Modige Lara Logan påpeker PK-medias svartmaling av Trump

Spill
19.02.2019 kl 14:29 2251

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6719215/CBSs-Lara-Logan-says-committing-professional-suicide-admits-media-liberal.html

Bred erfaring og programleder i CBS Lara Logan viser ryggrad og kommenterer hvor ensidig svartmalerne i media løper etter Trump.
Ingen nyanser,men kun negative vinklinger.

Modig gjort av Logan som nå vel blir mobbet ut av miljøet.
Har hun sikret seg ny jobb hos Fox News?
Blåveisen
19.02.2019 kl 15:56 1121

Modig gjort å sette ord på det stadig flere i USA reagerer på.
Når 85% av journalistene og deres ledere stemmer på Democrats
forklarer det litt av slagsiden og med det den synkende troverdigheten
media har påført seg selv i saker om Trump.

Less is more også i journalistikken om Trump.
Selvsagt skal han kritiseres og filleristes av media,
men slik det er nå blir det for forutsigbart og kun
preget av hat.
Når aldri noe positivt nevnes blur det propaganda.
MostlyHarmless
19.02.2019 kl 16:42 1114

Lara Logan ble under en demonstrasjon på tahir-plassen i Kairo i 2010 brutalt voldtatt av en gjeng med demonstrerende muslimer. Hun har nok litt over gjennomsnittet fått erfare muslim-berikelsen på kroppen og lar seg nok ikke så lett styre.
Fjordgubben
19.02.2019 kl 16:52 1111

Lara burde vært sent til Sibir, slik sovjetterne gjorde med soldater i den røde arme som fikk se vestlige land under 2.verdenskrig.

Hun har sett for mye, opplevd for mye og vet for mye, med andre ord; hun vet at PK’erne tar grundig feil.


Men utrolig snodig at journalister og andre PK-folk må oppleve problemene på nært hold før de forstår, har de ikke medfølelse? Har de ikke nok IQ til å legge sammen to og to?
Redigert 19.02.2019 kl 17:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2019 kl 17:59 1092

Hun er vel fortsatt bitter for at Washington Post og New York Times avslørte hennes Bengazi forfalskninger.
Jeg er enig med de som nevner at hun passer godt inn i Fox News. Hun vil sikkert heve standarden der.
Spill
20.02.2019 kl 16:29 1061

Er det noen i norsk media som har ryggrad og troverdighet til å si det samme som Lara Logan?
Også i Norge er vi mange som medias partiskhet,og på Resett omtales dette daglig.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 16:58 1051

https://www.breitbart.com/politics/2019/02/19/hayward-rape-survivor-lara-logan-gets-cold-shoulder-from-media/
Logan talked about “information warfare” in her interview with Ritland, an intriguing observation because the narrative of her assault was so clearly bent to accommodate the prevailing media narrative of the Arab Spring and the Obama administration’s political needs. The fall of Hosni Mubarak was supposed to be a lovely flowering of democracy. The view Lara Logan got of the proceedings from that filthy street in Cairo did not fit the narrative, so her story does not loom large in the media’s collective memory.

Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:10 1048

"Også i Norge er vi mange som medias partiskhet,og på Resett omtales dette daglig."

Snøflakene i Resett er latterlig partiske.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:15 1046

De velger side. Åpent.

Du benekter at MsM nrk også velger side.
Trekker på skuldrene og bortforklarer islam. Rata tar trump så du er blitt hjÆrnedvask og tror på de.
Redigert 20.02.2019 kl 17:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:18 1044

NRK velger ikke side. De er objekltive. Resett velger side. De har bestemt seg for at de skal tekkes en bestemt gruppe mennesker.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:24 1043


jabbadabbato
I dag kl 17:18 1
NRK velger ikke side. De er objekltive
------

lol
jabbadosto har frigjort seg helt fra virkeligheten. Når MsM sektmedlemmer slutter å tro på noe utenfor en liten gjeng med røde journalister så kan man
Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:30 1042

Du regnes ikke som tilregnelig til å vurdere objektivitet.
Pedal
20.02.2019 kl 17:31 1042

Ha,ha,ha!
Dette er som forventet når vi ser nivået på din argumentering!
Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:38 1039

Du er jo også 100% biased så du er heller ikke tilregnelig men faktum er at Resett fokuserer på journalistikk som de vet en viss gruppe mennesker ønsker å lese.
- Negative innvandrings historier
- Positive til Trump historier
- Negative til andre media

Document 2 er litt lignende som Resett men med en vesentlig forskjell. De er negative til Russland.

Jeg sier ikke at disse mediene ikke har livets rett. Jeg sier at de er partiske. NRK operer ikke innen et snevert felt som dette. De må dekke alt som skjer på en mest mulig nøytral måte.

Om NRK hadde vært overdrevent partisk overfor venstresiden ville H/FRP politikere daglig ha anklaget dem for dette. De er vel også i en posisjon til å påvirke NRK mer enn det venstresiden er. Motsatt, hadde NRK vært for partiske overfor H/FRP ville vi hørt det daglig fra folk som Støre.
Redigert 20.02.2019 kl 17:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:40 1039

jeg vil ha likt 50.50

litt positiv litt negativ til islam. lol
Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:41 1038

jeg vil bare ha 14.6% frp programmer på nrk. Hvor mye er det å be?
83,4% av programmene kan dere da bruke til islam om dere vil. Den støyten er vi vant til 96%.
Jeg har ikke regnet inn sporten, værmeldinger og slikt i prosenten. Bare venstrevridde programmer.
Redigert 20.02.2019 kl 17:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:45 1038

FRP deltar i stort sett alle større debatter av betydning på NRK. Har du eksempel på at de er utelatt fra viktige debatter?
Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:47 1037

jeg tenker på forhåndspropanen, før og etter de slipper til frp i en debatt. Den er 96% vinklet til bortforklaringer islamgreier.

Som vi vet røde journalister er ekspert på.
https://www.dagbladet.no/sport/ingen-sa-unnskyld-til-marit/70778018
DENNE manglende ærligheten i norske medier økte selvsagt mistenksomheten i utlandet.
SELVE nyheten til NRK om at Norge hadde med 6 000 astmadoser til OL, virket så tilforlatelig at jeg var blant dem som først ikke så hvor falsk den var. At dette i virkeligheten var snakk om 43 inhalatorer med et par hundre doser i hver.
Redigert 20.02.2019 kl 17:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:53 1037

Du får snakke norsk og komme med eksempel om du vil fortsette diskusjonen men jeg mener det er barnehagenivå om du mener NRK er mer partiske enn feks Resett. Vurderingsevnen er så svak at det ikke har noen formål å diskutere mer.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:57 1036

Du er en notorisk juger, med dine fake gjengivelser.
Jeg har ikke påstått at Nrk er mer partiske enn Resett. Jeg sier at Resett og Nrk er partiske på hver sin side av islam.
Dette er typisk for deg, som jeg tidligere utnevnte til årets arneB 0,5 trillrundt vriogbend fake gjengiver og legger dette frem som bevis du forstår men benekter.
Redigert 20.02.2019 kl 17:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2019 kl 17:58 1036

Det var det mest uforståelige eksempelet jeg har sett. Mener du norsk media burde anklaget Bjørgen for doping eller frikjent henne?
Slettet bruker
20.02.2019 kl 18:01 1035

Og hva var hensikten og meningen med det du postet 1724?

Uansett er det fint vi iallefall er enige om at Resett er mer partiske enn NRK. Da avslutter jeg for nå.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 18:04 1034

Jeg mener det var en PERFEKT jabbasoros avslutning, med ENDA en FAKE gjengivelse.
Jeg skrev ikke at Resett er mer partiske enn Nrk. Det var DIN FAKE gjengivelse som VANLIG. Endelig bevis fremlagt. Bevis No 636-2

jabbadabbato
Uansett er det fint vi iallefall er enige om at Resett er mer partiske enn NRK. Da avslutter jeg for nå.
Redigert 20.02.2019 kl 18:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2019 kl 18:10 1033

Verden består av mer enn Islam. Det var også poenget mit om Resett. De skriver om helt spesifikke nyheter med en helt spesifikk bias. NRK er selvfølgelig mye mer nøytral enn Resett når de skriver om Islam eller hvilket som helst annet tema.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 18:11 1033

Verden består av mer enn Islam. Det var også poenget mit om Resett. De skriver om helt spesifikke nyheter med en helt spesifikk bias. NRK er selvfølgelig mye mer nøytral enn Resett når de skriver om Islam eller hvilket som helst annet tema.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 18:12 1035

Det er opp til oss, så lenge vi klarer.

jabbadabbato
Verden består av mer enn Islam.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 23:55 1011

Sean Spicer går nå ut offentlig og bekrefter at Lara har et poeng.

https://www.breitbart.com/politics/2019/02/20/sean-spicer-lara-logan-right-leftist-bias-media-lash-out-breitbart-they-no-longer-dominate-narrative/
“What Lara is getting to,” the former press secretary continued, “which is so critical if you think about it, they always talk
Blåveisen
21.02.2019 kl 14:29 986

https://m.youtube.com/watch?v=-libDXHmUT4

Lara Logan intervjues av Sean Hannity.
Hun gjentar hvordan journalister er høyst partiske og
at de ikke kritiserer folk som henne og Hannity på fakta,
men går etter dem som personer.
Strek
21.02.2019 kl 23:34 968

Det koster å fortelle sannheten,eller å bekrefte det så mange allerede vet.
Ei modig dame som nok blir mobbet vekk fra det angivelig gode selskap
blant radikale journalister hvor nesten alle løper i flokk.
kentove
21.02.2019 kl 23:50 962

mtp hausingen av obama, som lagde mer gjeld enn alle presidenter før ham, og brukte mest av alle på krig(syria og libya totalt ødelagt, 2 sekulære land) så trenger vel man ikke være rakettforsker for å skjønne at media er kjøpt og betalt, muren var det vel bill clinton som foreslo først, konen er ansvarlig for libya og den tragedien der, med sine psykopattendenser når hun får vite gadaffi er død.. https://www.youtube.com/watch?v=mlz3-OzcExI (nå koser libyere seg med å være slaver, og leve under ekstrem-islamisme, fra et land som hadde høyere levestandard enn Italia, takk Hillary og Sarkozy, og en patetisk Obama som lot det skje)
pst advarer mot voldelige venstreekstreme i Norge, media fokuserer på en ørliten gruppe høyreekstreme istedenfor.. er vel 13 eller 14 ganger på rad venstreradikale har angrepet høyrenasjonale marsjer(noen av disse var mot migrasjonsavtalen, hvor "normale" folk deltok) steigan, ben swann, ron paul, abby martin er alle personer jeg tar betraktelig er seriøst enn msm og offisielle personer, glemmer ikke Obama og NY times som rallet om Assads kjemiske angrep, heldigvis stoppet FN-utsendingen De la Ponte eller noe sånn, og Seymour Hersh den historien kjapt, før invasjon og islamist-fest... Trump stoppet tidlig i jobben et våpenprogram til al nusra(al quaida), er vel kun ben swann som har tynt obama på våpensendinger til islamister, samt drapslisten hans, hvor selv amerikanske borgere ble drept uten tiltale og rettsak.
Slettet bruker
21.02.2019 kl 23:59 959

Du høres ut som en diktator sugende kommunist med sympati for ekstrem høyre. Abby fucking Martin og Pål Steigan du. De løper jo rundt og sier at alt er bare velstand i Venezuela paradiset. Det er heller ikke overaskende at du nevner Gadaffi. Han var jo nærmeste alliert til kommunist Chavistene i Venezuela. Selvfølgelig skal han få ddrepe de som protestesterer for demokratiske rettigheter. Jeg har nyheter til deg. Folk I Venezuela dør pga det korrupte kommunistiske vannstyret.
Og til slutt tar du selvsagt Assad i forsvar. Mannen som har brukt kjemiske våpen 300 ganger mot egen befolkning. Jeg har respekt for folk som sier vi skal holde oss unna interne uroligheter i andre land, personlig mener jeg at det av og til er nødvendig, men jeg blir bare kvalm når falske antiwar diktator sugende idioter forsvarer disse blodtørstige diktaturene.
Redigert 22.02.2019 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
kentove
22.02.2019 kl 00:08 955

nå støtter jeg ikke dem 100%, men høyere andel enn msm... angående gadaffi var det brudd på folkeretten å drepe ham, hele krigen var basert på løgn, noe som er godt dokumentert(obamas største tabbe, england slaktet innsatsen, norge: vi visste ikke bedre)... syriakrigen også, irak 1 og 2 også... venezuela vil gå dunken men måten det gjøres på nå er ulovlig, vi har lover av en grunn, selv om vesten de siste tiårene har brutt den for eget godtbefinnende, vi kan ødelegge irak, syria og libya uten problem, men når f.eks russland går inn på krim er det full skandale... at venezuela er skandale eg jeg totalt enig med, sosialisme har aldri fungert, men når vi bryter loven selv er vi like ille, bare se på resultatet i irak, libya og syria
kentove
22.02.2019 kl 00:12 955

og angående assad og kjemiske angrep, https://www.mintpressnews.com/bbc-producer-says-syria-douma-chemical-attack-footage-was-staged/255152/
"merkelig" white helmets får leve når de poserer med al nusra og is? neppe noe muffens her, at de ble stiftet av en sas-offiser med vestlige interesser har vel intet å si?
Slettet bruker
22.02.2019 kl 00:12 954

Der kom det obligatoriske forsvaret av Russland. Parodien er komplett.
kentove
22.02.2019 kl 00:16 953

heh, forsvar? jeg sammenlignet krimannekteringen med vestens angrep, hvordan du tolker det som et forsvar får stå for din egen regning, det var for å poengtere hvordan det å annektere 90% russere, mot det vi gjør, bryter folkeretten, sender våpen til islamister og foretar regimeendringer etter eget godtbefinnende... gud bedre, enten misforstår du med vilje, eller så tror du faktisk på USA er verdens redning og kun gjør godt... tror du slavene i Libya har det fetere enn beboerne på krim?
Slettet bruker
22.02.2019 kl 00:17 1195

Du har kjøpt hele propagandapakka som Russland har snekret sammen om Syria. Folk som dere velger bare å ignorere alle andre bevis. Flytt til Syria eller Russland så kan du leve blant dine likemenn. Og hvorfor sier du at du er enig med meg om Venezuela når du samtidig støtter kommunist trollet Abby Martin som har gjort sitt beste for å rosemale situasjonen der i flere år?
Slettet bruker
22.02.2019 kl 00:25 1194

Det var 65% russere på krim i 2014. Står det 90 % i den russiske propagandapakken du har lest?
Det er delstater i de baltiske landene som har like høy andel russere. Mener du at disse delstatene bare kan gi seg selv til Russland fordi de etnisk sett er i flertall? Og hva mener du om Russernes innblanding i Øst Ukraina og deres angrep på et ukrainsk fartøy i Kertschstredet for en måned siden? Det siste er at de forhandle med hviterusslands diktator om å overta det landet også.

Forøvrig misforstår du totalt om du tror jeg er enig i alle USAs kriger. Det er jeg ikke. Det jeg sier er at det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Det er mulig å si at man ikke bør gå til krig mot Irak, Syria og Libya uten at man skal putte disse landenes ledere på en pidestall og benekte krigsforbrytelsene de har gjort. Merkelig ofte er det Russland som står bak disse rosemalingskampanjene av diktator ledere. Når du ikke ser denne strømmen av feilinformasjon som kommer fra Russland er du enten blind, dum eller det er en bevist handling. Ingen av delene imponerer meg.
Redigert 22.02.2019 kl 00:32 Du må logge inn for å svare
kentove
22.02.2019 kl 00:26 1193

gud bedre... vet ikke hva abby har skrevet om venezuela, har sagt i mange år at sosialisme ikke funker, så ikke beskyld meg for det, går mer i ron paul og libertarianer her.. men i motsetning til deg greier jeg lese bl.a kommunisten steigan, og selv sjekke ut hva han skriver... hva er caset i syria da, siden du mener vi kan bryte folkeretten og angripe dem og sende våpen til islamister? og hva er forskjellen på når russland bryter folkeretten i krim siden det tydeligvis er myyyye verre?
Slettet bruker
22.02.2019 kl 00:34 1191

Vi skal ikke angripe Syria. Les over. Vi skal selvfølgelig heller ikke sende våpen til Islamister. Er alt svart hvitt for deg. Evner du ikke skjønne at det er veldig mange forskjellige interesser involvert i denne konflikten inkludert proxy kriger mellom den ene og den andre. I Syria har USA og allierte stort sett bekjempet IS som du tror vi sender våpen til. Det er fordi i Russlandspakken om Asaads Syria er det tydelig beskrevet at alle som er motstander av O-den-store leder er jihadister. Fatter du ikke at dette er feil?
Redigert 22.02.2019 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
kentove
22.02.2019 kl 00:37 1190

herregud, jeg sammenlignet krim med hva vi ulovlig gjør i syria, og gjorde i libya/irak... og du tolker det som jeg er for brudd på folkeretten? gud bedre, må være hardt for deg å leve, trump er jo ondskapen selv regner jeg med, hillary ftw? men flott du sitter på all fakta om alt, msm har jo gang på gang på gang bevist de er ærlig og rederlig, obama som var på vei til å angripe, siden han hadde bevis(som han ikke gadd vise), resultatet ble litt anneredes, takket være Seymour Hers( er vel kommunist han og i dine øyne) https://www.globalresearch.ca/the-red-line-and-the-rat-line-seymour-m-hersh-on-obama-erdogan-and-the-syrian-rebels/5376953 Ingen har fasit, men du bør seriøst åpne øynene litt mer, og ikke pålegge meg kommunistisk forkjærlighet til russland og venezuela når jeg er mer kapitalist og liberalist enn du noengang vil bli
kentove
22.02.2019 kl 00:45 1188

så du mener vi kan bryte folkeretten så lenge vi ikke liker lederne? Gadaffi, saddam og assad er langt ifra de verste, de 3 landene hadde nær europeisk levestandard, at de slo ned på oppviglere er ganske vanlig i slike land, men finnes nok 100 land hvor befolkningen hadde det verre, at du ikke ser dette kun var pga ressurser/gadaffis gull-dinar-forslag... well... hvorfor er saudiarabia fredet? IS-politikk, som slakter sivile i yemen, ingen problem liksom? rosemaler ingen diktatorer, som liberalist slakter jeg alle stater ;) poenget er at vi gjør det samme som russland, og verre, og msm, og du prøver å gjøre vår oppførsel mer moralsk overlegen enn hva putin holder på med :/