TV2s Fredrik Græsvik fortsetter hetsen mot Resetts lesere
Biggy
23.02.2019 kl 16:40
1066
https://resett.no/2019/02/23/tv-2-graesvik-fortsetter-resett-hetsen-nasjonalister-rasister-og-autokratlogrende-idioter/
Det er greit at hans politiske syn og meninger ikke akkurat støttes av de mange som leser og skriver på Resett,men hvor er toleransen
og respekten for også andres meninger og synspunkter?
Er TV2 tjent med å ha en så intolerant og hatefull journalist som Græsvik,og hvorfor oppfattes
han igjen som Resetts nyttige idiot?
Det er greit at hans politiske syn og meninger ikke akkurat støttes av de mange som leser og skriver på Resett,men hvor er toleransen
og respekten for også andres meninger og synspunkter?
Er TV2 tjent med å ha en så intolerant og hatefull journalist som Græsvik,og hvorfor oppfattes
han igjen som Resetts nyttige idiot?
Redigert 23.02.2019 kl 16:40
Du må logge inn for å svare
kokkohill
23.02.2019 kl 16:47
1060
Hat og kjærlighet gjør blind , noe denne tullballen er ett godt eksempel på.
Han har glemt å snakke om russian collusion. Fant han noe der?
Truly
23.02.2019 kl 17:30
1040
https://forum.hegnar.no/thread/21938/view
Græsvik viser tydelig hva som skjer når venstresiden leser på Resett.
De møter meningsmotstandere med skjellsord,mangler oppdragelse og
selvsagt uten respekt for meningsmangfoldet der også Resett har sin
naturlige plass med mange lesere etter kun halvannet år.
Hvor er Græsviks saklige argumenter,gode retorikk og sylskarpe og
avslørende kommentarer mot Resetts artikler,slik vi bør kunne
forvente av en journalist som lever av å formulere seg på norsk?
For krevende,Fredrik?
Græsvik viser tydelig hva som skjer når venstresiden leser på Resett.
De møter meningsmotstandere med skjellsord,mangler oppdragelse og
selvsagt uten respekt for meningsmangfoldet der også Resett har sin
naturlige plass med mange lesere etter kun halvannet år.
Hvor er Græsviks saklige argumenter,gode retorikk og sylskarpe og
avslørende kommentarer mot Resetts artikler,slik vi bør kunne
forvente av en journalist som lever av å formulere seg på norsk?
For krevende,Fredrik?
Han er journalist og da har han fått det for seg at han skal knuse Resett med journalistkraft. Dream on venstreradikale
Græsvik sa: "Det er så mange nasjonalister, rasister og autokratlogrende idioter i den porteføljen st vi skal være glad for at vi ikke ble invadert av et naziregime i dag."
Hva er det som er feil? Jeg så på kommentarene under artikkelen og den andre kommentaren jeg fant var en selverklært rasist.
Boing Klonk storbanditt • for 15 timer siden
Bare oppsynet hans berøver matlyst - ingen tvil om det, men han og Myksvoll har rett i sin påstand om at Resett samler rasister.
Jeg er rasist og det er min stolteste egenskap. I motsetning til disse to tullinger ønsker jeg ikke å få ødelagt Norden med søppel fra tredje verden. Så enkelt er det. Ganske pussig at det skal være kontroversielt, ikke å ønske sitt hjemland ødelagt av primitiv kultur. Det er litt av en reise mot insanity man må ha foretatt for å ende opp som de aktuelle dustemikler.
Unquote
Per nå har innlegget 87 likes, som er relativt høyt.
Hva er det som er feil? Jeg så på kommentarene under artikkelen og den andre kommentaren jeg fant var en selverklært rasist.
Boing Klonk storbanditt • for 15 timer siden
Bare oppsynet hans berøver matlyst - ingen tvil om det, men han og Myksvoll har rett i sin påstand om at Resett samler rasister.
Jeg er rasist og det er min stolteste egenskap. I motsetning til disse to tullinger ønsker jeg ikke å få ødelagt Norden med søppel fra tredje verden. Så enkelt er det. Ganske pussig at det skal være kontroversielt, ikke å ønske sitt hjemland ødelagt av primitiv kultur. Det er litt av en reise mot insanity man må ha foretatt for å ende opp som de aktuelle dustemikler.
Unquote
Per nå har innlegget 87 likes, som er relativt høyt.
Arne B ser på seg selv som en idiot med andre ord.
Redigert 24.02.2019 kl 17:07
Klem
24.02.2019 kl 19:09
932
Selv om jeg ikke stemmer på venstresidens partier leser jeg gjerne både Klassekampen,Ny Tid,Dagsavisen og andre sosialistiske nettsider.
Selvsagt er det interessant å vite hvordan meningsmotstandere tenker,men det gjelder åpenbart ikke for venstresidens folk.De skjeller ut folk
med andre meninger og viser svært liten toleranse.
Jeg kjenner flere andre på borgerlig side som også gjerne leser seg opp på hva venstresiden skriver om,og vi trenger ikke bruke skjellsord for
å argumentere mot deres meninger.
Hvorfor har venstresiden,og attpåtil journalister som jo burde greie å stave frem noen setninger bygget på god retorikk og solide argumenter,slikt
hat for andres meninger?Skal de vise seg for andre på venstresiden hvor skjellsord åpenbart står høyt i kurs?
Selvsagt er det interessant å vite hvordan meningsmotstandere tenker,men det gjelder åpenbart ikke for venstresidens folk.De skjeller ut folk
med andre meninger og viser svært liten toleranse.
Jeg kjenner flere andre på borgerlig side som også gjerne leser seg opp på hva venstresiden skriver om,og vi trenger ikke bruke skjellsord for
å argumentere mot deres meninger.
Hvorfor har venstresiden,og attpåtil journalister som jo burde greie å stave frem noen setninger bygget på god retorikk og solide argumenter,slikt
hat for andres meninger?Skal de vise seg for andre på venstresiden hvor skjellsord åpenbart står høyt i kurs?
Bare du mukker mot innvandringspolitikken i dette landet, blir du av venstresiden skjelt ut som rasist og høyreekstrem. Ord som Toleranse finnes ikke i deres vokabular.
Redigert 24.02.2019 kl 20:18
Nå limte jeg inn et innlegg fra Resetts kommentarfelt fra en selverklært rasist. Han fikk relativt mange likes for denne kommentaren. Mener du det skal holdes skjult for omverdenen at noen av Resetts lesere er rasister? Skal det ikke være lov å kalle en spade for en spade? Er det et slags tabu vi ikke må snakke om?
Blåveisen
24.02.2019 kl 21:29
890
Om noen av Resetts lesere er rasister så kan ikke det være en god grunn til å kritisere alle som leser og skriver artikler og kommentarer på Resett.
Jeg leser også tidvis venstresidas nettaviser selv om det sikkert er noen revolusjonære sosialister og kommunister som også leser og skriver der.
Kun det som skrives er av interesse,og hva de andre som leser og skriver der mener og står for er sekundært.Oppfordring til lovbrudd er selvsagt ikke bra,men ut over det så må frie ytringer kunne aksepteres uten at alle på et forum skjæres under samme kam.
Jeg leser også tidvis venstresidas nettaviser selv om det sikkert er noen revolusjonære sosialister og kommunister som også leser og skriver der.
Kun det som skrives er av interesse,og hva de andre som leser og skriver der mener og står for er sekundært.Oppfordring til lovbrudd er selvsagt ikke bra,men ut over det så må frie ytringer kunne aksepteres uten at alle på et forum skjæres under samme kam.
Artig skrue. Manisk Trump-hater.
Lar seg trolle trill rundt av Trump :-)
Lar seg trolle trill rundt av Trump :-)
Artikler som den i TS er et godt eksempel på de dummeste artiklene på resett. Kenneth Olsen, som ofte skriver liknende saker, kunne med fordel brukt kreftene sine på andre ting enn å saumfare twitter og facebook etter slemme slembemerkninger om Resett. Bruk heller resett til å skrive interessante saker som andre medier ikke tør å ta. Jeg driter i hva Fredrik Gresvik mener om resett eller dets lesere, og det burde alle andre også.
Enig i det. Gjerne også litt mer intellektuelt stoff, og politisk filosofi. Fra de store liberalistene, selvsagt.
Folk er sultefôret på fornuft og logikk.
Folk er sultefôret på fornuft og logikk.
Uenig med trikkens kjedelige spor og uenig i enigheten fra 777.
Venstresiden har et enormt tilsvarende apparat som er mye større, de bør få vite at det finnes pittelite motsvar i samme dur.
SÅ kan resett pøse på med intlektulett stoff under.
Venstresiden har et enormt tilsvarende apparat som er mye større, de bør få vite at det finnes pittelite motsvar i samme dur.
SÅ kan resett pøse på med intlektulett stoff under.
Blåveisen
25.02.2019 kl 03:17
839
Mange av oss leser på Resett,og det er derfor fint å se Græsviks kommentarer om noe vi
kjenner selv.Da er det lettere å vurdere hans ståsted og forstå hvor usaklig og ekstrem han er.
Greit å få det bekreftet da ikke alle følger like godt med på amerikanske medier og kan vurdere
hvor ekstremt negativ Græsvik er også til Trump.
Kanskje han er like usaklig mot Trump som han er mot Resett?
Derfor er det greit å få vite hva og hvordan Græsvik kritiserer også på fritiden sin.
Antall kommentarer her på tråden og i kommentarfeltet på Resett i linken til ts viser at mange
vil lese og kommentere dette.
Siden det fremkommer tydelig i overskriften hva tråden handler om er det lett for dere som ikke vil
lese å styre unna både lesing og kommentering......
kjenner selv.Da er det lettere å vurdere hans ståsted og forstå hvor usaklig og ekstrem han er.
Greit å få det bekreftet da ikke alle følger like godt med på amerikanske medier og kan vurdere
hvor ekstremt negativ Græsvik er også til Trump.
Kanskje han er like usaklig mot Trump som han er mot Resett?
Derfor er det greit å få vite hva og hvordan Græsvik kritiserer også på fritiden sin.
Antall kommentarer her på tråden og i kommentarfeltet på Resett i linken til ts viser at mange
vil lese og kommentere dette.
Siden det fremkommer tydelig i overskriften hva tråden handler om er det lett for dere som ikke vil
lese å styre unna både lesing og kommentering......
Redigert 25.02.2019 kl 03:19
Daniel Kuk
Det betyr med andre ord at du tar den på fullt alvor det da?
Det betyr med andre ord at du tar den på fullt alvor det da?
Betonghue
25.02.2019 kl 13:01
782
Den småfete "morroklompen" er vel som de fleste andre journalister; SVs mest trofaste velgere !
Resett består av lett blanding og varierte innfallsvinkler som nok vil være for tungt å fordøyde stående oppned som vrangleser arneB komma5.
Resett er en utfordring for din intelligens. Jeg håper du retter deg opp en dag og slutter å være så skrudd.
Resett er en utfordring for din intelligens. Jeg håper du retter deg opp en dag og slutter å være så skrudd.
Cortex
26.02.2019 kl 17:15
721
Tilbudet av nettaviserer stort og vi kan lese,lære og være enig eller uenig,så hvorfor må venstresida skjelle ut Resett og deres lesere uten å være konkret med eksempler og linker?Generaliseringer er fordummende uansett hvilke grupper de rammer.
Jeg leser gjerne flere nettaviser fra venstresida og det er mye der jeg rister på hodet over,men jeg dkjeller ikke ut hele nettavisen og alle som leser og skriver der av den grunn.
Mon tro om venstresida vil vise seg for hverandre?
Markere revir og kappes om å drite ut folk med andre meninger må imponere mange i miljøet.......
Jeg leser gjerne flere nettaviser fra venstresida og det er mye der jeg rister på hodet over,men jeg dkjeller ikke ut hele nettavisen og alle som leser og skriver der av den grunn.
Mon tro om venstresida vil vise seg for hverandre?
Markere revir og kappes om å drite ut folk med andre meninger må imponere mange i miljøet.......