Takk for meget gode Q tråder Havfruen

kokkohill
18.02.2019 kl 19:25 1954

Ingen tvil om at mye spennende er i emning , kjempe jobb av deg ??
Slettet bruker
18.02.2019 kl 20:05 1245

Enig. Stå på.
Slettet bruker
18.02.2019 kl 20:21 1240

Advarsel til nye lesere! Agent dirken er ff0
dirken er uenig inni seg!
Slettet bruker
18.02.2019 kl 20:37 1236

Dirken har ennå ikke forstått hva hans interesse for Q egentlig betyr! ;-))) Han er på vei...

Tusen takk for anerkjennelsen! ;-)

#TheGreatAwakening
Slettet bruker
19.02.2019 kl 13:12 1201

Teoriene til sekten din blir villere for hver dag som går, og jeg synes det er fint du oppdaterer oss daglig. Du og de andre sektmedlemmene leser kun ting som ikke er kritiske til disse bortforklaringene om «the plan». Derfor laget jeg en egen tråd som kan minne deg og andre på hva som faktisk er virkeligheten. La den være et anker.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 13:28 1198

And yet this virtual cosmos of absurd stories can inspire real-world incidents: just last month, a QAnon supporter killed his brother, whom he thought was a lizard

https://www.theguardian.com/commentisfree/2019/feb/18/online-conspiracy-theorists-democracy
Stop the online conspiracy theorists before they break democracy
such ideas threaten the future of Europe
Groups such as Q Europe, Q Britannia and Q Deutschland are already gearing up to influence voting behaviour in a crucial election that will determine the future of the European project.
..
Governments and big tech firms are slowly starting to push back against the systematic diffusion of disinformation. Last month, YouTube announced that it would change its algorithms to stop
Slettet bruker
19.02.2019 kl 20:57 1174

Je er øsså ff0 x96 SFO NHO FK DNB SAS BRIC NATO SJWFO

Det betyr i klartekst at je er hemmelig agent se.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:32 1167

Høld kjeften din, slendrian
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:39 1171

Jeg tar gjerne imot hyllest for min "Havfruen sensurerer meg topic" her. På forhånd takk.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 07:42 1158

Du har verdens største tråd på dagens tema. Er det ikke hyllest nok i sei sel?
Slettet bruker
20.02.2019 kl 11:06 1124

Dirken: "Derfor laget jeg en egen tråd som kan minne deg og andre på hva som faktisk er virkeligheten. La den være et anker."

Så "voksent" og søtt sagt, Dirken! Hva hvis det du sier "faktisk er virkeligheten" er tuftet på løgnmedias narrativ som de prøver å skape en virkelighet av? Jeg spør for en venn...

Et lite tips er at media ikke rapporterer Trump's suksesser. Hensikten med en fri og uavhengig presse er TRANSPARENCY.
Den ensidige (les: venstresidige) MSM gir oss ikke det. Ved hjelp av ren propaganda, fortielser, løgner og historier basert på "anonyme kilder", skaper de en "virkelighet" flere og flere ikke lenger gidder å kaste bort tiden sin på.

Selv kommer jeg ALDRI til å glemme den tåredryppende NRK reportasjen om "romkvinnen" i Bergen som hadde fått 3 års fengsel for nasking. Absolutt ALLE forstår at ingen får 3 års fengsel for nasking. Kvinnen var i virkeligheten dømt for å ha solgt sin egen 13-årige datter som sex-slave! Men NRK innrømte åpent da de ble avslørt at de ville skape sympati med romfolket med sitt løgn-narrativ. At kriminelle menneskehandlere fortjener vår medfølelse, er en "virkelighet" godtfolk ikke bekjenner seg til.

Stå på narrativene til Deep State, Dirken - du er en flott representant for at kriminaliteten har fått lov til å gripe om seg globalt inntil de nå nesten hadde lagt hele verden under seg - men du trodde kanskje det var småkriminelle som ødelegger befolkninger med narkotika, årlig forflytter millioner av migranter, og holder kriger gående i tilbakestående land med store naturressurser - og at politikernes mangelfulle evner til å løse problemene ikke styres av noen. #EyesWideShut!
Redigert 20.02.2019 kl 11:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2019 kl 11:30 1119

"Jeg spør for en venn"

Pastor Jones?
Slettet bruker
20.02.2019 kl 11:50 1112

Tråden min sier ikke noe annet enn virkeligheten, som er at Hillary er og forblir en fri kvinne og at ingen av ‘deep state’ er arrestert. Derimot er team Trump under etterforskning av FBI.

Selv noe så opplagt som dette virker å være vanskelig å forholde seg til for deg og Q-sektmedlemmene. Derfor diktes det opp historier om hemmelige militærdomstoler, ferjer til gitmo osv. Og derfor kan det være greit å lese tråden min av og til, eller i alle fall trådtittelen, slik at du holder deg noenlunde på jorden.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 11:51 1109

En god retorisk vits er bare god til noen kommer og ødelegger det retoriske, Jabbe! Men slikt overgår din begrepsverden...
Slettet bruker
20.02.2019 kl 12:01 1104

Your delusions are ubiquitous, Dirken: Virkeligheten er at Hillary er fri, men at hun forblir en fri kvinne er ikke omfattet av virkeligheten, kun av dine forventninger til virkeligheten. You may be surprised one day soon...
Slettet bruker
20.02.2019 kl 12:05 1103

Jeg vet ikke om det er regnet som en vits at du tilhører en sekt. Jeg synes det er litt trist.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 12:20 1097

Jeg vil anbefale deg å ta et kurs i retorikk, Jabbe - sånn for å øke kvaliteten på debatten - UiO gir deg muligheten til å ta enkeltemner. Hvis jeg tilhørte en sekt, ville jeg faktisk vite det - jeg er en (svært) selvstendig tenker - uten at jeg vil si noe mer om det!

Dirken og Jabbe forstår sikkert litt om makt og mektige mennesker, og dere har hørt at makt korrumperer! Jeg tror det er omvendt: korrupsjon gir makt, og jo mer korrupsjon, jo større makt! Tror dere virkelig på at verdens mektigste mennesker gjennom generasjoner tillater mediene (som i dag boostes kraftig på internett) å kritisere deres vandalisme av verden? Tror dere virkelig at disse mektige elitene ikke har sørget for kontrollen med det narrativ folk skal få servert og som skal danne grunnlaget for folks virkelighetsoppfatning?

Hvorfor skulle de mektige elitene bry seg med å styre narrativet?

Fordi deres makt er bygget på korrupsjon og ulovligheter. Dersom de blir avslørt, så vil de bli dømt, for i rettsstater har vi likhet for loven. Deres innfløkte nettverk av kriminell aktivitet kan være vanskeligere og mer tidkrevende å avsløre enn en lommetyv, og de kan være vanskeligere å få dømt fordi de kan betale de sleipeste advokatene, osv. Men de VIL bli tatt når verden åpner sine øyne. Eller hvorfor trodde dere at sosiale medier i dag sensureres og kommentarfeltene stenges? Det er ikke fordi enkelte kan være uhøflige der for å si det sånn (selv om narrativet kjører fornærmete jentunger og krenkbare muslimer foran seg som grunn til å sensurere nettet)!

#TheGreatAwakening
Redigert 20.02.2019 kl 12:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2019 kl 12:22 1094

Jeg synes du har vert flink i dag,jabba!
Enda,har du ikke vrengt tråden,over til å omhandle Trump!
Men kjenner jeg deg rett,er det like før..........jeg tror jeg skal klare å holde pusten.

;=)
Slettet bruker
20.02.2019 kl 12:26 1091

"Jeg synes du har vert flink i dag,jabba!"

Takk
Slettet bruker
20.02.2019 kl 12:28 1090

"Jeg vil anbefale deg å ta et kurs i retorikk, Jabbe - sånn for å øke kvaliteten på debatten"

Du foretrekker å bli fortalt at du er klinkokos på en mer elegant måte? Hvem ønsker ikke det?
Slettet bruker
20.02.2019 kl 12:37 1146

Nei, ikke mer elegant - men at du klarer å underbygge dine påstander med en holdbar argumentasjon.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 12:42 1141

Ifølge Q-sektlederen skulle arrestasjonene ha begynt dor lenge siden, så var det en ny dato, og en ny, og en ny osv. Slik vil det fortsette - jeg skal fortsette å minne deg på det. Og når du ser tråden min, så er det heller ingenting i veien for å også huske på at McCain slettes ikke ble dømt i en hemmelig militærdomstol, slik q-sekten tror, men at han døde av hjernekreft.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 12:44 1138

"men at du klarer å underbygge dine påstander med en holdbar argumentasjon"

Du ble jo sur og sperret meg ute når jeg sa det ikke er praktisk å flytte mennesker på lektere over åpent hav. Du så heller ikke problematikken i at en lekter fra vestsiden av USA, som skal frakte fanger til Gitmo, nødvendigvis må passere gjennom Panama kanalen eller gå den lange veien rundt Sør Amerika.
Det er nå en måned siden dere rapporterte om disse 2 lekterene som lå klar. Er det mulig å spørre forsiktig om en oppdatert status?
Slettet bruker
20.02.2019 kl 12:49 1135

Forøvrig deltok den kreftopererte høyesteretts dommeren Gingsburg i plenum i høyesterett i går. Hun var altså ikke død slik Q-Anon sekten hevdet.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 13:43 1115

Jeg må si dere følger dårlig med på hva Q sier! Dere tar feil av så mye at dere får ha trådene og fantasiene deres i fred for meg!
Slettet bruker
20.02.2019 kl 13:45 1112

Dette er forresten ikke deres tråd heller, men dere ødelegger jo alt dere kommer inn på! ;-DDD
Slettet bruker
20.02.2019 kl 13:52 1110

Ginsburg føyer nye skandaler til sin sosialistiske galskap av fri sex og no borders:

"Feb. 19 (UPI) -- The U.S. Supreme Court on Tuesday declined to hear an appeal involving a defamation lawsuit against former actor Bill Cosby by an accuser. The court, which was at full strength Tuesday with the return of Justice Ruth Bader Ginsburg, refused to hear the appeal from Kathrine May McKee. In doing so, it let stand a lower court decision that said she had no legal grounds to file a defamation suit because she's a limited public figure."

Det er én lov for eliten og en annen lov for slavefolket under sosialismen!
Slettet bruker
20.02.2019 kl 14:04 1103

Det var da positivt at dere tok feil om hennes død, var det ikke?
Så skal jeg ikke mase altfor mye at du tydligvis foretrekker et samfunn som Saudi Arabia fremfor Norge.
Åpner man opp mulighetene for æreskrenkelses søksmål i USA vet man hvordan det går. Media kan stenge ned. At dere ønsker det kun fordi Trump skal få saksøke media akkurat nå er fryktelig kortsiktig tankegang. Det er et hardt angrep på yttringsfriheten.
Redigert 20.02.2019 kl 14:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2019 kl 14:06 1100

Qanon har frigjort seg helt fra virkeligheten. Når sektmedlemmer slutter å tro på noe utenfor en liten gjeng med dekodere på YouTube og sektlederen selv, så kan man få de til å tro hva som helst. En høyesterettsdommer er egentlig død, men det holdes skjult av den dype staten. McCain døde ikke av hjernekreft, men ble dømt i en hemmelig militærdomstol. Og hva skjedde med JFK Jr. som liksom ikke var død likevel? Noen oppdateringer her?
Slettet bruker
20.02.2019 kl 16:15 1078

Jeg stoler rett og slett ikke på pirken&jabb leseevne og gjenggivelser, de er så fjernt fra orginalen at tror du på de to så kan du tro på hva som helst av russiarussia konspiranoia uten det minste bevis. Berre spyr.
Tips, gå rett til kilden og les sammenhengende. Pirken&jabb er egentlig hjÆrnedvask. Ignorante blærekatastrofer.
Pedal
20.02.2019 kl 17:54 1071

Noen av oss trenger mer klar tale og forstår ikke behovet for denne kryptiske retorikken,så om denne viktige personens budskap ville bli oversatt til
normal engelsk kunne sikkert oppslutningen og troverdigheten øke betraktelig.
Tåler ikke disse Q-spadene å bli omtalt som spader,slik at vi alle kan henge oss på?
Er det noen insidere som kan oversette og gjøre det mer tilgjengelig for de mange som vil ha klar tale?
Slettet bruker
20.02.2019 kl 18:23 1061

Q digging Qold-mining
Bannon flyr høyt
Trump oversetter så jeg forstår.
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/trump-language-level-speaking-skills-age-eight-year-old-vocabulary-analysis-a8149926.html

Trump speaks at level of 8-year-old, new analysis finds

An analysis of the President's first 30,000 words uttered in office found Mr Trump speaks at a third- to seventh-grade reading level – lower than any other President since 1929. Mr Trump’s vocabulary and grammatical structure is “significantly more simple, and less diverse” than any President since Herbert Hoover, the analysis found.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 18:25 1059

Jeg synes Trump er flink jeg.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 19:01 1051

Denne "personen" Q (NSA personell så nær president Trump at de to postet på twitter og Q-Board varslet med tidsavvik lik null - 0 - tre ganger på rad for to dager siden - en teknisk og matematisk umulighet hvis de gjorde dette uavhengig av hverandre) snakker ikke først og fremst til folket, men startet som beskjeder til Deep State sumpen på DS sitt eget kodespråk. Men smarte hoder fikk ferten, og profesjonelle dekodere (fx en som kaller seg SerialBrain2 m.fl.) måtte settes på for å sikre korrekt tolkning.

Det er Trump selv som snakker direkte til folket. Men det er mye Trump ikke kan opplyse om (diplomatiske og juridiske implikasjoner, m.m.), som normalt et velfungerende media skulle ha tatt seg av og gravd frem og fått verifisert med kryss-sjekking og andre metoder. Når media ikke gjør jobben sin, og daglig hakker på og snakker ned presidenten inntil det farlige for internasjonal stabilitet, så MÅ det brukes andre metoder - og der kommer Q inn i bildet. Verden har våknet svært raskt til Q's poster, til tross for at MSM prøver desperat å bagatellisere det hele som "en farlig konspirasjonsteori". Vi som har fulgt med lenge, har fått så mange bevis på samhandlingen mellom Q og Trump at vi VET det ikke er noen konspirasjonsteori.

Du forstår kanskje konflikten mellom informasjonen som skal ut (uten at POTUS skal ha sagt det) og det å gjøre knytningen mellom Q og presidenten helt åpenbar, kun bevege seg så nær den avsløringen at Q blir troverdig, og de begrensningene som da legges på uttalelser i klartekst som presidenten ikke kan snakke åpent om (alle forstår at en statsleder ikke kan fortelle om statshemmeligheter, politiske strategier, osv.)

Selv ble jeg 100% overbevist da Q et par dager FØR møtet mellom Trump og Kim i Singapore, tok bilder fra Marina Bay Hotel der Kim selv ble tatt bilder av samme sted et par kvelder senere (mens jeg og andre trodde han ville forberede seg til møtet med Trump dagen etter). Det kunne bare være én grunn til at Q kunne legge ut bildene i forkant: Q VISSTE hvilke planer det var for kvelden og disse planene var klarert med NSA og USSS. Hotellet er enormt og det er ikke gitt at bilder ville bli tatt akkurat der de ble tatt - alt var sikkerhetsklarert og planlagt til minste detalj - og Q og hans team var med og hadde selv gått opp løypa og godkjent hvor bildene skulle tas. Her er hotellet:
http://4.bp.blogspot.com/-muBSw580Grg/UMNovVmm7jI/AAAAAAAANDU/ac0Kzey9Jeo/s1600/Marina-Bay-Sands-Hotel-12.jpg

Jeg gjør mitt beste her på HO for å gjøre Q-postene forklarlige, og jeg støtter meg mye på å la andre forklare gjennom videomateriale. Men etter som verden følger Q i økende grad, så poster han mye, og alle som har fulgt med en stund og kjenner aktørene og sakene vil lett kunne følge hva Q sier (det som ser ut som rene koder øverst i meldingene er nettopp datatekniske koder som verifiserer at det ikke dreier seg om falske, og de er det ikke noe særlig for oss vanlig dødelige å forstå, men de starter med meldingsnummer og 'Q', så åpne linkene og les tekstene.) Det som er viktig å vite er at når Q bruker spørsmål, så er det ikke noe spørsmål - men å si det som en påstand har juridiske implikasjoner - når det en gang vil bli kjent hvem Q er - vi er lovet en stor overraskelse! Lykke til! ;-)

Men nå må jeg over på Q tråden. Nye poster er kommet! ;-)))
Slettet bruker
20.02.2019 kl 19:06 1047

Dette var litt for interessant, jeg synes det blir for stor dose for pirken men lets see what happens.
Ellers skeptisk til outing. La tvilen råde, i langrenn blir det delt gull med 0 i tidsdiff, men i paralell slalom har du tapt med 0 diff. Det kan være 0,001 tidsforskjell likevel.
Kjelleren i WH er uansett 4 ganger så stor som huset. Bannon har parkeringplass under kjelleren etter han ble re-gradert for mer effektive evner.
Redigert 20.02.2019 kl 19:12 Du må logge inn for å svare
Pedal
20.02.2019 kl 19:12 1046

Takk for god info,Havfruen!
Fint at du forklarer dette,og kanskje også holder oss oppdatert på norsk eller engelsk?
Jeg betviler ikke behovet for info ut til folket,men hvorfor ikke lage en tenketank eller nettavis
og så skrevet hva ‘ kilder’ opplyser om?
Informasjonsflommen er så enorm,og mye må dobbeltsjekkes på forskjellige nettsider,så igjen takk
for at du oversetter og gjør Qs info mer tilgjengelig for også oss som ennå ikke er insidere!
Slettet bruker
20.02.2019 kl 19:12 1045

Så er de da også godt samkjørt om målstreken i langrenn, Dr.! ;-DDD

We'll se what happens! (Min utredning var til Pedal og ikke til Pirkedirken.)
Redigert 20.02.2019 kl 19:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2019 kl 19:16 1039

"hvorfor ikke lage en tenketank eller nettavis"

Ideen høres strålende ut - men hvis du har sett hva som skjer på mine Q-tråder når de er åpne "tenketanker" for diverse jabbete og pirkete elementer her på HO, så blir sammenhengen og oversikten fullstendig ødelagt. Jeg holder derfor Demoncraps, Trolls og Witches vekke! ;-)
Slettet bruker
20.02.2019 kl 19:20 1036

Mye enig med pedal om HFQTT og Quippser over 1 mill support matching samme fra pedal.
Men her kommer det gratis på HO, og ryddet for usaklige avsporinger. Tusener millioner(=trilliarder elns) takk til Hf. Free mind osv vs Mindetrikken nedlagt

MER MADE:
#HiFreeQuencyThanksThinker
Redigert 20.02.2019 kl 19:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2019 kl 20:30 1028

Næmmen - næmmen - næmmen - neeeeeeeiiiiiiiii!

https://mobile.twitter.com/SaraCarterDC/status/1098294616296701952

Sara A. Carter @SaraCarterDC
#Breaking Read Here how Former FBI Lawyer James Baker Originally Believed Hillary Clinton Should Be Charged - Sara A. Carter
7:53 p.m. · 20. feb. 2019 · Twitter for iPhone

Natta Dirken! Busselalle tidlig i kveld?! ;-)))