INNKASSO EN SIKKER HAVN.
Når man leser dagens reslutatfremleggelser blir jeg noe betenkt.
Det grønne skifte er på full fart inn i aksjemarkedet også. Blir vanskelig å stoppe dette.
Innkasso forurenser ikke.
Endre har vært på turne og bydd seg frem for de store gutta i utlandet.
Han ønsker seg flere tilbydere enn "Storeulv"
Ser heller ikke bort fra fusjon/oppkjøp.
Spennende tider.
Huff, huff.
Det grønne skifte er på full fart inn i aksjemarkedet også. Blir vanskelig å stoppe dette.
Innkasso forurenser ikke.
Endre har vært på turne og bydd seg frem for de store gutta i utlandet.
Han ønsker seg flere tilbydere enn "Storeulv"
Ser heller ikke bort fra fusjon/oppkjøp.
Spennende tider.
Huff, huff.
Redigert 20.01.2021 kl 11:53
Du må logge inn for å svare
Analyzing the graph I see a curious divergence in the RSI plus a punctual high volume purchase ... This may result in a jump today ...
Mulig det er et resultat av rundturen til Endre ?
Huff, huff.
Huff, huff.
Jeg tror på Fredriksen nytt innside kjøp i dag kommer vel etter børsen er dtengt
Jeg tror at denne gang er ikke shortermafian så sikre på om det gir god gevinst å sette ny eller øke den
toffen4
19.02.2019 kl 10:35
4411
Det er nok Fredriksen shopping ja men dem skal vel videre til short dessverre.. Markedet ser jo ikke noe positivt på hans kjøp lengre..
Tror heller det er noen som presser kursen opp snart.
Følg med.
Huff, huff.
Følg med.
Huff, huff.
Ja eller en ny short;)
Tror jeg også er nok meglerhus som kjøper for han som er med på presse ned aksjekursen
Axactor made a step change in size in Q4 2018 and entered 2019 with ERC of close to EUR 1.7 billion across its NPL and REO portfolios. Portfolio investments amounted to EUR 334.5m in Q4 2018 and combined with new forward flow agreements this creates a strong momentum going into 2019. Gross revenue amounted to EUR 74.6m in Q4 2018, which was more than a doubling from the same quarter last year. EBITDA more than tripled to EUR 19.6m, with an EBITDA margin of 29% in the quarter, showing that Axactor benefits from increasing scale and efficiency benefits from its lean organization and common systems platform ONE Axactor
Hva gjelder det disse ligamål når shortsene har forsatt makt og Gevran låner ut aksjer er. Kursen er så massakrert ligner ikke grisen. Etter et så bra 4kvartal skjønner ingen ting børs er rotten rotten svinneri
«Verdsettelsen av sammenlignbare europeiske aktører impliserer etter vårt syn en EV/EBIT på 11,5x og vi har før eventuelle endringer en kjøpsanbefaling med et kursmål på 50 kroner per aksje», skriver Krohn.
ja du sier noe, men det lukter forsatt svidd etter en tragisk presentasjon av 4de kvartal, eller tar jeg feil...!.. noe er riv ruskende galt... aksjonærene blir hauset nedover...nå burde noen komme på banen og forby disse, hærsens robotene