Tidl. Ap-statsråd Hernes mobber Trump for hans hud og hår

Skall
10.02.2019 kl 13:53 1913

https://resett.no/2019/02/09/tidligere-statsrad-gudmund-hernes-gjor-narr-av-huden-til-president-trump/

Aps tidl. undervisningsminister Gudmund Hernes greier åpenbart ikke å argumentere mot Trumps politikk,
så Apen mobber Trump for hans hud og hårfrisyre.
Lavt nivå på hatet,men hva betyr vel troverdighet bare noe negstivt kan ytres om Trump?

Greier virkelig ikke haterne å stable opp gode argumenter og en bedre retorikk enn mobbing og utdritinger?
Er ønsket om å rope ulv,ulv blitt viktigere enn innholder og å beholde et snev av troverdighet?
Å ikke greie å argumentere mot narsissisten Trump slår tilbake mot haterne selv,slik vi ser også på HO
hver dag...
Iro9
12.02.2019 kl 17:31 575

Trump er en narsissistisk bølle som bruker skjellsord der hvor argumenter ville gagnet ham.
Det er lett å mislike Trump.

Jeg frustrerer meg over at media undervurderer oss og kun kjører på med ensidig svartmaling om Trump og sensurerer mye av det pisitive han sier og får til.
Dette reagerer jeg på,og uten å forsvare Trumps ofte ufyselige væremåte.

At de som hater Trump ikke greier å forstå at mange reagerer minst like mye på medias partiskhet og slagside mot Trump som de har behov for å forsvare narsissisten i dress er som forventet unyanserte som de er.
Jeg forholder meg til Trump,ser hans gode resultater og ønsker meg mye mer balansert info om Trump.Derfor leser jeg på foxnews,com og ser noen
av deres programmer.
Balansen må jeg selv finne når media enten er bare negative eller nesten bare positive!
Slettet bruker
12.02.2019 kl 17:50 570

"Trump er en narsissistisk bølle som bruker skjellsord der hvor argumenter ville gagnet ham."

Du sier dette men senere i innlegget spørr du om hvorfor han ikke får mer positiv presse? HALLO?
Bare se på denne topicen. Folket ønsker å kjølhale Hernes for en kommentar og du mener at folket skal tilgi Trump som holder på slik hele tiden?
Slettet bruker
12.02.2019 kl 17:54 569

Du skriver som en papegøye.
Poenget er at det stemmer.
Da er det tilgivelig å si.

Hernes er en slange med lang gifttunge ute
Det er som du skulle sagt det selv

Hudfarge og hårsår er no-go sone.
Du må lære deg forskjellen på å kalle en dame gaselle og ikke flodhest.
Det handler om timing og treffsikkerhet, den sitter for trump.
Redigert 12.02.2019 kl 18:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.02.2019 kl 18:04 566

Iro

Hvorfor må han lyve om absolutt alt. Skjønner ikke du også at media vil fokusere på usannheter, skjellsord og rasisme og at dette tar fokus bort fra virkelige politiske saker?

"El Paso Fire Department just told us that Trump's statement about them allowing 10,000 people inside is incorrect. Spokesman says coliseum holds 6,500 and that is how many were allowed in building. "

Jeg tror det er en ønsket strategi. Om fokuset hadde vært på politikk ville Trump blitt gjennomskuet. Er det noen som har hørt han virkelig snakke detaljert om et politisk forslag? Jeg har ikke. Det blir veldig overfladisk. Lim gjerne inn videoer som motbeviser dette argumentet.
Redigert 12.02.2019 kl 18:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.02.2019 kl 18:06 566

Du overdriver totalt.
Du overser helt at han har sagt utrolig mye sant som noen burde si, men det vil du ikke snakke høyt om men minst mulig. jasså.

"virkelig snakke detaljert"

Trump er ikke en knitpickmann men en action mann. EAT it.
Redigert 12.02.2019 kl 18:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.02.2019 kl 18:10 565

En løgn overskygger all sannhet. Slik er det bare.
Slettet bruker
12.02.2019 kl 18:11 562

Jabbasoros2 En drama queen som prøver å stjele showet.

jammenjonas slette det da.
jammen arbeiderpartiet
Redigert 12.02.2019 kl 18:14 Du må logge inn for å svare
Iro9
12.02.2019 kl 18:13 560

Trump nyter å bli hetset og kjeftet på.
Narsissisten svarer da også på uvesentligheter og dummer seg ut med mange av sine twitter-meldinger.
Jeg vil ikke bare ha det negative ,som i norsk media, eller bare det positive som i mange av programmene
på Fox News.
Jeg liker ikke å bli løyet til fra noen av dem og sensuren fratar media troverdigheten.
Derfor leser og ser jeg på vegge partsinnleggene.

Jabbe her og media i Norge er 99% negative til Trump og fremstår like latterlig og lite troverdig som noen av knekryperne på Fox News.
Jeg stoler ikke på noen av dem!
Er det virkelig umulig å være litt nyansert og gi noen innrømmelser?

Trump er politikkens bad boy.
En ufordragelig fyr som blir likt fordi han er en ikke-politiker som skyter fra hofta og ikke er politisk korrekt.
Vi kan mislike ham alt vi vil,men fyren er president og det er greit med balansert fakta,og det vil også gi troverdighet.
Redigert 12.02.2019 kl 18:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.02.2019 kl 18:16 560

Han er vel ikke narisssist bølle din schizo paranoide midtiprikken kritiker.
Han er en gategutt med showman egenskaper.
Et varmt hjerte for sine landsmenn og glad i kvinner.
Et fint menneske inni med mennesklige sider og svakheter utenpå, som han viser frem der andre skjuler. Uberærlig type altså.
All kritikk blir feilslått om det ikke måles opp mot når han redder landet sitt og det hele, så må det være viktigere.
Det greieste er å overse mennesklige feil og være glad at han har det.
Løft blikket til de store tingene han gjør, og redder hele dagen
Redigert 12.02.2019 kl 18:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.02.2019 kl 20:50 550

Summasummarum er at når en president er SÅ bra i å skape oppmerksomhet om saker som trenger det, så kan vi ikke holde på hele tiden å ta han for mindre ting enn det. Særlig gamle ting fra før han vant demokrativalget må være lov å ikke bli tatt for bare pga demokratiet valgte han så skal de plutselig grafse mer enn for den vanlige mann, da kan jo ingen av oss bli sånn sjef. Snakk om demokrati da.
Professoren må gjerne ta han for håret men da kan du også se hans 25 beste hår år for balansens skyld. Ikke stort som har skjedd, ser ut som samme hele veien og tenk, kanskje det er kjøpt i kina, men det var lenge før han ble president. Da var det lov og han bør få slippe unna urettferdig etterforskning.
https://www.rollingstone.com/politics/politics-lists/donald-trumps-25-best-hair-days-13914/may-2-2005-32683/