Ja nå er det snart ny dag dere

Slettet bruker
12.02.2019 kl 21:46 153

Det lukter av onsdagen allerede grunnet 3 møter hvorav det tidligste starter kl 0800 sharp du. Nå må folk ta å roe seg litt ned. Etter 4 nye møteinnkallelser bare i dag så måtte je melde meg ut av et prosjekt og samtidig ennformere en prosjektleder om at je reduserer deltagelsen min betrøktelig i et annet prosjekt gett. Slik vil je fortsette tell je er nede i en de facto 20% stilling, men de jure lønnet 100%.

På denne måten kan je fokusere på få oppgaver, ergo ha bedre tid tell å utføre døm med fullstendig perfekt resultat. Det er slik man blir nutrition life leader.

Takk.
Slettet bruker
12.02.2019 kl 22:36 146

Hvis du, når du er på vei til kaffemaskinen eller til toalettet for å gjøre ditt fornødende, det vil si runke, passer på å alltid ha med deg en bunke papirer samtidig som du haster gjennom korridorene og legger til deg en stresset mine, vil folk underbevisst tenke at du har masse å gjøre, selv om du egentlig bare leser vg nett, spiller nett poker og kjøper lurvete høner på kveldstid som du kan få til å utføre dine villeste fantasier praktisk talt gratis.

Takk.
Slettet bruker
13.02.2019 kl 11:57 128

"kjøper lurvete høner på kveldstid som du kan få til å utføre dine villeste fantasier praktisk talt gratis."

Please do elaborate, har du et telefønnummer tell bellige og skrøpelige høner? Sharing is caring du.

Eller mente du at ved å sluske seg unna så blir musen du kjøper for lønna bortimot gratis? Isåfall øsså rett gett, alle vet at tyvgods smaker ekstra gøtt.
Slettet bruker
13.02.2019 kl 12:10 127

Je er så stolt av døkk æille - storkæller av edleste slag