BALTIC CAPESIZE-INDEKS -8,3% TIL USD 6.095/DAG

Sa2ri
GOGL 20.02.2019 kl 12:06 5695

BULK:BALTIC CAPESIZE-INDEKS -8,3% TIL USD 6.095/DAG
Oslo (TDN Direkt): Baltic capesize-indeks er ned 8,3 prosent til 6.095 dollar pr dag, ifølge The Baltic Exchange onsdag.

HH, finans@tdn.no
TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
HP17
20.02.2019 kl 12:37 5585

Det var nok meget bær bunnen og er alt priset inn i GOGL. Ref store innsidekjøp i går og ref keplar i går.

140 prosent oppside
Meglerhus spår dobling: - Svakheten er priset inn

Dersom det dårlige markedet fortsetter, vil tilbudssiden justere seg, tror konsernsjefen i Golden Ocean som knuste forventningene i fjerde kvartal. Kepler Cheuvreux ser kjempeoppside.
Kepler Cheuvreux som opererer med en kjøpsanbefaling og et kursmål på 105 kroner, noterer seg følgende setning fra rapporten som svært interessant.
RRingstad underbygger sammen med finansdirektør Per Heiberg selskapets utsagn med handling.
Tirsdag har de kjøpt henholdsvis 8.700 og 12.000 aksje hver til mellom 43,7 og 44 kroner

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/02/Meglerhus-spaar-dobling-Svakheten-er-priset-inn
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
20.02.2019 kl 14:07 5366

BULK:BALTIC DRY-INDEKSEN -2,1% TIL 622 POENG
Oslo (TDN Direkt): Baltic Dry-indeksen er ned 2,1 prosent til 622 poeng, ifølge The Baltic Exchange onsdag.

Baltic Dry -2,1%
Capesize -8,3%
Panamax +1,6%
Handysize +3,0%
Supramax +3,3%
Baltic Dry-indeksen angis i poeng. Resterende segmenter er snittrater i dollar pr dag

Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
20.02.19 622 6.095 5.229 4.988 7.393
19.02.19 635 6.646 5.147 4.845 7.159
18.02.19 643 7.135 5.061 4.644 6.862
15.02.19 639 7.308 5.029 4.544 6.529
14.02.19 628 7.342 4.988 4.486 6.161
13.02.19 608 7.284 4.919 4.372 5.634
12.02.19 598 7.326 4.828 4.285 5.345
11.02.19 595 7.561 4.714 4.229 5.038
08.02.19 601 7.911 4.618 4.202 4.870
07.02.19 610 8.230 4.506 4.198 4.840
06.02.19 629 8.757 4.439 4.268 4.837
05.02.19 629 8.722 4.442 4.264 4.911
04.02.19 634 8.748 4.435 4.365 5.049
HH, finans@tdn.no

TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
20.02.2019 kl 14:47 5238

Skal man tro på Twitter, så ser det ut til at det ikke blir noe løft i ratene i morgen heller:

"Freight futures am update
Capesize down ~5%
Panamax up ~1%"
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
p8
20.02.2019 kl 14:50 5210

Blir det skraping Bonanza ? Ballast og imo2020 kan fort få et stor antall skip ut av markedet med disse ratene
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
kentove
20.02.2019 kl 22:18 4979

de fleste venter nok lengst mulig med å skrape, mtp at en god del skip nå skal ut av markedet for å installere scrubbere, ratene øker nok litt fremover pga det, starbulk har bl.a over 100 skip som skal ut iløpet av året om jeg ikke husker feil fra q4
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Volf
21.02.2019 kl 08:57 4711

BULK:10 CAPESIZE-SLUTNINGER, PERIODECHARTER PÅ 14-17MND -ARROW
Oslo (TDN Direkt): Det ble rapportert om ni capesize-spotslutninger onsdag, der samtlige er for jernmalmfrakt. Det ble også inngått et periodecharter på 14-17 måneder.

Det fremgår av en slutningsliste fra Arrow Shipbroking Group.

Det ble sluttet åtte reiser til Kina, der seks går fra Australia, en går fra Argentina og en går fra Sør-Afrika.

Videre ble det sluttet en reise til Egypt fra Brasil.

Capesize-markedet har svekket seg ytterligere ved starten av denne uken med mye periodetonnasje som forsøker å finne et hjem og mangel på spotlaster som har presset markedet og FFAene nedover, ifølge Fearnleys ukentlige shipping rapport.

Skipsmeglerhuset er dog optimistisk på kort sikt da sesongmessige faktorer snart burde slå inn og støtte markedet.

Baltic Exchanges capesize-indeks falt foregående handelsdag 8,3 prosent til 6.095 dollar.

HH, finans@tdn.no

TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Fljo
21.02.2019 kl 09:25 4614

Man merker seg denne
"Skipsmeglerhuset er dog optimistisk på kort sikt da sesongmessige faktorer snart burde slå inn og støtte markedet."
Straks ratene/index viser tegn på at oppgangen er i gang så smeller vi over 50 på no time.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
21.02.2019 kl 12:21 4379

Og der var vi jaggu under 6' USD/dag:

BULK:BALTIC CAPESIZE-INDEKS -1,8% TIL USD 5.988/DAG
Oslo (TDN Direkt): Baltic capesize-indeks er ned 1,8 prosent til 5.988 dollar pr dag, ifølge The Baltic Exchange torsdag.

HH, finans@tdn.no

TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
bjooern
21.02.2019 kl 12:31 4316

Endelig ser det ut til at bunnen er nådd.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
HP17
21.02.2019 kl 12:39 4268

Bunnen er nok svært nær og alt dette er priset inn. GOGL sluttet også på 46.21 i USA i går

Glem ikke denne fra tidligere i uken som angir at alt elendighet er priset inn og oppsiden er ca 140%
140 prosent oppside
Meglerhus spår dobling: - Svakheten er priset inn

Dersom det dårlige markedet fortsetter, vil tilbudssiden justere seg, tror konsernsjefen i Golden Ocean som knuste forventningene i fjerde kvartal. Kepler Cheuvreux ser kjempeoppside. Kepler Cheuvreux som opererer med en kjøpsanbefaling og et kursmål på 105 kroner, noterer seg følgende setning fra rapporten som svært interessant.

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/02/Meglerhus-spaar-dobling-Svakheten-er-priset-inn
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Volf
21.02.2019 kl 12:50 4210

KINA(NY):DALIAN FORBYR IMPORT AV AUSTRALSK KULL
(Oppdatert artikkel)

Oslo (TDN Direkt): Dalian-havnen i Kina forbyr import av australsk kull og vil begrense den overordnede kullimporten gjennom sine havner for 2019 til 12 millioner tonn.

Det sier en tjenestemann ved Dalian Port Group til Reuters torsdag.

Havnene som ikke vil ha lov til å importere australsk kull er Dalian, Bayuquan, Panjin, Dandong og Beilang, sier tjenestepersonen til Reuters.

I fjor importerte overnevnte havner om lag 14 millioner tonn kull, hvor om lag halvparten var fra Australia, melder Reuters.

Kullimport fra Russland og Indonesia vil ikke bli påvirket.

Ifølge Reuters vet ikke tjenestepersonen årsaken til importforbudet.

HH, finans@tdn.no

TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Kantarell
21.02.2019 kl 12:55 4173

Dette gjelder ikke for GOGL?
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Volf
21.02.2019 kl 14:22 3970

KINA:SIES Å FORESLÅ IMPORT PÅ JORDBRUKSVARER FOR USD 30 MRD
Oslo (TDN Direkt): Kina foreslår at landet kan importere jordbruksvarer for ytterligere 30 milliarder dollar, inklusive soyabønner, mais og hvete, som del av en fremtidig handelsavtale.

Det skriver Bloomberg News.

Tilbudet skal være en del av samarbeidsavtalen som nå diskuteres i møtet mellom representanter fra USA og Kina.

Under forhandlingene har Kina flere ganger tilbudt å trappe opp kjøpene av jordbruks- og energiprodukter for å minske USAs handelsunderskudd.

ØT, finans@tdn.no

TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
KJEPET
21.02.2019 kl 14:30 3923

Det var kraftige saker ja. Sjekk reaksjonen i soybeans market i US nå :-) Markedet har troen på dette!
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
21.02.2019 kl 14:48 3868

BULK:BALTIC DRY-INDEKSEN +1,3% TIL 630 POENG
Oslo (TDN Direkt): Baltic Dry-indeksen er opp 1,3 prosent til 630 poeng, ifølge The Baltic Exchange torsdag.

Baltic Dry +1,3%
Capesize -1,8%
Panamax +1,3%
Handysize +2,5%
Supramax +4,6%
Baltic Dry-indeksen angis i poeng. Resterende segmenter er snittrater i dollar pr dag

Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
21.02.19 630 5.988 5.296 5.110 7.736
20.02.19 622 6.095 5.229 4.988 7.393
19.02.19 635 6.646 5.147 4.845 7.159
18.02.19 643 7.135 5.061 4.644 6.862
15.02.19 639 7.308 5.029 4.544 6.529
14.02.19 628 7.342 4.988 4.486 6.161
13.02.19 608 7.284 4.919 4.372 5.634
12.02.19 598 7.326 4.828 4.285 5.345
11.02.19 595 7.561 4.714 4.229 5.038
08.02.19 601 7.911 4.618 4.202 4.870
07.02.19 610 8.230 4.506 4.198 4.840
06.02.19 629 8.757 4.439 4.268 4.837
05.02.19 629 8.722 4.442 4.264 4.911
04.02.19 634 8.748 4.435 4.365 5.049
HH, finans@tdn.no

TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Surik
21.02.2019 kl 19:49 3602

Kineserne vil erstatte kull fra Australia med amerikansk kull som del av løsning på handelskonflikten, og reduserer derfor importen fra førstnevnte. Det spekulerer ihvertfall Star Bulk sjefen i, vi får se om han får rett i det.
"And we see something else which is very interesting. We see China delaying, there is no ban right now, but there's a delay in some ports of coking coal.
And a vessel may arrive at the port and delay for, like, 50 days to get the license discharge, and I was wondering this afternoon why this may be happening. And I thought maybe if the China - the US-China war is over, China will have to import stuff from the US. And therefore, it is possible that the Chinese are delaying coke imports from Australia in order to be able to compensate from the US in case there is some agreement coming forth in the next few weeks. If that happens, then we would see a much stronger market obviously because their ton-miles are going to be much higher."

Amerikanerne har ihvertfall plenty på lager klart til å sendes til Kina.
https://www.forbes.com/sites/judeclemente/2018/10/07/the-u-s-coal-export-boom-to-china/#319ff89f3454
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.02.2019 kl 20:06 3568

Å fy faen! #VåtDrøm
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
whiz
21.02.2019 kl 20:08 3560

Kina viser muskler som svar på Huawei sanksjoner?

http://fortune.com/2019/02/21/china-australia-coal-imports/

“They are putting pressure on us, along with New Zealand, because of our stances on Huawei,” said Malcolm Davis, a senior analyst at the Australian Strategic Policy Institute in Canberra. “They could do more if they wanted to, but if they did they would shoot themselves in the foot because if they stop buying our raw materials, they will suffer as well.”

Dalian tar ca. 2% av Australias kull-eksport.

Skaper en usikkerhet, men når Kina faktisk trenger australsk kull - så spørs det om ikke dette er relativt kortsiktig usikkerhet. Erstatter de dette med import fra US, ref. Surik's kommentar - så vil det fort snu noe som kan tolkes negativt for GOGL til det stikk motsatte.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Surik
21.02.2019 kl 20:31 3510

Slettet bruker skrev Å fy faen! #VåtDrøm
Hehe, ja det hadde vært noe.
Hvis det erstattes med kull fra Russland og Indonesia derimot er det ikke så gunstig.
Blir vel færre tonnmil fra Vostochnyy Port oppe ved Vladivostok og indonesiske havner enn fra Australia.
Vi får se, ting endrer seg fra dag til dag.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.02.2019 kl 20:47 3466

Får da håpe noe godt kommer ut av denne fordømte handelskrigen.
Energi, soya og biler.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Volf
22.02.2019 kl 08:49 3205

BØRS:ODFJELL DRILLING STEG PÅ POSITIV BØRS, GOLDEN OCEAN FALT
Oslo (TDN Direkt): Oslo Børs utviklet seg positivt i handelen torsdag, der fokuset blant annet var rettet mot Golden Ocean etter nyheter om importforbud av australsk kull, samt Odfjell Drilling etter kvartalsrapportering.

Golden Ocean åpnet opp i dag, men falt tilbake på en Reuters-nyhet som melder om at en tjenesteperson ved Dalian Port Group melder at havnene Dalian, Bayuquan, Panjin, Dandong og Beilang vil innføre et importforbud av australsk kull.

Havnene importerte i fjor om lag 14 millioner tonn kull totalt, hvorav rundt halvparten var fra Australia.

Analytiker Marius Furuly i Carnegie sier dette trolig utgjør svært begrensede volumer i forhold til den totale capesize-etterspørselen.

-Ser en på kullimporten til Kina totalt vil berørte volumer kun utgjøre om lag 3 prosent. Om noe fører dette til økt politisk risiko rundt kullimportvolumene til Kina, sier han til TDN Direkt torsdag, sier han til TDN Direkt torsdag.

Capesize-markedet har svekket seg betydelig den seneste tiden, på grunn av Vales nedstenging av store mengder jernmalmproduksjon i Brasil etter at en demning kollapset 25. januar 2019.

Siden demningskollapsen har capesize-ratene falt om lag 54 prosent, og ligger i dag på 5.988 dollar pr dag. Golden Ocean har driftskostnader på om lag 5.200 dollar pr dag, ifølge rederiets seneste kvartalsrapport.

Clarksons Platou Securities tok onsdag ned 2019-estimatet sitt for capesize-ratene til 14.000 dollar pr dag, fra tidligere 22.500, i hovedsak som følge av Vale-problemene, men meglerhuset peker også på at ratene falt betydelig i januar, allerede før problemene i Brasil, som de mener indikerer lav importetterspørsel i Kina.

I fjor eksporterte Brasil om lag 396 millioner tonn jernmalm, og Clarksons Platou estimerer at eksporten i 2019 vil bli på 386 millioner tonn, da de anslår at Anglo American vil løfte volumene med 15 millioner tonn og Vale vil være ned 25 millioner tonn.

Videre estimerer meglerhuset at Australia og andre land vil øke volumene med 30 millioner tonn, slik at den globale jernmalmhandelen vil utvides med 20 millioner tonn i 2019, hvor det ventes at Kina vil importere 15 millioner av disse.

Clarksons Platou har opprettholdt anbefalingene på tørrbulkrederiene de dekker, selv om rateestimatet er tatt ned.

Golden Ocean-aksjen falt 0,5 prosent på Oslo Børs torsdag.

Videre kom Odfjell Drilling med sin fjerdekvartalsrapport torsdag morgen, og foruten et driftsresultat litt over forventning på 28 millioner dollar i kvartalet kunne rigg-selskapet stort sett vise til høyere flåteutnyttelse i perioden sammenlignet med samme periode i fjor.

Analytiker Kim Andre Uggedal i SEB mener dagens rapport fra Odfjell Drilling var sterk, og viser til at selskapet hadde sterk kontantstrøm samt god reduksjon av nettogjeld i kvartalet.

-Odfjell-caset er intakt. Nordsjøen ser strammere ut, og de er mer eller mindre utsolgt for 2019 og i praksis også for high end-riggene sine i 2020 (...). Caset er superbra, og selskapet er min favoritt blant boreselskapene om dagen, sier han til TDN Direkt torsdag.

Markedsutsiktene var om lag uendret fra det foregående kvartalet, og det kom ingen nye oppdateringer på den ventede refinansieringen i rapporten.

-Det var litt negativt at det ikke kom noe om refinansieringen, sier Uggedal videre.

Odfjell Drilling har en lånefasilitet på 400 millioner dollar med forfall i september, med sikkerhet i "Deepsea Stavanger" og "Deepsea Atlantic", samt en fasilitet på 250 millioner dollar med forfall i november innen boretjenester.

-Usikkerheten er mer rundt fasiliteten på 250 millioner dollar, hvor de ønsker å fjerne morselskapsgarantiene. Den er litt mer strukket, sier Uggedal.

"Vi vil se etter videre oppdateringer med hensyn til den potensielle refinansieringen i tillegg til ledelsens tanker om videre kapitalallokering i lys av at selskapets high end-flåte er fullt booket", skriver Sparebank 1 Markets i en oppdatering.

Ellers slapp Noble Corporation onsdag kveld sin rapport for fjerde kvartal 2018. Noble hadde en gjennomsnittlig utnyttelsesgrad for selskapets halvt nedsenkbare rigger på 25 prosent i perioden, sammenlignet med 17 prosent i samme periode i 2017.

Selskapets boreskip hadde en gjennomsnittlig utnyttelse på 72 prosent i kvartalet, sammenlignet med 60 prosent i fjerde kvartal 2017.

Generelt sett mener Uggedal det for tiden er "litt mer drag i flytermarkedet"

-Det har kommet litt flere kontrakter, men det er mye korte kontrakter. Korte kontrakter for ganske umiddelbar oppstart, ligger i øvre del av intervallet, sier han.

Det er lenge siden Uggedal har sett rater på 130.000 dollar dagen, og analytikeren sier det han for tiden ser er på 160.000 til 170.000 dollar dagen.

-Det er ikke veldig sexy, men det er greit gitt hvordan markedet er i dag. I dag er det om lag 125 til 130 flytere på kontrakt. For å få et skikkelig press i ratene og utnyttelsesgrad over 80 prosent så må vi nok opp mot 160, sier Uggedal.

Ensco har oppdatert markedet med nye kontrakter for to av deres halvt nedsenkbare rigger, samt for et boreskip.

Ifølge Bassøe Analytics var ratene for den halvt nedsenkbare riggen "ENSCO 8503" på 155.000 dollar pr dag for arbeid i den amerikanske delen av Mexicogulfen, mens boreskipet "ENSCO DS-7" var på 175.000 dollar dagen i Egypt.

Odfjell Drilling-aksjen steg 0,8 prosent på Oslo Børs torsdag.

Hovedindeksen på Oslo Børs endte opp 0,59 prosent til 867,44 poeng, omsatt for 3.835 millioner kroner.

perstefan.praesterud@tdn.no

havard.hansen@tdn.no

TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Volf
22.02.2019 kl 08:58 3169

BULK:9 CAPESIZE-SLUTNINGER TORSDAG -ARROW
Oslo (TDN Direkt): Det ble rapportert om ni capesize-spotslutninger torsdag, der åtte er for jernmalmfrakt og en er for kull.

Det fremgår av en slutningsliste fra Arrow Shipbroking Group.

Det ble sluttet seks reiser til Kina, der fire går fra Australia, en går fra Oman og en går fra Sør-Afrika.

Videre ble det sluttet en reise til Bahrain fra Brasil, samt en reise til Japan fra Kongo-Brazzaville.

Til Kina ble det sluttet en reise fra Australia.

Ellers ble det gjort tre timecharter-reiser.

Baltic Exchanges capesize-indeks falt foregående handelsdag 1,8 prosent til 5.988 dollar.

HH, finans@tdn.no

TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
holysmoke
22.02.2019 kl 09:30 3080

Er det noen som kan forklare hvorfor supramax-ratene har hatt en voldsom oppgang (60-70% på de siste 10-12 dagene) sett i forhold til de andre segmentene? Nedgangen i ratene månedene forut var ikke verre enn de andre, heller.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Andreas
22.02.2019 kl 10:50 2973

For den som interesserer seg for TA; Bollingerbånd strupes - nå går det snart rett opp! ….. eller rett ned?
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Volf
22.02.2019 kl 11:07 2925

KINA:IMPORTEN AV KULL FRA AUSTRALIA FORTSETTER SOM NORMALT -UD
Oslo (TDN Direkt): Kinas import av kull fra Australia fortsetter som normalt, men landets tolladministrasjonen har styrket miljø- og sikkerhetskontrollen av utenlandske laster, sier talsmann for utenriksdepartementet Geng Shuang fredag, ifølge Reuters.

Geng sa på en pressekonferanse at en Reuters-rapport om at Dalian-havnen har innført forbud mot import av australsk kull, ikke stemte.

Reuters rapporterte torsdag at tollmyndighetene i Dalian har innført forbud mot import av australsk kull (TDN Direkt-artikkel 21.02.19).

ØT, finans@tdn.no

TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
whiz
22.02.2019 kl 11:18 2895

En god observasjon det ja, et av de sikre tegnene på at aksjen snarlig kommer til å bli volatil. Ligger an til action neste uke, mitt bet er opp :).
Evt. om ratene kan tenne gnisten alt i dag. Nøytrale rater som kan tyde på at en bunn er nådd, er vel også positivt i disse dager.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Andreas
22.02.2019 kl 11:34 2844

whiz - vi får holde øye med omsetningen/volumet
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
22.02.2019 kl 12:05 2775

BULK:BALTIC CAPESIZE-INDEKS -1,9% TIL USD 5.873/DAG
Oslo (TDN Direkt): Baltic capesize-indeks er ned 1,9 prosent til 5.873 dollar pr dag, ifølge The Baltic Exchange fredag.

HH, finans@tdn.no

TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
22.02.2019 kl 14:31 2552

BULK:BALTIC DRY-INDEKSEN +0,6% TIL 634 POENG
Oslo (TDN Direkt): Baltic Dry-indeksen er opp 0,6 prosent til 634 poeng, ifølge The Baltic Exchange fredag.

Baltic Dry +0,6%
Capesize -1,9%
Panamax +1,4%
Handysize +1,9%
Supramax +2,6%
Baltic Dry-indeksen angis i poeng. Resterende segmenter er snittrater i dollar pr dag

Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
22.02.19 634 5.873 5.370 5.206 7.933
21.02.19 630 5.988 5.296 5.110 7.736
20.02.19 622 6.095 5.229 4.988 7.393
19.02.19 635 6.646 5.147 4.845 7.159
18.02.19 643 7.135 5.061 4.644 6.862
15.02.19 639 7.308 5.029 4.544 6.529
14.02.19 628 7.342 4.988 4.486 6.161
13.02.19 608 7.284 4.919 4.372 5.634
12.02.19 598 7.326 4.828 4.285 5.345
11.02.19 595 7.561 4.714 4.229 5.038
08.02.19 601 7.911 4.618 4.202 4.870
07.02.19 610 8.230 4.506 4.198 4.840
06.02.19 629 8.757 4.439 4.268 4.837
05.02.19 629 8.722 4.442 4.264 4.911
04.02.19 634 8.748 4.435 4.365 5.049
HH, finans@tdn.no

TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare