Erna Solberg ber om meldeplikt til EU. Har ikke vi stemt nei?

EU 21.02.2019 kl 17:40 1606

Hvordan tør hun å gi EU full kontroll

Dette er for jævlig

Quisling Erna

https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2019/02/20/195553957/solberg-ber-om-meldeplikt-til-eu
Redigert 21.02.2019 kl 17:46 Du må logge inn for å svare
Magasaki
21.02.2019 kl 17:53 1592

Hvorfor tror du meningsmålingene ser ut slik de gjør i dag kamerat Matmons? Erna må bli fjerna!

http://www.pollofpolls.no/?cmd=Maling&gallupid=3572

Så får vi fjerne Ap også, som det partiet som meldte oss ( i realiteten ) inn uten og overkjørte avstemmingen og folkets mening. Og andre partier som står på samme linje på Stortinget.
Og så bør vi slutte å feire 1814. Ellers blir 17 mai bare en vits.
21.02.2019 kl 17:59 1573

Slike folk skulle vert stillet for riksrett
Enig med dere begge
Redigert 21.02.2019 kl 18:00 Du må logge inn for å svare

Kjerringen kjører sitt løp , ingen respekt for eget folk....

Varsko til Solberg:
Frykter at meldeplikt til EU svekker lokaldemokratiet

Forumet for kommuner og regioner i de tre EFTA-landene som har EØS-avtalen med EU, Norge, Island og Liechtenstein, kommer med en klar advarsel mot et vedtak som er på trappene i EU, og som får full støtte av den norske regjeringen

https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2020/01/17/195641948/frykter-at-meldeplikt-til-eu-svekker-lokaldemokratiet

Det er trist at det er så stor mangel på dyktige politikere.
Vet ikke lenger hvem jeg skal stemme på jeg.
Hvor den blå regjeringen har fått mandat fra til å gjøre ting vanskeligere for både bedrifter og private skjønner jeg ikke, de er utrolig skuffende.

Og ikke at jeg noen gang har stemt AP, men nå har de jo ingen egen politikk lenger og lar jo tydelig vis MDG bestemme (Oslo), og værre enn det kan det vel neppe bli.

Så det er jo farlig at de blå er så lite dyktige, for mister de makten nå så kan jo alt skje.
Baren
17.01.2020 kl 13:37 889

Det var en gang en Norsk Statsminister våknet og oppdaget at hun hadde solgt Landet til EU og FN mot Grunnloven og folkets vilje i den tro at hun var "Herskeren.

Skyggespillet har denne gangen avslørt seg selv og kan utvikle seg til at Regjeringen faller og svarene på "hvorfor må besvares?
Tyr
17.01.2020 kl 13:39 881

Burde ikke Erna Solberg vært arrestert for landssvik ?
Mr Big
17.01.2020 kl 13:43 867

Haha.Norge er medlem i EU når det passer dem.

ulovlig å kreve inn nrk lisens! det er imot EUs regelverk

noen burde ta saken videre...

Og flatbombe veinettet hører idioter til. Go-Ahead statsråden samferdselstuten fra FRP, partiet etablert for sterk nedsettelse av skatter og avgifter (FRP). Har nå innrømmet og sagt. At Bompenger, de er nå kommet for å bli? Og dette søppelet av et parti har folk gått inn i valglokalet og stemt på?

Ved å stemme på det etablerte søppelet, før FRP profilerte seg, og omgjorde seg til noe slikt?
OZZY
17.01.2020 kl 16:10 748

hva er dette for noe tull. få henne vekk og CTG & Co INN

Det er jo typisk at denne såkalt kjendis IS kvinnen kjøres som STØY i alle mediene og folket får ikke med seg dette sviket.

MSM ( Makt Slikker Mediene ) er helt utrolige og blir brukt mot folket og ikke med som var vitsen.....
pasoc
17.01.2020 kl 19:24 667

Norge går til helvetet så lenge ikke Frp og høyre har flertall. Sluttet å bry meg tenker kun på familien. Meg, rødt, v, så, og krf. !!!!!
17.01.2020 kl 19:54 642

Politikere i Norge og resten av verden har kun en agenda å berike seg selv. Tipper rompa til Erna finner ett sete i FN etter at hun har gjort sitt i høyre som til tider framstår som rødt.

EU med sine 1700 lekepolitikere er i full krisemodus, det har Draghi Merkel og Macron sørget for. Gidder ikke å utdype mer🤓

Ja vi har bare politikere som bruker våre infrastruktur midler til å strø rundt i verden for pay to play jobber til seg. Nå kjøres dette falske grønne skiftet som agenda for dette.
Det som er virkelig skremmende er at vi ikke har politisk opposisjon i Norge , jonas nesegrev og erna kandisspiser er som siamesiske tvillinger ,politisk ,inn mot eu globalismen

pasoc
17.01.2020 kl 21:48 578

Folk i dette landet er spik spenna gærne. Hvorfor tar vi ikke mot kristne. Buddhister, hinduer, katolikker som er fattige, jaget og undertrykket av dette satan muslimske. Jeg misliker kun en type mennesker og det er muslimer og de som unnskylder dem. Islam er for et menneske som rabies er for hunder. Jeg er for totalforbud av alle som har hatt eller har tilknyting til Is. De bør kastes ut av landet og pokker ikke importeres hit. Jeg spyr av mitt eget land.
Redigert 17.01.2020 kl 21:49 Du må logge inn for å svare

Det tror jeg vi alle lurer på , og hvor er kirken vår når vi vet at nesten alle kristne er blitt utryddet i disse områdene ?

Erna Solbergs regjering fortsetter sin rasering av de norske statsbedriftene. NSB er slaktet og blitt til Vy, og nå skal Telenor splittes opp og klargjøres for salg. Telenor eies i dag av staten gjennom Næringsdepartementet med 54% av aksjene og Statens pensjonsfond – Innland med 5%.

Nettavisa E24 skriver:

Telenor Norge splittes opp: Flytter mobilmastene over i nytt selskap

Etter over ett års intern jobbing trykker Telenor-ledelsen nå på knappen: Konsernet skiller eiendom og mobil-, radio- og bredbåndsnettet ut i et eget infrastrukturselskap. Det kan åpne for et fremtidig nedsalg i milliardklassen. https://steigan.no/2020/01/erna-solberg-selger-unna-na-splittes-telenor/

Det var opptil mange som kritiserte valget av Ari Behn, men Ari var da ingen Sjaman som snakket vås og utnytter mennesker med alvorlige sykdommer. Snu atomkjerner og elektroner samt reversere aldringen. Snakker om tullball. Helt utrolig at noen tror på dette. Hva pokker hadde en sjaman inn i en norsk kirke å bestille. Og det på første benk, sammen med den vigslet HMK Kongen? Kong Olav som hadde stor sans for tradisjoner, ga uttrykk for at han gjerne ville bli signet i Nidarosdomen. Gjennom signingen ønsket Kong Olav å motta Guds velsignelse over sin kongegjerning. Denne tradisjonen ønsket Kong Harald og Dronning Sonja å føre videre da de ble signet av biskop Finn Wagle i Nidarosdomen. Så parkerer de i en julehøytid en sjaman, på første benk i en norske kirke?

Wow, oppegående gjeng her inne! :D