Å ny dag du

Slettet bruker
NYDAG 12.02.2019 kl 07:40 400

.."løgin-n10.telecømpøting.nø

...."username: dr.gørg@saudiaramco.com
.....password: *PtrRRfssHhtrrtt*.."

Å lukta brer om seg når Visolit (telecømpøting) løgoen viser seg du. Nøkk en dag med dumme negre, sta sandnegre, kjipe asiater og dumme kæller fra Karibia du.

Nei, dette går itte lenger. Je bryter opp de vante mønstre og legger tell fjells slik som vår Guru Terje "Vandreren" Larsen gjorde en gang i tiden se. Den ultimate frihet, hytteinnbrudd, offleading på gølvet og gratis børst gett.
Slettet bruker
12.02.2019 kl 10:31 390

Veldig enig se. Det lukter enormt av jøbb, dagligliv, konstant terrorvær, sure fittetryner overalt og en helvetes lang liste med gjøremål som bare vokser.

Gleder meg tell arbeidsløshet og trygd, eller aller helst økonomisk uavhengighet slik at jeg slipper dette helvetes dritet.

Brenn i helvete hverdagsfaen.
Slettet bruker
12.02.2019 kl 11:37 377

B-B,
detta høres tungt ut se, itte minst for en som bare bader i velstand, kvinner og gregoriansk sang.
Je får sette av et hjørne av godset tell rei med tellgang tell de samme fasiliteter, hvis det kæinn lette ditt sinn.
Je har så mye og eiendommen er så svær at je knapt vil merke det.
Nå: Ny jakt på hushøllerska i romerbadet
Deretter: Reise for å kaste lys over avdukingen av Korsar-steinen i Hollywood Boulevard

Slettet bruker
12.02.2019 kl 15:47 368

Je tek hjerne et hjørne je. Men må innrømme at je var noe i overkant arg i dag tidlig når ondskapens innlegg over her ble publisert, nå er je noe mer balansert gett.
Slettet bruker
12.02.2019 kl 15:57 365

Det hører ut som demses som skriver på detta BP forumet ikke har noe greie på aksjemarkedet. Selv tjente jeg en god bruktbil i dag;-)
Slettet bruker
12.02.2019 kl 16:22 359

Å da begynner storkæll-psykøsen tell Chevy igjen du. Under edøntitøten Krøna så sparte han kun i fond tell ungene du. Snart så er han storkar å spiser meddag daglig på Teaterkafeen igjen se.

Døktør Gørg må på banen igjen du. 7,8 terawatt med sjøkkterapi og 475ml Pentabarbitol rett i skinka gett.
Slettet bruker
12.02.2019 kl 17:17 349

Doktor Gorgon må nok ta anti-serum for den grønneste misunnelsen for å komme gjennom resten av dagen når han tenker på den pengehaugen Magasaki handlet inn i dag.
Slettet bruker
12.02.2019 kl 19:53 336

Tenker nok jeg tjener fett og kjøper opp Straxhuset og omgjør det til canabis-farm der brukerne kan høste det de sår. Det blir økologisk.

nå : vanne bonsai-trærne mine