Igår solgte jeg...

Rolfbruun
NEL 14.02.2019 kl 10:27 2189

....et spisebord på Finn.no, siden vi kjøpte oss nytt på Bohus nettopp.

Finn er en magisk markedsplass - litt som børsen egentlig i den forstand at det er markedet som bestemmer hvilken pris man kan sette på saker og ting om man håper å få det solgt, eller kjøpt. Jeg ser forøvrig at NEL aksjer idag selges for ungefehr 5.4 kroner på markedet så jeg kan glemme å få noe mer enn det for mine aksjer idag. Dog, jeg har troen på at aksjen blir noe som flere og flere vil ha tak i ûber der ganzen Welt, så jeg antar prisen vil stige ganske betraktelig fremover og tenker at jeg skal bare sitte helt stille baki båten og vente til vi ser land enten det er Kina, Korea, USA, Tyskland eller Australia. Kanskje India? Eller kanskje jeg bare blir sittende til vi har sett dem alle? Jeg har jo alt jeg trenger her, så jeg MÅ ikke reise meg og kave rundt i båten liksom...

1% opp for meg nå er ca. 40.000 mens 1% opp for meg før var litt over 10.000, med samme aksjepost. Det perspektivet synes jeg er festlig :)

Go hard - go long
(sa brura...)
Redigert 20.01.2021 kl 07:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.02.2019 kl 08:36 1416

30 % ned som vi straks ska se er alltså 1,2 miljoner!
Slettet bruker
17.02.2019 kl 09:20 1265

Oljebris skrev Innlegget er slettet
Bra link Oljebris. Et interesssant initiativ til opprettelse av et hydrogennettverk i Afrika. Det går nok ei tid før dette gir resultater. Kanskje i 2020/21. Likevel viser det at stadig flere land og regioner har en ambisjon om å utvikle helhetlige hydrogenstrategier.