Torsdagskosens venner

Sotah, du får ha meg unnskyldt for at jeg legger meg inn på dine enemerker, men jeg kunne rett og slett ikke dy meg. Så derfor: https://www.nettavisen.no/nyheter/krisemaling-for-regjeringen---senterpartiet-knuser-frp/3423595929.html?fbclid=IwAR1qHS7KkpO48-vC5RRV-MaADWsi29Ui8aryMHMtHQ4cvxjvIOJa-L9bzBY

Når tupper Frp under tiern, er det store spørsmålet.
*JBJB`
21.02.2019 kl 14:43 455

/Hei toern/folkens:))

Og...rolig nå, toern - Stortingets sammensetning ligger fast til 2021, vettu:))...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla

Nå tuller du igjen!
Sotah
21.02.2019 kl 14:48 451

Det er fritt frem for koseinnlegg hele uka. Det var ingen vinnerresept å ta inn bedehusene og de keivhendte i regjering, ser det ut til.
*JBJB`
21.02.2019 kl 14:52 449

Hei toern/folkens:))

Og...Stortinget har aldri vært sammensatt i forhold til ulike meningsmålinger, toern - både Bollestad og Åkergrande er i lomma på Listhaug, vettu:))...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla

Redigert 21.02.2019 kl 14:53 Du må logge inn for å svare

I hvor mange år er FRP spådd under 10-tallet?
Seige jævler dette:-))

De faller år for år, men selvsagt ikke raskt nok. Ser du forresten for deg at dagens tullegjeng skulle oppnå over 30 prosent på meningsmålingene igjen? Selvsagt ikke. De har ettertrykkelig vist at de slett ikke er til å stole på. Nå er det et spørsmål om hvor stor prosent av velgerne som kan karakteriseres som politisk tilbakestående.
.777.
21.02.2019 kl 18:31 419

Ja det er bedre med AP, SV, og Rødt. Da VEIT vi at vi får enda mer skatt og enda mindre frihet.

Og er det noe vi tørster etter så er det enda mer skatt.
Redigert 21.02.2019 kl 18:32 Du må logge inn for å svare

Vel, hvilke velgere som er mest tilbakestående er så og si umulig å finne ut av siden alle stemmer på partier som ikke er å stole på, eller rettere sagt, ikke får gjennomført politikken sin.
Derfor stiller jeg i klassen din og ikke stemmer:-))

Hva har sofavelgern levert, egentlig? Bare besser wisswass.

Ja har vi egentlig det?
Ta bare et eksempel som at andre skal begynne å skatte for goder de har gjennom jobb slik som at bussjåfører skal skatte for at de kjører gratis på bussen osv, mens de selv vasser i goder i 100000 kroners klassen og er fritatt for alt.

Greier bare ikke å ta en slik egoistisk politikk seriøs i det hele tatt, rett og slett smålig mens de pøser på med avgifter i øst og vest for vanlige folk.
Norge må være et av de få land som ikke har fordeler av egenproduksjon.
Denne regjeringen har slettes ikke vært noe bedre enn den forrige gjengen som satt, på den måten.

Hvor mye tror du skal til før sotAP LAT ap islam TRAMPEKLAPP pipler frem, forklar først det.
Og forklar fra en ikkestemme SOFA hvordan du tror ny bølge AP RØDT SV islamlat trampeklapp smutthullkverulering for islam er uten flere regninger og skattekrav. Snakk om sofa, hvilken sofa sovnet du i?
Uten stemme, naiv sove sofa.
Redigert 21.02.2019 kl 19:25 Du må logge inn for å svare

??????
Sofa fra Ikea?
Redigert 21.02.2019 kl 19:30 Du må logge inn for å svare

Neinei, IkeaP lease el årlig skatt og avdrag!
kom deg opp av denja.

Ikke ligg deg rød. Skaff deg egen inntekt og en dag du kan heller date deilige svenske sofia fra Ikea elns. Iallfall få deg køttbuller i ugnen,
Redigert 21.02.2019 kl 19:37 Du må logge inn for å svare
Nuka
21.02.2019 kl 20:17 396

Hva i all verden er det for slags stoff du går på ? Det høres morsomt ut.

Sikkert noe avgiftsfritt:-))

Dette er en gledens dag for fædrelandet. Frrppp er bare det berømte kløvde håret unna ni-tallet på dagens måling i Dagbladet. Ti blank høres ut som en meget slapp 60-meter og det er en god karakteristikk av fadesen på høyresiden. Take it away, Sotah, det er fredag!

Vet du har en knusende tro på den andre siden, men hva blir egentlig bedre?
Før oppgjøret for denne regjeringa så besitter de rødgrønne norgesrekord for brudte løfter etter en periode, hvordan skulle det bli bedre neste gang?

Jeg har lagt merke til at AP koser seg gjennom fire år i slengen, og har egentlig bare en kosefri dag hvert fjerde år.
#krampekos har tatt AP

Skal vi snakke "brutte løfter" og dagens regjering? Det kan bli en langtekkelig afære, er jeg redd. Allerede begynt å glede meg til kvelds. Det blir en ekstra god cognac til kaffen etter dagens gode nyhet. Ta deg en du og :-)
*JBJB`
22.02.2019 kl 14:32 325

Hei toern/folkens:))

Og...hehehe - her er statsministeren med det svarteste belte i brutte løfter, toern - og meningsmålinger flytter ingen mandater på tinget - Bollestad og Åkergrande er i Lomma på Listhaug til 2021, vettu:))...ZnageZz...

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/by5VB/dette-er-de-88-loeftebruddene

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla

Ta deg en du og :-)

Måtte bli noe gravøl det da, ihvertfall ikke cognac.....

Fritt land, drikk hva du vil. Men for all del, hold deg unna rødspriten som karen over her tydeligvis aldri får nok av.

Det er du som virker å ha en surr bakrus. Dere spretter opp med kjempekos rett som det er, så kommer jonashadji&giske og du blir stille.

Faktisk sjekken har tellet opp at AP AP AP har kost seg og feiret mye oftere med Frp i regjering enn de triste dagene når AP og SV drev og delte ut penger til homsebamsetur til hemsedal, 1 million for te med muslimer og så videre. Det var ikke mye å skryte av den bamsekosen.
Dere har det bedre med nå. Ikke rart dere koser ekstremt mye.
Redigert 23.02.2019 kl 17:41 Du må logge inn for å svare