Svinepelsen Soros kaster seg ut i EUs valgkamp

Slettet bruker
17.02.2019 kl 12:21 293

– Våkn opp, Europa! Konflikten nå går mellom de som er for og mot Europa, ikke forrige århundres motsetning mellom arbeid og kaptial, appellerer milliardæren Soros.

Det er ABC Nyheter som skriver dette. Nettavisa skriver videre:

I slutten av mai går velgerne i EUs 27 medlemsland til urnene for å velge et nytt EU-parlament for en periode på fem år.
Den ungarskfødte amerikanske spekulanten og milliardæren George Soros, som i media fra Klassekampen til store internasjonale aviser presenteres som «filantrop», bruker mye tid og penger på å påvirke politikk i Europa, og går nå ut med et kraftig varsko:

– Første skritt for å forsvare Europa fra dets fiender, både interne og eksterne, er å innse alvoret i trusselen de representerer. Det andre er å vekke det sovende pro-europeiske flertallet til forsvar for verdiene EU ble grunnlagt på.

Men uansett om George Soros ønsker å spille fyrste av Europa og øse av sine milliarder for å prøve å forme EU i sitt bilde, så jobber ikke tida for ham. Han kan ha makt i korridorene i Brussel. Men han har ikke klart å påvirke gata i Frankrike eller piazzaen i Italia. Alt tyder på at han og hans marionetter vil gå på et solid nederlag ved EU-valget i mai.

https://steigan.no/2019/02/george-soros-kaster-seg-ut-i-eus-valgkamp-med-dommedags-varsko/

Slettet bruker
17.02.2019 kl 12:38 287

Ikke overraskende at Kommunistrene Steigan og Change14 er bitre over Soros kamp mot kommunismen og for frihet, demokrati og rettferdighet.
Slettet bruker
17.02.2019 kl 12:40 284

Hvor virkelighetsfjern er du? Soros står for det motsatte.
Slettet bruker
17.02.2019 kl 12:46 281

Ingen privatperson i Europa har gjort mer for å kjempe mot kommunistiske diktatur enn Soros. Dette faller selvsagt polpot Steigan tungt for brystet. At du ogå hater frihet, åpenhet og retfferdighet beviser du gang etter gang med å spre din løgnaktige hatefulle søppel propaganda.
Slettet bruker
17.02.2019 kl 12:49 278


Det er bare èn ting å si om Soros; han fortjener å bli McCained så fort som mulig.
Slettet bruker
17.02.2019 kl 12:55 277

Du ønsker å drepe de som er imot diktaturet. Ikke overraskende. Du og Steigan er av samme alen.
Slettet bruker
17.02.2019 kl 12:57 276

Jeg vet akkurat hvordan jabbasoros2do føler seg nå. Han føler det akkurat slik jeg føler når trump får slengt kritikk.
Vi står opp for våre helter, og ingen har kjempet mer enn soros sier sorosjabba2.
Forskjellen er kanskje at min troverdighet vinner på også være kritisk, som jeg innser at tilskuertallet på åpningsfesten til trump ble litt overdrevet men jeg tenker at online på nettet var det uansett rekord, og hole in one er jeg enig i teller bare hvis det er skikkelig bevis.
Du burde kritisere soros for noe du også slik at helten din blir mensklig lignende.

Hvis du bare dyrker og bortforklarer soros så er do 3skallesorosjabber.
Redigert 17.02.2019 kl 12:59 Du må logge inn for å svare
MostlyHarmless
17.02.2019 kl 13:21 268

Soros er høyt og lavt når det gjelder å bidra til åpne grenser for Vesten. Han pøste på med penger til Hillary Clintons valgkampanje (uten at det hjalp). Samtidig, skal nå den søkkrike jøden Michael Bloomberg bruke hele 500 millioner dollar på en anti-Trump kampanje for å forhindre at Trump blir gjenvalgt. Han utelukker ikke å stille som kandidat selv heller for demokratene. Bloomberg er tilhenger av åpne grenser for USA og har nære bånd til Israel.
Nuka
17.02.2019 kl 13:27 266

Som ikke Trump har nære bånd til Israel.
MostlyHarmless
17.02.2019 kl 13:54 259

Trump har nære bånd til sionistene ja - både familiært og fordi han nok har konkrete forpliktelser til de som har støttet ham i valgkampen, som f.eks. å flytte ambassaden til Jerusalem. Likevel er det "America first" som gjelder for Trump. Han er amerikaner og patriot først og fremst.
Slettet bruker
17.02.2019 kl 14:31 251

Jeg bryr meg ikke om han er medlem i SVJWFFO men bryr meg bare om SVJWFFO meningene hans! Meninger ikke person.
https://no.wikipedia.org/wiki/George_Soros
Soros har vært talsmann for å åpne grenser for flyktninger
Formuen hans ble i 2008 anslått av Forbes til å være på over 45 milliarder kroner.
-----------
Nettoformue (2019) 80 milliarder