som det gjorde å kjøpe min tidligere beholdning på 12-13 kr. Aksepterer man en viss risiko så er dette "penger på gaten".
TeeJay
09.02.2019 kl 10:32 1628

Ja det er ingen tvil om at NN er medregnet blant de absolutt fremste spillerne i NHL markedet i fremtiden.
Det er heller ingen tvil om at det er flere som strategisk plasserer seg for vekst og utvikling, bla Roche med sitt nye Center of Excellence nettverk.
Jeg tror valg av strategi vil vise seg å være det avgjørende for om vi lykkes til syvende og sist.
Å gå til marked selv, kan både være en genistrek, og selskapets undergang, helt avhengig av:
1. Om man lykkes med å få markedet til å bruke medisinen
2. Om pipeline lykkes med å generere fortsatt produkter i verdensklasse utover Betalutin som single agent
3. Hva konkurrentene lykkes med å bringe informasjon til markedet om i nær fremtid
3. Hvor lang tid man nå bruker før man får på plass tidlige markedstilganger og evt partneravtaler

Jeg håper og tror fortsatt på:

1 Partneravtale for det europeiske markedet i nær framtid. Kanskje allerede i 2019
2. Go-to-market alene for US
3. En eller annen singulær avtale for UK market, våren 2020, avhengig av hva som skjer der i Brexit opplegget.

I tillegg vil mulig partner avtale for det asiatiske markedet kunne komme som en overraskelse på de fleste, og er under hele lite debattert som en faktor
Fra Sidelinjen
08.02.2019 kl 21:01 2006

Helt fantastisk deilig å kunne fylle opp potten med billige aksjer fordi noen fokuserer på irrelevante mDor-tall og lar seg vippe av pinnen fordi noen roboter ønsker å herje med kursen frem til pay day. For som artikkelen sier:

Top Leading Companies are: Novartis International AG, Pharmacyclics, Inc., Bayer AG, F. Hoffmann LA Roche, Amgen, Inc., Eli Lilly and Company, Nordic Nanovector A/S and AbbVie, Inc.

Hvem sluker hvem, og når?
Redigert 08.02.2019 kl 21:01 Du må logge inn for å svare