Festen er i gang - Over 3 kr innen ukeslutt
Bare å laste opp før tallfremleggelsen :)
Party started......
Party started......
Redigert 20.01.2021 kl 10:48
Du må logge inn for å svare
Vel, førhandelen ligger på 2,90, men erfaringen er at det er en troløs følgesvenn for AXA og kan fort snu.
Men ja, AXA bør snart komme i gang med en stigende trend nå, med gode makroer og forventninger til Q4.
Det er lov å håpe på 3-tallet innen utgangen av uka. Men som sagt, AXA er veldig uforutsigbar for tiden, det shortes og det vakles rundt i sjiktet 2,85-2,95 uten at man kommer så mye lengre foreløpig.
Vi trenger kort og godt et skikkelig oppbrudd for å komme ut av shorte-evjen, og få en skvis på toppen :-)
Men ja, AXA bør snart komme i gang med en stigende trend nå, med gode makroer og forventninger til Q4.
Det er lov å håpe på 3-tallet innen utgangen av uka. Men som sagt, AXA er veldig uforutsigbar for tiden, det shortes og det vakles rundt i sjiktet 2,85-2,95 uten at man kommer så mye lengre foreløpig.
Vi trenger kort og godt et skikkelig oppbrudd for å komme ut av shorte-evjen, og få en skvis på toppen :-)
Funderer
24.01.2018 kl 09:50
3057
Liker å trade Axa litt men tror jeg tar en pause nå , ser ut som den har startet stigning mot 4 q
4-5 forsøk på 2,95 siste ukene er no good.
Men fint å trade mellom 2.85 og 2,95. Må gjerne ligge der evig for min del. Penger på gata!
SS
Men fint å trade mellom 2.85 og 2,95. Må gjerne ligge der evig for min del. Penger på gata!
SS
Festen er avlyst.
SS får snart fyll på ordrene igjen!
Hanibal, hva synes du ? Deilige axa leverer hver dag. Nå er forresten veien ned mot 2,80 / 2,85 innen rekkevidde. Det er så grisedigg!
SS
SS får snart fyll på ordrene igjen!
Hanibal, hva synes du ? Deilige axa leverer hver dag. Nå er forresten veien ned mot 2,80 / 2,85 innen rekkevidde. Det er så grisedigg!
SS
Jeg tror kanskje du tar feil denne gangen...
Hehe, lett å påpeke feil når du ser fasiten i ettertid. Jaja, allerede gjennomført 2 ordrer i dag, så det er helt ok.
Vi får se om 2,95 brytes for godt før Q4 - jeg vet ikke, og ingen andre vet hvor dette bærer i dag. Kan like godt stå i 3 som 2,90 ved børsslutt!
SS
Vi får se om 2,95 brytes for godt før Q4 - jeg vet ikke, og ingen andre vet hvor dette bærer i dag. Kan like godt stå i 3 som 2,90 ved børsslutt!
SS
Mange som kan få bakoversveis snart. Plutselig kommer kvartalsresultatet som gjør at "alle" skal ha AXA..? Hvem vet..?
Knapt framtida vet..:)-
Knapt framtida vet..:)-