Kjos innrømmer at kassen nesten er tom

Slettet bruker
NAS 21.02.2019 kl 11:45 1653

Dn. No skriver nå:, Norwegian erkjenner at kassen nesten er tom om ikke eierne går inn med kapital
Norwegian var bare noen uker unna å bryte med lånevilkårene, viser dokumentet selskapet har sendt investorene når det nå skal hente tre milliarder kroner. Det stinker råtten fisk i skapet til Nas. Alle skap er fortsatt ikke tømt. Tøm og røm selskapet er mitt råd. Kjøp Nel: Der ligger oppsiden. Opp +5% i dag. Nel har kr 850 duggfriske millioner i banken for vekst og null i gjeld. Stakkers Nas har 12 milliarder i gjeld. De kan gå ned. Dypt ned.
Les fakta:
https://www.dn.no/luftfart/norwegian/geir-karlsen/bjorn-kjos/norwegian-erkjenner-at-kassen-nesten-er-tom-om-ikke-eierne-gar-inn-med-kapital/2-1-548991

Redigert 21.02.2019 kl 11:53 Du må logge inn for å svare
Frank Frankesen
21.02.2019 kl 12:04 1533

Det er fryktelig å se hvordan du (Tigeren) får lov å holde på her på forumet. Enten er alt gull og grønne skoger, eller så er alt helt svart. Du snur på en femøring! Jeg synes dette er fryktelig dårlig gjort mot småsparere som forsøker å få en ok avkastning på sparepengene sine, og muligens blir påvirket av det du skriver.
stud_trd
21.02.2019 kl 12:13 1461

Tigeren prøver da bare å redde stumpene. ,-)

Lite tvil om at han har shortet NAS og prøver så godt han kan å få andre til å selge unna for å få prisen ned.

Aldri morsomt å tape penger, men det hadde vært festlig å vite hvor stor smellen hans er, bassert på den vanvittige hausingen og ikke minst baisingen nå.
Slettet bruker
21.02.2019 kl 12:22 1411

Det er jo fryktelig dumt at dere ikke tar innover dere den triste virkeligheten. Hvor elendig økonomi Nas har pådratt srg under Kjos sin elendige ledende Jeg var Nas optimist inntil jeg gikk et godt innsyn i hvor mye råtten frukt Kjos har skapet. Det er fortsatt ikke tomt. Det er ille.
Trygve Hegnar sriver dette nå: Norwegian erkjenner at kassen nesten var tom
Norwegian var bare noen uker unna å bryte med lånevilkårene, viser et dokument selskapet har sendt til investorene. Hvis ikke Nas lykkes med å fulltegne emisjonen går det ned for full telling. Selv med emisjon inne så kan Nas ramle ned til kr 23. Da er det mye billigere enn emisjonsaksjene til kr 33. Se på Nel emisjonen kr 5.45 for 2 uker siden. Igår kjøpte jeg Nel til kr 4.90. Det er en høy rabatt godt under emisjonskurs. Det er sannheten som og kan ramme Nas som er på en svært gyngende grunn. Pilen peker ned og jeg ser at Nas er rødt nå.. Rødere kan det bli. Mye rødere ca 50% ned kan bli sannheten.
Redigert 21.02.2019 kl 12:28 Du må logge inn for å svare
xpand
21.02.2019 kl 12:33 1348

Det er da litt forskjell på en vanlig emisjon uten omsettelige tegningsrettigheter og en med... Du skriver mye dritt om NAS nå uten substans. Kursen ligger nok mellom 50-60 etter emisjonen. Blir spennende å se hvor mye storeulv (JF) kjøper i selskapet.
Pitti
21.02.2019 kl 12:43 1265

Tigeren, litt merkelig hvordan du prøver å påvirke folk.
Først var alt rosa rød med Nowegian og siden i går snakker du bare ned. Lite troverdig.
Hadde Kjos og co hat penger i kassen hadde de ikke vært nødt og henter in frisk kapital. Er jo åpenbart at penger går til driften og ikke til investisjoner. For folk som forsatt har troen på Norwegian er det bare å kjøpe, de som mistet troen må selger.
Kan jo og hende at kursen er kunstig ned for at store investorer får kjøpt billig? ellers om noe ser store vinnstmuligheter da de solgte seg ut, muligens med noe tap men så kjøpe seg in på nytt mye billigere og selger ennå dyrere etterhvert? I dette sammenheng spør jeg meg hvorfor seg Kjos nok så negativ om Bedriften og ikke prøver å kommer med noe positivt for å drar aksjer opp igjen?
Lenge siden at verdien av aksjer baserte på verdien av bedriften. I dag handler det mest om troen. Alt for mye psykologi i bilde.
Slettet bruker
21.02.2019 kl 13:30 1123

Nå ned minus - 1.4 % Nas faller som forventet. NAS sitt mediabilde foreblir negativt. Den trenden vil dessverre fortsette.
Redigert 21.02.2019 kl 13:31 Du må logge inn for å svare
Sau
21.02.2019 kl 13:35 1093

Du faller inn under kategorien Troll, Tigeren. Og dette vet du veldig godt selv.
Jeg er relativt ny på disse forumene. Finnes det ikke moderatorer her?