Venstre- Grande snur hele problemstillingen «på hodet».

Torine
09.02.2019 kl 19:37 633

Hegnar 9.2.
«Jeg skal innrømme at jeg tenker «farken heller»! Det her skal ikke noen få lov til å rote til. Dette skal vi klare å snu, og jeg er helt sikker på at vi skal klare det, sa Grande da hun talte til Venstres landsstyremøte lørdag.»
Grande snur problemstillingen på hodet når hun uttaler»dette skal ikke noen få lov til å rote til». Det er hun og partiledelsen som har rotet det til !! Partiet trenger helt ny ledelse og politiske prioriteringer. Hvis ikke slå partiet sammen med MDG.
Slettet bruker
09.02.2019 kl 19:42 631

media lot henne gå fri når de burde vært på hugget.
Grande får en gratispakke når det blir msm samordnet mediakampanjer som nå.
Nå er det regjeringen MsM skal ta, ikke grande. Og alle hopper etter MsM som har FULL kontroll på din hjÆrne.
kokkohill
09.02.2019 kl 19:44 629

NRK skal ta åkersnipa for bortfallet av lisensen ,tipper jeg.

At de var med i fredningsprosessen av denne etter løgnen rundt misbruket av ett beruset barn ,fremstår nå som komisk.

NRK er ypperlig ,men de politiske vridde redaksjoner må reformeres og balanseres etter folket,s ståsted.
Slettet bruker
09.02.2019 kl 19:47 628

Ap Nrk VG (hanne skartveit er forelska i jonas) DagblaP NA Dassavisen AP

SKAL ha JONAS ap Hadji2 RØDT SV mdg
og de har FULL kontroll på dere MsM lesere med sine godt timede kampanjer, og der satt du på MsM kroken, brainwashed klok og "reagerer" når MsM ap sier hopp,

#DIN bigge lillehjerne STYRT av en ung SV journalist på desken. Tenk det
----->følge MsM sier HOPP----du opp og hopp
Redigert 09.02.2019 kl 19:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.02.2019 kl 19:57 621

Å nås skal de selge hele gjerterota på rot.
Faen dettte betaler vi for oki, (Gjerne eller gjerne. >( DØD)
Snaakkk omnen Dikatur
Slettet bruker
09.02.2019 kl 20:04 615

erna >( RØD)
-->snakes
Redigert 09.02.2019 kl 20:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.02.2019 kl 23:03 581

La da Venstre og KrF få dø i fred. Disse to partiene har ikke vært noe annet enn motstandere av det norske folk. Venstre består forøvrig kun av snobber som tror de er bedre enn alt og alle og Krf'ere er vel ødelagt i skallen.
emigranten
10.02.2019 kl 11:38 549

Historisk var Venstre et såkalt folkeparti, mens Krf i slik sammenheng sjelden har markert seg i norsk politikk. Derimot har de klort seg til innflytelse med sine vippeposisjoner. Ytterst skadelig, stort sett, for ethvert borgerlig alternativ, jfr. Bondevik I og II.
To partier, som vil være ubehagelige steiner i skoen for enhver regjering, noe Høyre/Frp nok vil merke etterhånden.
Hvor våkne norske velgere vil vise seg å være ved kommende valg blir jo spennende.