NAS - Mye morsommere på kr 305!

Hammers
HAMMER 19.02.2019 kl 01:48 1148

I dag har gnisten forsvunnet for MIN del når det gjelder NAS.
EMI-kursen er endelig fastsatt - spillereglene på plass - og plutselig går det 15 eksperter + en "bunnfisker" med gule striper på dusinet!
Nei, da var det MYE morsommere da kursen sto i kr 305 i starten av mai i fjor.....:

Da alle som en kappet om å spå oppkjøp på 350......400.......nei 500 kr. Det gjaldt både amatørene på HO og PROFFER fra div meglerhus.
Da kunstsamler Eric Simpson Jr deltok i kappestriden m/egen tråd. 400 innen 31.okt 2018 var HANS "bud".......hvis jeg ikke husker helt feil!
Da en EKSPERT innen aviation med "dyp røst" og i beste sendetid høytidelig fortalte det norske folk via NRK hvor fornuftig "oppkjøpet" var.
Da Roger Berntsen i LYRISKE vendinger på HOTV fabulerte om oppkjøp fra Amazon (ref hans; Flyet til SJEFEN er observert i ALTA).
Da de fleste folkelige hadde startet med 17. mai-forberedelser - stryking av bunadsskjorte - pressing av bukse - og hva enn de bedrev.

Da det plutselig kom RUSK I IDYLLEN - og en ENSLIG svale plutselig la hodet på blokka og fortalte noen SANNHETENS ord på gml forum:
"NEI, disse oppkjøpene KAN ikke stemme - for INGEN som driver m/auksjonsvirksomhet avslører for konkurrentene sine planer.
Innen auksjoner har jeg STOR kompetanse - så DET vet jeg"!

Selvsagt mye latterliggjøring av slike tullete tanker, og jeg hadde en MORSOM tid med å parere alle de fjolsene som også DA visste best!
Klart det.........for i år skulle ungene få DOBBEL IS på 17. mai. JA, så mange de ville ha - for oppkjøpspremien ville dekke hele etegildet!

Resten er - som dere alle vet - en gedigen suksesshistorie......for noen!
- For pengelense NAS som fikk inn maksimalt med stål fra blåøyde sjeler med $ i blikket (ref gule striper).
- Og for gamle travere uten formell økonomisk utdannelse, men som er rik på auksjonserfaring.

Verre gikk det med barna som fikk "dobbel is".
Deres skuffelse var STOR da julegavene ble pakket ut - og det var dokker av dorullkjerne til jentene - og ditto "stjernekikkert" til guttene.
Mamma forklarte febrilsk; Dere skjønner, kjære søte barn, pappa skuløle bli RIK - kjøpte litt for mange aksjer i et flyselskap i sommer.....!

Nå når alt endelig er på plass er det bare å slappe av i tiden framover.
La kursen daglig gå som den går fram til EMI aksjene kommer i markedet rundt kr 50 - et sted. JA, for det vil bli fair price for dem før Q1.

Med et NYTT elendig resultat vil DET trolig gi grunnlag for en ny episode i serien Flyhavarikommisjonen på National Geographic Channel.
Serien der man etterforsker årsaken til div TRAGISKE flyulykker rundt om - og finner ut hva som EGENTLIG gikk galt da det smalt noe så jævlig!

Hilsen Hammers.......som elsker å se nye episoder av akkurat DET programmet!
Redigert 19.02.2019 kl 02:02 Du må logge inn for å svare
Warrent
19.02.2019 kl 02:14 1121

Å kopiere måten å bygge selskap slik de prøvde med sdrl måtte gå feil. Gjeld på gjeld, det var visst bare å selge fly for å skaffe kapitaL, ja lett det når det ene etter det andre flyselskapet konker....kanskje det blir noen aksjer på 50, men tviler. Sas er kanskje bedre kjøp
Slettet bruker
19.02.2019 kl 07:17 957

Synes Funcom-Hektar burde vert nevnt ekslusivt i en linje over. Hvor er han blitt av? Tatt den sure samtalen med kona, og derved logget av for godt??

SS