DOF - Kursmål 6 kr

Selv om alle nevner denne som en mangedoblingskandidat, og gratis penger på gata, så vil nok ikke kursen overstige 3 kroner før godt ut i februar måned.

Et forsiktig kursmål mot sommeren er 6 kroner.
Redigert 29.01.2018 kl 07:45 Du må logge inn for å svare

Hehe, korsar er alltid bakpå, og trader etter dagens vinnerliste, eller spår oppgangen når news kommer. Hvorfor skrev ikke Korsar dette på fallende kurser, som i går?

Korsar er å blir en backtrader.
Korsar
02.02.2018 kl 09:25 5259

McDreamy,
du er obs på at det kan bli meldt milliardkontrakter?
McDreamy
02.02.2018 kl 09:32 5237

ja....effekten av den ser vi jo....får denne på 60 tallet igjen, mark my word;)

Korsar solgte seg ut av DOF for lenge siden. Han er bare en komisk figur. Selger alltid på topp og kjøper alltid på bunn. Kommer ofte med innspill når aksjen ligger på vinnerlisten. Ligger de på taperlisten solgte han i går. Herregud for en type.

Korsar er noe av det tåpeligste som finnes på HO!
I dag gjelder SELL ON NEWS!

Denne skal og må ned på/under emi kurs. Sann mine ord.

SS
GamlePU
02.02.2018 kl 09:51 5125

Mitt inntrykk er at Korsar er dyktig og har etter min mening bidratt til at dette forumet er verd lese. Nr det gjelder DOF og Brasilkontrakten har DOF en særstilling i Brasil i konkurranse med andre internasjonale aktører. Dette fordi de har en "skippsbyggeavtale" i landet. Så om DOF har det beste anbudet er jeg "rimelig sikker" å at kontrakten kommer..

PS. Og SS er jo bare en gjøk

Garantert ett av Korsars mange nick overnemte.

KOKO

SS
Korsar
02.02.2018 kl 10:02 5082

Jeg backtrader? Stakkars folk, mens bl.a. Skipssjefen lallet om å selge og om kurs på 0,50 skrev jeg dette fordi jeg visste (presisering: var rimelig sikker) at DOF nærmet seg nye oppdrag bl.a. i Brasil:
----------------------------------------------
Korsar
19.01.2018 kl 08:34 482
Dette blir en interessant dag; hvis DOF klarer stigning også i dag (på en fredag, en typisk gevinstsikringsdag), etter DEN oppgangen siste par dager, ja, da skal dette høyt etter hvert :-)
-----------------------------------------------

Bare for ordens skyld :-)
Redigert 02.02.2018 kl 10:24 Du må logge inn for å svare
GamlePU
02.02.2018 kl 10:18 5033

Hei SS..

Her er et annet uttrykk som kanskje skal vise seg "mer riktig".. "Buy on rumors, sell on facts"

GPU

PS. Nå har jeg personlig ikke tenkt å selge med det første men har tegnet meg for noen hundre K i reppen he he
Redigert 02.02.2018 kl 10:22 Du må logge inn for å svare

Korsar solgte sikkert ut på dagens høyeste

Klart han gjorde. Solgte med 20% avkastning. Og nå tok han ny inngang på fallet.

Ingen slår backtraderen Korsar, ingen. Men jeg har kopiert denne tråden, så skal den publiseres når DOF er på emi kurs, slik den skal og må!

Da endrer Korsar pipa.

SS

DOF må slite med reperasjonsemisjonen. Fikk tilbud om tegningsretter i dag til 0,60 og jeg har aldri eid DOF-aksjer. Noen som vet?