Tadjiksaken utvikler seg: ung kvinne utnyttet av Forbundsleder

Slettet bruker
25.02.2019 kl 09:32 337

Juridisk hadjitadjik har ikke rystet enda, men er gjemt. Jonas "tøffesjefen" Støre kan du glemme.
https://www.dagbladet.no/nyheter/kvinne-i-giske-video-foler-seg-utnyttet-av-fagforbundet/70805480
Kvinne i Giske-video føler seg utnyttet av Fagforbundet
- Sjokkerende å bli brukt på denne måten, sier kvinnen.
Daniel_K
25.02.2019 kl 10:04 321

Hva har saken med Hadia å gjøre??
Slettet bruker
25.02.2019 kl 10:14 316

Helt enig. Som jurist burde hun ikke rystet seg inn men hun vant maktkampen og ble enerådende nestleder over jonas "snartstatsministern" Gahr "vetderejegersjef" Støre. Skal hun ikke nå ryste juridisk over den eldre mannen i Fagforbundet som har utnyttet en ung medlemskvinne i maktkampen?
Brudd på opphavsrett og åndsverkloven om spredning av tvilsom video uten samtykke fra ung kvinne som en start.
Redigert 25.02.2019 kl 10:17 Du må logge inn for å svare
Nuka
25.02.2019 kl 10:15 314

Han er sykelig opptatt av Hadia.
Slettet bruker
25.02.2019 kl 10:19 308

Nuka, vi snakker trolig om landets kommende nestlederstatsminister over Norge. Hun er snart norges nestmest sentrale maktperson, selv om hun ikke stiller opp i debatter på Dax 18 for tiden. Du kan ikke glemme Hadji nå?

Min sykelige interesse er trønder AP giske, det synes jeg er merkelig selv. Har alltid sett på han som en litt for dyktig politisk motstander og det har irritert meg at han politisk har argumenert litt for godt, slike vil jeg helst ikke ha sentralt i AP. Jeg mener vi kan takke jussryster Hadji den kjeftesmella, for at vi slapp giske men fikk enerådende nestleder Hadji på toppen av AP
Redigert 25.02.2019 kl 10:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2019 kl 10:48 302

Men denne saken handler om bruke av Hadjis tyngde med juridiske ekspertise

Det dreier seg om en eldre Fagforeningsleder, og en ung kvinne som føler seg utnyttet i AP maktkampen. Det kvalifiserer som varsling.
Juridisk rystende spørsmål om eldre leder kan bidra til spredning av private bilder av identifiserbar ung kvinne, til bruk i AP maktkamp som man vet garanterer lekkasjer og VG forsider på den unge. Kan AP systemet kaste unge undersåtter ut i maktkampen slik, uten engang å spørre henne?

Uten å kontakte eller innhente samtykke fra ung kvinne som føler seg utnyttet av eldre Fagforeningsleder. Musestille fra juristen?
Hadji, unge kvinners beskytter bør stille på Dax 18 og ryste eller ro. Og jonas. Ikke gjemme seg bak offisielle ntb meldinger.
Redigert 25.02.2019 kl 10:51 Du må logge inn for å svare
Daniel_K
25.02.2019 kl 10:57 300

I stedet for å svare på enkle spørsmålet mitt så kommer du med masse bla bla.
Hva har Hadia med den siste Giske saken å gjøre??
Redigert 25.02.2019 kl 10:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2019 kl 11:04 294

Ung kvinnelig undersått i Fagforbundet føler seg utnyttet av eldre Fagforeningsboss i AP maktkampen, og Hadji som AP topp sitter på juridisk ekspertise til å rydde opp med ryst eller ro.
Topper har plikt til å stille opp når ung kvinnelig undersått varsler og da skal ikke offeret for AP valgkampen måtte kjøre saken. Ap toppene har ansvar og skal ikke gjemme seg når den den unge kvinnelige uskyldige offeret for AP maktkampen står i vinden.
Redigert 25.02.2019 kl 11:05 Du må logge inn for å svare