IDEX.. masterCard..Følger dere med på BLOOMBERG?

Rettelse
IDEX 19.02.2019 kl 13:36 22619

Master-card øker inntekter og framtidsutsiktene er svært gode... dette i hht nyheter på Bloomberg tv.
Tja, skal ikke dra noen konklusjoner her, men spennende info ! Q4 er rund hjørnet. Ingen forventninger er meldt. Med nye midler i aksjekapital, så vil nok "grønne tall " i 2019 , få det til og "fyke oppover" i kurs.. det skjer så utrolig mye i IDEX fortiden..

Ja, da var tallene presentert for Q4/18. Som antatt !

Nå kommer konsoliderings-fasen, hvor etterspørselen vokser og bestillinger blir effektuert ! De røde tallene vil etterhvert bli mindre for hvert kvartal som kommer.

HAr akkurat sett presentasjonen til NEXT. De er jo ikke i nærheten av hva IDEX har kommet med på kort-fronten , ennå.
Lykke til , aksjonærer ! Her blir det "pay-back" !

Om ca 1 mnd kommer årsresultat 18 og GF i IDEX.
Det er stille før stormen ! IDEX har meldt tidligere at leveranser i eksisterende avtaler går som vanlig, og blir ikke meldt til markedet.
Det er kùn kontrakter som har en større økonomisk betydning for selsapet, som blir meldt .
Med alle "topp-produsentene" av kort i "sekken" , så har nok produsentene av "fingerprint-equipment" til kortprodusentene , mere enn nok å gjøre..
April nærmer seg..og der er vi om ca 3 uker.. Det blir spennende og se innholdet i kommende meldinger, og utviklingen i kortselskapene. Det er jo dette salget som er viktig for at IDEX skal få inntekter av teknologien ... i mellomtiden så kan vi underholde oss med "besservissere" hvor pms og sure oppstøt ruler.... og det gjør vi,,,

Og det hyggelige er jo at Mastercard vokser i økende tempo med "verdenslederens " teknologi, globalt. Det tikker inn hyggelige nyheter fra ulike "kontinenter" og spammerne hiver seg på en latterliggjøring uten sidestykke...

Reelt, så er forbruket av Idex-løsningen er nå så enorm i 3 av kontinentene globalt, at MC knapt har nok til og ta etterspørselen...

I mellom meldingene som tikker inn.. så kan vi glede oss over "fustrasjonen" til spammerne...mens vi stiger i kurs...

Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2019 kl 01:17 4750

Angående Verdenslederen har det alltid vært uendelig mange flere spørsmål enn svar - som skyldes selskapets spesielle informasjonsmetodikk.
Sente
25.02.2019 kl 06:08 4685

Jeg finner lite produkter fra Apple på listen, utenom en terminal som kobles mot en ipad. Men søker jeg etter Samsung finner jeg en hel haug med telefoner.
Som vil da si iphone ikke er et gyldig betalingsmiddel?
Slettet bruker
25.02.2019 kl 06:18 4675

Slik jeg har forstått det så er ikke Apple Pay EMV sertifisert, mens Samsung Pay er det
Apple Pay kan kanskje brukes mot den samme terminalen, men terminalen må være utstyrt med Apply Pay (over NFC) programvare.
Slettet bruker
25.02.2019 kl 07:34 4628

"The Company is currently in discussion with these global partners to enable deeper strategic collaboration, which may result in an additional equity investment.

IDEX also recognizes the international composition of its shareholders and considers it increasingly important to access a broader and strategic investor base. As a result, the Company intends to pursue options to list its shares on an international regulated investment exchange such as the London Stock Exchange or Nasdaq. "
einarha
25.02.2019 kl 08:21 4576

Nå er det like før idex tar fyr.
Møyfrid
25.02.2019 kl 08:32 4557

Ja, blir det bare aske tilbake?
Sente
25.02.2019 kl 08:32 4552

Litt imponerende at de har kort klar til demo noen måneder etter samarbeidet ble meldt.
Håper de ikke er de eneste som viser frem Idex sensor der nede...
Havutsikt
25.02.2019 kl 08:57 4507

Hvilke andre biometriske kort vil XH Smart Tech eventuelt presentere på Mobile World Congress i Barcelona?

Noen som kan svare på det spørsmålet?

?
Møyfrid
25.02.2019 kl 08:59 4503

Hvorfor er det merkelig? I følge verdenslederen har jo løsningen vært klar siden i fjor sommer.
Sente
25.02.2019 kl 09:04 4493

Du skjønner ikke forskjellen mellom å ha en sensor klar og ha sensor moneter i et kort klart?
Havutsikt
25.02.2019 kl 09:10 4480

Bare den er moneter så må det vel være godt nok. ?
Havutsikt
25.02.2019 kl 09:18 4471

Tar jo helt av på børsen i dag. Allerede omsatt for over kr. 200.000,-. Må være godmeldingen som gjør det.
boreren
25.02.2019 kl 10:45 4378

Tålmodighet er ikke det som kjennetegner IDEX aksjonerene som frekventerer HO forumet.
Møyfrid
25.02.2019 kl 10:47 4376

Ok, så hva var feil med videoen til Mastercard fra i fjor?
Sente
25.02.2019 kl 11:15 4668

Vet ikke, var det noe feil med den?
Slettet bruker
25.02.2019 kl 11:21 4651

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Gutten, at IDEX aldri leverer visste du vel før du ble aksjonær?
IDEX har muligens aldri levert lengre enn noen aksjonærer har levd. Verdensledende?
Havutsikt
25.02.2019 kl 11:43 4620

Tålmodighet???

Vet du egentlig hva du snakker om; boreren?

Enkelte av oss har vitterligen ventet i nærmere 23. år og du snakker om at tålmodighet ikke er det som kjennetegner oss.

Hvor fersk er du egentlig i dette gamet?
Havutsikt
25.02.2019 kl 11:50 4613

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Er så hjertens enig med deg. ?
Slettet bruker
25.02.2019 kl 12:12 4579

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
enig ?
Slettet bruker
25.02.2019 kl 12:22 4566

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
TIPS! Her røper du for mye om deg selv. Dette har ingenting med IDEX å gjøre.
Slettet bruker
25.02.2019 kl 16:27 4470

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
hehe.. nei jeg bestemmer ikke det, det har jeg aldri påstått heller. Jeg gav deg et TIPS, ikke en befaling...
Tips = Gi råd som man mener fører til bedre konsekvenser for tilhøreren hvis tilhøreren følger rådet.
(Du må selvfølgelig gjøre som du selv vil).
Redigert 25.02.2019 kl 16:34 Du må logge inn for å svare
Havutsikt
25.02.2019 kl 17:04 4436

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Ikke bruk tid på den kverulanten.
Slettet bruker
25.02.2019 kl 17:56 4396

@havutsikt
Nå har jeg hørt det også, å forklare en misforståelse er å kverulere?
Jeg er på @gutten sitt lag, jeg argumenterer ikke mot han, jeg er enig med han.
Jeg gav han et tips og han misforstod hva jeg mente, og jeg forklarte meg.
Rettelse
26.03.2019 kl 14:14 4344

Det er på tide og ta plass...stille før...ting begynner og skje..
Rettelse
10.04.2019 kl 12:27 4195

Som predikert i oppdateringen av hovedinnlegget mitt 25.mars, så kom endelig forvarselet om stor kontrakt med en storprodusent av "fingerprint security systems"....
Det er april og Q 2 har startet...
Følg ned på Bloomberg....førstehåndinfo når nyheter kommer...
HP17
10.04.2019 kl 13:24 4168

Ingen tvil om at IDEX nå står i startgropen til noe stort fremover.
Det gjelder å være inne før den dagen det tar helt av. Det kan bli i dag, det kan bli i morgen eller om få dager. En vet av erfaring at IDEX raskt går +50%-100% på få dager når brikker faller på plass
rieg
10.04.2019 kl 14:26 4134

Regner med de er helt i sluttfasen på signering av kontrakten og at meldingen kommer på grunn av rundt frykt for lekkasjer at de melder dette i dag.... de melder ikke dette hvis ikke de er veldig nær signering..
Rettelse
06.05.2019 kl 08:56 3927

Mastercard NEWS !

Earnings Review: Setting a Steady Course
Sachin Mehra | April 30, 2019
This morning, we announced our financial results for the first quarter of the year. I’m pleased to share that we reported a solid start to the year.

The numbers speak for themselves – double-digit gains in net revenue, operating income and EPS, all on a currency-neutral basis and excluding special items. Flickr Photo: Mastercard Circes

During the call, Ajay and I shared examples and discussed in some detail how we continue to deliver differentiated value for our customers, consumers, businesses and governments. A few highlights that help illustrate these efforts include:

Supporting All Types of Payments – Many people are very familiar with our core credit, debit and prepaid products. We’ve made investments beyond these traditional products to help businesses and governments achieve their goals. An example of this is the past week’s announcements that our real-time payments infrastructure from Vocalink is being adopted in new markets – the Philippines and Saudi Arabia – helping these governments meet the needs of their citizens and economies.

Earlier in the quarter, we also noted plans to acquire three businesses beyond card payments. The addition of Transfast, Ethoca and Vyze is rooted in our strategy and bolsters how we support customers in cross-border account-to-account payments, fraud prevention and driving greater merchant engagement.

Innovating and Partnering – Part of innovation is thinking differently about a challenge or opportunity. Another part is working with the right partner. We’re bringing our technology and know-how to help increase the value of our shared efforts.

In today’s digital-first world, businesses and people are looking for products that fit their lives and make things easier. Earlier this month, Apple announced Apple Card with Mastercard and Goldman Sachs. This is a credit product designed for the iPhone that leverages Mastercard’s tokenization technology and gives consumers immediate access to the digital version of the card in their Apple Wallet.

Similarly, Mercado Libre, the largest e-commerce marketplace in Latin America, is using Mastercard technology to deliver greater payment safety and convenience across Brazil, Argentina and Mexico.

Extending New Opportunities – While paying with a swipe, dip or tap is second nature to us, there are many areas of the world where this is not a common experience. Electronic payments and the benefits they bring are only beginning to be realized.

This quarter, we announced partnerships and investments with Network International and Jumia in the Middle East and Africa to support the shift from cash and checks. And, we’re working with Citibank to activate our Gateway Services, enabling their institutional customers to seamlessly receive payments from their customers.

We’re proud of what we have accomplished in the past quarter. And, I’m excited about the opportunities ahead. I’ll provide a perspective on business developments from time to time. In the meantime, continue to visit our investor website and our online newsroom for more information and updates on the latest from Mastercard.

Dette er "f... good news" for investorene i IDEX.
I tillegg til andre større kontrakter, for IDEX, så drar dette mot "grønne tall" i 2019.
Møyfrid
06.05.2019 kl 09:11 3899

Drar mot "grønne tall"?

Du mener de vil begrense tapet med noen promille?
Rettelse
07.05.2019 kl 10:40 3756

Det er svært viktig at du er klar over hva du "predikerer" til enhver tid her på HO.
DU uttaler deg i klare ordelag negativt om IDEX hele tiden. Jeg har nå gått dine negative skriverier i sømmene mot selskapet.
Disse er ikke forenlige med nyhetene som har kommet.fra selskapet.
Da er alternativet og anmelde deg til finanstilsynet, og be dem ettergå om det finnes det minste av "inside information" du har, som ikke markedet kjenner til !

Du skriver; Du mener de vil begrense tapet med noen promille?
Stjerneeksempel på kunnskapsløshet og forutinntatthet. Her er det du som mener, og ingen andre.

Ip er tatt og oversendt de rette etater. På tide for deg og holde kjeft og holde seg til realiteter heretter.



Rettelse
07.05.2019 kl 10:46 3752

MasterCard uttalte 30.april at intektene blir bedre og idag, nok en gladnyhet om at Kina,s største produsent av betalingskort produsent..Hengbau !..

Oslo, Norway, 7 May 2019: IDEX Biometrics (IDEX ASA), the leading provider of advanced fingerprint identification and authentication solutions, is pleased to announce that its fingerprint sensor solutions are featured in dual interface biometric cards being demonstrated by a leading Asian payment scheme at the 2nd Digital China Summit this week in Fuzhou, China.
In the last few quarters IDEX has announced collaborations with a range of major Chinese card integrators and other players in the card ecosystem. This week some of the results of these collaborations are being put on display. Now one of the world’s major payment schemes is demonstrating a biometric card featuring IDEX’s dual-interface sensor. This card is manufactured by Hengbao, one of the biggest card manufacturers in China, which IDEX announced a partnership with in September of last year.
According to market research company ABI Research, the total volume of shipped smart card for payments in Asia in 2017 was 1.3 billion cards. The annual volume is expected to increase to 1.8 billion cards by 2022.
Stan Swearingen, CEO of IDEX Biometrics adds: “This is an exciting milestone for the biometric payment card market, both in China and beyond. We are very proud that our dual-interface sensor is featuring on this card from Hengbao and being demonstrated by one of the biggest payment schemes in the world.”
For further information contact:
Stuart Hunt, Head of Investor Relations & Communications
Sente
07.05.2019 kl 10:59 3729

Så så, ikke ta alt så seriøst...
Og har du tilgang til IP'er må du være admin og da hadde du sparket brukeren ut for lenge siden. Si meg gjerne hvilken IP jeg har, eller eventuelt hvor i landet jeg kommer fra basert på whois...