TG-01 samarbejde?

jakobaam
TRVX 21.02.2019 kl 11:35 3101

Er der på noget tidspunkt blevet meldt noget ud fra Targovax ledelsen omkring fremtidig samarbejdsaftale omkring TG-01? Jeg synes at kunne huske, at der skulle komme en udmelding senest med udgangen af februar? Undrer mig, at analysehuse ikke spurgte ind til dette i forbindelse med Q4 fremlæggelsen?
Redigert 18.01.2021 kl 23:01 Du må logge inn for å svare
quattro
21.02.2019 kl 14:03 2991

tror ikke de har sagt noe om tidspunkt
men Ø.Soug har uttalt at han er 'rimelig sikker på avtale' med 'akademia' slik at TRVx bærer minimalt av kostnader
en slik avtale kommer når det 'passer' selskapet og trolig samtidig med andre viktige nyheter - jeg tipper april/mai
Slettet bruker
21.02.2019 kl 14:14 2966

Jeg mener at det ble sagt 3-5 mnd ... i så fall i løpet av mars måned.
Vi får vente og se hva som kommer.
aborum
23.02.2019 kl 08:02 2697

Melding om TG-01 er på vej. Selskabet arbejder på henvendelser fra det kliniske miljø. Jeg anbefaler man ser Q4 præsentationen og danner sig et indtryk af Øystein Sougs fokus på TG-01 og efterfølgende læser nogle af investorernes refleksioner.

Mit kan læses @ https://forum.hegnar.no/post/362590

Vi er tilbage på støtteniveauet 8,00 og 6-tallet udeblev denne gang. Jeg samlede yderligere aktier op @ 7,75 da det forventes at analytikerne bliver nødsaget til at løfte kursmålene betydeligt, når TG-01 bliver revitaliseret.

TRVX har fået BUY signal fra Norsk Bulls @

https://www.norskbulls.com/m/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=TRVX.OL
jakobaam
23.02.2019 kl 14:06 2509

Tak for svar aborum. Måske er det mig, der ikke helt har styr på en potentiel samarbejdsaftale, og kommunikation til markedet, men hvis der arbejdes på konkrete potentielle samarbejdspartnere, der har vist interesse for et partnerskab/finansiering af videreudvikling af TG-01 platformen, skal det så ikke meldes ud til markedet? Det må da være kursfølsomme oplysninger? Når det så ikke er sket, så tænker jeg, at de måske ikke er så langt i den proces, som de gerne ville eller endnu værre, at der ikke er nogen, som synes det er interessant at lege med/finansiere den fortsatte udvikling.
aborum
23.02.2019 kl 20:05 2346

Alt jeg kan referere til er, at Øystein Soug så sent som på Q4 rapporten gjorde det klart for investorerne, at der arbejdes på at etablere et videre forløb og at man har fået flere henvendelser på dette samarbejde.

Der er fint du spekulerer, men der er intet krav om st selskabet melder til markedet før en underskrevet aftale foreligger; Øystein er generelt af den opfattelse, at man ikke lover mere end man kan holde og i det lys er hans udtalelser på Q4 rapporten svært interessante.
quattro
24.02.2019 kl 14:36 2126

…. og jeg gjentar at en slik avtale kan TRVX fint underskrive med sin samarbeidspartner når det skulle passe Targovax best - derfor vil dette skje ifbm andre viktige oppdateringer - mark my words
aborum
24.02.2019 kl 22:12 1904

Som TRVX aktionær må man nogen gange genbesøge de tidligere præsentationer for helt at forstå selskabets potentiale og position i markedet. Jeg bruger søndag aften på at se 2018, Q4 præsentationen (den seneste), hvor bl.a. Øysten Soug opdaterer markedet på TG-01.

@ 13:00 (slide med konkurrenter på TG-01) … GlobeImmune, der bruger en tilgang via gærceller, har aktuelt stoppet deres phase 2 forsøg grundet manglende immunaktivering mod RAS og ser ikke de kliniske resultater, de forventede. Moderna siges at være i fase 1, men ifølge Øystein har de endnu ikke rekrutteret patienter. Øysten noterer sig følgende: “(trials using small molecules) … they’re all in pre-clinical and so far, they haven’t succeeded; all attempts at using small molecules have failed; we’re certainly the leader of this pack”
TRVX er eneste selskab, der ved hjælp af store og komplicerede peptider, har været i stand til at skabe resultater mod RAS; selskabet er dækket fuldstændigt ind af patenter der målretter RAS via peptider…

@ 15;00 (slide med videre udvikling af TG-01) … “based on the data we have so far, it’s obvious we’re going to continue to develop (targeting resected) pancreas (cancer). We’re looking to do this with academic networks that have financing.”
TG-01 vil parallelt blive udprøvet i kombination med CPI (advanced pancreas cancer) … “it’s an obvious thing to do”. Bemærk iøvrigt tanker om at udprøve TG-01 i kombination med ONCOS-102 for denne patientgruppe (for patienter med tilbagevendende tumorer; deraf muligheden for at administrere ONCOS-102.

“pursuing options on both sides of the atlantic … quite hopeful that we might be able to treat the first patient within 12 months” (der går flere måneder med opsætning af studie mv., så hvis dette skal blive en realitet, skal der snart en aftale på bordet - snarest - og dette forventes at undertegnede at blive meldt til markedet omkring de øvrige meldinger i H1, 2019).

(og videre…)

“the ultimate goal here isn’t to go after indication by indication; the goal is to get an approval of our vaccine on the biomarker of mutant RAS … now, a couple of years ago, that would have been an insane thing to say; it would be impossible as it’s never been done before, but over the last couple of years, the FDA has given approvals on biomarker indications … mutant RAS is the perfect biomarker, so if we can show good data on two, maybe three indications, we believe we have a pretty good shot at getting an approval on all patients that show RAS mutations”

… dette ville jo være ganske imponerende; lukrativt.

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=97603155
quattro
25.02.2019 kl 16:25 1707

gode og viktige iakttagelser aborum…..

hørte også Ø.Soug snakke om TG + Oncos - interessant ifbm nye/tillegg TG studier
jakobaam
25.02.2019 kl 16:34 1697

Tak for godt indlæg aborum. Som du nok kan regne ud er jeg tungt lastet i Targovax til en kurs der ligger langt over den nuværende (det er nok ens for de fleste af os) Og ja, jeg er begyndt at blive lidt bekymret. Jeg forstår ganske enkelt ikke, hvorfor det skal tage så lang tid at indgå i et strategisk og økonomisk samarbejde? Forskningsresultaterne på nuværende tidspunkt er jo velkendt for alle, så der er vel ikke noget at vente på for partnere? De ved hvad de køber sig ind i eller hvad?
aborum
25.02.2019 kl 17:22 1633

Det er normalt at gennemgå store følelsmæssige svingninger, når man er investeret i biotek (og ellers er uerfaren som aktionær i aktier, der er svært volatile). Det jeg kan anbefale er, at man sætter sig godt ind i materialet og evt. bruger tid på at genbesøge flere af de tidligere online præsentationer, selskabet har gjort tilgængelige (specielt dem med Magnus Jaderberg er svært beroligende).

Det kliniske miljø arbejder ikke med samme agile tankegang, som mange aktionærer ønsker. Jeg mener der er tydelige signaler fra ledelsen der viser vej til et højere kursniveau og det forholder jeg mig passivt aggressivt til.